Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, papp0us είπε

😂 😂 😂 😂 😂 😂

Μου φυγε η κοκακόλα απο τη μύτη έφτυσα και λιγο την οθόνη, πουτάνα τα έκανα

Ο κακούργος (@~mxls~)  προσπαθεί να σε "φάει", για να μην κάνεις βουντού στον 2ο προδότη του χρόνου :P

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

19 λεπτά πριν, specre είπε

Ο κακούργος (@~mxls~)  προσπαθεί να σε "φάει", για να μην κάνεις βουντού στον 2ο προδότη του χρόνου :P

Τελείωσε η καριέρα μου εδώ, μέχρι να μας αφήσει ο Norris. Πήρα εκδίκηση απο τον Ισπανό καβαλάρη, για τον Μεξικανό φαχίτα πήρε την εκδίκηση μου ο Max, που του έριξε χυλόπιτα στην προσπέραση και έμεινε 3ος. Νομίζω ήταν μια καλή χρονιά, όλα πήγαν καλά, εκτός απο τη McLaren.

Μπορεί του χρόνου να πάει καλά και η Mclaren με το Boy band και να δέσει το γλυκό :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, papp0us είπε

Τελείωσε η καριέρα μου εδώ, μέχρι να μας αφήσει ο Norris. Πήρα εκδίκηση απο τον Ισπανό καβαλάρη, για τον Μεξικανό φαχίτα πήρε την εκδίκηση μου ο Max, που του έριξε χυλόπιτα στην προσπέραση και έμεινε 3ος. Νομίζω ήταν μια καλή χρονιά, όλα πήγαν καλά, εκτός απο τη McLaren.

Μπορεί του χρόνου να πάει καλά και η Mclaren με το Boy band και να δέσει το γλυκό :P 

Yay!!!

Gene Kelly Movie GIF by TIFF

Δε θα ανησυχούμε για τα βουντού του χρόνου;!

Gene Kelly Applause GIF by TIFF

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για οποιον κάτσει και το διαβάσει όλο, στο τέλος έχει να ψηφίσεις και για f1 awards. British journalism. 🤮

Spoiler

image.png

 

Επεξ/σία από greenfan20
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, ghostrider είπε

@papp0us πολλα τα κολλητιλικια με τον προδοτη  .... 

 

Φαντάσου τον καημένο τον λάνδο που δεν έχει λεφτά να πάρει ουτε ολόκληρη τη γραβάτα, και πήρε μια με κομμένη άκρη

Εκει τον φτάσαμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, ghostrider είπε

 

Μπράβο τα παιδιά που παντρεύτηκαν!

Θα κάνουν μελλοντικό McLarenakia και θα ηρεμήσει ο @papp0us πριν χάσει τα μαλλιά του ο Sainz (ο οποιοσδήποτε Sainz) :D

Spoiler

Ποιανού ήταν ο γάμος; :P

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Diinekis21 είπε

Μπράβο τα παιδιά που παντρεύτηκαν!

Θα κάνουν μελλοντικό McLarenakia και θα ηρεμήσει ο @papp0us πριν χάσει τα μαλλιά του ο Sainz (ο οποιοσδήποτε Sainz) :D

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Ποιανού ήταν ο γάμος; :P

 

στον γαμο του μανατζερ (και ξαδερφου) του σαινθ πηγαν. το μυστηριο ειναι γιατι πηγε ο λαντο απο εκει .... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τώρα που τελείωσε η χρονιά, ξέρουμε πάνω κάτω τι πήγε στραβά για την Ferrari.

Τα κάνανε θάλασσα με το budget cap. Για κάποιο λόγο, στο 1/3 της χρονιάς εξαντλήσανε τα περιθώρια για έξοδα και μανούβρες και το μόνο που μπορούσανε να κάνουνε είναι οικονομική διαχείριση μέχρι το τέλος. Προφανώς η ομάδα μαθημένη απο εποχές που κολυμπούσανε σε χρήμα, δεν προσαρμόστηκε και την πλήρωσε ο Binotto.

Μας είχαν πει ότι βρήκανε το πρόβλημα στο κινητήρα που έσπαγε, αλλά δεν είχανε λεφτά να κάνουν τόσο μεγάλη αλλαγή, οπότε απλά του αλλάξανε χαρτογράφηση και έχασε πολύ σε απόδοση. Μην ξεχνάμε ότι η κινητήρας της ήταν τόσο δυνατός αρχικά, που εκτόξευσε την Haas και την Alpha Romeo στις θέσεις της δεκάδας. Τώρα που ο Steiner πήρε τον νέο κινητήρα, δηλώνει ενθουσιασμένος, η Ferrari φαίνεται να έχει ακόμα ισχυρότερο κινητήρα απο τις αρχές του 2022.

