Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, sstratos είπε

Ο Σερ που πήγαινε ενα ολόκληρο γύρο με ξεζαντωμένο λάστιχο στο Σιλβερστουν γαργάρα

Εχουν υπαρξει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ οδηγοι που εχουν οδηγησει απο αρκετα μετρα μεχρι σχεδον 1 γυρο ωστε να φτασουν στα pits με σκασμενα λαστιχα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Της προάλλες έβλεπα τα περσινά κόστη επισκευών του 2021

1 Mick Schumacher (Haas) 4,212,500
2 Charles Leclerc (Ferrari) 4,046,000
3 Max Verstappen (Red Bull) 3,889,000
. . . .
18 Sebastian Vettel (Aston Martin) 660,000
19 Fernando Alonso (Alpine) 315,000
20 Esteban Ocon (Alpine) 280,000

και αναρωτιόμουν πως είναι δυνατόν η Alpine να έχει τόσο χαμηλό κόστος. Να έχουνε καλύτερη ασφάλεια αυτοκινήτου;

Μετά είδα τον χθεσινό αγώνα και μου λύθηκε η απορία. Ο Alonso χτύπησε, απογειώθηκε, σταμάτησε στον τοίχο και συνέχισε κανονικά τον αγώνα του για να τελειώσει P6. Στην Renault έχουν βρει διαφορετικό τρόπο να φτιάχνουν τα αυτοκίνητα. Μια αλοιφή, έναν καθρέφτη και έτοιμος για το Μεξικό.

Επεξ/σία από merphi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολες φορες εχουμε δει μονοθεσια με ζημια να τερματιζουν στο τελος δεν ειναι κατι καινουργιο , τωρα αυτο με τα penalty  μετα το τελος του αγωνα αρχιζει και γινεται γελειο  , αμα δεν ειναι ικανοι να δωσουν ποινες κατα την ωρα του αγωνα να τους διωξουν τελειως   , πρεπει να κανει μια ομαδα διαμαρτυρια δλδ για να κανουν την δουλεια τους σωστα πλεον.

Η Alpine ανεβασε και αυτο στο twitter τους "Moreover, after the race, the FIA technical delegate considered the car legal."
δλδ τους κοροιδευουν πλεον ....
Ειπαν οτι θα κανουν και protest αλλα δεν νομιζω να τους βγαλει πουθενα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Εχουν υπαρξει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ οδηγοι που εχουν οδηγησει απο αρκετα μετρα μεχρι σχεδον 1 γυρο ωστε να φτασουν στα pits με σκασμενα λαστιχα. 

Δεν λέω οτι δεν γίνεται. Αλλα άλλο το να πηγαίνεις με ταχυτητα ασφαλείας ισα-ισα να φτάσεις στα πιτς , και άλλο να πηγαίνεις στο όριο του αυτοκινήτου για να προλάβεις να περάσεις την γραμμή τερματισμού για να πάρεις την νίκη.

Δεν διαφωνώ με τα 30" του αλόνσο , το να λείπει ο καθρέπτης το βρίσκω τρομερό ρίσκο για την ασφάλεια των οδηγών (των απο πίσω , αφου δεν σε βλέπει) , άλλα έπρεπε να βγάλουν και στον Σερ σημαία για άμεση εγκατάλειψη του γύρου.... Μάγκας που το έκανε , αλλα δεν έπρεπε να το κανει η fia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

με τελευταίο θύμα Σάνθη

smooth criminal > smooth operator

Ff1h-_hWIAIWhBl.jpg

H καριέρα του ξεκίνησε με τον Bottas βέβαια, που μετά του έχωσε και μια σφαλιάρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

Ο Λιούις παραμένει ο μεγαλύτερος αντίπαλος του Μαξ, και όχι 6ος, 16ος ας ήταν στο πρωτάθλημα. Καλός, χρυσός, γρήγορος ο Σαρλς, αλλά δεν είναι Χάμιλτον.

Μια χαρά όμως έπαιζε ο Σαρλς στους πρώτους αγώνες όταν η στρατηγική/αξιοπιστία δεν ήταν παράγοντας. Και ο Χαμ έκανε λάθη πέρυσι αλλά είχε ομάδα που ήξερε να κερδίζει. Αν η Φερράρι του χρόνου είναι σοβαρή και έχει αντάξιο μονοθέσιο θα έχει αρκετή ίντριγκα η σεζόν.

Όσο για την ποινή του Αλόνσο, η FIA αποδεικνύει όλο και περισσότερο πόσο ξεφτιλισμένη είναι. Πήρε χειρότερη ποινή από τον Στρολλ που προκάλεσε το ατύχημα, αν ήταν σε RB όμως θα την γλίτωνε όπως γλίτωσε ο Περεζ την μαυρη-πορτοκαλί.

Επεξ/σία από stolenweapon
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

Ο Λιούις παραμένει ο μεγαλύτερος αντίπαλος του Μαξ, και όχι 6ος, 16ος ας ήταν στο πρωτάθλημα. Καλός, χρυσός, γρήγορος ο Σαρλς, αλλά δεν είναι Χάμιλτον.

Να σου πω φιλαράκι… λίγα λόγια για τον Σαρλ τον Λεκλερ! 😂😂😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, stolenweapon είπε

Μια χαρά όμως έπαιζε ο Σαρλς στους πρώτους αγώνες όταν η στρατηγική/αξιοπιστία δεν ήταν παράγοντας. Και ο Χαμ έκανε λάθη πέρυσι αλλά είχε ομάδα που ήξερε να κερδίζει. Αν η Φερράρι του χρόνου είναι σοβαρή και έχει αντάξιο μονοθέσιο θα έχει αρκετή ίντριγκα η σεζόν.

Όσο για την ποινή του Αλόνσο, η FIA αποδεικνύει όλο και περισσότερο πόσο ξεφτιλισμένη είναι. Πήρε χειρότερη ποινή από τον Στρολλ που προκάλεσε το ατύχημα, αν ήταν σε RB όμως θα την γλίτωνε όπως γλίτωσε ο Περεζ την μαυρη-πορτοκαλί.

Συγνωμη αλλα ποσες φορες εχουμε δει παρομια φαση με το endplate του front wing και σχεδον ποτε δεν βγηκε μαυρη-πορτοκαλί αλλα πρεπει να αναφερθει κατι για την redbull και πως την γλιτωσε .....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Dether είπε

Συγνωμη αλλα ποσες φορες εχουμε δει παρομια φαση με το endplate του front wing και σχεδον ποτε δεν βγηκε μαυρη-πορτοκαλί αλλα πρεπει να αναφερθει κατι για την redbull και πως την γλιτωσε .....

Ο Μαγκνουσεν όμως μια χαρά τις μαζεύει.

Επεξ/σία από stolenweapon
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, stolenweapon είπε

Ο Μαγκνουσεν όμως μια χαρά τις μαζεύει.

Τις μαζευει γιατι ηταν διαφορετικο σεναριο , στον Magnussen to κομματι ηταν loose απο την αλλη στον Perez το κομματι εφυγε αρα γιατι να μπει να αλλαξει?? 
Ποσες φορες εχουμε δει να βγαινει σημαια για παρομια φαση με του Perez εγω δεν θυμαμαι καμια , και περυσι ο Χαμιλτον μια χαρα πηγαινε με damaged front wing δεν ειδα να λεει κανενας οτι επρεπε να βγει σημαια και δεν υπηρχε λογος να βγει.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να γυρνάς  με σπασμένη πτέρυγα ρε παιδιά είναι αρκετή τιμωρία από μόνη της , δε χρειάζεται να σε βάλουν με το ζόρι μέσα. Όταν ΚΡΈΜΕΤΑΙ κομμάτι από το μονοθέσιο, τους βάζουν μέσα γιατί είναι επικίνδυνοι για τους άλλους αν φύγει το κομμάτι και το φάει κανείς στη μάπα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...