GoMaR Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2022 καλα ειδα στο ονειρο μου, οτι ξυπναω μια μερα(στο ονειρο ετσι) και συνειδητοποιω οτι εχω χασει 3 αγωνες και οι ferrari ειναι 1-4 στο σκορ με τις μερσεντες στη μεσαια κατηγορια. Μονο στα ονειρα ετσι; 😂
greenfan20 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2022 Στις 12/1/2022 στις 11:35 ΜΜ, ghostrider είπε Συμφωνα με τους Γερμανους απο το VW group η Audi θα προσπαθησει να εξαγορασει το group McLaren (και συνεπως και την εισοδο της στην F1) ενω η Porsche (αλλη οψη του ιδιου νομισματος) συζηταει την παροχη κινητηρων απο την RB. https://www.faz.net/aktuell/wirtschaft/unternehmen/vw-in-der-formel-1-audi-und-porsche-planen-eigene-rennstaelle-17728374.html?GEPC=s9&premium=0x063769857751233a648a90db3d1b5f31 Η VW θα αποφασίσει για την Μακλάρεν μέχρι τέλος του Μάρτη, άρα πιθανόν στο 1ο-2ο gp της σεζον να έχουμε λευκό καπνό. Για την την Πόρσε, ακούγεται ότι να δεν προχωρήσει άμεσα η συμφωνία με την Ρεντ Μπουλ, ίσως υπάρξει συνεργασία με την Άλφα Τάουρι (ή την Χαας). Για την Άλφα Τάουρι δεν ειναι και τόσο παράξενο, αν σκεφτούμε ότι είχε πάει στην Χόντα ένα χρόνο πριν την Ρεντ Μπουλ. Για την Άουντι, αν δεν προχωρήσει με Μακλάρεν (είναι πολύ κοντά σε συμφωνία), εναλλακτική θα ήταν η Γουίλλιαμς. Προσωπικά θα μου άρεσε να δω την Γουίλλιαμς με κινητήρα που θα έχει μόνο αυτή στο γκριντ, λειτουργώντας τρόπον τινα σαν εργοστασιακή ομάδα.
ghostrider Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2022 Μόλις τώρα, greenfan20 είπε Η VW θα αποφασίσει για την Μακλάρεν μέχρι τέλος του Μάρτη, άρα πιθανόν στο 1ο-2ο gp της σεζον να έχουμε λευκό καπνό. Για την την Πόρσε, ακούγεται ότι να δεν προχωρήσει άμεσα η συμφωνία με την Ρεντ Μπουλ, ίσως υπάρξει συνεργασία με την Άλφα Τάουρι (ή την Χαας). Για την Άλφα Τάουρι δεν ειναι και τόσο παράξενο, αν σκεφτούμε ότι είχε πάει στην Χόντα ένα χρόνο πριν την Ρεντ Μπουλ. Για την Άουντι, αν δεν προχωρήσει με Μακλάρεν (είναι πολύ κοντά σε συμφωνία), εναλλακτική θα ήταν η Γουίλλιαμς. Προσωπικά θα μου άρεσε να δω την Γουίλλιαμς με κινητήρα που θα έχει μόνο αυτή στο γκριντ, λειτουργώντας τρόπον τινα σαν εργοστασιακή ομάδα. Κατα την ταπεινη μου αποψη η VW/Audi/Porsche δυσκολα θα εξελιξει δικο της/τους κινητηρα απο την αρχη. Ισως να εξελισαν δικο τους αν οι κανονισμοι επετρεπαν τους V4 οποτε θα ειχαν σαν βαση το PU απο τα LMP.
greenfan20 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2022 Συμφωνώ. Εκτός και αν, στην περίπτωση Πόρσε-Ρεντ Μπουλ, δούλευαν μέχρι το 2026 τη "δικιά τους βερσιον" του κινητηρα της Ρεντ Μπουλ και παράλληλα η Ρεντ Μπουλ συνεχιζε να αναπτύσσει τον δικό της κινητήρα. Ουσιαστικά η Ρεντ Μπουλ να βρει παραθυρακι στο κοστ καπ και να αναπτύσσει με διπλασιους πόρους τον κινητήρα της. Δεν ειναι τελειως επιστημονική φαντασία αυτό. Οι υπόλοιπες ομάδες το έχουν επισημάνει. Βέβαια, προσωπικά το βρίσκω παραξενο να γίνει αυτό, ο κινητηρας δεν ειναι λέγκο να ενώνεις κομματακια και να δουλεύουν.