Η αλλαγή με το πάτωμα, επίσης τους επηρέασε. Την αλλαγή πατώματος, δεν την ευνοούσε η νέα χαρτογράφηση στον κινητήρα και επιπλέον δεν είχαν λεφτά για να κάνουν όλες τις αεροδυναμικές αλλαγές που πλέον θέλανε για να δουλέψουν όλα αυτά μαζί σωστά. Αποτέλεσμα των ρυθμίσεων που αναγκαστικά είχαν, ήταν η μεγάλη φθορά των ελαστικών, κάνοντας την κατάσταση ακόμα χειρότερη.

Ο Binotto έφυγε, οι strategists μείνανε, αν δεν φύγουν και οι υπεύθυνοι του οικονομικού τμήματος, δεν βλέπω προκοπή.

 

Επεξ/σία από merphi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, merphi είπε

Τώρα που τελείωσε η χρονιά, ξέρουμε πάνω κάτω τι πήγε στραβά για την Ferrari.

Τα κάνανε θάλασσα με το budget cap. Για κάποιο λόγο, στο 1/3 της χρονιάς εξαντλήσανε τα περιθώρια για έξοδα και μανούβρες και το μόνο που μπορούσανε να κάνουνε είναι οικονομική διαχείριση μέχρι το τέλος. Προφανώς η ομάδα μαθημένη απο εποχές που κολυμπούσανε σε χρήμα, δεν προσαρμόστηκε και την πλήρωσε ο Binotto.

Μας είχαν πει ότι βρήκανε το πρόβλημα στο κινητήρα που έσπαγε, αλλά δεν είχανε λεφτά να κάνουν τόσο μεγάλη αλλαγή, οπότε απλά του αλλάξανε χαρτογράφηση και έχασε πολύ σε απόδοση. Μην ξεχνάμε ότι η κινητήρας της ήταν τόσο δυνατός αρχικά, που εκτόξευσε την Haas και την Alpha Romeo στις θέσεις της δεκάδας. Τώρα που ο Steiner πήρε τον νέο κινητήρα, δηλώνει ενθουσιασμένος, η Ferrari φαίνεται να έχει ακόμα ισχυρότερο κινητήρα απο τις αρχές του 2022.

Η αλλαγή με το πάτωμα, επίσης τους επηρέασε. Την αλλαγή πατώματος, δεν την ευνοούσε η νέα χαρτογράφηση στον κινητήρα και επιπλέον δεν είχαν λεφτά για να κάνουν όλες τις αεροδυναμικές αλλαγές που πλέον θέλανε για να δουλέψουν όλα αυτά μαζί σωστά. Αποτέλεσμα των ρυθμίσεων που αναγκαστικά είχαν, ήταν η μεγάλη φθορά των ελαστικών, κάνοντας την κατάσταση ακόμα χειρότερη.

Ο Binotto έφυγε, οι strategists μείνανε, αν δεν φύγουν και οι υπεύθυνοι του οικονομικού τμήματος, δεν βλέπω προκοπή.

 

Ωραία ανάλυση, συμφωνώ σε όλα.

Αυτό που έγινε μετά το summer break ήταν η ίδια κατάσταση με την περίφημη SF1000 του 2020. Το μονοθέσιο σχεδιάστηκε για τον “παράνομο” κινητήρα του 2019, και όταν αναγκάστηκαν να χρησιμοποιήσουν έναν αρκετά πιο αδύναμο κινητήρα όλο το πακέτο χάλασε. Το μονοθέσιο ήταν αρκετά καλό στις στροφές (κάτι στο οποίο υστερούσε η SF90) αλλά η τελική ήταν η 2η, αν όχι η χειρότερη στο grid λόγω του αδύναμου κινητήρα. Στην Μοντσα αναγκάστηκαν να τρέξουν όσο πιο χαμηλό downforce μπορούσαν για να μην χάνουν 1s/lap στις ευθείες, μιλάμε για τέτοια διαφορά. Το μονοθέσιο ήταν πιο αργό από την Αλφα Τάουρι σε αρκετές πίστες, απλά ο Σαρλ έκανε overperform και τερμάτισε ελάχιστους πόντους πίσω από μια Red Bull και μια McLaren, και πάνω από την 2η McLaren. Αν όμως είχαν διατηρήσει τον κινητήρα-πύραυλο, μπορεί να πήγαιναν και για τίτλο.

Παρόμοια κατάσταση έγινε και με την F1-75. Όταν το σασί είναι σχεδιασμένο για έναν κινητήρα με συγκεκριμένα specs, αν αλλάξεις τα χαρακτηριστικά τους θα έχεις θέμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...