stepits Δημοσ. 11 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2022 Μέσα από το καλάθι υπάρχει η αναφορά για 2 χρόνια εγγύηση. Σε ερώτηση για εντός εγγύησης Xiaomi πήρα την απάντηση: Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, ότι μετά το πέρας των 6 μηνών από την παραλαβή μπορείτε να επιστρέψετε ένα ελαττωματικό προϊόν με βάση τη νόμιμη ή και την εμπορική εγγύηση του. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να αναλάβετε εσείς την εξακρίβωση της κατασκευαστικής βλάβης από εξουσιοδοτημένο service της προτίμησής σας. Για την Xiaomi που δεν μπορείτε να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε service σας εξυπηρετεί. Σε περίπτωση που λάβετε πόρισμα που να επιβεβαιώνει ότι το ελάττωμα είναι εργοστασιακό και δεν προέκυψε λόγω λανθασμένης χρήσης, πτώσης κλπ. μπορείτε να μας το προωθήσετε ώστε να το ελέγξουμε και να σας ενημερώσουμε για τη διαδικασία που ακολουθεί. Παρακαλούμε πολύ σημειώστε ότι κατά την ολοκλήρωση του ελέγχου θα χρειαστεί να εκδοθεί το αντίστοιχο πόρισμα και εφόσον επιβεβαιωθεί η βλάβη, να μας το προωθήσετε για να το ελέγξουμε και να σας ενημερώσουμε για τη διαδικασία που ακολουθεί.
GATE123 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2022 8 λεπτά πριν, stepits είπε Μέσα από το καλάθι υπάρχει η αναφορά για 2 χρόνια εγγύηση. Σε ερώτηση για εντός εγγύησης Xiaomi πήρα την απάντηση: Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, ότι μετά το πέρας των 6 μηνών από την παραλαβή μπορείτε να επιστρέψετε ένα ελαττωματικό προϊόν με βάση τη νόμιμη ή και την εμπορική εγγύηση του. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να αναλάβετε εσείς την εξακρίβωση της κατασκευαστικής βλάβης από εξουσιοδοτημένο service της προτίμησής σας. Για την Xiaomi που δεν μπορείτε να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε service σας εξυπηρετεί. Σε περίπτωση που λάβετε πόρισμα που να επιβεβαιώνει ότι το ελάττωμα είναι εργοστασιακό και δεν προέκυψε λόγω λανθασμένης χρήσης, πτώσης κλπ. μπορείτε να μας το προωθήσετε ώστε να το ελέγξουμε και να σας ενημερώσουμε για τη διαδικασία που ακολουθεί. Παρακαλούμε πολύ σημειώστε ότι κατά την ολοκλήρωση του ελέγχου θα χρειαστεί να εκδοθεί το αντίστοιχο πόρισμα και εφόσον επιβεβαιωθεί η βλάβη, να μας το προωθήσετε για να το ελέγξουμε και να σας ενημερώσουμε για τη διαδικασία που ακολουθεί. Συγνώμη. Γιατί να το πας σε εξουσιοδοτημένο service για να βγει το πόρισμα να τους το δώσεις από το στιγμή που θα το πάρουν αυτοί και θα το ελέγξουν?
