Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, papp0us είπε

Ακόμα και να μη μας βγεί το δίδυμο, είναι νέα παιδιά, καλοβγαλμένοι. Με λίγη δουλειά θα τους κάνουμε Boy Band μαζί με Tsunoda και Rusell, ή στη χειρότερη Streamers. ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΤΑ ΒΓΑΛΟΥΝ.

Για streamers λιγο δυσκολο γιατι βλεπω το lecler μετα τα φετινα να γινετε και αυτος full streamer. 
Ουτε σε εφιαλτη δεν θα ηθελα να δω russel και lando μαζι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

23 λεπτά πριν, papp0us είπε

Ακόμα και να μη μας βγεί το δίδυμο, είναι νέα παιδιά, καλοβγαλμένοι. Με λίγη δουλειά θα τους κάνουμε Boy Band μαζί με Tsunoda και Rusell, ή στη χειρότερη Streamers. ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΤΑ ΒΓΑΛΟΥΝ.

Spice Boys? με μανατζερ τον κριστιαν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, eri77 είπε

οχι μονο αυτο.Η ferrari ακομα και τωρα πληρωνει (σε απόδοση στην πιστα) την αξιοπιστια PU

To πληρωνει εξαιτιας της αποδοσης που βρηκε. Απο τριτο pu ειναι σχεδον πρωτο.

54 λεπτά πριν, Dether είπε

Αν δεν θες να απαντησεις σε αυτο που σε ρωταω κανενα προβλημα αλλα μην μου λες οτι κανω πως δεν καταλαβαινω, υποτιθεται οτι η φερραρι εκανε focus απο το 21 για το 22 , διαβασε καλυτερα τους κανονισμους και τελικα το μονο που καταφερε ηταν να εχει καλυτερο μονοθεσιο για μερικους αγωνες .  Ακομα και η mercedes  εχει κανει καλυτερη προοδο απο την φερραρι απο την αρχη της χρονιας.
.
Η FiA ειναι η γνωστη FiA  θα κανει αυτο που κανει τοσα χρονια πλεον  απλα αλαζει ποιος ειναι αυτος που θα παιρνει την ευνοια της για διαφορους λογους , καποτε πουλαγε η ferrari  μετα πουλαγε ο χαμιλτον και τωρα ο verstappen/rb

 

Σου απαντησα, η ferrari διαβασε καλυτερα τους κανονισμους και σε θεμα σασι αεροδυναμικης ηταν καλυτερη πριν την οδηγια td39. Ποσο ποιο απλα να στο πω...η mercedes λογικο να εκανε προοδο ειδικα μετα την οδηγια αφου αυτη την παρηγγειλε για να παρει την δευτερη θεση, ασχετα που δεν της βγηκε. Αν και σε ταχυτητα στον ενα γυρο δεν εκανε σχεδον καμια προοδο.

Επεξ/σία από mtifosi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, ghostrider είπε

Spice Boys? με μανατζερ τον κριστιαν?

"Puberty 4" , με πρώτο Single "I grew hairs in the armpit"

Για μάνατζερ θα δούμε, θα διώχνουν, που θα διώχνουν, τον κόσμο μόνοι τους, ας βρούμε κάτι πιο φιλικό για μάνατζερ. Ίσως Binotto, 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, flexpick είπε

Τοτε γιατι αλλαξε το πατωμα?

Τι εννοεις γιατι αλλαξε το πατωμα...? Λογω της οδηγιας πρεπει να εκμεταλλευτει με διαφορετικο τροπο το αεροδυναμικο φορτιο κατι που της κοστισε. Η πρωτη μεγαλη αναβαθμιση που εφερε στην Ισπανια ο leclerc πριν τον αφησει ο κινητηρας ηταν ανετα πρωτος σε δοκιμαστικα,αγωνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, flexpick είπε

Τοτε γιατι αλλαξε το πατωμα?

Αυτοι καλα διαβασαν καποιος αλλος φταιει .
Αλλα απο την αλλη   ο binotto λεει οτι τα προβληματα τους ξεκινησαν πριν την οδηγια td39 και δεν ειναι ο κυριος λογος αυτος.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, mtifosi είπε

Τι εννοεις γιατι αλλαξε το πατωμα...? Λογω της οδηγιας πρεπει να εκμεταλλευτει με διαφορετικο τροπο το αεροδυναμικο φορτιο κατι που της κοστισε. Η πρωτη μεγαλη αναβαθμιση που εφερε στην Ισπανια ο leclerc πριν τον αφησει ο κινητηρας ηταν ανετα πρωτος σε δοκιμαστικα,αγωνα.

 

1 ώρα πριν, Dether είπε

Αυτοι καλα διαβασαν καποιος αλλος φταιει .
Αλλα απο την αλλη   ο binotto λεει οτι τα προβληματα τους ξεκινησαν πριν την οδηγια td39 και δεν ειναι ο κυριος λογος αυτος.
 

Αμα διαβαζαν καλα θα ειχαν πατωμα εντος κανονισμων. Η td39 σε αυτο δεν αναφερεται;

Επεξ/σία από flexpick
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, papp0us είπε

"Puberty 4" , με πρώτο Single "I grew hairs in the armpit"

Για μάνατζερ θα δούμε, θα διώχνουν, που θα διώχνουν, τον κόσμο μόνοι τους, ας βρούμε κάτι πιο φιλικό για μάνατζερ. Ίσως Binotto, 

Με μάνατζερ Μπινοττο δεν παίζει να δουλέψει καμία stream εφαρμογή! 😂

Live commentary με αυστηρή φωνή Τοτου για να μαζέψουμε viewers! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, flexpick είπε

 

Αμα διαβαζαν καλα θα ειχαν πατωμα εντος κανονισμων. Η td39 σε αυτο δεν αναφερεται;

Η td39 είναι αλλαγή κανονισμών . Δεν έλεγαν οι κανονισμοί για ενισχυμένο πάτωμα . Επομένως μια χαρά το διάβασαν . Όσο για τον binotto τι ακριβώς περίμεναν μερικοί να βγει δημόσια και να πει ότι επηρεαστήκαμε ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, mtifosi είπε

Η td39 είναι αλλαγή κανονισμών . Δεν έλεγαν οι κανονισμοί για ενισχυμένο πάτωμα . Επομένως μια χαρά το διάβασαν . Όσο για τον binotto τι ακριβώς περίμεναν μερικοί να βγει δημόσια και να πει ότι επηρεαστήκαμε ? 

Η μετρηση αλλαξε οχι ο κανονισμος.Το διαβασμα των κανονισμων της φεραρι βασιζοταν οτι δε θα τους παρειβκανεις χαμπαρι;

Επεξ/σία από flexpick
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, flexpick είπε

Η μετρηση αλλαξε οχι ο κανονισμος.Το διαβασμα των κανονισμων της φεραρι βασιζοταν οτι δε θα τους παρειβκανεις χαμπαρι;

Ο κανονισμός έλεγε ότι έπρεπε να μπει επιπλέον επίστρωση στο πάτωμα ότι να φθείρεται λιγότερο ..? Όποτε μια χαρά τους είχαν διαβάσει τους κανονισμούς άσχετα αν τα συμφέροντα της FIA λόγω πίεσης κυριως από Mercedes ήταν διαφορετικά . Φυσικά η red bull όπως αποδείχτηκε αυτη η αλλαγή της έκατσε κουτί .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, mtifosi είπε

Ο κανονισμός έλεγε ότι έπρεπε να μπει επιπλέον επίστρωση στο πάτωμα ότι να φθείρεται λιγότερο ..? Όποτε μια χαρά τους είχαν διαβάσει τους κανονισμούς άσχετα αν τα συμφέροντα της FIA λόγω πίεσης κυριως από Mercedes ήταν διαφορετικά . Φυσικά η red bull όπως αποδείχτηκε αυτη η αλλαγή της έκατσε κουτί .

Έχεις κολλήσει. Ο "κανονισμός" είναι οτι η μέγιστη ταχύτητα σε έναν αυτοκινητόδρομο είναι 100χ.α.ω. Το αν σε ελέγχουν μόνο στα σημεία που υπάρχουν ραντάρ, ΔΕΝ σημαίνει οτι ο "κανονισμός" δεν ισχύει στον υπόλοιπο δρόμο. Παντού 100x.α.ω.είναι το όριο. Μεθαύριο βάζουν ακόμα 500 κάμερες και σε τσεκάρουν σε περισσότερα σημεία. ΔΕΝ έχει αλλάξει ο κανονισμός.

Στο θέμα μας, ο κανονισμός είναι το άκαμπτο πάτωμα, που δεν πρέπει να φθείρετε πάνω απο x χιλιοστά. Αυτό ήταν η δουλειά της Ferrari να φτιάξει.

Το πως θα γίνει ο έλεγχος, ότι αυτό ισχύει, είναι δουλειά της FIA , και μπορεί να το αλλάξει και 50 φορές αν έτσι αποφασίσει, γιατι δεν αλλάζει το γεγονός, οτι όσοι ήταν σύννομοι με τον κανονισμό, δε θα είχαν καμία επίπτωση, όπως και να γινόταν η μέτρηση. Αν το πάτωμα σου ήταν άκαμπτο ΟΠΩΣ ΗΣΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να είναι, τότε δε σε ενδιέφερε το πως και που θα μετρήσει την ακαμψία του η FIA.

Για την Redbull τα έχουμε ξαναπεί, της έκατσε κουτί, γιατί μαζί με τις καθυστερήσεις στην εφαρμογή των νέων μετρήσεων, βρήκε τρόπο να διορθώσει το πρόβλημα (το πολύ πολύ να βγήκε και 4-5 εκατομμύρια εκτός budget, δε θα κάτσουν να σκάσουν με τέτοιες λεπτομέρειες :P) Η Ferrari δεν τα κατάφερε, game over η δουλειά.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, papp0us είπε

Έχεις κολλήσει. Ο "κανονισμός" είναι οτι η μέγιστη ταχύτητα σε έναν αυτοκινητόδρομο είναι 100χ.α.ω. Το αν σε ελέγχουν μόνο στα σημεία που υπάρχουν ραντάρ, ΔΕΝ σημαίνει οτι ο "κανονισμός" δεν ισχύει στον υπόλοιπο δρόμο. Παντού 100x.α.ω.είναι το όριο. Μεθαύριο βάζουν ακόμα 500 κάμερες και σε τσεκάρουν σε περισσότερα σημεία. ΔΕΝ έχει αλλάξει ο κανονισμός.

Στο θέμα μας, ο κανονισμός είναι το άκαμπτο πάτωμα, που δεν πρέπει να φθείρετε πάνω απο x χιλιοστά. Αυτό ήταν η δουλειά της Ferrari να φτιάξει.

Το πως θα γίνει ο έλεγχος, ότι αυτό ισχύει, είναι δουλειά της FIA , και μπορεί να το αλλάξει και 50 φορές αν έτσι αποφασίσει, γιατι δεν αλλάζει το γεγονός, οτι όσοι ήταν σύννομοι με τον κανονισμό, δε θα είχαν καμία επίπτωση, όπως και να γινόταν η μέτρηση. Αν το πάτωμα σου ήταν άκαμπτο ΟΠΩΣ ΗΣΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να είναι, τότε δε σε ενδιέφερε το πως και που θα μετρήσει την ακαμψία του η FIA.

Για την Redbull τα έχουμε ξαναπεί, της έκατσε κουτί, γιατί μαζί με τις καθυστερήσεις στην εφαρμογή των νέων μετρήσεων, βρήκε τρόπο να διορθώσει το πρόβλημα (το πολύ πολύ να βγήκε και 4-5 εκατομμύρια εκτός budget, δε θα κάτσουν να σκάσουν με τέτοιες λεπτομέρειες :P) Η Ferrari δεν τα κατάφερε, game over η δουλειά.

Το πως θα γίνει ο έλεγχος είναι δουλειά της FIA , για αυτό επέβαλλε νέα επίστρωση στο πάτωμα ..? Δουλειά της είναι ο έλεγχος όχι η αλλαγή εν μέσω χρόνιας πατώματος . Όποτε δεν άλλαξε μόνο μέθοδο ελέγχου αλλά επεναιβει και στον σχεδιασμό πατώματος . Όσο για την red bull τα έχουμε ξαναπεί πως δεν είναι και τόσο εύκολο να το φτιάξεις αν δεν σου κάτσει η αλλαγή λόγω εξαρχής σχεδιασμού που δεν ήταν ο αποδοτικότερος . Ε εντάξει αξιοποίησαν και λίγο το budget cup για δωρεάν γεύματα στους υπαλλήλους και  ισως κάνανε καλύτερη δουλειά , πάσο :) Από εδώ και πέρα βλέπω να τρώνε καλά και οι υπάλληλοι των άλλων ομάδων :) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...