Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Όχι ρε.... εννοώ σταμάτησα να παρακαλουθώ F1 από εκείνη τη μέρα. Έβλεπα πού και πού τίτλους ειδήσεων πχ Ράικονεν, Μπάτον, επιστροφή Σουμάχερ, άνοδο της Red Bull, μάχη Χάμιλτον-Ρόσμπεργκ... αλλά δε ξέρω, είχα φάει τέτοια ξενέρα που δεν έμπαινα καν στο κόπο να διαβάσω λεπτομέρειες. Με το πέρασμα των χρόνων είχα ξεχάσει εντελώς και τους τίτλους.

Αρχές του έτους κατά τύχη είδα trailer απ'το Drive του Survive, μετά είδα στο Youtube το φινάλε στο Abu Dhabi, το τρακάρισμα του Grosjean. Kαι λέω ω ρε φίλε τι έχω χάσει τόσα χρόνια! Είδα λοιπόν εκτεταμένες ανασκοπήσεις απ'το 2005 μέχρι το 2021... αλλά τι να χωρέσει από μια ολόκληρη σεζόν μέσα σε 1 - 1.5 ώρα recap.

Φέτος ξεκίνησα πάλι να παρακολουθώ F1

 

Σε καταλαβαίνω!

Μετα το 2013 ήλπιζα σε μάχη Φερραρι-RB για τίτλο (με Κιμι-Αλονσο στην Φερραρι δεν χανοταν αν το μονοθεσιο ήταν καλό) και με πρωταγωνιστή τον Ντανι Ρικ, οπότε μπορείς να φανταστείς τι ξενέρα έφαγα μετά τους πρώτους δύο αγώνες της σεζόν όπου η Μερσεντες έκανε 1-2 (αν δεν κανω λαθος)

Ξανά το 19 άρχισα να παρακολουθώ λόγω της συμπάθειάς μου του Charles, πέτυχα τυχαία στην TV τον αγώνα στο Σιλβερστοουν όταν εκαναν μάχη Λεκλερ-Μαξ και θυμήθηκα τα παλιά και είπα να αρχίσω να ξαναβλέπω. Άξιζε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Κάπως έτσι και εγώ...

Παρακολουθούσα F1 μικρός από το 1981 με τον πατέρα μου. Από τότε κόλλησα με την Ferrari!

Κάθε χρόνο παρακολουθούσα από τότε, μέχρι που ξενέρωσα με τη Μερσέντα και τους περιπάτους του σερ τα τελευταία χρόνια και τα βρόντηξα και δεν ξαναείδα.

Μετά τον περσινό τελικό και την αρχικά πολλά υποσχόμενη φετινή χρονιά επανήλθα στο άθλημα. Φέτος, να 'ναι καλά το ertflix, έχω δει όλα τα δοκιμαστικά, κατατακτήριες και αγώνες. Δεν έχω χάσει λεπτό λέμε! 😅

Αν και πάλι καταλήξαμε σε ακόμα μία χρονιά ξηρασίας για την scuderia οι ελπίδες και το ενδιαφέρον αναπτερώθηκαν!

Και συνεχίζουμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, ekrepali είπε

Kαι λέω ω ρε φίλε τι έχω χάσει τόσα χρόνια! Είδα λοιπόν εκτεταμένες ανασκοπήσεις απ'το 2005 μέχρι το 2021... αλλά τι να χωρέσει από μια ολόκληρη σεζόν μέσα σε 1 - 1.5 ώρα recap.

Νομίζω ότι όλοι όσοι βλέπαμε πιο παλιά κάποια στιγμή κόψαμε, για διάφορους λόγους αλλά και γιατί έχασε το ενδιαφέρον του μέχρι πρόσφατα. Εγώ αν και RBR δε θυμάμαι να έβλεπα από το 2013, κάπου το 2018 το έβαλα πάλι σταθερά στο πρόγραμμα. Όπως και εσύ, τίτλους, ελπίδες για τον Κίμι κτλ αλλά δεν είναι το ίδιο με το να δεις τον αγώνα.

Οι χρόνιες 1998-2008 ήταν τόσο ιδιαίτερες που το 2013-2020 δεν μπορεί να τις πλησιάσει. Πιο παλιά δε θυμάμαι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, ghostrider είπε

Σχολιάστε υπευθυνα :P 
image.jpeg.baea1748ff3716d5b60781c232af9de1.jpeg

Οι 6 καλύτεροι οδηγοί από το 1980 μέχρι τώρα σε μια εικόνα. 27 πρωταθλήματα συνδυασμένα!

