dtk-386 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 2 λεπτά πριν, primeragt είπε @dtk-386 Ok κατάλαβα τι λες. Προσωπικά δεν έχω ιδιαίτερη κάψα με κάποιον οδηγό συγκεκριμένα ή κάποια ομάδα αρκεί να βλέπω θέαμα. Μόνο σε περιπτώσεις παντοδυναμίας είμαι με τη δεύτερη δύναμη μπας και σπάσει και καλυτερέψει η κατάσταση. Εννοείται. Απλά ως φαν της Φερράρι βαρέθηκα να είμαι 3-4ος.....😂
zanskou Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Μέλος Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 2 λεπτά πριν, Gulik είπε Μου έκανε τεράστια εντύπωση ότι στο κυνήγι του LeClerc, ο Verstappen έπαιρνε σχεδόν 8 δέκατα στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού (με DRS). Δεν έγινε σε καμία άλλη σημερινή μάχη αυτό, χαρακτηριστικό παράδειγμα ότι ο Hamilton στο ίδιο σημείο επί 3-4 φορές δεν μπόρεσε να περάσει τον Perez. εμένα πάλι μου φαίνεται λογικό. RB & Ferrari σήμερα τουλάχιστον (για την ακρίβεια Μαξίμου και Εκλερακος) ήταν σε άλλο αγώνα. Και ακριβώς γι'αυτό, αντίστροφα ο Λεκλερκ περνούσε άμεσα πάλι στην 1η θέση τον Μαξ. η Merc ηταν σαφώς κατώτερη της RB και ακριβώς γι'αυτό δεν αποτέλεσε απειλή για την 2η RB. Δεν είναι κάτι περίεργο. Η αποκάλυψη της ημέρα για εμένα πέρα από το πολυπόθητο 1-2 που ήρθε επιτέλους ήταν η Haas και ο αντιπαθής KMAG και στον αντιποδα η McLaren που αγωνιζοταν να μην τερματίσει τελευταία με τη Williams. Το σίγουρο είναι ότι για φέτος φαίνεται ότι θα έχουμε ενα εξαιρετικά ενδιαφέρον πρωτάθλημα. Τώρα αν κάτσει και το παίρνουμε και 6-7 χρόνια σερί δεν θα με χαλάσει και ιδιαίτερα 4
Gulik Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Μόλις τώρα, papp0us είπε Το θέμα ειναι ότι χωρίς DRS δεν έκλεινε με τίποτα. Η τελική στην ευθεία μπορεί να ήταν και θέμα στησίματος, αλλά στον αγώνα μέσα δε φάνηκε να μπορεί να πιάσει τη Ferrari η RB. Ακόμα και όταν ο Perez πίεζε δεν κατάφερε να φτάσει τον αχωνευτο προδότη. Δεν τον πίεσε και ιδιαίτερα, λόγω διαφορετικής στρατηγικής/stint, από όσο θυμάμαι. Σαν να μου φαίνεται, γενικότερα, ότι το DRS επιδρά θετικά περισσότερο στην Red Bull, σε σχέση με όλους τους υπόλοιπους. Είναι νωρίς να το πούμε αυτό με σιγουριά, αλλά έτσι μου φάνηκε.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Moderators Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Angry αλλά οκ, justified. 1
dtk-386 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 1 λεπτό πριν, ~mxls~ είπε Εγώ έχω μείνει στο σημείο που η Honda έχει επίσημα αποχωρήσει. Είπαν ότι τελικά δεν αποχωρούν. Δεν ξέρω αν το ξανά άλλαξαν γιατί οι Χονταίοι το έχουν στο αίμα τους το χαρακίρι μετά και την Brawn.
GoMaR Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Παιδια τα πραγματα ειναι απλα.. Οι φοραδες μεσα σε 3-4 γυρους εριξαν 10 δευτερολεπτα στην μερσεντες 😛 4
papp0us Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, dtk-386 είπε Είπαν ότι τελικά δεν αποχωρούν. Δεν ξέρω αν το ξανά άλλαξαν γιατί οι Χονταίοι το έχουν στο αίμα τους το χαρακίρι μετά και την Brawn. "Είπαμε αρχικά ότι θα αποχωρήσουμε , και θα φύγουμε αλλά δε φύγαμε τελικά γιατί μας είπαν να βάλουμε ένα χεράκι στη Redbull όταν μας είπανε να γίνουν power trains, και τους είπαμε οκ, αλλά μετά δεν ήθελαν, γιατί ήθελαν το 26 να μπουν ως νέοι κατασκευαστές και αποφασίσαμε να μην αποσυρθουμε γιατί πήραμε πρωτάθλημα, και θέλαμε να το τρίψουμε στη μάπα του Αλόνσο για το GP2 engine. Αυτό μονο, τίποτα άλλο" Kaloftiaxi Mihanaki , Head of development , Honda Japan Επεξ/σία 20 Μαρτίου 2022 από papp0us 2
Narayan Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Πολύ δυνατοί οι κινητήρες της Φερράρι φέτος, όλες οι ομάδες που τους φοράνε η μέρα με τη νύχτα σε σχέση με πέρυσι. Ατυχία για Ρέντ Μπουλ, πιστεύω θα βρουν το θέμα (θέματα;) και θα αυξήσουν την αξιοπιστία. Μακάρι να λύσουν τα θέματα στη Μερσεντές και να δούμε πρωτάθλημα ανάμεσα σε τρεις ομάδες, φαίνεται πως δεν είναι μόνο το θέμα με την αυξομείωση πίεσης στο κάτω μέρος του μονοθεσίου αλλά και θέμα ισχύος όπως είδαμε σε όλες τις υπόλοιπες ομάδες με ίδιο κινητήρα. Ευχάριστες εκπλήξεις οι καλές επιδόσεις από Κ-Μαγκ και Ζού, ο Μπόττας για άλλη μια φορά και άλλη μια ομάδα δείχνει πως δεν μπορεί να μεταφράσει το πλεονέκτημα του Σάββατου σε αποτέλεσμα την Κυριακή. 2
~mxls~ Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Αν εξαιρέσω την 6αδα που θα πρωταγωνιστεί στη σεζόν, δεν βλέπω το αμέσως επόμενο πουλέν.
papp0us Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 3 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε Αν εξαιρέσω την 6αδα που θα πρωταγωνιστεί στη σεζόν, δεν βλέπω το αμέσως επόμενο πουλέν. Ο Κινέζος φάνηκε μάχιμος για νέοπας, αλλα τα ίδια λέγαμε πέρσι και για το πόκεμον, και τελικά μας έμεινε μόνο για τις χριστοπαναγίες. 1
liakjim Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 32 λεπτά πριν, GoMaR είπε Εμενα αυτο που με ανησυχησε ειναι πως ο Ver εφτασε για ΠΛΑΚΑ τον lec με το DRS.. Το 2019 στην Monza που πηρε pole o lec, ο hamilton me drs δεν τον εφτανε. Η τελικη της redbull ηταν αρκετα ανωτερη. Δε ξερω αν ειναι θεμα κινητηρα η στησιματος. Στο qualy φάνηκε ότι είχε λίγο παραπάνω φτερό το ferrari. Επίσης μπορεί να είχε κρατήσει και μπαταρία για να επιτεθεί στην ευθεία. 1
papp0us Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2022 Μόλις τώρα, GoMaR είπε Ποιο ειναι το ποκεμον ; Τσουνονδας ο μεγαλοπρεπης
Προτεινόμενες αναρτήσεις