Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 22/11/2022 στις 7:18 ΠΜ, liakjim είπε

Η Φεράρι ήταν απλά τυχερή που ο Πέρεζ είχε αναποδιές με την κίνηση, ενώ θα μπορούσε να είχε καθαρίσει και πιο γρήγορα τον Χάμιλτον.

ξεχνάτε όλοι πως ο Πέρεζ ακριβώς λόγω της κίνησης είχε συνεχώς DRS...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, james01gr είπε

ξεχνάτε όλοι πως ο Πέρεζ ακριβώς λόγω της κίνησης είχε συνεχώς DRS...

Από τα γυρολογια φαίνεται ότι βγήκε χαμένος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Hungary, Spa, Zandvoort, COTA, Mexico, Interlagos η Μερσεντα ήταν αρκετά ταχύτερη από την Φερράρι. Abu Dhabi ήταν ένα μεγάλο ερωτηματικό, όπως και η Σιγκαπούρη, και η Ιαπωνία.

Δεν δικαιολογείται να μένει τόσο πίσω ένα αυτοκίνητο που στην αρχή της σεζόν ήταν 1s/lap ταχύτερο από την Μερσεντα. Η Φερράρι πέταξε χαρταετό, έκανε μπάνιο και ηλιοθεραπεία όσο οι άλλοι ξημεροβραδιάζονταν στο εργοστάσιο και το πλήρωσαν ακριβά. Φταίει και το TD39, αλλά αυτό σε κάνει να αναρωτιέσαι αν η ταχύτητα της Φερράρι στο 1ο μισό προερχόταν μόνο λόγω των flexi-floors. 

Εμένα αυτό που με νοιάζει είναι ότι, όπως και πέρυσι, το development του μονοθεσίου έγινε με βάση τις προτιμήσεις του Sainz και όχι του Leclerc, που είναι πολύ ταχύτερος, κυρίως λόγω πίεσης από τον Sainz Sr (που μέχρι και ο Marko είχε αποκαλέσει τοξικό) και από την Santander.

Αν όντως νομίζετε ότι είναι τυχαίο που ο Σαρλ έχει χάσει καμιά 80αριά βαθμούς από βλακείες στρατηγικής της Φερράρι ενώ ο Σαινθ έχει χάσει το πολύ 10, κάνετε μεγάλο λάθος. Κάθε κίνηση έχει από πίσω internal politics. Θυμάστε τι κάνανε οι αθεόφοβοι στον Κίμι λόγω της Santander και του Alonso; Κρατήσανε τον Massa μόνο επειδή η τράπεζα ενδιαφερόταν για την αγορά της Βραζιλίας. Του χαλάσανε μια σεζόν (2008) λόγω car development που ήταν το ακριβώς αντίθετο από αυτό που βολεύει τον Κίμι και μετά τον ξεφορτώθηκαν. Ξεχνάτε ότι επίσης ο Sainz ήταν απόφαση του Binotto, ενώ ο Leclerc ήταν “παιδί” του Marchionne (ο οποίος btw ήθελε να φέρει τον Vasseur για TP). Ο Leclerc δεν έχει leverage στην ομάδα, ενώ ο Sainz έχει τον πατέρα του και την Santander, η οποία είμαι σίγουρος έχει απαιτήσει equal status αν όχι preferential treatment για τον Ισπανό.

Τέλος πάντων, το θέμα είναι ότι η Φερράρι για άλλη μια φορά απέδειξε ότι δεν είναι ικανή να ανταγωνιστεί ως ομάδα την RB και την Mercedes, ενώ έχουν έναν από τους καλύτερους οδηγούς στην ιστορία της ομάδας. Αν ήμουν Μπινότο θα ξεκαθάριζα την θέση μου και θα έβαζα νο.1 τον Leclerc. Δεν γίνεται να πάει ο Σαινθ να επιτεθεί στον Λεκλερ ενώ ο Μαξ τρέχει μπροστά ανενόχλητος (σπριντ Αυστρίας).

Αλλά δεν είμαι Μπινότο, γι’αυτό και η Φερράρι δεν θα δει πρωτάθλημα μέχρι το 2030. :D 

Επεξ/σία από stolenweapon
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Δε θες να καταλαβεις ασ' το, βαριεμαι να επιμεινω.
Τεσπα η Μερσεντα κλεινει τη χρονια με ταχυτερο μονοθεσιο απο τη Φερραρι κατ' εμε.
Παραδοσιακα οι μακαροναδες μετα την αναπαυλα του καλοκαιριου αμολανε αετο.

