Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

η φερραρι παντως βρηκε τρελλο στησιμο στις στροφες. δεν θα ειναι ετσι καθε αγωνας. η rb ειχε περισσοτερη δυναμη. η μερκ θα λυσει το προβλημα της και θα εχουμε 3 ομαδες δυνατες. η τρομπα που εβγαλε προβλημα ειναι η ιδια που τους ελενξε χθες η fia? τους ριξανε ζαχαρη μεσα τα λαμογια.

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι ακριβώς παίζει με τα ελαστικά που μπορεί να χρησιμοποιήσει το κάθε μονοθέσιο στο τριήμερο; Έχουν προκαθορισμένο αριθμό από το κάθε σετ;

Επίσης για ποιο ο λόγο ο Χάμιλτον έβαλε σκληρή γόμα και εκανε και 2ο pitstop ξανά μετά από λίγους γύρους;

Συνηθως δύο pitstop δεν κάνουν οι ομάδες; Σήμερα έκαναν όλοι τρία pitstop.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Witcher1st είπε

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι ακριβώς παίζει με τα ελαστικά που μπορεί να χρησιμοποιήσει το κάθε μονοθέσιο στο τριήμερο; Έχουν προκαθορισμένο αριθμό από το κάθε σετ;

 

ναι είναι προκαθορισμενος ο αριθμος για ΟΛΟ το 3ημερο.

 

1 λεπτό πριν, Witcher1st είπε

Επίσης για ποιο ο λόγο ο Χάμιλτον έβαλε σκληρή γόμα και εκανε και 2ο pitstop ξανά μετά από λίγους γύρους;

Συνηθως δύο pitstop δεν κάνουν οι ομάδες; Σήμερα έκαναν όλοι τρία pitstop.

Δεν υπαρχει τιποτα σιγουρο. Ουτε ο αριθμος των pit stops ουτε ποτε και ποια γομα θα βαλεις. Ο μονος κανονας ειναι οτι πρεπει καποια στιγμη μεσα στον αγωνα να χρησιμοποιησεις τουλαχιστον 2 διαφορετικα ήδη γομας. Δηλαδη Μαλακο και Μεσαιο. Η μεσαιο και σκληρο. Οτιδηποτε. Δεν μπορεις να πας σε εναν αγωνα μονο με μαλακη γομα.

 

Τωρα γιατι καναν 3 pit stops σήμερα ειναι επειδη καταπονηθηκαν πολυ τα ελαστικα. Γενικα καποιες φορες αυξανεται ο αριθμος των pit stops για να γυρνας σε ανταγωνιστικο ρυθμο. Εχει δειξει οτι πολλες φορες είναι η πιο γρηγορη στρατηγικη. Αλλα ουτε αυτο ειναι σιγουρο. Αλλες φορες ρισκαρουν με λιγοτερες στασεις.

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Witcher1st είπε

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι ακριβώς παίζει με τα ελαστικά που μπορεί να χρησιμοποιήσει το κάθε μονοθέσιο στο τριήμερο; Έχουν προκαθορισμένο αριθμό από το κάθε σετ;

Επίσης για ποιο ο λόγο ο Χάμιλτον έβαλε σκληρή γόμα και εκανε και 2ο pitstop ξανά μετά από λίγους γύρους;

Συνηθως δύο pitstop δεν κάνουν οι ομάδες; Σήμερα έκαναν όλοι τρία pitstop.

Έχει αυξηθεί η καταπόνηση φέτος. Μάλλον στην Mercedes επέλεξαν λάθος στρατηγική ή είδαν ότι δεν τους βγαίνει να φτάσουν μέχρι το τέλος με την σκληρή γόμα.

  • Like 1
Δημοσ.

Αντλία καυσίμου και τα έφτυσε πάνω κάτω στον ίδιο γύρο; περίεργα τα λέει η Redbull. Πρώτος αγώνας που με εξαίρεση τις φοράδες που γίνανε καθαρόαιμα Αραβικά και φαίνεται να έχουν το πάνω και το κάτω χέρι στα υπόλοιπα σιγά τα αβγά.

Μax μέσα στα νεύρα και στην πίεση από την αρχή του πρωταθλήματος. Τον βλέπω φέτος να τα βρίσκει περισσότερο σκούρα από πέρσι. 

Hamilton πίσω από το χαμόγελο μέσα στην απογοήτευση σου λέει τι κάνω φέτος εδώ τον κομπάρσο; 

Ο Γιώργης μέχρι τώρα σαν να βλέπεις τον Bottas. 

McLaren κατάντια υπάρχουν δεν υπάρχουν ένα και το αυτό. 

Όλοι οι άλλοι απλά άλλαξαν θέσεις. 

Ξέχασα τον μικρό Σουμαχερ που θα αρχίσει να σβήνει το άστρο του με αυτόν που του ήρθε για συνάδελφος. 

Γραφικά τραγικά. Ιδιαίτερα το Σάββατο με τα μωβ, πράσινα, κίτρινα χάθηκε η μπάλα. 

Μετάδοση ΕΡΤ κάθε πέρσι και καλύτερα. Με αυτούς τους δύο θα μείνουμε; ούτε Ιαβέρης ούτε Λαζάκης; να περνά η ώρα λίγο. 

Μακάρι να πάνε καλύτερα τα πράγματα. 

Ότι θα είχα στεναχώρια βλέποντας τον Hamilton σε αυτήν την κατάσταση και θέση δεν θα το πίστευα. 

Τέλος κάτι μου λέει ότι στην Redbull θα έχουν θέματα γενικότερα φέτος. Και σχέσεων. 

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Witcher1st είπε

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι ακριβώς παίζει με τα ελαστικά που μπορεί να χρησιμοποιήσει το κάθε μονοθέσιο στο τριήμερο; Έχουν προκαθορισμένο αριθμό από το κάθε σετ;

Επίσης για ποιο ο λόγο ο Χάμιλτον έβαλε σκληρή γόμα και εκανε και 2ο pitstop ξανά μετά από λίγους γύρους;

Συνηθως δύο pitstop δεν κάνουν οι ομάδες; Σήμερα έκαναν όλοι τρία pitstop.

Παλια δισλεγε ο καθε ο οδηγος tyre allocation, δηλαδη ποσα απο καθε γομα. Όταν ηρθε ο covid αποφάσισαν να διαλέγει η pirelli για όλους (τα ιδια). Για φέτος, θα μπορούσαν να το αλλάξουν αλλά οι ίδιες οι ομάδες αποφάσισαν να το αφήσουν πάλι στη pirelli με τα ίδια για όλους, ώστε να μην ζοριστουν από λάθος επιλογές σε αυτή τη σεζόν των ανακαταταξεων. 

Στη merc έβλεπαν ότι υποφέρουν από αυξημένη καταπόνηση ελαστικων, και είπαν να δοκιμάσουν τη σκληρή γόμα μπας και τους βγάλει μακρύτερο 2ο stint. Τους γυρισε μπούμερανγκ, έχαναν 1 sec στο γυρο (το είχαμε πει ότι έχουν μεγάλη διαφορά φέτος οι γομες) και αποφάσισαν ότι δεν άντεχαν άλλο έτσι και ξαναλαξαν γόμα. 

Ήταν ένας φίλος που όλο έλεγε τι σωστή στρατηγική έχει ο τοτο και θα πάει ο χαμ για πόντιουμ και ίσως και νίκη στο τέλος. Δεν ξέρω αν έκανε πλάκα, γιατί η διαφορά πλέον είχε φτασει πάνω από 30sec και άρα οι πρώτοι μπορούσαν άνετα να κανουν και έξτρα πιτστοπ αν χρειαζόταν. Στο τέλος βέβαια όλοι έκαναν τα ίδια. Η merc ήταν εκτός τόπου και χρόνου, δεν είχε καμμια τύχη κανονικά, μόνο από το SC και τις εγκαταλείψει βρέθηκε εκεί που βρέθηκε στο τέλος. 

είχα γράψει πριν τον αγωνα:

10 ώρες πριν, sattack είπε

 

Στη θεωρια φτιαξανε και τα λαστιχα να αντεχουν συνεχομενο hard racing. Στην πραξη λενε οτι μαλλον εχουν μεγαλυτερο degrade απο οτι περίμεναν και μεγαλύτερη διαφορά απόδοσης αναμεσα σε κάθε βαθμό σκληρότητας από ότι περίμεναν. Δηλαδή χαμός με πολλά πιτστοπς...

Ολα αυτά προμηνυουν συμπουρμπουλο... Για να δούμε...

 

Στις 19/3/2022 στις 8:45 ΜΜ, sattack είπε

 

Θέλω να ελπίζω ότι στον αγώνα θα τα πάνε ακόμα ζειροτερα διότι θα καταστρέφουν τα ελαστικά τους πιο εύκολα και γρηγορα από ότι η Ferrari και η Red Bull.

 

  • Like 4
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, sattack είπε

Παλια δισλεγε ο καθε ο οδηγος tyre allocation, δηλαδη ποσα απο καθε γομα. Όταν ηρθε ο covid αποφάσισαν να διαλέγει η pirelli για όλους (τα ιδια). Για φέτος, θα μπορούσαν να το αλλάξουν αλλά οι ίδιες οι ομάδες αποφάσισαν να το αφήσουν πάλι στη pirelli με τα ίδια για όλους, ώστε να μην ζοριστουν από λάθος επιλογές σε αυτή τη σεζόν των ανακαταταξεων.

Και η Pirelli τι διαλέγει; Τα ίδια σε κάθε αγώνα; Γενικά τα συνολικά σετ ελαστικών που έχει το κάθε μονοθέσιο για το τριήμερο, μαζί με τα δοκιμαστικά πόσα είναι; Είδα και C4,C5, αυτά υπήρχαν και πέρυσι; Υπάρχει περίπτωση να χρησιμοποιηθούν σε αγώνα;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

οι imperial οταν λυσουν το θεμα με τις αναπηδησεις θα λυσουν και τη διαχειρηση των ελαστικων. ως εχει ο συνεχομενος κυκλος φορτισης αποφορτισης απο το porpoising τα κανει να σπιναρουν να ανεβαζουν θερμοκρασια και εν τελη να τα φτυνουν. ο ham αλλαξε στους 12 τα soft οταν φοραδα και ισοτονικοι κανανε 15 ανετα.
Ειναι πιθανο επισης (δεν θυμαμε που το διαβασα) η γεωμετρια της πισω αναρτησης της αυτοκρατοριας να ειναι σχεδιασμενη αποκλειστικα και μονο για εξαιρετικα χαμηλες αποστασεις του πατωματος απο την ασφαλτο. Αυτο εξηγει εν μερη και την επιμονη της στα low ride οταν θα μπορουσαν απλα να ανασηκωσουν λιγο την αναρτηση και να κοψουν πολυ απο το poirpoising. Εξηγει επισης (αν κανει κανεις την συνδεση) τις δυσκολιες των customer teams της αυτοκρατοριας. Εχοντας ψωνισει κινητηρα - κιβωτιο (ιδιως αυτο) εχεις ψωνισει κατα βαση και την γεωμετρια της πισω αναρτησης μιας και τα pickup points ειναι στο κελυφος του κιβωτιου. μπορεις βεβαια να φτιαξεις δικο σου case αλλα μιας και μπορεις να ψωνισεις και τα suspensions δεν βλεπω λογο να το κανεις. Απλα εκει εχουν λιγοτερο θεμα αναταραξεων (ισως λογω χαμηλοτερης αποδοσης γενικα) και το θεμα δεν μεγεθυνετε στα επιπεδα που βλεπουμε να εχει η merc (που στοχευει το πρωταθλημα).

40 λεπτά πριν, Witcher1st είπε

Και η Pirelli τι διαλέγει; Τα ίδια σε κάθε αγώνα; Γενικά τα συνολικά σετ ελαστικών που έχει το κάθε μονοθέσιο για το τριήμερο, μαζί με τα δοκιμαστικά πόσα είναι; Είδα και C4,C5, αυτά υπήρχαν και πέρυσι; Υπάρχει περίπτωση να χρησιμοποιηθούν σε αγώνα;

Η Pirelli διαλεγει αναλογα τα φορτια που αναμενει να εχουν τα ελαστικα σε καθε αγωνα ξεχωριστα (μα απο ασφαλτο μα απο θερμοκρασια μα απο γυρους που πρεπει να βγαλουν). Εχει φτιαξει λοιπον 5 διαφορετικες συνθεσεις (c1 εωως c5) που μεταξυ τους διαφερουν στην αποδοση (φετος περιπου 0.8 sec στον γυρο). πρεπει να δωσει στις ομαδες 3 επιλογες. Συνηθως διαλεγει 3 συνεχομενες (απο θεμα σκληροτητας) αν και φετος θα δουμε και επιλογες με αλματα (πχ C1 C2 C4)

Επεξ/σία από ghostrider
  • Like 4
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Witcher1st είπε

Και η Pirelli τι διαλέγει; Τα ίδια σε κάθε αγώνα; Γενικά τα συνολικά σετ ελαστικών που έχει το κάθε μονοθέσιο για το τριήμερο, μαζί με τα δοκιμαστικά πόσα είναι; Είδα και C4,C5, αυτά υπήρχαν και πέρυσι; Υπάρχει περίπτωση να χρησιμοποιηθούν σε αγώνα;

Όχι, σε κάθε αγώνα διαφορετικά, ανάλογα με το πόση καταπόνηση προβλέπει σε κάθε πίστα. Σήμερα ήξεραν ότι θα έχει μεγάλη καταπόνηση και έβαλαν τις 3 σκληρότερες γομες (C1-C2-C3). Σε άλλες πίστες που η καταπόνηση θα προβλέπεται λιγότερη θα διαλέγουν άλλους συνδυασμούς, δηλ C2-C3-C4 ή C3-C4-C5. Τα τελευταία χρόνια σταμάτησαν να τα λένε soft, ultra soft κλπ για να μην μπερδεύεται ο κόσμος, και χρβματιζουν τηννεκαστοτε τριαδα κοκκινο-κιτρινο-ασπρο, αλλα η τριαδα αλλαζει σε καθε αγωνα.

Προς το παρόν πάντως επιβεβαιωθηκαν επακριβώς οι πληροφορίες πριν από τον αγώνα που ελεγαν ότι απο οτι αρχικα νομιζαν οτι εφτιαξαν, τελικα θα έχουν μεγαλύτερο degrade, μεγαλύτερη διαφορά ανάμεσα στις γομες και εν τέλει περισσότερα πιτστοπ. Και μέσα στον αγώνα πολύ νωρίς ο Σαινθ είπε κοιτάξτε τι θα γίνει με τρία πιτστοπ. Ήταν υποψιασμένοι και το είδαν αμέσως. 

  • Like 2
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, sattack είπε

Και μέσα στον αγώνα πολύ νωρίς ο Σαινθ είπε κοιτάξτε τι θα γίνει με τρία πιτστοπ. Ήταν υποψιασμένοι και το είδαν αμέσως. 

Συνηθισμενοι απο τις προηγουμενες σεζον .... lol

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...