Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, stolenweapon είπε

 γεγονός ότι το development του μονοθεσίου γίνεται για να νιώσει πιο άνετα ο Sainz και όχι για να ενισχυθεί η ταχύτητα του Leclerc 

Άσχετο ότι διαφωνώ με όλο το υπόλοιπο όπως το θέτεις.. Π.Χ...Silverstone δεν είπανε στον Sainz να κάνει τάπα στους υπόλοιπους για να παρει κάποια διαφορά ο leclerc??? Αλλά δεν θέλω να σταθώ σε αυτά... Από πού προκύπτει ότι το development γίνεται να νιώσει άνετα ο Sainz? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

39 λεπτά πριν, eri77 είπε

Άσχετο ότι διαφωνώ με όλο το υπόλοιπο όπως το θέτεις.. Π.Χ...Silverstone δεν είπανε στον Sainz να κάνει τάπα στους υπόλοιπους για να παρει κάποια διαφορά ο leclerc??? Αλλά δεν θέλω να σταθώ σε αυτά... Από πού προκύπτει ότι το development γίνεται να νιώσει άνετα ο Sainz? 

O Binotto δεν είχε πει πέρυσι ότι εμπιστευόταν πιο πολύ το feedback του Sainz;

Τέλος παντων, απλά μια άποψη είπα. Μπορεί να είναι και λαθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, bilham είπε

Υπάρχει και αυτό σαν ενδεχόμενο πτώσης της απόδοσης των reds:

https://www.gazzetta.gr/gmotion/2171522/formula-1-i-ferrari-agonizotan-me-meiomeni-ishy-sti-fetini-sezon

Αυτο ειναι γνωστο απο την αυστρια και απο τον θεαματικο τροπο που εσπασε ο κινητηρας του ισπανου (συν την φωτιά).
Απο εκει και μετα ειπανε πως ξερουν γιατι σπανε αλλα δεν μπορουν να το φτιαξουν αμεσα και απλα θα κανουν διαχειριση
με τη χρηση αλλων engines modes.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, bilham είπε

Υπάρχει και αυτό σαν ενδεχόμενο πτώσης της απόδοσης των reds:

https://www.gazzetta.gr/gmotion/2171522/formula-1-i-ferrari-agonizotan-me-meiomeni-ishy-sti-fetini-sezon

Αν ήταν αυτό, τότε σε πίστες που το μοτέρ δεν παίζει μεγάλο ρόλο η φοράδα θα πετούσε(πχ Ουγγαρία). Το πρόβλημα της Φεράρι ήταν οι αλλαγές στο πάτωμα. Αναγκάστηκε να σηκώσει το μονοθέσιο με αποτέλεσμα να χάνει σε κάθετη δύναμη και μηχανική πρόσφυση. Φυσικά αυτό δεν φαινόταν στις κατακτητικές που συνέχιζε να παίρνει pole, μέχρι τουλάχιστον να την φτάσουν και εκεί αφού το μονοθέσιο το είχε παρατήσει, αλλά στον αγώνα η φθορά ήταν πολύ έντονη όπως και η διαφορά στον Ρυθμό γιατί υπερθερμανε τα λάστιχα.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

Binotto: "Για τη φετινή χρονιά, θα έβαζα στη Ferrari 7,5/8". Γιατί τσιγκουνιές ρε Mattia; Βάλε 8/8, τσάμπα είναι.

Αυστηρος ο Ματτία! :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

Binotto: "Για τη φετινή χρονιά, θα έβαζα στη Ferrari 7,5/8". Γιατί τσιγκουνιές ρε Mattia; Βάλε 8/8, τσάμπα είναι.

Ακόμα και δικό τους σύστημα βαθμολόγησης έχουν οι άτιμοι για να δηλώσουν ότι είναι μέτριοι με τρόπο. Σου λέει "αμα πώ 7.5/10 θα πέσουν να με φάνε"

"ΜΑΣ ΒΑΖΩ 7.5 (στα 8 ) "

10 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

Ο Sainz δεν έλεγε ότι προτιμά γρήγορο κινητήρα από αξιόπιστο;

Άλλαξε γνώμη στην Αυστρία;

Του έστειλα γράμμα με κομμένα γράμματα απο εφημερίδες κολλημένα σε Α4.

"Πρόσεχε τι εύχεσαι"
-papp0us-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, stolenweapon είπε

Δεν είπα ότι δεν θέλει με τίποτα να πάρει πρωτάθλημα ο Λεκλερκ, αλλά πώς μπορείς να εξηγήσεις το γεγονός ότι σχεδόν ποτέ δεν είχε φέτος κακή στρατηγική ο Σαινθ, ενώ ο Λεκλερκ ήταν το κύριο θύμα της ηλιθιότητας των κλόουν;

Σωστα, δεν ειπες οτι δεν θελει με τιποτα αλλα οτι επιτηδες λογω internal politics του εδιναν κακη στρατηγικη και εχασε καμια 80αρια(!!) βαθμους.

20 ώρες πριν, stolenweapon είπε

Αν όντως νομίζετε ότι είναι τυχαίο που ο Σαρλ έχει χάσει καμιά 80αριά βαθμούς από βλακείες στρατηγικής της Φερράρι ενώ ο Σαινθ έχει χάσει το πολύ 10, κάνετε μεγάλο λάθος. Κάθε κίνηση έχει από πίσω internal politics.