ghostrider Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2022 1 λεπτό πριν, greenfan20 είπε Συμφωνώ. Εκτός και αν, στην περίπτωση Πόρσε-Ρεντ Μπουλ, δούλευαν μέχρι το 2026 τη "δικιά τους βερσιον" του κινητηρα της Ρεντ Μπουλ και παράλληλα η Ρεντ Μπουλ συνεχιζε να αναπτύσσει τον δικό της κινητήρα. Ουσιαστικά η Ρεντ Μπουλ να βρει παραθυρακι στο κοστ καπ και να αναπτύσσει με διπλασιους πόρους τον κινητήρα της. Δεν ειναι τελειως επιστημονική φαντασία αυτό. Οι υπόλοιπες ομάδες το έχουν επισημάνει. Βέβαια, προσωπικά το βρίσκω παραξενο να γίνει αυτό, ο κινητηρας δεν ειναι λέγκο να ενώνεις κομματακια και να δουλεύουν. Το VW group και ειδικα η Porsche (και λιγοτερο η Audi) εχουν εμπειρια απο το LMP και ειδικα στα MGU-K. πιθανον να αναλαβουν την εξελιξη των MGU και η RB να εχει το ICE. Επισης ναι μεν η honda εδωσε τα σχεδια για κατασκευη του PU στην RB δεν σημαινει οτι θα ηθελε να δει το δικο της μοτερ να κερδαει και να εχει πανω του τη φιρμα απο αμεσο ανταγωνιστη στις πωλησεις (πχ Audi). Υποθετω λοιπον οτι μπορει να εχει βαλει καποιες δικλειδες ασφαλειας στα νομικα χαρτια οταν εδωσε τα σχεδια στην RB. Αυτα ειαι πραγματ που κανεις δεν ξερει. ΥΓ αυτο που ειναι εντονο φετος ειναι η κινητηκοτητα στους αρχηγους των ομαδων. Εξω ο Omar απο τρην AMR, εξω ο Budkowski απο την Alpine (4οε σε 5η εξι χρονια) κλπ... 1
yositosi Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2022 Βάλατε εσείς ήδη την Audi, βάλατε και την Porsche κάνατε και τις μοιρασιές!!! Προσπαθούν να τους το κάνουν appealing μπας και μπει το VAG, σιγά μην εξελίξουν και διαφορετικά μοτέρ έτσι και μπουν! ΑΝ μπουν, ΕΝΑ μοτέρ να περιμένετε με διαφορετικά "καπάκια/λογότυπα".
greenfan20 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2022 Ναι, και δεν θα μου κανει εντυπωση να δουμε και αλλες αλλαγες (π.χ. Vasseur). Η πλακα είναι οτι οι δύο μακροβιοτεροι team principals είναι στις δύο ομαδες που αλλαζουν τους οδηγους σαν τα πουκαμισα (Horner και Tost απο το 2005 σε Red Bull και Alpha Tauri αντιστοιχα).
papp0us Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) 17 Φεβρουαρίου η παρουσίαση της Ferrari. https://www.facebook.com/ScuderiaFerrari/videos/3048352638751827 KAIIIIIIIII 11 ΦΕΒΡΟΥΡΙΟΥ Η MCLAREN 🥰🥰🥰🥰🥰 Επεξ/σία 17 Ιανουαρίου 2022 από papp0us 3
ghostrider Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 Μετα τον Budkowski εξω και ο Prost απο την Alpine ο οποιος ειπε ανοιχτα πως για την εξοδο του ευθυνεται ο CEO της Alpine Laurent Rossi. Να δουμε αν θα κανει check in στην Alpine ο Otmar (ex AMR) και η BWT (χορηγος ex-pink copies).
papp0us Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2022 18 Φεβρουαρίου η Merc https://www.formula1.com/en/latest/article.mercedes-announce-reveal-date-for-2022-w13-f1-car.2QXoIZSJ8uys0LPAgEMGwB.html?fbclid=IwAR30Uos-3m6PjEQ2p23MMRxX8wQrQ9kP8Ote7-K_zKi3ro11_RaU83hNg2I 2 1
ghostrider Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2022 Ενδιαφερουσες ειδησεις ... Τελικα εληξε το μπραντεφερ μεταξυ RB και Dan Fallows (αρχι-αεροδυναμιστη)-Aston Martin. Αφου φτασανε σχεδον στα δικαστηρια με την RB να θελει να του κοψει το δρόμο προς την αντιπαλο (με βαση τα gardening leave θα αρχιζε δουλεια σε κανα εναμιση χρονο) τελικά ο dan θα πιασει δουλεια τον Απρίλη. https://www.formula1.com/en/latest/article.red-bull-aero-chief-fallows-to-join-aston-martin-in-april-after-agreement-on.5SXTRYMbhlDMSmu1ZZuZC5.html Ελάχιστες μερες μετα η RB ανακοινωσε την προσληψη του Hodgkinson (Αρχιμηχανικου) απο την Mercedes για το τμημα κινητηρων της RB (με στοχο τους νεους κινητηρες του 2026). https://www.formula1.com/en/latest/article.mercedes-engine-head-hodgkinson-to-join-red-bull-in-may-after-teams-agree.4bHccF9rWnF7KXBe7wY6t9.html LOL
vaggos88 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2022 Ο Σειτανίδης εγραψε στην σελιδα στο ΦΒ οτι δεν θα υπάρξει κάλυψη τον δοκιμων 😢
Cygnus Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 28 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Πλήρης ανατροπή: Η Honda μένει στη F1 μέχρι και το 2025 https://www.sport24.gr/auto24/motorsports/pliris-anatropi-i-honda-menei-sti-f1-mechri-kai-to-2025.9510225.html Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου 2022 από Cygnus 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις