Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

Ερώτηση: Έβγαινε ο αγώνας με ένα πιτ στοπ για τον Perez και να τερματίσει μπροστά από τον Leclerc;

Κανενας δεν μπορει να το ξερει, αλλα το pace του ηταν αρκετα καλο με τα hards.
To σιγουρο ειναι οτι τα 2 πιτ στοπ ηταν λαθος στρατηγικη οπως ειδαμε πχ και με τον Καρλος που ενω ηταν 7sec μπροστα απο Χαμ πριν τα πιτ στοπ, τον εφθασε μολις 4 γυρους πριν το τελος.

Το pace του Perez ηταν με hards ηταν καλο, για αυτο πχ τερματισε πολυ ανετα μπροστα(15 sec) απο Sainz που ειχε κι αυτος κακη στρατηγικη(2 πιτ στοπ).

 

 

Τελος, οταν θεωρεις οτι δεν εχεις το pace, αλλα εχεις track position και υψηλη τελικη, τοτε σιγουρα δεν υποχρεωνεις τον οδηγο σου σε χειροτερη στρατηγικη που μαλιστα περιλαμβανει να καλυψει διαφορα 20 sec και να κανει πολλες προσπερασεις εντος πιστας.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 ώρες πριν, bill_viper είπε

Ένας γρήγορος κινητήρας γίνεται αξιόπιστος, ένας αξιόπιστος δε γίνεται γρήγορος (πλέον).

 

Ναι αλλά ο αξιόπιστος μάζεψε περισσότερους βαθμούς από τον γρήγορο (η σύγκριση μεταξύ Ράσελ - Σάινθ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βλέποντας τα γυρολόγια, ο ρυθμός του Leclerc ήταν ελάχιστα πιο αργός από του Verstappen, με πιο αργό μονοθέσιο.

Έχασε και 1s από τις γελοιότητες του Goatifi και του Μικ, οπότε καμία Αλφα Ταουρι δεν του φταίει του Πέρεζ. Έπρεπε να είναι πιο γρήγορος, με το tyre offset που είχε έπρεπε να γυρνάει τουλάχιστον 1s/lap πιο γρήγορα από τον Μονεγάσκο με το κόκκινο μουλάρι και τα ψόφια ελαστικά. 

Καλά που τους έγραψε ο Leclerc, αν τους άκουγε θα τερμάτιζε P5/P6. Του είπαν να μπει στον 41ο ενώ θα έβγαινε αρκετά πίσω από Russell, Hamilton και Sainz…

Όχι μπράβο στην Φερράρι. Ναι μεν μπλόφαραν με τον Τσέκο, αλλά η στρατηγική που ήθελαν να κάνουν στον Σαρλ θα τους έδινε 4-5 και όχι 2-4. Αν ο Μονεγάσκος συνεχίσει να αποφασίζει μόνος του, έχουμε πολλές ελπίδες.

Τέλος, Rueda ΑΠΟΛΥΣΗ ΑΜΕΣΑ. 

Αυτά λοιπόν, άντε και του χρόνου να έχουμε καλύτερη σεζόν.

Επεξ/σία από stolenweapon
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλο το λάθος στη στρατηγικη της RBR ήταν το πρώιμο 1ο πιτ στοπ.

Ομως δε φταίει μόνο η RBR αφού και ο ρυθμός του Τσέκο δεν ήταν καλός και έτρωγε τα ελαστικά του γρήγορα, το οποίο συνέβη μάλλον γιατί έβαλε λίγο φτερό για να ειναι δυνατός στις ευθείες αλλά στις στροφές δεν είχε καλή πρόσφυση λόγω λίγου φτερου όποτε την πλήρωναν τα ελαστικά. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Όλο το λάθος στη στρατηγικη της RBR ήταν το πρώιμο 1ο πιτ στοπ.

Ομως δε φταίει μόνο η RBR αφού και ο ρυθμός του Τσέκο δεν ήταν καλός και έτρωγε τα ελαστικά του γρήγορα, το οποίο συνέβη μάλλον γιατί έβαλε λίγο φτερό για να ειναι δυνατός στις ευθείες αλλά στις στροφές δεν είχε καλή πρόσφυση λόγω λίγου φτερου όποτε την πλήρωναν τα ελαστικά. 

Σωστος!

Ο Τσεκο σιγουρα εφαγε γρηγορα τα μεσαια ελαστικα του στο πρωτο στιντ.

Ποιο ομως ηταν το λαθος της RB;
Οτι τον εβαλε για πρωιμο πιτ στοπ(και αρα κακη στρατηγικη) για να μην φαει undercut και χασει το track position.
To οποιο ειναι φυσικα οξυμωρο απο την στιγμη που θα εδιναν το track position πιο μετα με το 2ο πιτ στοπ.

