Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, bill_viper είπε

Τι αγωνιστικό είναι; Ξεκάθαρα έχασε το φρενάρισμα ο Bottas No.2 κι έχει 10 μέτρα πίστα αριστερά του για να στρίψει.

Εδώ το παραδέχθηκε ο ίδιος που πήγε στo box της Ferrari να ζητήσει συγγνώμη και στο post race interview.

"Firstly, apologies to Carlos" στο 1m08s

 

Το ότι απολογήθηκε που τον έβγαλε έξω είναι γιατί προφανώς δεν ήθελε να γίνει αυτό που έγινε, αλλά  δεν αλλάζει το γεγονός ότι αν ο Σαινθ δεν έκανε ελιγμό προς τα αριστερά δεν θα γινόταν τίποτα ( τα 10 μέτρα αριστερά που λες τα προσπερνω, είμαστε στην πρώτη στροφή, ο καθένας στρίβει όπως θέλει).

Δεν λέω ότι ο Σαινθ δεν έπρεπε να κάνει αριστερά, αλλά δεν παύει να ισχύει ότι ο Ράσελ θα έστριβε μια χαρά χωρίς τον συγκεκριμένο ελιγμό.

Και ειδικά επειδή είμαστε στην πρώτη στροφή, είναι φουλ αγωνιστικό , κατά την προσωπική μου άποψη πάντα.

 

 

Επεξ/σία από liakjim
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο Ράσσελ θα έβγαζε κανονικά την στροφή μόνο αν δεν υπήρχε ο Σαινθ. Όχι και αγωνιστικό συμβάν, μην τρελαθούμε...

Ήταν 3 μήκη μονοθεσίων πίσω πριν το φρενάρισμα, και πήγε για early apex σε μια από τις πιο late apex φουρκέτες στο καλαντάρι, με είσοδο από την εσωτερική μάλιστα!! Η υποστροφή του ήταν τεράστια στην έξοδο. Καμιά δικαιολογία.

Edit: για να μην μιλήσω για τον άπλετο χώρο που του είχε αφήσει ο σαινθ... Ένα πλάτος μονοθεσίου δικαιούταν και είχε πολύ παραπάνω από αυτό...

Επεξ/σία από just getting started
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

ότι ζήτησε σορρυ, είναι μια καλή αρχή

επόμενο στάδιο, να μην τους εμβολίζει

Έχει πάθει Bottas το παιδί, μάλλον είναι το DNA της θέσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Ή το job description;

Δείχνει φανερά αγχωμένος. ειδικά σε ότι έχει σχέση με τον teammate του. 
το late breaking δεν έγινε καν για να περάσει τον προδότη. 
τον sir ήθελε να βεβαιωθεί πως θα περάσει. 
Δυστυχώς όσο περνάει ο καιρός τόσο μπαίνει σε mindset 2ου πιλότου 

Επεξ/σία από ghostrider
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, just getting started είπε

Ο Ράσσελ θα έβγαζε κανονικά την στροφή μόνο αν δεν υπήρχε ο Σαινθ. Όχι και αγωνιστικό συμβάν, μην τρελαθούμε...

Ήταν 3 μήκη μονοθεσίων πίσω πριν το φρενάρισμα, και πήγε για early apex σε μια από τις πιο late apex φουρκέτες στο καλαντάρι, με είσοδο από την εσωτερική μάλιστα!! Η υποστροφή του ήταν τεράστια στην έξοδο. Καμιά δικαιολογία.

Edit: για να μην μιλήσω για τον άπλετο χώρο που του είχε αφήσει ο σαινθ... Ένα πλάτος μονοθεσίου δικαιούταν και είχε πολύ παραπάνω από αυτό...

Από τη στιγμή που θα έπαιρνε ο Ράσελ τη στροφή αν δεν έκανε ελιγμό την τελευταία στιγμή ο Σαινθ, είναι αγωνιστικό. Αν ο Σαινθ είχε σταθερή ακτίνα πίσω από τον φερσταπεν και ο Ράσελ έπεφτε με μουτραυ πάνω του, τότε ναι, θα ήταν υπαιτιότητα του Ράσελ 100%. Από το video είναι ξεκάθαρο. Οι συνέπειες βέβαια ήταν πολύ πιο ασχημες για Σάινθ για αυτό έπεσε η ποινή.

Επεξ/σία από liakjim
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο Χαμ ήταν ο ταχύτερος της γενιάς του (και goat του αθλήματος) που συνεπάγεται δύσκολο έργο για οποιον πάει να κάτσει Νο2 δίπλα του, ο Ράσσελ είναι αξιος για εκεί, αλλά τώρα βγαίνουν στην επιφάνεια τα μειονεκτήματα (όλα good)

εμεις στη Ρεδ Μπουλλ έχουμε το καλυτερο δίδυμο, σε κάθε top ομάδα θες έναν ταχύτατο (σε όλες τις συνθηκες) και αλάνθαστο στο όριο πρωταθλητή, και ένα γρήγορο ταλέντο, αλλά όχι τόσο γρήγορο, χαμηλών τόνων και να παίζει άμυνα χωρίς αύριο

η Φερράρι κάποτε το είχε διδάξει το 1-2

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Γιώργης ήρθε με φουσκωμένα μυαλά (όχι μόνο δικό του φταίξιμο) που στην αρχή της σαιζόν τα είχε μπερδέψει μέσα στο κεφάλι του και έβαζε τον εαυτό του σε σύγκριση με Max, θεωρώντας ότι έχει ισάξιο ρόλο στην ομάδα του με τον Hamilton (ότι τα είχε λυμένα τα εσωτερικά δηλαδή). Όταν πήρε μπρος ο Hamilton τότε ο Γιωργάκης γέμισε με άγχος, είδε μέχρι που είναι ο ίσκιος του και απλά προσπαθεί να μαζέψει βαθμούς χωρίς να εντυπωσιάζει στο ελάχιστο με την οδήγηση του. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

εμεις στη Ρεδ Μπουλλ έχουμε το καλυτερο δίδυμο, σε κάθε top ομάδα θες έναν ταχύτατο (σε όλες τις συνθηκες) και αλάνθαστο στο όριο πρωταθλητή, και ένα γρήγορο ταλέντο, αλλά όχι τόσο γρήγορο, χαμηλών τόνων και να παίζει άμυνα χωρίς αύριο

η Φερράρι κάποτε το είχε διδάξει το 1-2

Ποιον είχε η Ferrari να παίζει άμυνα χωρίς αύριο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/10/2022 στις 1:27 ΜΜ, liakinen είπε

Το μόνο σχόλιο που έχω να κάνω είναι ότι ο Γιώργης σιγά σιγά εξελίσσεται σε έναν νερόβραστο τύπου Bottas (ίσως υπερβολή αλλά εκεί οδεύει). Οι βαθμοί εννοείται πως δεν λένε την αλήθεια. Σύγκριση μεταξύ Hamilton και Russell απλά δεν τίθεται. Είναι η μεγαλύτερη απογοήτευση οδηγικά για μένα φέτος πάντα σε σχέση με αυτά που περίμενα από αυτόν. 

Αυτό νομιζω ότι σώπασε και όλους όσους έλεγαν ότι ο Ρασελ θα ξεφτιλίσει τον Χαμ με ίδια μονοθέσια.

Από τον Καναδά και πέρα, σε όσους αγώνες έχουν τερματίσει και οι δύο, ο Χαμιλτον είναι πάντα μπροστά. Οι μονοι αγώνες που έχει τερματίσει μπροστά είναι κυρίως λόγω πειραματικών setup στο μονοθέσιο του Χαμιλτον.

Καλός ο Γιωργης, αλλά δεν είναι Μαξ, Σαρλς ή Χαμ. Η Μερσεντα έχει να δώσει αρκετό πόνο του χρόνου και ο πρωταγωνιστής θα ειναι ο Χαμιλτον. Το οτι ο Ρασελ προηγείται στους βαθμούς δεν λέει τίποτα. Επανάληψη του Χαμιλτον-Μπατον 2011.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...