 

Να καταλάβω τι?
Τα στατιστικά/γυρολόγια  του αγώνα δείχνουν οτι η Φερραρι είχε πολύ καλύτερο pace απο την mercedes .
Τώρα αν για το αφηγημά σου σε βολεύει να συγκρίνεις μονο Σαινζ με Λούις είναι αλλό θέμα αυτο. Ο Λούις είχε καλό pace οταν έβαλε τα Hard αλλά και πάλι αν τον συγκρίνεις με Λεκλερ ήταν ποιο αργός κατά την διάρκει όλου του αγώνα .







 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Dether είπε

Να καταλάβω τι?
Τα στατιστικά/γυρολόγια  του αγώνα δείχνουν οτι η Φερραρι είχε πολύ καλύτερο pace απο την mercedes .
Τώρα αν για το αφηγημά σου σε βολεύει να συγκρίνεις μονο Σαινζ με Λούις είναι αλλό θέμα αυτο. Ο Λούις είχε καλό pace οταν έβαλε τα Hard αλλά και πάλι αν τον συγκρίνεις με Λεκλερ ήταν ποιο αργός κατά την διάρκει όλου του αγώνα .
 

Θελω να πιστευω οτι τρολλαρεις κι οχι οτι τα γραφεις σοβαρα.
Τεσπα, συμφωνεις οτι η Μερσεντα τους τελευταιους αγωνες ειχει καλυτερο race pace απο Φερραρι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tommy^ είπε

Στους τελευταιους αγωνες η Μερσεντα ειχε καλυτερο race pace απο τη Φερραρι.
Ακομα και στον τελευταιο αγωνα, πριν εμφανιστουν τα προβληματα σε Χαμ πιεζε αισθητα τον Λεκλερ.

Στον τελευταίο αγωνα, τοσο ο Λεκλερκ οσο και ο Sainz ειχαν ταχυτερο race pace απο Χαμ και Ρασελ αντιστοιχα με ιδια στρατηγική (υπολογιζοντας και τον χαμενο χρονο Χαμ λογω προβληματος αρχικα), για αυτο αλλωστε δεν μπορεσαν καν να βρεθουν σε ζωνη drs με τους αντιπαλους τους. 

Ολοι τους ειχαν σχετικα καθαρη πιστα, ιδια στρατηγική τα 2 ζευγαρια, οποτε αν οι απο πισω ειχαν ταχυτερο race pace οπως λες, τοτε θα έπρεπε να τους πλησιασουν. 

Δεν ειδαμε κατι τετοιο. 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, stolenweapon είπε

Hungary, Spa, Zandvoort, COTA, Mexico, Interlagos η Μερσεντα ήταν αρκετά ταχύτερη από την Φερράρι. Abu Dhabi ήταν ένα μεγάλο ερωτηματικό, όπως και η Σιγκαπούρη, και η Ιαπωνία.

Δεν δικαιολογείται να μένει τόσο πίσω ένα αυτοκίνητο που στην αρχή της σεζόν ήταν 1s/lap ταχύτερο από την Μερσεντα. Η Φερράρι πέταξε χαρταετό, έκανε μπάνιο και ηλιοθεραπεία όσο οι άλλοι ξημεροβραδιάζονταν στο εργοστάσιο και το πλήρωσαν ακριβά. Φταίει και το TD39, αλλά αυτό σε κάνει να αναρωτιέσαι αν η ταχύτητα της Φερράρι στο 1ο μισό προερχόταν μόνο λόγω των flexi-floors. 

Εμένα αυτό που με νοιάζει είναι ότι, όπως και πέρυσι, το development του μονοθεσίου έγινε με βάση τις προτιμήσεις του Sainz και όχι του Leclerc, που είναι πολύ ταχύτερος, κυρίως λόγω πίεσης από τον Sainz Sr (που μέχρι και ο Marko είχε αποκαλέσει τοξικό) και από την Santander.