Αρα η στρατηγικη ηταν εξαρχης λαθος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, haHa είπε

Σωστος!

Ο Τσεκο σιγουρα εφαγε γρηγορα τα μεσαια ελαστικα του στο πρωτο στιντ.

Ποιο ομως ηταν το λαθος της RB;
Οτι τον εβαλε για πρωιμο πιτ στοπ(και αρα κακη στρατηγικη) για να μην φαει undercut και χασει το track position.
To οποιο ειναι φυσικα οξυμωρο απο την στιγμη που θα εδιναν το track position πιο μετα με το 2ο πιτ στοπ.

Αρα η στρατηγικη ηταν εξαρχης λαθος.

Ναι…

Νομίζω η επιλογή να βάλουν λίγο φτερό για να είναι δυνατός στις ευθείες ο Τσέκο ήταν το αρχικό λάθος. Θα έπρεπε να έχουν προβλέψει όταν μικρή κάθετη δύναμη φθείρει περισσότερο και άρα πιο γρήγορα  τα ελαστικά.

Μπορει να είμαι και λάθος, δεν ξέρω…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, haHa είπε

Σωστος!

Ο Τσεκο σιγουρα εφαγε γρηγορα τα μεσαια ελαστικα του στο πρωτο στιντ.

Ποιο ομως ηταν το λαθος της RB;
Οτι τον εβαλε για πρωιμο πιτ στοπ(και αρα κακη στρατηγικη) για να μην φαει undercut και χασει το track position.
To οποιο ειναι φυσικα οξυμωρο απο την στιγμη που θα εδιναν το track position πιο μετα με το 2ο πιτ στοπ.

Αρα η στρατηγικη ηταν εξαρχης λαθος.

Αμα τον άφηναν έξω και θα έχανε track position και χρόνο γιατί τα ελαστικά του δεν τράβαγαν μία , Ο Λεκλέρ του μάζεψε 2-3 sec μέσα σε λίγους γύρους. Μετά το μόνο που είχε να κάνει η φερράρι ήταν να βάλει τον Λεκλέρ μετά τον Πέρεζ καί δεν υπήρχε περίπτωση ο Περεζ να είχε ίδιο pace με Λεκλερ.
Το πρώτο stint του Πέρεζ ήταν και αυτό που αποφάσισε την στρατηγική  της RB.

15 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Ναι…

Νομίζω η επιλογή να βάλουν λίγο φτερό για να είναι δυνατός στις ευθείες ο Τσέκο ήταν το αρχικό λάθος. Θα έπρεπε να έχουν προβλέψει όταν μικρή κάθετη δύναμη φθείρει περισσότερο και άρα πιο γρήγορα  τα ελαστικά.

Μπορει να είμαι και λάθος, δεν ξέρω…

Μήπως δεν περιμέναν να έχει τέτοιο pace ο Λεκλέρ και αυτό ανάγκασε τον Περεζ να πιέσει πιο πολύ?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, Dether είπε

Αμα τον άφηναν έξω και θα έχανε track position και χρόνο γιατί τα ελαστικά του δεν τράβαγαν μία , Ο Λεκλέρ του μάζεψε 2-3 sec μέσα σε λίγους γύρους.

Του μαζεψε 1.7s σε 4 γυρους. 

Η λογικη λεει οτι δεν θα εχανε track position(μικρη διαφορα αποδοσης μονοθεσιων), ειδικα απο την στιγμη που ειχε υψηλοτερη τελικη, πολυ βασικο σε αυτην την πιστα. Ακομα και αν την εχανε, τουλαχιστον δεν θα ηταν σε χειροτερη στρατηγικη, οπως ηταν τωρα ενω ειχε δωσει και track position.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, Dether είπε

Μήπως δεν περιμέναν να έχει τέτοιο pace ο Λεκλέρ και αυτό ανάγκασε τον Περεζ να πιέσει πιο πολύ?

Mαλλον δεν περιμεναν τοσο καλη διαχειριση ελαστικων απο τη Φερραρι/Λεκλερ, αλλα και παλι θα μπορουσαν να πανε safe και να ρυθμισουν το μονοθεσιο του Τσεκο, οπως του Μαξ. 
Μαλλον ηθελαν να θωρακισουν τον Τσεκο στις ευθειες απεναντι σε πιθανες επιθεσεις του Σαρλ με DRS... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Mαλλον δεν περιμεναν τοσο καλη διαχειριση ελαστικων απο τη Φερραρι/Λεκλερ, αλλα και παλι θα μπορουσαν να πανε safe και να ρυθμισουν το μονοθεσιο του Τσεκο, οπως του Μαξ. 
Μαλλον ηθελαν να θωρακισουν τον Τσεκο στις ευθειες απεναντι σε πιθανες επιθεσεις του Σαρλ με DRS... 

