Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καλά ο Τζιοβινάτσι δεν πρέπει να ξαναμπεί σε μονοθέσιο F1. Έδειξε μέσα σε 5 λεπτά γιατί δεν είναι ικανός να τρέξει στην F1, και ίσως να αναγκάσει τον K-Mag να πάρει penalty για κιβώτιο.

Δημοσ.
23 ώρες πριν, Dether είπε

Μπορει να μην παιρνει ποντους μεσα στην πιστα αλλα αξιζει να του δωσουμε μερικους που εσκασε ετσι

 

αθλιο. βασικα το τζάκετ αυτο αν δεν εισαι τερμα βλαμμενος αμερικάνος δεν το φοράς. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

αθλιο. βασικα το τζάκετ αυτο αν δεν εισαι τερμα βλαμμενος αμερικάνος δεν το φοράς. 

Οτι χειροτερο μετα τις γελοιοτητες με τον γελειο τον james cordon...  , Ιστορικες ομαδες και ουτε λιγο ιχνος  αξιοπρεπειας

 

Επεξ/σία από Dether
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, specre είπε

Red Bull, FIA in standoff over budget cap penalty

"Red Bull is believed to have overspent by around $1.8 million last year, which constitutes a "minor" breach of the financial regulations."

rb-mask-cheats.jpg.9a7901dded859ce7e00e6cd4c0a8e2d9.jpg

75k γραμμές excel για catering υπαλλήλων. Σάββατο βράδυ έχουμε ρε Horner, θα αράξω σπιτάκι να δω κατακτήριες, σας στήριξα στα πέτρινα χρόνια με Nτορνμπος, δεν μου κερνάς τα σουβλάκια από efood; Τι 75,000 γραμμές, τι 75,001;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://racingnews365.com/red-bulls-f1-cost-cap-breach-was-in-four-main-areas

οπως τα λεει εδω, τα πραγματα ειναι αρκετα πολυπλοκα και ειναι ευκολο να λεει κανεις οτι προτιμαει κατα τη γνωμη του.

-  πχ, λεει οτι 800k ηταν μια αποζημιωση σε εναν μηχανικο (και μαλιστα τον επικεφαλης αεροδυναμικου σχεδιασμου) που ηθελε να παει σε ανταγωνιστικη ομαδα (Aston Martin), αλλα οπως συνηθως συμβαινει, τον εδιωξαν απο την ομαδα αλλα δεν τον αφησαν να παει και αμεσως στην αλλη. Τον εβαλαν λοιπον σε μια αλλη εταιρεια του ομιλου να καθεται και να πληρωνεται για αυτο το διαστημα (gardening leave το λενε) και δεν περασαν το εξοδο στην RB. Μετα ηρθε η FIA και ειπε, οχι, αυτο το εξοδο επρεπε να μετρηθει στην RB. Εμενα η αποψη μου σαν περι δικαιου αισθημα ειναι οτι αφου αυτα τα λεφτα πηγαιναν για να καθεται αυτος και οχι για να προσφερει κατι στην RB, δεν θα επρεπε να μετρανε. Οι νομικοι λενε αλλιως. ΟΚ. 

-  μετα, λεει ενα πολυ μεγαλο ποσο ηταν απο εκτιμησεις Tax Rebate  που ηρθαν αλλιως εκ των υστερων. Πιάσ τ' αυγό και κούρευτο...

-  τελος λεει οτι στην αρχη υπηρχε ο κανονας οτι parts που ηταν για το 2021 αυτοκινητο και δεν μπορουσαν να μεταφερθουν σε αυτο του 2022, δεν θα υπολογιζονταν στο κοστος. Και λεει οτι αυτος ο κανονας αλλαξε φετος τον Ιουνιο. Αυτο και μονο ειναι αρκετα διφορουμενο, να αλλαζει ο κανονισμος εκ των υστερων.

Θα μου πεις, γιατι δεν την  πατησε κανενας αλλος και την πατησε μονο η RB? σωστο και αυτο. Η δικη μου αποψη ειναι οτι προκειται για πολλες νομικες λεπτομερειες και οχι για κατι καραμπινατο. Αλλα επειδη εμεις δεν μπορουμε να μπουμε σε τετοιο επιπεδο λεπτομερειων, γελαμε με τα meme των catering και αποφασιζουμε οπαδικα οτι μας αρεσει. 

 

 

Επεξ/σία από sattack
  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μέχρι τώρα δεν υπήρχε κανένας κανόνας και ο καθένας έβαζε όσα μύρια ήθελε και κανένας δεν μιλούσε. Όποιος είχε χρήμα είχε και πρωτάθλημα (edit: ή μπορεί και όχι). Για τους χ - ψ λόγους η fia έβαλε όριο. Δύο επιλογές έχει η FIA κατά τη γνώμη μου:

1. Τιμωρεί αυστηρά την rb ή

2. Καταργεί το budget cap. 

Επεξ/σία από Stergios74
  • Like 6
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, sattack είπε

τελος λεει οτι στην αρχη υπηρχε ο κανονας οτι parts που ηταν για το 2021 αυτοκινητο και δεν μπορουσαν να μεταφερθουν σε αυτο του 2022, δεν θα υπολογιζονταν στο κοστος. Και λεει οτι αυτος ο κανονας αλλαξε φετος τον Ιουνιο. Αυτο και μονο ειναι αρκετα διφορουμενο, να αλλαζει ο κανονισμος εκ των υστερων.

Για αυτο το κομμάτι να πω, οτι δεν είχε να κάνε με parts που δεν ταίριαζαν στο 22, αλλα για Parts που σχεδιάστηκαν για τα μονοθέσια του 2021, και ΔΕΝ χρησιμοποιήθηκαν στα αυτοκίνητα. Στην αρχή η FIA είχε πει οτι αυτά δε θα τα μετρήσουν, γιατι δεν είχε νόημα αφού λόγο σχεδιαστικών αλλαγών, δεν θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν στα αυτοκίνητα του '22.

Από ότι κατάλαβα βέβαια αυτό άλλαξε γιατι τελικά πολλά απο αυτά τα "αχρησιμοποιητα" κομμάτια των ομάδων είχαν σχεδιαστεί με βάση τα αυτοκίνητα του 22, οπότε ήταν ένα τεράστιο loophole. Δεν αλλάζει το γεγονός οτι η αλλαγή έγινε κατόπιν εορτής, και πρέπει να λειτουργήσει ως ελαφρυντικό στην Redbull.

Το Gardening Leave του αεροδυναμιστή, δεν επιδέχεται δικαιολογίας. Μέλος της ομάδας ήταν. Δηλαδή αν η Haas που δεν έχει 50 θυγατρικές πρέπει να κάνει το ίδιο, θα μετράει στο Cost Cap της, και για τη Redbull οχι; Ο άνθρωπος ήταν στο Payroll της Redbull για την F1, τα υπόλοιπα είναι θέμα της Redbull, δεν απασχολεί κανέναν άλλο τι θα τον κάνει.

Τώρα για το φορολογικό κομμάτι, και εκεί είναι θέμα της Redbull, τα θέματα της με την Αγγλική φορολογία δε θα μπορούσαν να απασχολούν κανέναν άλλο.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Stergios74 είπε

Όποιος είχε χρήμα είχε και πρωτάθλημα.

Toyota has entered the chat! :D 

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Ραντεβου στη 1 τα ξημερωματα κυριοι!

Νυχτερινή βάρδια σήμερα (ή μάλλον αύριο ;))!

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...