Edit: τώρα παρατήρησα ότι λείπει ο Κιμαρος, οπότε είναι απλά 6 από τους καλύτερους οδηγούς από το 1980 μέχρι τώρα. Α ρε Κιμι, με το ταλέντο που έχεις θα ήσουν εκεί πάνω αν είχες λίγη τύχη...

Επεξ/σία από stolenweapon
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και σε αλλα νεα ... η cost cap saga συνεχιζεται ... 6 ομαδες στο οριο συμφωνα με το spice boy ...
πολλή δουλεια οι λογιστες της FIA 

https://www.gpfans.com/en/f1-news/95184/f1-warned-six-teams-will-breach-budget-cap-this-year/?fbclid=IwAR0nCRqCkGs329MRXP1Hj1UwiiQvVXds7yo3-SR5y-ri8y2AqwZXvFDjn9Y

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ghostrider είπε

και σε αλλα νεα ... η cost cap saga συνεχιζεται ... 6 ομαδες στο οριο συμφωνα με το spice boy ...
πολλή δουλεια οι λογιστες της FIA 

https://www.gpfans.com/en/f1-news/95184/f1-warned-six-teams-will-breach-budget-cap-this-year/?fbclid=IwAR0nCRqCkGs329MRXP1Hj1UwiiQvVXds7yo3-SR5y-ri8y2AqwZXvFDjn9Y

Έπρεπε να τους ρίξουν ένα ντισκαλιφιέ ή 50% μείον στον χρόνο του wind tunnel για την επόμενη χρονιά για να σκάσουν για τα καλά και ο Χορνερ και όσοι παίρνουν ιδέες για παραβίαση. Για άλλη μια φορά η FIA έκανε μ@λ@κία.

Εγώ απλά λέω να το καταργήσουν, αν είναι να το παραβιάζουν όλοι και να μην τιμωρούνται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, stolenweapon είπε

Έπρεπε να τους ρίξουν ένα ντισκαλιφιέ ή 50% μείον στον χρόνο του wind tunnel για την επόμενη χρονιά για να σκάσουν για τα καλά και ο Χορνερ και όσοι παίρνουν ιδέες για παραβίαση. Για άλλη μια φορά η FIA έκανε μ@λ@κία.

Εγώ απλά λέω να το καταργήσουν, αν είναι να το παραβιάζουν όλοι και να μην τιμωρούνται.

50% για να χαρουν oi haters  ?
Η redbull μια χαρα τιμωρηθηκε με βαση τους κανονισμους της f1 αλλα και παλι γκρινια εχουμε , τοσο hate ουτε το skysports  😂 .

H Μercedes στο μεξικο πηρε data για τα σκληρα  απο τον μεγαλο Λατιφι και μετα απορουν γιατι δεν τους βγηκε...

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, Dether είπε

50% για να χαρουν oi haters  ?
Η redbull μια χαρα τιμωρηθηκε με βαση τους κανονισμους της f1 αλλα και παλι γκρινια εχουμε , τοσο hate ουτε το skysports  😂 .

H Μercedes στο μεξικο πηρε data για τα σκληρα  απο τον μεγαλο Λατιφι και μετα απορουν γιατι δεν τους βγηκε...

 

Ποιοι haters; Τα ίδια θα έλεγα αν το έκανε η ΑΜ, η Haas, η Merc ή οποιαδήποτε άλλη ομάδα. 

Έτσι θα κοβόταν η διάθεση σε οποιαδήποτε άλλη ομάδα να το επιχειρήσει. Τώρα θα το κάνουν όλοι, αν η ποινή είναι τόσο μικρή. Τι αποτρέπει δλδ τον Τοτό να πάει να ξεπεράσει το budget cap, αν χάσει μόνο 10% χρόνο στο wind tunnel και πληρώσει 7m  πρόστιμο που δεν συμπεριλαμβάνεται καν στο cost cap (!);

Αν είναι να τηρούνται οι κανόνες, να υπάρχουν και ποινές για να αποτρέψουν την παραβίαση των κανόνων. Αυτές οι "slap in the wrist" ποινές δεν κάνουν τίποτα απολύτως.