stepits Δημοσ. 11 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) Αναφέρει ότι μετά τους 6 μήνες το πας σε επίσημο service (για xiaomi σε κάποιο service) και αφού σου δώσει γραπτό πόρισμα ότι δεν φταίει εξωτερική αιτία (κακή χρήση κλπ) μετά επικοινωνείς για το τί θα γίνει με το κινητό. Μιλάω για το xiaomi Redmi Note 8 που ήταν πάντα στην θήκη Rigkle και μετά την επιτυχή αναβάθμιση στο muiu 12.5 μετά από 1 ή 2 μέρες και ίσως λόγο μικρού ελέυθερου χώρου storage ξαφνικά η οθόνη μένει μαύρη. Φορτίζει κανονικά και λειτουργεί μέσα από google family link έλεγχο. Η οθόνη μαύρη από icrack μου είπανε ότι κατά 99% θέλει αλλαγή. Αυτό που θέλω να μάθω και να σχολιαστεί είναι ποιά η διαδικασία για xiaomi κυρίως μετά τους 6 μήνες και τα κόστη. Γιατί αν είναι να πληρώσω κάτι για το πόρισμα βλάβης + μεταφορικά κλπ τότε έχουμε παραπλάνηση απο το Σκρουτ.. Επεξ/σία 11 Μαρτίου 2022 από stepits
GATE123 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2022 2 ώρες πριν, stepits είπε Αναφέρει ότι μετά τους 6 μήνες το πας σε επίσημο service (για xiaomi σε κάποιο service) και αφού σου δώσει γραπτό πόρισμα ότι δεν φταίει εξωτερική αιτία (κακή χρήση κλπ) μετά επικοινωνείς για το τί θα γίνει με το κινητό. Μιλάω για το xiaomi Redmi Note 8 που ήταν πάντα στην θήκη Rigkle και μετά την επιτυχή αναβάθμιση στο muiu 12.5 μετά από 1 ή 2 μέρες και ίσως λόγο μικρού ελέυθερου χώρου storage ξαφνικά η οθόνη μένει μαύρη. Φορτίζει κανονικά και λειτουργεί μέσα από google family link έλεγχο. Η οθόνη μαύρη από icrack μου είπανε ότι κατά 99% θέλει αλλαγή. Αυτό που θέλω να μάθω και να σχολιαστεί είναι ποιά η διαδικασία για xiaomi κυρίως μετά τους 6 μήνες και τα κόστη. Γιατί αν είναι να πληρώσω κάτι για το πόρισμα βλάβης + μεταφορικά κλπ τότε έχουμε παραπλάνηση απο το Σκρουτ.. Αν το κατάστημα του Σκρουτζ είναι μεταπωλητής τις Xiaomi δεν έχεις κανένα θέμα. Αυτό το μαθαίνεις εύκολα. Μέσω IMEI του κινητού ρωτάς την επίσημη αντιπροσωπεία (Info Quest) αν έχει όντως δυετή εγγύηση δικιά τους ή αν το συγκεκριμένο κατάστημα είναι μεταπωλητής. Το πρώτο είναι ποιο σίγουρο. Αν όχι τότε το κατάστημα είπε ψέματα.
stepits Δημοσ. 14 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2022 Περιμένω να απαντήσει το Skrout$ τί σημείνει αυτό το 2 έτη εγγύηση προμηθευτή για αγορά από το καλάθι - - - και ειδικά για xiaomi. Αναμένω...
stepits Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 Απαντάνε το ίδιο πράγμα: Μετά τους έξι μήνες. Στην περίπτωση αυτή, θα πρέπει να αναλάβετε εσείς την εξακρίβωση της κατασκευαστικής βλάβης από εξουσιοδοτημένο service και σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος αποζημιώνουμε τον πελάτη. Συνεπώς, είναι απαραίτητο να περάσει από τη διαδικασία τεχνικού ελέγχου ώστε να επιβεβαιωθεί με πόρισμα ο λόγος επιστροφής και να διαπιστωθεί, σε περίπτωση ελαττώματος, ότι η βλάβη προκύπτει από κατασκευαστικό λάθος και όχι λόγω κακής μεταχείρισης για να μπορούμε να προχωρήσουμε με τις προβλεπόμενες ενέργειες.