Αν όντως νομίζετε ότι είναι τυχαίο που ο Σαρλ έχει χάσει καμιά 80αριά βαθμούς από βλακείες στρατηγικής της Φερράρι ενώ ο Σαινθ έχει χάσει το πολύ 10, κάνετε μεγάλο λάθος. Κάθε κίνηση έχει από πίσω internal politics. Θυμάστε τι κάνανε οι αθεόφοβοι στον Κίμι λόγω της Santander και του Alonso; Κρατήσανε τον Massa μόνο επειδή η τράπεζα ενδιαφερόταν για την αγορά της Βραζιλίας. Του χαλάσανε μια σεζόν (2008) λόγω car development που ήταν το ακριβώς αντίθετο από αυτό που βολεύει τον Κίμι και μετά τον ξεφορτώθηκαν. Ξεχνάτε ότι επίσης ο Sainz ήταν απόφαση του Binotto, ενώ ο Leclerc ήταν “παιδί” του Marchionne (ο οποίος btw ήθελε να φέρει τον Vasseur για TP). Ο Leclerc δεν έχει leverage στην ομάδα, ενώ ο Sainz έχει τον πατέρα του και την Santander, η οποία είμαι σίγουρος έχει απαιτήσει equal status αν όχι preferential treatment για τον Ισπανό.

Τέλος πάντων, το θέμα είναι ότι η Φερράρι για άλλη μια φορά απέδειξε ότι δεν είναι ικανή να ανταγωνιστεί ως ομάδα την RB και την Mercedes, ενώ έχουν έναν από τους καλύτερους οδηγούς στην ιστορία της ομάδας. Αν ήμουν Μπινότο θα ξεκαθάριζα την θέση μου και θα έβαζα νο.1 τον Leclerc. Δεν γίνεται να πάει ο Σαινθ να επιτεθεί στον Λεκλερ ενώ ο Μαξ τρέχει μπροστά ανενόχλητος (σπριντ Αυστρίας).

Αλλά δεν είμαι Μπινότο, γι’αυτό και η Φερράρι δεν θα δει πρωτάθλημα μέχρι το 2030. :D 

H φερραρι παραδέχτηκε πως τελείωσαν τα λεφτά για την εξέλιξη και παράτησαν το φετινό μονοθέσιο. Η Red bull θα φανεί εαν ξεπέρασε και φέτος το μπάτζετ ή όχι. Εγώ θα προσθέσω πως από την στιγμή που άλλαξαν οι κανονισμοί σχετικά με τον έλεγχο του πατώματος του μονοθεσιου, η φερραρι δεν ξανακαλπασε. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tommy^ είπε

Θελω να πιστευω οτι τρολλαρεις κι οχι οτι τα γραφεις σοβαρα.
Τεσπα, συμφωνεις οτι η Μερσεντα τους τελευταιους αγωνες ειχει καλυτερο race pace απο Φερραρι;

Δεν είπα πουθένα οτι στους προηγούμενους δεν ήταν ταχύτερη αλλά διαφώνησα  για τον τελευταίο αγώνα πού τα δεδομένα δείχνουν την φερράρι να είναι ποιό γρήγορη.
Αν θές αποδειξέ μου με χρόνους οτι η μερσεντες ήταν καλύτερη στον τελευταίο αγώνα αλλίως είναι ανούσιο να  κάνουμε διαφωνούμε ανάλογα με το τι πιστεύει ο καθένας χωρίς αποδείξεις .
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, stolenweapon είπε

Αν όντως νομίζετε ότι είναι τυχαίο που ο Σαρλ έχει χάσει καμιά 80αριά βαθμούς από βλακείες στρατηγικής της Φερράρι ενώ ο Σαινθ έχει χάσει το πολύ 10, κάνετε μεγάλο λάθος. Κάθε κίνηση έχει από πίσω internal politics. 

Για να καταλαβουμε:

Βλεπω πως ισχυριζεσαι οτι ενω η Φερράρι κυνηγαγε το πρωτάθλημα οδηγων, αποφασισε επιτηδες λογω internal politics να χαντακωσει τον οδηγο της που προπορευοταν στο πρωταθλημα και επιτηδες να του δινει κακη στρατηγική και να χασει βαθμους απλα για να κανει το χατηρι στον 2ο οδηγο της. 

Μαλιστα.

Απο την Κυριακή εχεις αναγει σε θεο τον Λεκλερκ επειδή περασε τον... πουθενα Περεζ, επισημανθηκε οτι αυτο είναι υπερβολη, αλλα το παραπάνω αφηγημα που γράφεις δεν εχει καμια σχέση με την πραγματικότητα. 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, stolenweapon είπε

Hungary, Spa, Zandvoort, COTA, Mexico, Interlagos η Μερσεντα ήταν αρκετά ταχύτερη από την Φερράρι. Abu Dhabi ήταν ένα μεγάλο ερωτηματικό, όπως και η Σιγκαπούρη, και η Ιαπωνία.

