Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

44 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Ο Νιουι ειναι "μαγος".... τοσα χρονια που εμπλεκεται στην F1 τα μονοθεσια του ειναι συνηθως τα αρτιοτερα αεροδυναμικά!

Ακριβως.

Απο το 2018 εως και φετος, το μονοθεσιο της RB ειχε το καλυτερο σασι. Κινητηρα δεν ειχε μεχρι περυσι, οταν εβαλε και δυνατο κινητηρα ειχε το καλυτερο μονοθεσιο του grid. Οπως και φετος. Γενικα, το φετινο μονοθεσιο με την εξωφρενικη ταχυτητα του στις ευθειες, με το κρατημα στις γρηγορες στροφες και την τρελη επιταχυνση μετα την εξοδο της στροφης συν το χαμηλο tyre wear ειναι ισως και το καλυτερο μονοθεσιο που εχει φτιαξει η RB. Ανωτερο και απο την RB7 και RB9, μιλαμε αυτη η μονοθεσιαρα σε ρυθμο αγωνα ειναι σε αλλη διασταση. Τρομακτικες διαφορες σε πιστες που το βολευουν (Σπα), ουτε η Φερραρι στο Μονακο δεν ηταν τοσο γρηγορη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Θεωρώ ότι η Φερράρι έχει καλύτερη επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής. Ή τουλάχιστον είχε μέχρι το διάλειμμα. Θυμάμαι που δεν την έφτανε ο Βερ στην έξοδο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Nωρίς θυμήθηκαν να μας δείξουν τη μάχη Φέτελ-Αλόνσο!

https://www.gazzetta.gr/gmotion/2159303/formula-1-i-sygklonistiki-mahi-fetel-alonso-poy-den-edeixe-pote-i-tileorasi-vid

 

 

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, ep1 είπε

Θεωρώ ότι η Φερράρι έχει καλύτερη επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής. Ή τουλάχιστον είχε μέχρι το διάλειμμα. Θυμάμαι που δεν την έφτανε ο Βερ στην έξοδο

Μεχρι το Βελγιο, ναι.

Αλλα απο κει και περα η Φερραρι εχασε οποιο πλεονεκτημα ειχε απεναντι στην RB, γι’αυτο εστηνε το μονοθέσιο για quali και στον αγωνα ήταν αρκετα πισω από την RB. 

Η RB ομως είχε εξαρχής πλεονεκτημα στις γρηγορες στροφες, το οποιο δεν έχασε ποτε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, tommy^ είπε

Ο Νιουι ειναι "μαγος".... τοσα χρονια που εμπλεκεται στην F1 τα μονοθεσια του ειναι συνηθως τα αρτιοτερα αεροδυναμικά!

Επιμένω πως μάγος δεν είναι κανείς …και αποδείχτηκε και φέτος που ο μάγος όπως λέτε Newey δεν εκτίμησε τόσο καλά τους νέους κανονισμούς με την Ferrari να έχει κάνει καλύτερη δουλειά .

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, papp0us είπε

 

Ο έλεγχος είναι αστείος. Σαν τις φορολογικές στην Ελλάδα.

Δεν γίνεται να ελέγχεις σχεδόν στο τέλος της νυν χρονιάς για τη προηγούμενη. Για γέλια.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, mtifosi είπε

Επιμένω πως μάγος δεν είναι κανείς …και αποδείχτηκε και φέτος που ο μάγος όπως λέτε Newey δεν εκτίμησε τόσο καλά τους νέους κανονισμούς με την Ferrari να έχει κάνει καλύτερη δουλειά .

Ξεχνάς μια λεπτομέρεια οτι η ferrari το 21 δεν εκανε καμια αναβάθμιση και ασχολήθηκαν με το μονοθέσιο του 22 και δεύτερων είδαμε πόσους αγώνες πήρε στην rb να τους φτασει σε απόδοση... 

Αφού έκανε τόσο καλύτερη δουλειά η ferrari γιατί δεν το βλέπουμε στα αποτελέσματα? 

Ο Newey εχει κερδίσει 10 κατασκευαστων με 3 διαφορετικές ομαδες θεωρείται ο καλύτερος απο πολλους αλλα επειδή ειναι στην rb πρέπει να υποβαθμισουν μερικοι

Αν ειναι μεγαλος η οχι θα το κρίνουν απο την δουλειά του ολα αυτα τα χρόνια. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Dether είπε

Ξεχνάς μια λεπτομέρεια οτι η ferrari το 21 δεν εκανε καμια αναβάθμιση και ασχολήθηκαν με το μονοθέσιο του 22 και δεύτερων είδαμε πόσους αγώνες πήρε στην rb να τους φτασει σε απόδοση... 

Αφού έκανε τόσο καλύτερη δουλειά η ferrari γιατί δεν το βλέπουμε στα αποτελέσματα? 

Ο Newey εχει κερδίσει 10 κατασκευαστων με 3 διαφορετικές ομαδες θεωρείται ο καλύτερος απο πολλους αλλα επειδή ειναι στην rb πρέπει να υποβαθμισουν μερικοι

Αν ειναι μεγαλος η οχι θα το κρίνουν απο την δουλειά του ολα αυτα τα χρόνια. 

Ο Newey έφυγε από την Williams και η Williams μετά ποτέ δεν έφτασε το ίδιο επίπεδο που είχε επί Newey

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, mtifosi είπε

Επιμένω πως μάγος δεν είναι κανείς …και αποδείχτηκε και φέτος που ο μάγος όπως λέτε Newey δεν εκτίμησε τόσο καλά τους νέους κανονισμούς με την Ferrari να έχει κάνει καλύτερη δουλειά .

