Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εκπληκτικό. Οι tregedists της φοραδας δοκιμασαν να κανουν μπλοφα στα ιπταμενα αναψυκτικά και επιασε ... 
Ετσι λενε δηλαδή 

https://www.autosport.com/f1/news/ferrari-used-dummy-pit-radio-message-to-trick-red-bull-in-abu-dhabi-gp/10403171/

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, bill_viper είπε

... 

IMG_0716.JPG

Δεν ισχύει.

36 λεπτά πριν, ghostrider είπε

Εκπληκτικό. Οι tregedists της φοραδας δοκιμασαν να κανουν μπλοφα στα ιπταμενα αναψυκτικά και επιασε ... 
Ετσι λενε δηλαδή 

https://www.autosport.com/f1/news/ferrari-used-dummy-pit-radio-message-to-trick-red-bull-in-abu-dhabi-gp/10403171/

 

Ούτε αυτό ισχύει.

Η στρατηγική μας ήταν άριστη, χάθηκε στις λεπτομέρειες, συν ο Σαρλς οδήγησε εξαιρετικά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Η στρατηγική μας ήταν άριστη, χάθηκε στις λεπτομέρειες, συν ο Σαρλς οδήγησε εξαιρετικά.

Aσε ρε, πες οτι σας γλεντησε ο μαστερ Μπινοττο! :lol:

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Lotof είπε

Ποτέ μου δεν πίστευα ότι ο πουρναρακης και ο λακαφωσης θα ξεπεραστούν σε θέμα βλ….ας. Ο τύπος σπάει όλα τα κοντέρ. 

 

Τέλειωσε η χορηγία από την RB; 🤔

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κακή στρατηγική από τη Ferrari χθες και ας λένε ό,τι θέλουν. Το εάν το ένα στοπ ήταν καλή στρατηγική νομίζω μας έδωσε την απάντηση και το που τερμάτισε ο Seb και τα όσα είπε ο Ham στο team radio ότι δε θέλει το 1-stop. Ναι οκ, ο Max νίκησε με 1-stop, αλλά με τον ρυθμό που είχε (συν το γεγονός ότι είχε έξτρα Medium) είτε 1 έκανε, είτε 2, πάλι θα κέρδιζε.

Τη Ferrari τη γλύτωσε ο χρόνος που έχασε ο Perez από τον Hamilton και από τα στραβά minions που δεν βλέπουν μπλε σημαίες, και κυρίως ο εκπληκτικός Leclerc. Ο Μονεγάσκος κατάφερει να γυρίσει σε ΟΛΟΥΣ τους γύρους με την Hard στο 1,29 πολύ - 1,30 λίγο.

Ευτυχώς αγνόησε και τις βλακείες του team radio για να κάνει διαχείριση ελαστικών. Τι διαχειρίση να κάνει; Για να παίξει άμυνα; Αν τον έφτανε ο Perez έχει δύο σερί ευθείες με drs, καμία σημασία δε θα είχε η κατάσταση των ελαστικών του. Το σημαντικό ήταν να μην μπει ποτέ σε drs ο Perez και το κατάφερε.

Κακά τα ψέμματα, ήταν και το δίκαιο βάσει επιδόσεων. Ο Leclerc όπως και να τα κάνουμε και καλύτερος οδηγός είναι από τον Perez και καλύτερη σεζόν έκανε.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

Το εάν το ένα στοπ ήταν καλή στρατηγική νομίζω μας έδωσε την απάντηση και το που τερμάτισε ο Seb

Μια χαρα ηταν , αλλα στην ΑΜ τον ξεχασαν αφησαν με μεσαια και απο 5ος (τοτε θα ηταν ιδανικο τοτε να μπει μεσα για hard) τον εφεραν μεσα πολυ αργα.. αφου αυτος τους ξυπνησε αλλωστε.. κριμα και θα μπορουσε ναπαει καλυτερα ο τελευταιος του αγωνας

Επεξ/σία από JailbrokenDiesel
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ~mxls~ είπε

Δεν ισχύει.

Ούτε αυτό ισχύει.

Η στρατηγική μας ήταν άριστη, χάθηκε στις λεπτομέρειες, συν ο Σαρλς οδήγησε εξαιρετικά.

 

13 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

Κακή στρατηγική από τη Ferrari χθες και ας λένε ό,τι θέλουν. Το εάν το ένα στοπ ήταν καλή στρατηγική νομίζω μας έδωσε την απάντηση και το που τερμάτισε ο Seb και τα όσα είπε ο Ham στο team radio ότι δε θέλει το 1-stop. Ναι οκ, ο Max νίκησε με 1-stop, αλλά με τον ρυθμό που είχε (συν το γεγονός ότι είχε έξτρα Medium) είτε 1 έκανε, είτε 2, πάλι θα κέρδιζε.

