Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

Πολύ δύσκολο. Μένουν 2 αγώνες και η διαφορά είναι 40 βαθμοί. Αν θεωρήσουμε ότι 2 από τις πρώτες 6 θέσεις είναι καπαρωμένες σε κάθε αγώνα (και συνήθως η μία από αυτές τις δύο είναι η πρώτη που δίνει 25αρι) πρέπει να κάνει τραγικά gp η Ferrari (τύπου no points) για να έχει ελπίδες η Merc.

Ωστόσο, είναι ενδεικτικό το πόσο κακή σεζόν έχει κάνει η Ferrari, αφού με ξεκάθαρα καλύτερο μονοθέσιο από τη Merc στο μεγαλύτερο μέρος της σεζόν (και το καλύτερο μονοθέσιο συνολικά σε κάποια gp) έχει μόνο 40 βαθμούς διαφορά.

Και εδω ειναι που η Φερραρι λεει CHALLENGE ACCEPTED.
Γενικα μετα το summer break κανουν διακοπες στην φερραρι , ειναι λες και το πηραν αποφαση και δεν προσπαθουν καν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Witcher1st είπε

Ποιο ρεκορ ειπε οτι δε προκεται να σπασει ποτε σχετικα με τις pole position που το εχει ο Senna;

Poles/αγώνες.... και είναι λογικό

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

 

Ωστόσο, είναι ενδεικτικό το πόσο κακή σεζόν έχει κάνει η Ferrari, αφού με ξεκάθαρα καλύτερο μονοθέσιο από τη Merc στο μεγαλύτερο μέρος της σεζόν (και το καλύτερο μονοθέσιο συνολικά σε κάποια gp) έχει μόνο 40 βαθμούς διαφορά.

Λίγο σχετικό αυτό. Στο τέλος μην ξεχνάμε ότι η Ferrari έχει 3 νίκες και η Mercedes καμία.. Αληθεύει ότι περιμέναμε κάτι άλλο αλλά όπως και να το κάνουμε είναι η δεύτερη δύναμη 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε αλλα νεα μετα τον τοσο καταπληκτικο αγωνα που ειδαμε.... Νομιζω πως η φετινη σεζον κοντραρει στα ισια σε βαρεμαρα την απολυτη κυριαρχια της  merc το 2020 

 

FgWTqvPXkAANees.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχεδόν 50 γύρους ο μαξ με medium. Αυτή η διαχείριση ελαστικών που μπορεί και κάνει σε κάθε αγώνα είναι από άλλο πλανήτη όπως και το μονοθέσιο που έχουν φτιάξει φέτος στην rb είναι από άλλο πλανήτη. Χαμ απέδειξε ακόμα μια φορά για πιο λόγο είναι εκεί που είναι και ότι ο Γιωργάκης έχει ακόμα να τον φτάσει. Από οταν σταμάτησε να κάνει το πειραματόζωο ο χαμ βλέπουμε τις διαφορές.

Περεζ είδαμε ξανα γιατί θα είναι πάντα no 2 μέχρι εκεί μπορεί.

Τωρα για Ferrari πραγματικά δεν έχω κουράγιο ουτε να σχολιάσω ας πάει στο καλό.

14 νίκες και πάει για 15 ότι και να πούμε είναι λίγο δεν βλέπω καν πως μπορεί να ξανα σπάσει αυτο το ρεκόρ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόνο βαρετή δεν ήταν φέτος η σαιζόν. Περιμέναμε σε κάθε αγώνα τι μ@λ@κία θα κάνουν στην Ferrari. Αυτό και μόνο είχε σασπένς. Ειδικά όταν αρχίζουν στον ασύρματο τα plan a, b, c, d, e, f, g, h... 🥳

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απίστευτος ο Μαξ. Τι να πρωτοπείς;

Ο Πέρεζ λίγος. Τυχερός που έπιασε και βάθρο.

Για Φεράρι δεν αξίζει να αναφερθώ. Έπρεπε να φάει γύρο και να δω συνέντευξη μετά.

Ο Λατίφι είπε αυτή την φορά να φάει 2 γύρους και χωρίς να βγει από πίστα. Μέγιστος...

Εκεί στην Πιρέλι όμως πετάνε χαρταετό;!!!!!!

Δεν είχαν προβλέψει χαμηλή φθορά; Τερμάτισαν με s-m και δεν υπήρχε καν σαν σκέψη;!

 

Επεξ/σία από ep1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, eri77 είπε

Μα δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι άλλο στην Mercedes. .. 

Αύριο με τον κηδεμόνα σου!

σόρρυ για το κατεβατό:

O Τσέκο αρχίζει να χάνει σταδιακά από 17ο-18ο λαπ, από ~2,5 sec έπεσε κάπου στα 1.7/1.6 λίγο πριν μπει μέσα. Στα πιτ, έχασε 2,5 sec. ΕΚΕΙ ακριβώς φέρνεις μέσα Ράσελ. Μεσαία. Έχεις βγάλεις εκτός παιχνιδιού τον φόβο για αντερκατ στον Χαμ, και ο Τσέκο θα ιδρώσει για 3η θέση εφεξής. Στη συνέχεια ευκολάκι, ότι κάνει η RBR με Τσέκο, αντιγράφουμε.

Ο Χαμ όμως έχει δύο σενάρια: α) 24ο με ελπίδα αντερκατ (είχε κατέβει 1,3 η διαφορά από κορυφή σε κάποιο σημείο) για μαλακά (καποιος φίλος πίσω έλεγε δεν έχει φρέσκα, έστω used 3 γυρων δεν χάθηκε ο κόσμος) και 46-48ο μεσαία (σας το εγγυώμαι, οι χρόνοι του θα ήταν τουλάχιστον ισάξιοι με τους ταχύτερους του Μαξ, καμια σχέση με σκληρή που είδατε), β) μεσαία μέχρι 42-45 και μετά μαλακή. Στο α σενάριο παίζει πάντα υπέρ σου ένα ενδεχόμενο VSC που γλυτώνεις περίπου 10sec. Η τύχη καλοδεχούμενη.

Τι αποφάσισαν; ουγγρικό κάζο σκουντερίας, αλλά με τη μεγάλη διαφορά ότι εδώ τα σκληρά "δούλευαν", έστω και αν ήταν ξεκάθαρα πιο αργά, και σε περιόριζαν 2η θέση. Σίγουροι βαθμοί, αλλά η δεύτερη θέση, δεν είναι πρώτη (Ντάνος).

Δεν ήταν ο Τότος που ξέραμε. Αυτό δεν το συνηθίζει, ειδικά σε GP που η Φερράρι είναι ανύπαρκτη.

Υ.Γ: Βραζιλία οι ισορροπίες αλλάζουν πάλι. Εκεί η Mercedes είναι γυμνή, και το ξέρουμε.

  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...