Τέσπα, θεωρώ ότι στην τελική αυτό το budget cap δεν προσφέρει τίποτα. Δεν αλλάζει καμία ισορροπία, οι 3 πρώτοι και οι 3 τελευταίοι θα είναι ίδιοι ανεξάρτητα αν υπάρχει budget cap ή όχι. Το μόνο που κάνει είναι να επιτρέπει loopholes όπως αυτό που έκανε η RBR και σίγουρα θα κάνουν και του χρόνου κι άλλες ομάδες.

Offtopic, αλλά θεωρώ πως η Φερράρι πρέπει να αφήσει επίτηδες την Μερσέντα να πάρει P2 στο κατασκευαστών. Και θα κόψει το development της Μερκ, και θα πάρει extra χρόνο στο wind tunnel. Έτσι κι αλλιώς το χρηματικό δεν την νοιάζει, και αν θέλει όντως να χτυπήσει τίτλο πρέπει να τα δώσει όλα.

Επεξ/σία από stolenweapon
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, stolenweapon είπε

Ποιοι haters; Τα ίδια θα έλεγα αν το έκανε η ΑΜ, η Haas, η Merc ή οποιαδήποτε άλλη ομάδα. 

Έτσι θα κοβόταν η διάθεση σε οποιαδήποτε άλλη ομάδα να το επιχειρήσει. Τώρα θα το κάνουν όλοι, αν η ποινή είναι τόσο μικρή. Τι αποτρέπει δλδ τον Τοτό να πάει να ξεπεράσει το budget cap, αν χάσει μόνο 10% χρόνο στο wind tunnel και πληρώσει 7m  πρόστιμο που δεν συμπεριλαμβάνεται καν στο cost cap (!);

Αν είναι να τηρούνται οι κανόνες, να υπάρχουν και ποινές για να αποτρέψουν την παραβίαση των κανόνων. Αυτές οι "slap in the wrist" ποινές δεν κάνουν τίποτα απολύτως.

Τέσπα, θεωρώ ότι στην τελική αυτό το budget cap δεν προσφέρει τίποτα. Δεν αλλάζει καμία ισορροπία, οι 3 πρώτοι και οι 3 τελευταίοι θα είναι ίδιοι ανεξάρτητα αν υπάρχει budget cap ή όχι. Το μόνο που κάνει είναι να επιτρέπει loopholes όπως αυτό που έκανε η RBR και σίγουρα θα κάνουν και του χρόνου κι άλλες ομάδες.

Εσυ θεωρεις 10% reduction στο wind tunnel για μια υπερβαση του 0.37% λιγη?
Ποιο ειναι το loophole που λες για την redbull ,περασε το οριο και εφαγε penalty θα μπορουσαν να το κανουν ολοι αφου ξερουν απο πριν ποιες ειναι οι ποινες που μπορουν να δωθουν.
Αν θελει ο Τοτο ας το ξεπερασει δεν τον σταματαει τιποτα παρα μονο η ποινη που θα φανε μετα , οταν εκαναν παρανομα τεστ στα ελαστικα δεν τους ενοιαζαν οι κανονες τοτε....

Ειναι η πρωτη χρονια με τους νεους κανονισμους μηπως ειναι λιγο νωρις για συμπερασματα ,μεχρι να στησουν/φερουν τα μονοθεσια τους οι ομαδες εκει που θελουν μην περιμενεις θαυματα απο το budget cap ,   χωρις αυτο κατι μου λεει οτι η φερραρι θα ηταν 3η και κατα ιδρωμενη τωρα . 





 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, stolenweapon είπε

αν χάσει μόνο 10% χρόνο

 

50 λεπτά πριν, stolenweapon είπε

και θα πάρει extra χρόνο στο wind tunnel

Κάτσε λίγο ρε συ. Γράφεις ότι το 10% είναι λίγο, αλλά προτρέπεις την Ferrari να χάσει το P2 στο κατασκευαστών για να πάρει έξτρα χρόνο στο wind tunnel που η διαφορά P2-P3 είναι 5%. Δηλαδή το 10% είναι μικρό ποσοστό (για breach 0.37% του cost cap), αλλά το 5% είναι μεγάλο ποσοστό για το οποίο αξίζει να θυσιάσει η Ferrari το P2;

Παιδιά το 7% (γιατί τόσο είναι το τελικό πέναλτι) δεν είναι μικρό ποσοστό. Είναι μεγαλύτερο ποσοστό από τη διαφορά μίας θέσης πάνω ή κάτω στο κατασκευαστών.