Μα η Φερραρι σε ρυθμό αγώνα με εξαίρεση Μπαχρειν/Αυστραλία, Ισπανία/Μονακό και μοναδική εξαίρεση την Αυστρία πάντοτε υστερούσε. Η RB είχε το πάνω χέρι στον ρυθμό αγώνα, στην καταπόνηση ελαστικών, αλλά η Φερράρι ήταν πύραυλος στις κατατακτήριες.

Γενικά η Φερράρι είναι πιο γρήγορη σε outright pace, αλλά σε αγώνα η RB είναι απλά σε άλλο επίπεδο, ιδίως μετά το TD39 (ευγενική χορηγία του Τοτού) που τους έβλαψε πάρα πολύ. Ο Νιουι έφτιαξε ένα μονοθέσιο που έχει το χαμηλότερο aerodynamic drag, δεν βλάπτει τα ελαστικά σχεδόν καθόλου και έχει μια τελική εξωπραγματική, καθώς και πολύ καλή επιτάχυνση. Το λέω ως φανατικός Tifosi, αλλά η RB απλά έκανε καλύτερη δουλειά με το μονοθέσιο, και κυρίως στο development του που η Φερράρι απλά έπεσε πίσω ως συνήθως.

Ακόμα πιο εντυπωσιακό το γεγονός ότι έφτιαξαν τέτοιον πύραυλο ενώ ήταν αφοσιωμένοι μέχρι το τέλος της σεζόν το 2021, ενώ η Φερράρι τα είχε παρατήσει από την αρχή για να ασχοληθεί με το φετινό μονοθέσιο.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνήθως κάποιοι τις δηλώσεις Brundle τις παραθέτουν ως ευαγγέλιο. Τώρα διακρίνω μια σιωπή. Γιατί έτσι?

Minor discrepancy από το Cost Cap θεωρείται έως και 5%, που σημαίνει 7,5Μ... Άρα, έπαιξες με σημαντικότατο πλεονέκτημα, που έχει μεταφερθεί και στην επόμενη σαιζόν ΦΥΣΙΚΑ... 

Και βγαίνει  ο Horner  να μας πει ότι μια ομάδα δισεκατομμυρίων, στελεχωμένη με τους κορυφαίους των κορυφαίων, "δεν ερμήνευσε σωστά" το Cost Cap...

Κάλπικοι και ψεύτες....Η μέγιστη ξεφτίλα για ομάδα "πρωταθλήτρια" (πλέον μόνιμα εντός εισαγωγικών)

Και όχι μόνο αυτό. Αλλά αποδεικνύεται πανυγηρικά πόσο ανώτερη ομάδα είναι η Merc που εντός budget είχε πέρσυ ένα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ μονοθέσιο σε κάθε επίπεδο, ταχύτατο και με πολλές καινοτομίες.

Να λοιπόν ποια είναι η MaFIA, να ποιοι παίζουν δίκαια και ποιοι όχι.

  • Like 6
  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν καταλαβαίνω γιατί ταράζεστε μερικοί. Η ΡεντΜπουλ ακολούθησε την συνήθη πρακτική όλων των εταιρειών.

Ξερουν που παρανομούν και ξέρουν πόσο ειναι το πρόστιμο σε περίπτωση που τους επιβληθεί. Αν Τα οφέλη ειναι μεγαλύτερα από το οποιοδήποτε προστιμο επιλέγουν το προστιμο και μάλιστα προσπαθούν από την πρωτη στιγμή να το χαμηλώσουν όσο γίνεται. κανονική ζωή δηλαδή...

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 minutes ago, eMike said:

Συνήθως κάποιοι τις δηλώσεις Brundle τις παραθέτουν ως ευαγγέλιο. Τώρα διακρίνω μια σιωπή. Γιατί έτσι?

Minor discrepancy από το Cost Cap θεωρείται έως και 5%, που σημαίνει 7,5Μ... Άρα, έπαιξες με σημαντικότατο πλεονέκτημα, που έχει μεταφερθεί και στην επόμενη σαιζόν ΦΥΣΙΚΑ... 

Και βγαίνει ο Horner  να μας πει ότι μια ομάδα δισεκατομμυρίων, στελεχωμένη με τους κορυφαίους των κορυφαίων, "δεν ερμήνευσε σωστά" το Cost Cap...

Κάλπικοι και ψεύτες....Η μέγιστη ξεφτίλα για ομάδα "πρωταθλήτρια" (πλέον μόνιμα εντός εισαγωγικών)

Και όχι μόνο αυτό. Αλλά αποδεικνύεται πανυγηρικά πόσο ανώτερη ομάδα είναι η Merc που εντός budget είχε πέρσυ ένα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ μονοθέσιο σε κάθε επίπεδο, ταχύτατο και με πολλές καινοτομίες.

Να λοιπόν ποια είναι η MaFIA, να ποιοι παίζουν δίκαια και ποιοι όχι.

Ανεκαθεν ειχε θεματα η FIA αλλα τα τελευταια χρονια το εχει ξεφτυλισει εντελως...
Μην ελπιζετε για ποινες κτλ απο το cost cap.
Aς ελπισουμε οτι του χρονου θα βρισκονται κοντα RBR, Ferrari, Mercedes μπας και δουμε κατι καλο, αλλα και παλι φοβαμαι τις αποφασεις των stewards στα διάφορα Incidents που θα συμβουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...