Το παραπανω δεν εχει καμια επαφη με την πραγματικοτητα, απορω τι συζηταμε.

14 ώρες πριν, Witcher1st είπε

Αν ο Χαμ τερματιζε, θα ηταν πιο πανω θεση απο τον Σαϊνθ στο πρωταθλημα οδηγων;

Ναι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, papp0us είπε

Ακόμα και δικό τους σύστημα βαθμολόγησης έχουν οι άτιμοι για να δηλώσουν ότι είναι μέτριοι με τρόπο. Σου λέει "αμα πώ 7.5/10 θα πέσουν να με φάνε"

"ΜΑΣ ΒΑΖΩ 7.5 (στα 8 ) "

Του έστειλα γράμμα με κομμένα γράμματα απο εφημερίδες κολλημένα σε Α4.

"Πρόσεχε τι εύχεσαι"
-papp0us-

"sΕ Machα1ρWσω πR0dοTi"!

-papp0us- 

🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αληθεια ειναι οτι απο την φερραρι περιμεναμε πολλα γιατι μας φουσκωσανε τα μυαλα τα media. Οι οδηγοι και το αμαξι δουλευαν πολυ καλα. Καθε κριτική πρεπει να πηγαινει αποκλειστικά και μονο στη διαχείριση αγωνα. Η φερραρι εγινε περιγελος αλλα οι μηχανικοι της έφεραν ενα αμαξι δεκα φορες καλυτερο απο περσι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, haHa είπε

Σωστα, δεν ειπες οτι δεν θελει με τιποτα αλλα οτι επιτηδες λογω internal politics του εδιναν κακη στρατηγικη και εχασε καμια 80αρια(!!) βαθμους.

Το παραπανω δεν εχει καμια επαφη με την πραγματικοτητα, απορω τι συζηταμε.

Ναι

Θυμίζει αυτό που έκαναν στον Κίμι το 2008. Που έδωσαν προτεραιότητα στον Μασσα επειδή συνέφερε την Santander. Εγώ δεν νομίζω ότι θέλουν επίτηδες να σαμποτάρουν τον Λεκ, αλλά θέλουν να δώσουν προτεραιότητα στον Σαινθ, και ουσιαστικά να είναι ο νο.1 τους και να σηκώσει ιδανικά εκείνος την κούπα. Άλλο που σε αντίθεση με τον Μασσα, δεν έχει ρυθμό. Ο Felipe ήταν γρήγορος πριν το ατύχημα, αλλά δεν ήταν Κίμι. Προφανώς.

Είναι ύποπτο επειδή εμπλέκονται οι ίδιοι που εμπλέκονταν το 2008 (με Σαινθ αντί για Αλονσο). Αυτό είπα μόνο, δεν χρειάζεται να πέσετε να με φάτε. Ο προδότης έχει πολύ παραπάνω ισχύ στην ομάδα από τον Σαρλς, δεν μπορείς να το αμφισβητήσεις αυτό.

5 ώρες πριν, greenfan20 είπε

Binotto: "Για τη φετινή χρονιά, θα έβαζα στη Ferrari 7,5/8". Γιατί τσιγκουνιές ρε Mattia; Βάλε 8/8, τσάμπα είναι.

Από άποψη μονοθεσίου, 9/10. Σε σχέση με το περσινό (και κυρίως το προπέρσινο) χρέπι, η F1-75 είναι πύραυλος. Ταχύτερη όλων στο quali μέχρι την Αμερική, και στους αγώνες 2η δύναμη μέχρι το TD39. Όχι και άσχημα για μονοθέσιο του οποίου το development σταμάτησε στα μέσα του καλοκαιριού και έτρεχε με μειωμένη ισχύ από την Αυστρία και μετά. Το 10/10 το χάνουν λόγω κάκιστης διαχείρισης ελαστικών και κακής αξιοπιστίας.

Από άποψη στρατηγικής, 2/10 και πολύ τους πέφτει. Τουλάχιστον δεν είχαμε κλάματα στρατηγικής όπως στην Γαλλία (2 Φερράρι εκτός βαθμών, Λεκλέρκ 16ος lol) και στην Ρωσία (εκκίνηση 19ος, στον 49ο γύρο 6ος, στο τέλος 15ος, wtf) πέρυσι. Δεν δικαιολογούνται τέτοια λάθη που κάνανε φέτος.

Αν η στρατηγική τους δεν ήταν τραγωδία, θα είχαν μια σχετικά άνετη 2η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών (2η και 4η στο οδηγών, και θα είχαμε μάχη τίτλου Σαρλ-Μαξ μέχρι το Βέλγιο, μια εξαιρετική σεζόν για την φοράδα ως comeback από τον βούρκο.

Τέλος πάντων, ότι έγινε έγινε, ας το σηκώσουμε του χρόνου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, stolenweapon είπε

Θυμίζει αυτό που έκαναν στον Κίμι το 2008. Που έδωσαν προτεραιότητα στον Μασσα επειδή συνέφερε την Santander.

Νομίζω ότι βλέπεις φαντάσματα. No offense intended.

Δε γίνονται αυτά που λες. Όχι στην παράθεση, γενικά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...