Σιγκαπούρη ,Abu Dhabi  η φερράρι σίγουρα ηταν ποιό γρήγορη , Hungary δεν ήταν που βάλανε τα hard στον Λεκλέρ οι Κλόουν άρα λάθος στρατηγικής και όχι λόγου pace.

Τώρα γι'αυτά που λές σχετικά με τούς πόντους που πέταξαν και τα internal politics αν ισχύουν ας το κλείσουν το μαγαζί αλλά μήπως είναι λίγο tin foil η φάση και απλά τα κάνανε μαντάρα με τον Λεκλέρ γιατί σε αυτόν έπρεπε να πάρουν ποιό σοβαρές αποφάσεις για θέμα στρατηγικής , μιάς και ο Sainz μια με τα dnf και χειρότερο pace απλά πάντα πήγαιναν safe?
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, haHa είπε

Για να καταλαβουμε:

Βλεπω πως ισχυριζεσαι οτι ενω η Φερράρι κυνηγαγε το πρωτάθλημα οδηγων, αποφασισε επιτηδες λογω internal politics να χαντακωσει τον οδηγο της που προπορευοταν στο πρωταθλημα και επιτηδες να του δινει κακη στρατηγική και να χασει βαθμους απλα για να κανει το χατηρι στον 2ο οδηγο της. 

Μαλιστα.

Απο την Κυριακή εχεις αναγει σε θεο τον Λεκλερκ επειδή περασε τον... Περεζ, επισημανθηκε οτι αυτο είναι υπερβολη, αλλα το παραπάνω αφηγημα που γράφεις δεν εχει καμια σχέση με την πραγματικότητα. 

Για πες μου λοιπόν, σου φαίνεται λογικό που δεν έβαλαν τον Λεκλερ μέσα στην Βρετανία για να μην χάσει θέση ο Σαινθ; Που ήταν ο μόνος με σκληρά στην Ουγγαρία (ενώ ο Σαινθ ακολούθησε την σωστή στρατηγική), που του έβαλαν ενδιάμεσα στην Βραζιλία σαν πειραματόζωο ενώ ο Σάινθ πάλι είχε την σωστή στρατηγική; Εμένα όχι. Αν ήταν κάποια άλλη ομάδα θα το πίστευα, αλλά η Φερράρι έχει ιστορία με internal politics. Τα πάντα έχουν να κάνουν με internal politics σε αυτήν την ομάδα.

Όσο για τον προηγούμενο αγώνα, ναι, είναι εντυπωσιακό που πήγε αυτό το αυτοκίνητο ο Λεκλερκ στην 2η θέση σε αγώνα που η RB είχε την δυναμική για το 1-2. Γυρνούσε πολύ γρήγορα, δεν έκανε ούτε ένα μικρό λαθάκι και θύμισε τα θαύματα που έκανε ο Αλόνσο με την Φερράρι το 2012. Αν αυτό δεν είναι στόφα πρωταθλητή, δεν ξέρω τι είναι. Δεν τον έβγαλα ούτε Senna, ούτε Schumi, oυτε Clark. Έκανε κάτι παρόμοιο που έκανε ο Μαξ το 2019 που νίκησε τις πιο γρήγορες Φερράρι, αλλά τότε μια χαρά τον είχαμε ανάγει ως μελλοντικό πρωταθλητή. 

Αν δεν έχουν καμία σχέση τα internal politics, για ποιον λόγο χάλασαν την σεζόν του Κίμι το 2008;

https://f1bias.com/2012/04/05/truth-about-kimi-ferrari-santander-2008/

Αν δεν εμπλεκόταν η Santander, ίσως και να μην το πίστευα. Αλλά έχει επαναληφθεί, οπότε ναι, είναι λίγο ύποπτο.

1 ώρα πριν, Dether είπε

Σιγκαπούρη ,Abu Dhabi  η φερράρι σίγουρα ηταν ποιό γρήγορη , Hungary δεν ήταν που βάλανε τα hard στον Λεκλέρ οι Κλόουν άρα λάθος στρατηγικής και όχι λόγου pace.