Το αντίθετο, το μονοθέσιο ήταν στημένο για προσπέραση στην ευθεία. Νομίζω ότι και οι ίδια η RBR περίμενε ότι ο Τσέκο θα έριχνε ύπνο στον αγώνα και θα έμενε πίσω από τον Σαρλ, ιδίως αν η Φερράρι δοκίμαζε το 2-stop με undercut. Η RB έπρεπε να κάνει άνετα το 1-2, αλλά κανένας δεν περίμενε ότι ο Λεκλερ θα κάνει τέτοια διαχείριση στα ελαστικά, ιδίως αν δούμε την συνολική εικόνα της Φερράρι φέτος ως προς τα ελαστικά.

Ο Πέρεζ δεν το έβγαζε το 1-stop σε καμία περίπτωση, έκανε τραγική διαχείριση των μεσαίων στο 1ο στιντ (έκοψε ο Σαρλ κοντά 4s μέσα σε 5 γύρους και μπήκε στο DRS του Μεξικανού) και επειδή μπήκε νωρίτερα δεν θα έβγαζαν τόσους γύρους τα σκληρά. Το 1 stop στην Φερράρι δεν το είχαν θεωρήσει καν επιλογή, ο Σάνθης δεν θα έβγαζε τον αγώνα με 1 stop. Απλώς Σαρλ και Μαξ έχουν την ικανότητα να βγάζουν ταχύτητα από το μονοθέσιο χωρίς να πιέζουν τόσο πολύ ώστε να καταστρέψουν τα ελαστικά τους, βέβαια όταν τα μονοθέσια έχουν καλό degradation. Ο Μαξ, αν οδηγούσε το μονοθέσιο του Τσέκο, με εκείνο το setup, θα έβγαζε τον αγώνα άνετα με 1 stop, και το λέω με σιγουριά.

Οδηγικά, ο Leclerc ήταν σε άλλο επίπεδο χθες, ο μόνος που είχε τον ρυθμό του ήταν ο Μαξ, με σαφώς ταχύτερο μονοθέσιο. Έδειξε ότι έχει το ταλέντο και την στόφα πρωταθλητή.

Να τονίσω για 2η φορά σήμερα ότι η Φερράρι κόντεψε να κάνει σαμποτάζ στον εαυτό της λέγοντας στον Λεκλέρκ να μπει για S στον 41ο-42ο. Καλά που μπήκε ο Ματτία στο insomnia, διάβασε τις προτροπές που του έκανα χωρίς δισταγμό, κράτησε έξω τον Σαρλ και βγήκε ο Μονεγάσκος δευτεραθλητής. Ινάκι, για άλλη μια φορά απέδειξες ότι δεν είσαι άξιος για την θέση που έχεις. Είσαι λίγος, ούτε στο insomnia δεν μπαίνεις, κάνεις ότι σου κατέβει και δεν ακούς τους ειδικούς. Να τα λέμε όλα, η μπλόφα σου στον 33ο μου άρεσε, οπότε σε αυτόν τον αγώνα δεν τα πήγες τόσο χάλια όπως σε άλλους, αλλά η βλακεία σου στον 41ο κόντεψε να χαντακώσει όλη την ομάδα και να δώσει στους ταύρους το 1-2, και στον αγώνα, και στο πρωτάθλημα. Λίγος, αλλά όχι ελάχιστος ως συνήθως στο χθεσινό. Progress :D 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, stolenweapon είπε

Το αντίθετο, το μονοθέσιο ήταν στημένο για προσπέραση στην ευθεία.

Aυτο λεω κι εγω αγορινα!
Προφανως και ηταν σε εξαιρετικο επιπεδο χτες ο Σαρλ, αλλα μην συγκρινεις το race pace του με αυτο του Μαξ, αφου ο Μαξ δεν πηγαινε τερμα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, tommy^ είπε

Για ποιο λογο τον αποκαλεις ηλιθιο;