Και επίσης το πέναλτι δεν είναι μόνο για το development του μονοθέσιου στην αρχή του 2023. Είναι για όλο το έτος. Συνεπώς, όταν θα ξαναυπολογιστούν οι χρόνοι στο wind tunnel θα έχει πάλι πέναλτι 10% η Red Bull.

Σε απόλυτα νούμερα, η Red Bull μετά το πέναλτι έχει 202 runs, αυτός που θα πάρει το P2 έχει 240 και το P3 έχει 256. Και θα χάσει και άλλα runs γιατί το πέναλτι έχει 12μηνη ισχύ.

Προφανώς δε θα κρυφτώ πίσω από το δάχτυλό μου. Η Red Bull ξεπέρασε το cost cap και έπρεπε να τιμωρηθεί. Dura lex, sed lex.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πέναλτι είναι μεγάλο. Μια ομάδα με χειρότερη αεροδυναμική (και χειρότερο αεροδυναμιστη ίσως) θα την επηρέαζε ακόμα περισσότερο, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν ήταν μεγάλο.

Αλλιώς ποιος ο λόγος να μετράνε/περιορίζουν τα wind tunnel runs?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, greenfan20 είπε

 

Κάτσε λίγο ρε συ. Γράφεις ότι το 10% είναι λίγο, αλλά προτρέπεις την Ferrari να χάσει το P2 στο κατασκευαστών για να πάρει έξτρα χρόνο στο wind tunnel που η διαφορά P2-P3 είναι 5%. Δηλαδή το 10% είναι μικρό ποσοστό (για breach 0.37% του cost cap), αλλά το 5% είναι μεγάλο ποσοστό για το οποίο αξίζει να θυσιάσει η Ferrari το P2;

Παιδιά το 7% (γιατί τόσο είναι το τελικό πέναλτι) δεν είναι μικρό ποσοστό. Είναι μεγαλύτερο ποσοστό από τη διαφορά μίας θέσης πάνω ή κάτω στο κατασκευαστών.

Και επίσης το πέναλτι δεν είναι μόνο για το development του μονοθέσιου στην αρχή του 2023. Είναι για όλο το έτος. Συνεπώς, όταν θα ξαναυπολογιστούν οι χρόνοι στο wind tunnel θα έχει πάλι πέναλτι 10% η Red Bull.

Σε απόλυτα νούμερα, η Red Bull μετά το πέναλτι έχει 202 runs, αυτός που θα πάρει το P2 έχει 240 και το P3 έχει 256. Και θα χάσει και άλλα runs γιατί το πέναλτι έχει 12μηνη ισχύ.

Προφανώς δε θα κρυφτώ πίσω από το δάχτυλό μου. Η Red Bull ξεπέρασε το cost cap και έπρεπε να τιμωρηθεί. Dura lex, sed lex.

Όχι ρε συ, λέω απλώς ότι το 10% δεν είναι αρκετό για να αποτρέψει τους άλλους από το να παραβιάσουν το cost cap. Αν δεν κάνω λάθος (το τονίζω γιατί δεν είμαι σίγουρος) είναι 10% μείωση αν το breach είναι μικρότερο από 5% του budget cap. Οπότε αν κάνει κάποιος παραβίαση 4% = 5.8m, θα πάρει ποινή μόνο 10% μείωση στο wind tunnel; Δεν το θεωρώ δίκαιο. 10% δεν είναι μικρή μείωση, αλλά in my view όχι αρκετή.

Αν δεν ισχύει και είναι 10% μόνο για π.χ. μέχρι 1% παραβίαση, τότε δεν ισχύει αυτό που λέω. Απλώς θεωρώ ότι έπρεπε η ποινή να είναι πιο "βαριά" για να αποτρέψει και τους άλλους από την παραβίαση του budget cap. 

Η Φερράρι δεν νοιάζεται για το P2 στο κατασκευαστών τόσο πολύ, απλά θα φάνε ξεφτίλισμα από τα social media, αλλά θα πάρουν λίγο extra χρόνο. Αν είναι όντως να τα δώσουν όλα το 2023 (όπως λέει ο Leclerc ότι θέλει να κάνουν) πρέπει να πάρουν και το παραμικρό πλεονέκτημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@stolenweapon10% κρίθηκε η ποινή για τη red bull, στα πλαίσια του ΑΒΑ. Δεν είναι κάποιος κανόνας ότι θα είναι 10% για όλους στο μέλλον (αλλιώς το άθλημα θα γίνει διαγωνισμός ποιος θα κλέψει περισσότερο)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...