Ουγγαρία νομίζω ότι ήταν πάνω κάτω ίσα, η Μερσεντα είχε πολύ ρυθμό (θα έκανε το 1-2 στο quali αν ο Χαμ δεν είχε θέματα με το DRS του). Αμπου Νταμπι όπως είπα είναι ένα μεγάλο ερωτηματικό, αλλά θεωρώ την Φερράρι ταχύτερη στον συγκεκριμένο αγώνα. Σιγκαπούρη δεν ξέρω, η Φερράρι φαινόταν πιο γρήγορη, αλλά ο καιρός ήταν deceptive, γι'αυτό και έβαλα ερωτηματικό, όπως και στην Ιαπωνία. 

Επεξ/σία από stolenweapon
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, stolenweapon είπε

Για πες μου λοιπόν, σου φαίνεται λογικό που δεν έβαλαν τον Λεκλερ μέσα στην Βρετανία για να μην χάσει θέση ο Σαινθ; Που ήταν ο μόνος με σκληρά στην Ουγγαρία (ενώ ο Σαινθ ακολούθησε την σωστή στρατηγική), που του έβαλαν ενδιάμεσα στην Βραζιλία σαν πειραματόζωο ενώ ο Σάινθ πάλι είχε την σωστή στρατηγική; Εμένα όχι. Αν ήταν κάποια άλλη ομάδα θα το πίστευα, αλλά η Φερράρι έχει ιστορία με internal politics. Τα πάντα έχουν να κάνουν με internal politics σε αυτήν την ομάδα.

Ok, αρα συμφωνα με εσενα η Φερράρι δεν θελει με τιποτα να παρει πρωτάθλημα ο Λεκλερκ και ΕΠΙΤΗΔΕΣ λογω internal politics του δινει κακες στρατηγικες για να χανει ποντους. 

Μαλιστα. 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, haHa είπε

Ok, αρα συμφωνα με εσενα η Φερράρι δεν θελει με τιποτα να παρει πρωτάθλημα ο Λεκλερκ και ΕΠΙΤΗΔΕΣ λογω internal politics του δινει κακες στρατηγικες για να χανει ποντους. 

Μαλιστα. 

Δεν είπα ότι δεν θέλει με τίποτα να πάρει πρωτάθλημα ο Λεκλερκ, αλλά πώς μπορείς να εξηγήσεις το γεγονός ότι σχεδόν ποτέ δεν είχε φέτος κακή στρατηγική ο Σαινθ, ενώ ο Λεκλερκ ήταν το κύριο θύμα της ηλιθιότητας των κλόουν;

Ειλικρινά δεν ξέρω πια με αυτό το τσίρκο τι γίνεται, αλλά αν ισχύουν οι φήμες ότι ο Binotto εμπιστεύεται πιο πολύ τον Sainz και δεν έχει καλές σχέσεις με τον Λεκλερκ, τότε δεν είναι και πολύ παράξενο. 

Επαναλαμβάνω: παρόμοια έγιναν το 2008 με Κίμι (κυρίως στο development), και εμπλεκόταν η Santander και οδηγός με πολύ backing. Γι'αυτό μου κακοφαίνεται, και το γεγονός ότι το development του μονοθεσίου γίνεται για να νιώσει πιο άνετα ο Sainz και όχι για να ενισχυθεί η ταχύτητα του Leclerc είναι αρκετά περίεργο. Η RΒ ποτέ δεν θα έκανε το μονοθέσιο χειρότερο για τον Μαξ για να βολευτεί ο Πέρεζ, για παράδειγμα. Δεν μπορείς να αμφισβητήσεις ότι υπάρχει πολλή πίεση από εξωτερικούς παράγοντες από την μεριά του Sainz στην Ferrari.

Επεξ/σία από stolenweapon
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ότι η φερραρι αποφάσισε με πετάξει νίκες και βαθμούς από τον Λεκλερ για να ευνοήσει τον Σαινζ το βρίσκω ανούσιο. Συνολικά έχανε βαθμούς σαν ομάδα και αυτό σίγουρα δεν θα άρεσε σε κανέναν από αυτούς. Άρα είναι σαν να λέμε ότι δεν τους ένοιαζε καν η 2η θέση στο κατασκευαστών αρκεί να ήταν χαρούμενος ο Σαινζ και η παρέα του. 

Επεξ/σία από Dether
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...