Κομπλεξικός είναι. Συγνώμη για τον λάθος χαρακτηρισμό. Αρκεί να παρακολουθήσεις την αρθογραφία του για τον Hamilton αυτά τα 2 χρόνια που του ασκεί πίεση ο Μαξ και πως αντιμετωπίζει τον Μαξ με το παραμικρό ατόπημα. Εκτός των άλλων τα μισα του άρθρα είναι σα να διαβάζεις formula 1 στην lifo….. ΕΜΕΤΟΣ….. περισσότερα κουτσομπολιά και πολιτικές ορθές μπούρδες παρά racing news και inside stuff. Που νομίζει ο μπαγλαμάς ότι πίεσε με το ερώτημα του τον Μαξ. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Lotof είπε

Κομπλεξικός είναι. Συγνώμη για τον λάθος χαρακτηρισμό. Αρκεί να παρακολουθήσεις την αρθογραφία του για τον Hamilton αυτά τα 2 χρόνια που του ασκεί πίεση ο Μαξ και πως αντιμετωπίζει τον Μαξ με το παραμικρό ατόπημα. Εκτός των άλλων τα μισα του άρθρα είναι σα να διαβάζεις formula 1 στην lifo….. ΕΜΕΤΟΣ….. περισσότερα κουτσομπολιά και πολιτικές ορθές μπούρδες παρά racing news και inside stuff. Που νομίζει ο μπαγλαμάς ότι πίεσε με το ερώτημα του τον Μαξ. 

Σαν να διάβαζα μυθιστόρημα περιπέτειας ήταν αυτό το άρθρο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, stolenweapon είπε

Οδηγικά, ο Leclerc ήταν σε άλλο επίπεδο χθες, ο μόνος που είχε τον ρυθμό του ήταν ο Μαξ, με σαφώς ταχύτερο μονοθέσιο. Έδειξε ότι έχει το ταλέντο και την στόφα πρωταθλητή.

Κοιτα, θεωρω οτι ισως αξιζει να το παρεις πιο χαλαρα απο χθες. Δεν εδειξε κατι παραπανω χθες ο Λεκλερκ απο αυτο που εδειχνε την υπολοιπη χρονια: οτι και με αργοτερο μονοθεσιο μπορει να περασει τον Περεζ, ποσω μαλλον οταν ο Περεζ εχει χειροτερη στρατηγικη.

Απλα το στανταρ ειναι χαμηλο: μιλαμε για τον Περεζ που πχ περυσι εχανε καμια φορα απο τον... Gasly με Alpha Tauri ή ακομα και φετος εχανε απο Sainz ή Russel.

Μην αναγουμε σε αθλο ή 'αλλο επιπεδο χθες, στοφα πρωταθλητη' επειδη απλα περασε καποιος τον Περεζ.

4 ώρες πριν, stolenweapon είπε

Ο Πέρεζ δεν το έβγαζε το 1-stop σε καμία περίπτωση, έκανε τραγική διαχείριση των μεσαίων στο 1ο στιντ (έκοψε ο Σαρλ κοντά 4s μέσα σε 5 γύρους και μπήκε στο DRS του Μεξικανού) και επειδή μπήκε νωρίτερα δεν θα έβγαζαν τόσους γύρους τα σκληρά. Το 1 stop στην Φερράρι δεν το είχαν θεωρήσει καν επιλογή, ο Σάνθης δεν θα έβγαζε τον αγώνα με 1 stop.

Τα 2 παραπανω bold δεν ισχυουν.
a ) Στους 5 γυρους που αναφερεις, δεν εκοψε 4s, αλλα 1.7s .
https://en.mclarenf-1.com/2022/gp/s9078/lap_times/785-833/
image.png.6e920d72fdcbb9f7673e1bf117e21acb.png

 

b) Στην Φερραρι(οπως και στις αλλες ομαδες), το 1 στοπ το ειχαν σκεφτει και ηταν μια απο τις βασικες επιλογες που ειχαν.

H στρατηγικη της Φερραρι ηταν αριστη, σε αντιθεση με της Red Bull. Οπως σωστα λεει ο Λεκλερκ,  πιεσαν στα σωστα σημεια του αγωνα ωστε να οδηγησουν την RB σε λαθος στρατηγικη:
https://www.skysports.com/f1/news/12433/12751622/abu-dhabi-gp-charles-leclerc-praises-ferrari-for-delivering-under-pressure-in-f1-season-finale
 

Αναφορά σε κείμενο

"I think Red Bull were still stronger than we were today," Leclerc added. "But we pushed them to make mistakes and pushed them into two stops, and eventually that paid off, so we're very happy.

"We were doubting, but I have to say that everything that we've done was exactly what we wanted to do. Exactly the laps we were putting Checo under pressure, that's what was planned before, the laps where we dummied him and made him think we were going to pit opposite, he took it and went for the second stop, so we did everything perfect, and I'm very proud of our execution today.

 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...