Τη Ferrari τη γλύτωσε ο χρόνος που έχασε ο Perez από τον Hamilton και από τα στραβά minions που δεν βλέπουν μπλε σημαίες, και κυρίως ο εκπληκτικός Leclerc. Ο Μονεγάσκος κατάφερει να γυρίσει σε ΟΛΟΥΣ τους γύρους με την Hard στο 1,29 πολύ - 1,30 λίγο.

Ευτυχώς αγνόησε και τις βλακείες του team radio για να κάνει διαχείριση ελαστικών. Τι διαχειρίση να κάνει; Για να παίξει άμυνα; Αν τον έφτανε ο Perez έχει δύο σερί ευθείες με drs, καμία σημασία δε θα είχε η κατάσταση των ελαστικών του. Το σημαντικό ήταν να μην μπει ποτέ σε drs ο Perez και το κατάφερε.

Κακά τα ψέμματα, ήταν και το δίκαιο βάσει επιδόσεων. Ο Leclerc όπως και να τα κάνουμε και καλύτερος οδηγός είναι από τον Perez και καλύτερη σεζόν έκανε.

Λάθος στρατηγική ηταν τα 2 πιτ στοπ για τα γρήγορα μονοθεσια. Σωστοτερη ηταν στρατηγική ενος πιτ στοπ. 

 

Παράδειγμα ο Χαμ που ηταν αισθητα πισω απο Καρλος πριν τα πιτ στοπ:

Ακολουθησε στρατηγική 1 πιτ στοπ και ο Καρλος στρατηγική 2, αλλα ο Καρλος ισα που τον εφθασε να τον περασει. 

 

Η Rb εδωσε και track position και υποχρεωσε τον Περεζ να πρέπει να κανει προσπερασεις εντος πιστας. 

Τελειως λαθος στρατηγική(ο χρόνος που εχασε με τον Χαμ είναι εντός προγραμματος, δεν υπολογιζουν τις στρατηγικες σαν να τρεχουν μονοι τους στην πιστα). Αν εκανε το ιδιο στρατηγικο λαθος η Φερράρι, θα διαβαζαμε για κλοουν κλπ. 

Η RB πεταξε την 2η θεση λογω λαθος στρατηγικης. 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

Κακή στρατηγική από τη Ferrari χθες και ας λένε ό,τι θέλουν. Το εάν το ένα στοπ ήταν καλή στρατηγική νομίζω μας έδωσε την απάντηση και το που τερμάτισε ο Seb και τα όσα είπε ο Ham στο team radio ότι δε θέλει το 1-stop. Ναι οκ, ο Max νίκησε με 1-stop, αλλά με τον ρυθμό που είχε (συν το γεγονός ότι είχε έξτρα Medium) είτε 1 έκανε, είτε 2, πάλι θα κέρδιζε.

Τη Ferrari τη γλύτωσε ο χρόνος που έχασε ο Perez από τον Hamilton και από τα στραβά minions που δεν βλέπουν μπλε σημαίες, και κυρίως ο εκπληκτικός Leclerc. Ο Μονεγάσκος κατάφερει να γυρίσει σε ΟΛΟΥΣ τους γύρους με την Hard στο 1,29 πολύ - 1,30 λίγο.

Ευτυχώς αγνόησε και τις βλακείες του team radio για να κάνει διαχείριση ελαστικών. Τι διαχειρίση να κάνει; Για να παίξει άμυνα; Αν τον έφτανε ο Perez έχει δύο σερί ευθείες με drs, καμία σημασία δε θα είχε η κατάσταση των ελαστικών του. Το σημαντικό ήταν να μην μπει ποτέ σε drs ο Perez και το κατάφερε.

Κακά τα ψέμματα, ήταν και το δίκαιο βάσει επιδόσεων. Ο Leclerc όπως και να τα κάνουμε και καλύτερος οδηγός είναι από τον Perez και καλύτερη σεζόν έκανε.

Μιλάς τη γλώσσα της αλήθειας.

Για μας ήταν ξεκάθαρο, έπρεπε στο 34ο να μπει ο Τσέκο για σκληρά. Επιμένω, παρά τον Λιούις, που καλά έκανε και του τη χάλασε, πάλι θα κέρδιζε στο τελευταίο γύρο αν ο τρόμπας με Άλφα Ταουρι έκανε ως όφειλε στην άκρη. Ο Τσέκο του έκανε χειρονομία για όποιον το πρόσεξε.

Επίσης, για να κόβεις σεκοντ ανά γύρο δεν ειναι εύκολη υπόθεση, δεν καταλαβαίνει ο θεατής ότι υπάρχει υπερβολική πιεση και φθορά μέχρι να φτάσεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Μιλάς τη γλώσσα της αλήθειας.

Για μας ήταν ξεκάθαρο, έπρεπε στο 34ο να μπει ο Τσέκο για σκληρά. Επιμένω, παρά τον Λιούις, που καλά έκανε και του τη χάλασε, πάλι θα κέρδιζε στο τελευταίο γύρο αν ο τρόμπας με Άλφα Ταουρι έκανε ως όφειλε στην άκρη. Ο Τσέκο του έκανε χειρονομία για όποιον το πρόσεξε.

Δεν ισχυει.

Εδω οι χρονοι του Τσεκο στους τελευταιους γυρους και θα δεις οτι ουσιαστικα δεν εχασε σχεδον καθολου απο Alpha Tauri(την προσπερασε στον 56ο γυρο νομιζω). Αντε να εχασε max ~3 δεκατα στον 56ο. Το προβλημα ειναι οτι ουτε στον επομενο επιασε ρυθμο.
Αν θεωρησουμε οτι δεν εχανε αυτα τα 3 δεκατα(που παλι ειναι μεσα στο προγραμμα οταν ντουμπλαρεις backmarkers), τοτε ο Τσεκο θα αρχιζε τον τελευταιο γυρο στα 1.7s πισω απο Λεκλερκ αντι για 2 sec που τον αρχισε. Παλι λοιπον δεν θα προλαβαινε. Λαθος στρατηγικη απο RB.
https://en.mclarenf-1.com/2022/gp/s9078/lap_times/785-833/

image.png.2ae9acf0d0ff3d486df195b1582980cb.png

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, haHa είπε

Η RB πεταξε την 2η θεση λογω λαθος στρατηγικης. 

Όταν ο Leclerc βγήκε από το pit stop (με 6 γύρους πλεονέκτημα) ήταν στο 6,2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Perez. Στους 12 γύρους που μεσολάβησαν μεταξύ πρώτου pit Leclerc - δεύτερου pit Perez, ο Leclerc κατάφερε και έκοψε τη διαφόρα σχεδόν στο 1 δευτερόλεπτο.

Πώς έκανε λάθος η RB; Αν τον άφηνε μέσα τον Perez, ο Leclerc θα είχε 24 γύρους για να τον περάσει. Βάζοντας τον μέσα, του έδωσε μία ευκαιρία να παλέψει.

6 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν ισχυει.

Εδω οι χρονοι του Τσεκο στους τελευταιους γυρους και θα δεις οτι ουσιαστικα δεν εχασε σχεδον καθολου απο Alpha Tauri(την προσπερασε στον 56ο γυρο νομιζω):
https://en.mclarenf-1.com/2022/gp/s9078/lap_times/785-833/

image.png.2ae9acf0d0ff3d486df195b1582980cb.png

Αν απομόνωσεις τους χρόνους του Perez δε φαίνεται ότι έχασε από AT. Αν τους συγκρίνεις με του Leclerc θα δεις ότι ο 56ος και ο 57ος ήταν καταστροφικοί.

edit:

 

Screenshot.png

Επεξ/σία από greenfan20
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

Όταν ο Leclerc βγήκε από το pit stop (με 6 γύρους πλεονέκτημα) ήταν στο 6,2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Perez. Στους 12 γύρους που μεσολάβησαν μεταξύ πρώτου pit Leclerc - δεύτερου pit Perez, ο Leclerc κατάφερε και έκοψε τη διαφόρα σχεδόν στο 1 δευτερόλεπτο.

Πώς έκανε λάθος η RB; Αν τον άφηνε μέσα τον Perez, ο Leclerc θα είχε 24 γύρους για να τον περάσει. Βάζοντας τον μέσα, του έδωσε μία ευκαιρία να παλέψει.

Πρωτον, η αρχη του λαθους εγινε στο 1ο πιτ στοπ που μπηκε τοσο νωρις ο Τσεκο και ουσιαστικα τον εκανε commit σε 2 stop και επετρεψε στην Φερραρι να δημιουργησει μεγαλο tyre offset.
Δευτερον, αλλο να φθασεις πισω κι αλλο να προσπερασεις, ειδικα οταν ο προπορευομενος εχει τον πυραυλο της RB με την υψηλη τελικη.

Τελος, απο την στιγμη που οπως λες ειχε φθασει σχεδον πισω δεν δινεις κατευθειαν το track position κανοντας pit stop. Αστον να σε περασει κουραζοντας τα ελαστικα του και μπαινεις λιγο πιο μετα για να εχεις και μεγαλυτερο tyre offset και ο leclerc πιο κουρασμενα ελαστικα.

13 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

Αν απομόνωσεις τους χρόνους του Perez δε φαίνεται ότι έχασε από AT. Αν τους συγκρίνεις με του Leclerc θα δεις ότι ο 56ος και ο 57ος ήταν καταστροφικοί.

Ακριβως, δεν εφταιγε η ΑΤ που ο Τσεκο δεν γυριζε γρηγορα στον 57ο ενω ειχε καθαρο δρομο.
Στον 56ο που προσπερασε την ΑΤ, εχασε μαξ 3 δεκατα(που οπως φαινεται και απο τον επομενο γυρο του, παιζει να τα εχανε ετσι κι αλλιως).

 

Τελος, ειναι πολυ συχνο το φαινομενο να χανεις μερικα δεκατα οταν προσπερνας backmarkers, παντα κοστιζουν λιγο σε χρονο αυτες οι προσπερασεις. Τα μαξ 3 δεκατα δεν ειναι τιποτα.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, haHa είπε

Πρωτον, η αρχη του λαθους εγινε στο 1ο πιτ στοπ που μπηκε τοσο νωρις ο Τσεκο και ουσιαστικα τον εκανε commit σε 2 stop και επετρεψε στην Φερραρι να δημιουργησει μεγαλο tyre offset.

Σε αυτό δεν φταίει η Red Bull. Ο Τσέκο έχανε από τον Σαρλς, οπότε τον έβαλε μέσα για να του δώσει το undercut (το οποίο είναι πολύ δυνατό στη Yas Marina). Το πρόβλημα ήταν του Τσέκο που δεν είχε ρυθμό, εδώ είπε στο team radio ότι ο Max τον καθυστερεί και δύο γύρους μετά ο Max άρχισε να του ανοίγει τη διαφορά.

2 λεπτά πριν, haHa είπε

Τελος, απο την στιγμη που οπως λες ειχε φθασει σχεδον πισω δεν δινεις κατευθειαν το track position κανοντας pit stop. Αστον να σε περασει κουραζοντας τα ελαστικα του και μπαινεις λιγο πιο μετα για να εχεις και μεγαλυτερο tyre offset και ο leclerc πιο κουρασμενα ελαστικα.

Άρα πάλι δεν φταίει η Red Bull για το 2-stop. Να συζητήσουμε για το χρονικό σημείο που τον έβαλε ναι, αλλά ότι δεν έβγαινε ο αγώνας για τον Perez με 1-stop δεν νομίζω ότι αμφισβητείται.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

Σε αυτό δεν φταίει η Red Bull. Ο Τσέκο έχανε από τον Σαρλς, οπότε τον έβαλε μέσα για να του δώσει το undercut (το οποίο είναι πολύ δυνατό στη Yas Marina). Το πρόβλημα ήταν του Τσέκο που δεν είχε ρυθμό, εδώ είπε στο team radio ότι ο Max τον καθυστερεί και δύο γύρους μετά ο Max άρχισε να του ανοίγει τη διαφορά.

Φταιει η RB. Ας αφησεις τον αντιπαλο να παρει track position(αφου τελικα θα το εδινες πιο μετα με το 2ο πιτ στοπ) αν αυτο σημαινει οτι ο αντιπαλος θα επαιρνε την χειροτερη στρατηγικη, οπως πηρε ο Τσεκο (2 πιτ στοπ και το πρωτο πολυ νωρις).

5 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

Άρα πάλι δεν φταίει η Red Bull για το 2-stop. Να συζητήσουμε για το χρονικό σημείο που τον έβαλε ναι, αλλά ότι δεν έβγαινε ο αγώνας για τον Perez με 1-stop δεν νομίζω ότι αμφισβητείται.

Αυτο ειναι υπο συζυτηση αφοτου εγινε το αρχικο λαθος με το πολυ νωρις πρωτο πιτ στοπ. Ας αφηνες την Φερραρι να παρει την λαθος στρατηγικη ακομα κι αν αυτο σημαινε χαμενο track position(που τουλαχιστον εχει η Rb υψηλη τελικη, οποτε μπορει να αμυνθει και να επιτεθει ευκολοτερα).

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, haHa είπε

Φταιει η RB. Ας αφησεις τον αντιπαλο να παρει track position(αφου τελικα θα το εδινες πιο μετα με το 2ο πιτ στοπ) αν αυτο σημαινει οτι ο αντιπαλος θα επαιρνε την χειροτερη στρατηγικη, οπως πηρε ο Τσεκο (2 πιτ σοτπ και το πρωτο πολυ νωρις).

Ερώτηση: Έβγαινε ο αγώνας με ένα πιτ στοπ για τον Perez και να τερματίσει μπροστά από τον Leclerc;

edit: Μου απάντησες στο επεξεργασμένο, οπότε οκ. Διαφωνώ. Θεωρώ ότι ο Perez ήταν committed λόγω pace στα 2 στοπ.

Επεξ/σία από greenfan20
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...