GATE123 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 Εγώ ξέρω ότι αν το κατάστημα είναι μεταπωλητής δεν χρειάζεται τέτοια ταλαιπωρία. Τους το πας/στέλνεις και αναλαμβάνουν αυτοί (κατάστημα) να το στείλουν στην Info Quest. Τώρα για μενα σου λενε π@π@ρι3ς...... Να σου δώσω ένα παράδειγμα (προσωπικό)όχι σε Xiaomi,αλλά σε Realme από σκρουτζαδικο. Υπήρχε βλάβη (όχι δικιά μας) το στείλαμε στα κεντρικά (μέσω Γερμανό)το είδαν , διαπίστωσαν ότι όντως δεν είναι από εμάς και μας έστειλαν άλλο (σφραγισμένο).
stepits Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 Τέλος η Xiaomi και το skrout$ για αγορά κινητού (εκτός αν έχει καλή τιμή). Samsung - Realme αγορά που έχουν επίσημες αντιπροσωπείες. Μου ζητήσανε 10€ για να μου δώσουν εγγράφως ότι το κινητό θέλει αλλαγή οθόνης μετά από έλεγχο. Xiaomi εντός εγγύησης από skrout$.
GATE123 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, stepits είπε Τέλος η Xiaomi και το skrout$ για αγορά κινητού (εκτός αν έχει καλή τιμή). Samsung - Realme αγορά που έχουν επίσημες αντιπροσωπείες. Μου ζητήσανε 10€ για να μου δώσουν εγγράφως ότι το κινητό θέλει αλλαγή οθόνης μετά από έλεγχο. Xiaomi εντός εγγύησης από skrout$. Κοίτα το να δώσεις 10€ για αλλαγή οθόνης εντάξει ,από το να δώσεις δεν ξέρω και γω πόσο πάει η οθόνη σου. Αλλά από την άλλη θα μου πεις και γιατί να τα δώσω από την στιγμή που έχω "δυετή εγγύηση"...... Εγώ έχω φύγει από την Xiaomi εδώ και καιρό για πολλούς και διάφορους λόγους. Όχι ότι δεν είναι καλά κινητά. Επεξ/σία 16 Μαρτίου 2022 από GATE123
Fulgore Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2022 Στις 16/3/2022 στις 12:01 ΜΜ, stepits είπε Τέλος η Xiaomi και το skrout$ για αγορά κινητού (εκτός αν έχει καλή τιμή). Samsung - Realme αγορά που έχουν επίσημες αντιπροσωπείες. Μου ζητήσανε 10€ για να μου δώσουν εγγράφως ότι το κινητό θέλει αλλαγή οθόνης μετά από έλεγχο. Xiaomi εντός εγγύησης από skrout$. Εγώ πάλι θα πρότεινα για αγορά xiaomi, από amazon που εκεί ξέρεις τι να περιμένεις από πλευράς service. Από Ελλάδα, τα έχουμε πει πάρα πολλές φορές ότι δυστηχώς είναι μονόδρομος η αγορά από Infoquest. Απλά οι περισσότεροι που αγοράζουν xiaomi από σκρουτζ, πάνε με την νοοτροπία/σκεπτικό ότι''δεν μου έχει εμφανίσει ποτέ πρόβλημα καμια συσκευή,άρα σιγά μην μου εμφανίσει και τώρα''.
stepits Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2022 Μιλάς για xiaomi από amazon γερμανια - γαλλία κλπ. Ευρώπη γενικά. Εγγύηση τί παίζει εκεί? Παραπλανα κατά την γνώμη μου αυτό που λεει το skrout$ για εγγύηση 2 χρόνια αγορά από το καλάθι...
GeorT Δημοσ. 5 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2022 Καλησπέρα σε όλους! Θα ήθελα την γνώμη σας και γενικά αν σας έχει τύχει και σε εσάς. Αγόρασα ένα κινητό realme gt 2 από το καλάθι του σκρουτζ. Το κινητό ήρθε από ένα πολύ καλό κατάστημα με πολύ καλές κριτικές. Ωστόσο το κινητό είχε κάποια εξωτερικά ψεγάδια που φαίνονται να είναι κατασκευαστικες ατέλειες. Το κινητό το έστειλα πίσω μέσα σε 14 ημέρες από την αγορά του... Έχουν περάσει 2 εβδομάδες και 2 μέρες και ακόμα τίποτα, λένε ότι περνάει τεχνικό έλεγχο. Ξέρετε πόσο καιρό κρατάει όλη αυτή η διαδικασία;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα