Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Ανεκαθεν ειχε θεματα η FIA αλλα τα τελευταια χρονια το εχει ξεφτυλισει εντελως...
Μην ελπιζετε για ποινες κτλ απο το cost cap.
Aς ελπισουμε οτι του χρονου θα βρισκονται κοντα RBR, Ferrari, Mercedes μπας και δουμε κατι καλο, αλλα και παλι φοβαμαι τις αποφασεις των stewards στα διάφορα Incidents που θα συμβουν.

Ας καταργήσουν τότε αυτή την παρωδία. Η ξεφτίλα του ηπαμερικάνικου τσίρκου δεν έχει τελειωμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Ανεκαθεν ειχε θεματα η FIA αλλα τα τελευταια χρονια το εχει ξεφτυλισει εντελως...
Μην ελπιζετε για ποινες κτλ απο το cost cap.
Aς ελπισουμε οτι του χρονου θα βρισκονται κοντα RBR, Ferrari, Mercedes μπας και δουμε κατι καλο, αλλα και παλι φοβαμαι τις αποφασεις των stewards στα διάφορα Incidents που θα συμβουν.

Περιμένεις κάτι καλό από το τσίρκο Μεντράνο;;; :P 

Η FIA θα ταχθεί με την Red Bull, όπως και φέτος (και πέρυσι σε μεγάλο βαθμό). Ξέρουν καλά ότι το "νέο" fanbase δεν θέλει να ξαναδεί τον Χαμ και την Μερκ να κερδίζουν, και στην τελική όλα για το τηλεοπτικό θέαμα και το ντράμα γίνονται πλέον. Υπέρτατη ξεφτίλα για άθλημα με τέτοια ιστορία, ο Σεννα θα έκλαιγε αν έβλεπε τι κατέντησε η F1.

Δυστυχώς δεν θα ξαναδούμε "αληθινή" F1 όσο έχουν το άθλημα οι Αμερικάνοι. Ξεφτίλα. Ο Μπερνι δεν ήταν και ο καλύτερος από άποψη διαχείρισης, αλλά σε σχέση με αυτό το νετφλιξ-ικό, χολιγουντιανό τσίρκο χίλιες φορές Μπέρνι, FISA και FOCA. 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, stolenweapon είπε

Δυστυχώς δεν θα ξαναδούμε "αληθινή" F1 όσο έχουν το άθλημα οι Αμερικάνοι. 

Πολυ φοβαμαι οτι ισχυει αυτο που λες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι πολύ ενδιαφέρον που λέει ο Σειτανίδης στο Gazetta, είναι οτι μεγάλο μέρος του προβλήματος που προέκυψε στην Redbull, είναι η μαλαγανιά που έχει κάνει με τις θυγατρικές της ( Red Bull Racing, Red Bull Advanced Technologies, Red Bull Powertrains).

Στο Cost Cap δεν προσμετρούνται οι 3 πιο ακριβοπληρωμένοι απο το Staff της κάθε ομάδας, και η Redbull σε αυτούς είχε και τον Newey,  ο οποίος όπως δεν ανήκει στην RB Racing, αλλα σε θυγατρική. Έτσι η FIA δεν τον αναγνωρίζει ως μέρος της ομάδας, και μετράει τα 10 μύρια (που λέγεται οτι παίρνει) του "μισθού" του στο Cost cap.

Δηλαδή μια ομάδα σαν την Rebull δήλωσε 3 άτομα ξέρω γώ, και δεν ρώτησα καν "παιδιά ειμαστε οκ εδώ". Μιλάμε για καφενεία εκατομμυρίων. 

https://www.gazzetta.gr/gmotion/blog/2159377/formula-1-i-red-bull-apektise-pleonektima-ena-hrimatiko-prostimo-den-arkei

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, papp0us είπε

Κάτι πολύ ενδιαφέρον που λέει ο Σειτανίδης στο Gazetta, είναι οτι μεγάλο μέρος του προβλήματος που προέκυψε στην Redbull, είναι η μαλαγανιά που έχει κάνει με τις θυγατρικές της ( Red Bull Racing, Red Bull Advanced Technologies, Red Bull Powertrains).

Στο Cost Cap δεν προσμετρούνται οι 3 πιο ακριβοπληρωμένοι απο το Staff της κάθε ομάδας, και η Redbull σε αυτούς είχε και τον Newey,  ο οποίος όπως δεν ανήκει στην RB Racing, αλλα σε θυγατρική. Έτσι η FIA δεν τον αναγνωρίζει ως μέρος της ομάδας, και μετράει τα 10 μύρια (που λέγεται οτι παίρνει) του "μισθού" του στο Cost cap.

Δηλαδή μια ομάδα σαν την Rebull δήλωσε 3 άτομα ξέρω γώ, και δεν ρώτησα καν "παιδιά ειμαστε οκ εδώ". Μιλάμε για καφενεία εκατομμυρίων. 

https://www.gazzetta.gr/gmotion/blog/2159377/formula-1-i-red-bull-apektise-pleonektima-ena-hrimatiko-prostimo-den-arkei

Αμα εισαι στο big3 ξερεις οτι και να κανεις δε θα γινει τιποτα. Μονο η μακλαρεν το 08 την πληρωσε με διαφορους τροπους....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, papp0us είπε

Κάτι πολύ ενδιαφέρον που λέει ο Σειτανίδης στο Gazetta, είναι οτι μεγάλο μέρος του προβλήματος που προέκυψε στην Redbull, είναι η μαλαγανιά που έχει κάνει με τις θυγατρικές της ( Red Bull Racing, Red Bull Advanced Technologies, Red Bull Powertrains).

Στο Cost Cap δεν προσμετρούνται οι 3 πιο ακριβοπληρωμένοι απο το Staff της κάθε ομάδας, και η Redbull σε αυτούς είχε και τον Newey,  ο οποίος όπως δεν ανήκει στην RB Racing, αλλα σε θυγατρική. Έτσι η FIA δεν τον αναγνωρίζει ως μέρος της ομάδας, και μετράει τα 10 μύρια (που λέγεται οτι παίρνει) του "μισθού" του στο Cost cap.

Δηλαδή μια ομάδα σαν την Rebull δήλωσε 3 άτομα ξέρω γώ, και δεν ρώτησα καν "παιδιά ειμαστε οκ εδώ". Μιλάμε για καφενεία εκατομμυρίων. 

https://www.gazzetta.gr/gmotion/blog/2159377/formula-1-i-red-bull-apektise-pleonektima-ena-hrimatiko-prostimo-den-arkei

Mεγαλη εξυπναδα αν εκανε κατι τετοιο.

Με αφορμη αυτο και τις θυγατρικες της Red Bull, εχει ενδιαφερον να παρατηρησει καποιος αυτους που επι τοσα χρονια εκραζαν την Mercedes και τον Bottas επειδη εκανε ακρη για τον Hamilton στο τελος του πρωταθληματος.
Oι φορες που εγινε ειναι μετρημενες στα δακτυλα του ενος χεριου για 5 σεζον,
ενω αντιθετα ηδη περυσι και φετος εχουμε δει οχι μονο τον Περεζ αλλα και τις Alpha Tauri να κανουν κατευθειαν ακρη (ή και να αλλαζουν επιτηδες κινητηρα τελευταια στιγμη για να φανε ποινη και να βρεθουν πισω απο τον Μαξ στην εκκινηση) και δεν γραφεται τιποτα απο αυτους που εκαναν σημαια οταν εκανε ακρη ο Βottas.

Ειναι συνηθως οι ιδιοι που δεν σχολιαζουν τις 2 παραβασεις κανονισμων που εκανε ο Μασι στον τελευταιο αγωνα.

Οσον αφορα την ποινη, δεν αναμενουμε τιποτα σημαντικο.

--------------------------

2 ώρες πριν, stolenweapon είπε

Γενικά η Φερράρι είναι πιο γρήγορη σε outright pace, αλλά σε αγώνα η RB είναι απλά σε άλλο επίπεδο, ιδίως μετά το TD39 (ευγενική χορηγία του Τοτού) που τους έβλαψε πάρα πολύ.

To εχεις επαναλαβει αρκετες φορες και νομιζω οτι κουρασε, ειδικα αν σκεφτεις οτι ηταν κατι που και οι οδηγοι της Φερραρι πιεζαν να γινει(να μειωθει το porpoising) .

Και ασχετα απο ποιος πιεζε να γινει κατι, δεν αλλαξε ο κανονισμος, αλλαξε ο ελεγχος που γινοταν για να δουν αν οι ομαδες ηταν εντος κανονισμων.
Σαν να λεμε οτι δεν αλλαξε οτι απαγορευεται αν περνας με κοκκινο φαναρι στο δρομο, απλα μπηκαν περισσοτερες καμερες για να ελεγχουν τις παραβασεις.

Αν λοιπον η Φερραρι πραγματι επρεπε να προσαρμοστει με το TD39(o Binotto λεει πως οχι), τοτε το φταιξιμο πρεπει να πεφτει στην ιδια την Φερραρι μιας και πριν ουσιαστικα ειχε πατωμα που φθειροταν πανω απο το επιτρεπομενο οριο, απλα οχι στα σημεια που ελεγχαν οι αγωνοδικες.

Ριχνοντας συνεχως το φταιξιμο στον Τοτο για το πατωμα της Φερραρι αντι για την ιδια την Φερραρι δειχνεις λαθος συλλογισμο.
 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, haHa είπε

To εχεις επαναλαβει αρκετες φορες και νομιζω οτι κουρασε, ειδικα αν σκεφτεις οτι ηταν κατι που και οι οδηγοι της Φερραρι πιεζαν να γινει(να μειωθει το porpoising) .

Και ασχετα απο ποιος πιεζε να γινει κατι, δεν αλλαξε ο κανονισμος, αλλαξε ο ελεγχος που γινοταν για να δουν αν οι ομαδες ηταν εντος κανονισμων.
Σαν να λεμε οτι δεν αλλαξε οτι απαγορευεται αν περνας με κοκκινο φαναρι στο δρομο, απλα μπηκαν περισσοτερες καμερες για να ελεγχουν τις παραβασεις.

Αν λοιπον η Φερραρι πραγματι επρεπε να προσαρμοστει με το TD39(o Binotto λεει πως οχι), τοτε το φταιξιμο πρεπει να πεφτει στην ιδια την Φερραρι μιας και πριν ουσιαστικα ειχε πατωμα που φθειροταν πανω απο το επιτρεπομενο οριο, απλα οχι στα σημεια που ελεγχαν οι αγωνοδικες.

Ριχνοντας συνεχως το φταιξιμο στον Τοτο για το πατωμα της Φερραρι αντι για την ιδια την Φερραρι δειχνεις λαθος συλλογισμο.
 

Μα εγώ ποτέ δεν είπα ότι φταίει ο Τοτός, απλώς είπα ότι εκείνος είναι που ήθελε εξαρχής τον κανονισμό (νομίζω).

Φυσικά και φταίει η Φερράρι που τα έκανε @@ για άλλη μια φορά στο development του μονοθεσίου. Κάθε χρονιά που ήταν σε ανταγωνισμό για τίτλο αυτό γινόταν στο 2ο μισό της σεζόν.

Δεν θα το ξανα-αναφέρω :) Το έλεγα και λίγο χιουμοριστικά βέβαια.

Όσο για το πάνω μέρος του σχολίου σου, και γω το θεωρώ άκρως εξευτελιστικό να κάνουν άκρη έτσι για να περάσει ο Μαξ χωρίς καν team orders. Δεν είναι τίμιο να έχει μια ομάδα 4 μονοθέσια στην πίστα.

Αυτό που έκανε η AT (RB) με τον Gasly δεν το είχε κάνει και η Φερράρι το 2012 με τον Μασσα; Νομίζω στην Αμερικη ήταν. Τουλάχιστον η Φερραρι το έκανε για τον εαυτό της και όχι για άλλη ομάδα..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, stolenweapon είπε

Δυστυχώς δεν θα ξαναδούμε "αληθινή" F1 όσο έχουν το άθλημα οι Αμερικάνοι. Ξεφτίλα. Ο Μπερνι δεν ήταν και ο καλύτερος από άποψη διαχείρισης, αλλά σε σχέση με αυτό το νετφλιξ-ικό, χολιγουντιανό τσίρκο χίλιες φορές Μπέρνι, FISA και FOCA. 

Προσωπικα με αφηνει καπως αδιαφορο το τι γινεται στο παρασκηνιο και εχω συμβιβαστει με αυτο
Τι εννοω;

Εγω βλεπω F1 για τις μαχες στις πιστες, για το θεαμα, για το οτι ξερω πως κανενα αλλον οχημα δεν μπορει να παρει τοσο γρηγορα μια στροφη. 
Βλεπω F1 και πορωνομαι οταν πχ βλεπω μια τοσο dominate εμφανιση απο Max που εριξε 27sec σε μισο αγωνα στον 2ο.
Βλεπω F1 και πορωνομαι οταν βλεπω Max και Lewis που μαχονταν εντος πιστας περυσι ή εστω λιγο φετος στην αρχη μεταξυ Max/Leclerc.
Δεν χαλιεμαι αν θα το παρει ο ενας ή ο αλλος: πιο σημαντικο για εμενα ειναι οτι εβλεπα μαχες περυσι και οχι πχ την σουπα την φετινη.

Θεαμα να εχουμε και να βλεπουμε τοπ οδηγους.


Φυσικα θα υπαρχουν καποιοι που το βλεπουν πολυ οπαδικα/επιφανειακα με νετφλιξ ορους, οποτε χαλιουνται και κρυβονται οταν πχ η συζητηση παει στις εναντια στους κανονισμους αποφασεις που παρθηκαν για να παρει το πρωταθλημα ο Μαξ ή λενε οτι ειναι αναμενομενο οτι η RB εδινε team orders απο τον 4ο αγωνα(αλλα πριν χρονια εκραζαν την Μερσεντες οταν εδινε team order στο τελος του πρωταθληματος).

Μακαρι το πρωταθλημα του χρονου να εχει εστω και τις μισες μαχες για πρωτια που ειδαμε περυσι.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 4
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άσχετο με όλα αυτά που γράψατε........................

Kimαρεεεεεεεεεεεεεεεεεεε μας λείπεις!!!!!! 

Έτσι για να θυμηθούμε πάλι κάποιες ωραίες στιγμές της F1 B)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, stolenweapon είπε

Όσο για το πάνω μέρος του σχολίου σου, και γω το θεωρώ άκρως εξευτελιστικό να κάνουν άκρη έτσι για να περάσει ο Μαξ χωρίς καν team orders. Δεν είναι τίμιο να έχει μια ομάδα 4 μονοθέσια στην πίστα.

Αυτό που έκανε η AT (RB) με τον Gasly δεν το είχε κάνει και η Φερράρι το 2012 με τον Μασσα; Νομίζω στην Αμερικη ήταν. Τουλάχιστον η Φερραρι το έκανε για τον εαυτό της και όχι για άλλη ομάδα..

Ειναι εξευτελιστικο να κανουν ετσι ακρη, αλλα ακομα πιο αστειο ειναι να βλεπουμε καποιους να υπερασπιζονται την αποφαση της RB να υποχρεωσει σε αχρειαστη ποινη και χαμενους βαθμους την Alpha Tauri για να ξεκινησει πιο μπροστα ο Μαξ ή απλα να κανουν ακρη κατευθειαν στον Μαξ, ενω παλιοτερα εκραζαν την Μερσεντες που μετα τα μισα του πρωταθλματος εδινε team orders εντος ομαδας.

12 λεπτά πριν, stolenweapon είπε

Αυτό που έκανε η AT (RB) με τον Gasly δεν το είχε κάνει και η Φερράρι το 2012 με τον Μασσα; Νομίζω στην Αμερικη ήταν. Τουλάχιστον η Φερραρι το έκανε για τον εαυτό της και όχι για άλλη ομάδα..

Σωστος:

United States GP: Ferrari incurs penalty for Massa to boost Alonso

Επεξ/σία από haHa
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, haHa είπε

Προσωπικα με αφηνει καπως αδιαφορο το τι γινεται στο παρασκηνιο και εχω συμβιβαστει με αυτο
Τι εννοω;

Εγω βλεπω F1 για τις μαχες στις πιστες, για το θεαμα, για το οτι ξερω πως κανενα αλλον οχημα δεν μπορει να παρει τοσο γρηγορα μια στροφη. 
Βλεπω F1 και πορωνομαι οταν πχ βλεπω μια τοσο dominate εμφανιση απο Max που εριξε 27sec σε μισο αγωνα στον 2ο.
Βλεπω F1 και πορωνομαι οταν βλεπω Max και Lewis που μαχονταν εντος πιστας περυσι ή εστω λιγο φετος στην αρχη μεταξυ Max/Leclerc.
Δεν χαλιεμαι αν θα το παρει ο ενας ή ο αλλος: πιο σημαντικο για εμενα ειναι οτι εβλεπα μαχες περυσι και οχι πχ την σουπα την φετινη.

Θεαμα να εχουμε και να βλεπουμε τοπ οδηγους.


Φυσικα θα υπαρχουν καποιοι που το βλεπουν πολυ οπαδικα/επιφανειακα με νετφλιξ ορους, οποτε χαλιουνται και κρυβονται/ οταν πχ η συζητηση παει στις εναντια στους κανονισμους αποφασεις που παρθηκαν για να παρει το πρωταθλημα ο Μαξ ή λενε οτι ειναι αναμενομενο οτι η RB εδινε team orders απο τον 4ο αγωνα(αλλα πριν χρονια εκραζαν την Μερσεντες οταν εδινε team order στο τελος του πρωταθληματος).

Μακαρι το πρωταθλημα του χρονου να εχει εστω και τις μισες μαχες για πρωτια που ειδαμε περυσι.

Συμφωνώ 100%, και εγώ θέλω ανταγωνιστικό πρωτάθλημα! Για την ακρίβεια, όλοι οι αληθινοί racing fans θέλουν ανταγωνιστικό πρωτάθλημα, όποιον και να υποστηρίζουν.

Και εμένα το περσινό μου άρεσε από άποψη μαχών, αλλά με πείραξε λίγο που κανονίστηκε έτσι το πρωτάθλημα. 

Εγώ το βλέπω λίγο διαφορετικά - ναι μεν ωραίες οι μάχες, αλλά όταν αρχίσουν να παίζουν βρώμικα λίγο με "ενοχλεί". Με πορώνουν οι μάχες (κυρίως για τις πρώτες θέσεις), αρκεί να είναι τίμιες και καθαρές, όπως οι Μαξ/Λεκλερκ στην αρχή της σεζόν και στο Σιλβερστοουν το 2019 που μου έδωσε ξανά ενδιαφέρον για την F1.

Είναι πραγματικά κρίμα που δεν είδαμε άλλες μάχες όπως στην ΣΑ μεταξύ των "μεγάλων".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, stolenweapon είπε

Μα η Φερραρι σε ρυθμό αγώνα με εξαίρεση Μπαχρειν/Αυστραλία, Ισπανία/Μονακό και μοναδική εξαίρεση την Αυστρία πάντοτε υστερούσε. Η RB είχε το πάνω χέρι στον ρυθμό αγώνα, στην καταπόνηση ελαστικών, αλλά η Φερράρι ήταν πύραυλος στις κατατακτήριες.

Γενικά η Φερράρι είναι πιο γρήγορη σε outright pace, αλλά σε αγώνα η RB είναι απλά σε άλλο επίπεδο, ιδίως μετά το TD39 (ευγενική χορηγία του Τοτού) που τους έβλαψε πάρα πολύ. Ο Νιουι έφτιαξε ένα μονοθέσιο που έχει το χαμηλότερο aerodynamic drag, δεν βλάπτει τα ελαστικά σχεδόν καθόλου και έχει μια τελική εξωπραγματική, καθώς και πολύ καλή επιτάχυνση. Το λέω ως φανατικός Tifosi, αλλά η RB απλά έκανε καλύτερη δουλειά με το μονοθέσιο, και κυρίως στο development του που η Φερράρι απλά έπεσε πίσω ως συνήθως.

Ακόμα πιο εντυπωσιακό το γεγονός ότι έφτιαξαν τέτοιον πύραυλο ενώ ήταν αφοσιωμένοι μέχρι το τέλος της σεζόν το 2021, ενώ η Φερράρι τα είχε παρατήσει από την αρχή για να ασχοληθεί με το φετινό μονοθέσιο.

Η ferrari σε κατατακτηριες ηταν παντα καλυτερη δηλαδη σε απολυτη ταχυτητα και σε ρυθμο αγωνα ηταν ισαξια και τις ποιο πολλες φορες καλυτερη και αυτο αποδειχτηκε στην πιστα βαρομετρο που ειναι η Βαρκελωνη. Η αξιοπιστια βεβαια θυσιαστηκε για την αποδοση. Μιλαω παντα πριν το τραγελαφο με την οδηγια Td39.

3 ώρες πριν, Dether είπε

Ξεχνάς μια λεπτομέρεια οτι η ferrari το 21 δεν εκανε καμια αναβάθμιση και ασχολήθηκαν με το μονοθέσιο του 22 και δεύτερων είδαμε πόσους αγώνες πήρε στην rb να τους φτασει σε απόδοση... 

Αφού έκανε τόσο καλύτερη δουλειά η ferrari γιατί δεν το βλέπουμε στα αποτελέσματα? 

Ο Newey εχει κερδίσει 10 κατασκευαστων με 3 διαφορετικές ομαδες θεωρείται ο καλύτερος απο πολλους αλλα επειδή ειναι στην rb πρέπει να υποβαθμισουν μερικοι

Αν ειναι μεγαλος η οχι θα το κρίνουν απο την δουλειά του ολα αυτα τα χρόνια. 

Ναι ξεχνας και εσυ μια λεπτομερεια οτι οπως αποδειχτηκε η RB υπερεβει το οριο προυπολογισμου...

Τωρα για τον newey δεν τον υποβαθμισα ειναι στο top 2 για μενα, μαγος δεν ειναι...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...