george200-13 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Δεν ξερω τι ποινες θα δωσουν αλλα ειμαι σιγουρος οτι δεν θα ειναι αρκετες. Ειδικα περυσι που το πρωταθλημα κριθηκε στον τελευταιο αγωνα ακομα και 1εκ παραπανω να ξοδεψανε τους εδωσε πλεονεκτημα τελεία. Οπως ειπα και πριν λιγο καιρο ηταν πολυ παραξενο που ενω η rb επαιζει ξυλο μεχρι εσχατων με merc περυσι, καταφερε φετος και κατεβασε μονοθεσιαρα. Τελικα αν δεν βαλεις το χερι στην τσεπη θαυματα δεν γινονται Επεξ/σία 10 Οκτωβρίου 2022 από george200-13 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mtifosi Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2022 39 λεπτά πριν, george200-13 είπε Δεν ξερω τι ποινες θα δωσουν αλλα ειμαι σιγουρος οτι δεν θα ειναι αρκετες. Ειδικα περυσι που το πρωταθλημα κριθηκε στον τελευταιο αγωνα ακομα και 1εκ παραπανω να ξοδεψανε τους εδωσε πλεονεκτημα τελεία. Οπως ειπα και πριν λιγο καιρο ηταν πολυ παραξενο που ενω η rb επαιζει ξυλο μεχρι εσχατων με merc περυσι, καταφερε φετος και κατεβασε μονοθεσιαρα. Τελικα αν δεν βαλεις το χερι στην τσεπη θαυματα δεν γινονται Αυτα να τα βλεπουν ορισμενοι που νομιζαν και ελεγαν οτι ο newey ειναι μαγος. Κριμα για την Honda και την συνεργασια της, αυτα δεν συναδουν με την ιαπωνικη κουλτουρα αλλα οπως φαινεται γλυκαθηκαν και αυτοι. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
primeragt Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2022 1 λεπτό πριν, mtifosi είπε Αυτα να τα βλεπουν ορισμενοι που νομιζαν και ελεγαν οτι ο newey ειναι μαγος. Κριμα για την Honda και την συνεργασια της, αυτα δεν συναδουν με την ιαπωνικη κουλτουρα αλλα οπως φαινεται γλυκαθηκαν και αυτοι. Το ότι ο Newey είναι ο αδιαμφισβήτητα ο καλύτερος αεροδυναμιστης των τελευταίων πολλών χρόνων δεν δέχεται κριτικής. Το ότι ακόμα και αυτός θέλει να ξοδέψει χρημα για να τα πετύχει επίσης. Τσάμπα κανείς δεν γ@μησε. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2022 Το ποσο για το budget cap ειναι σχετικα αστειο. Δεν ξερω αν θα ειχαμε αλλον πρωταθλητη περυσι λογω αυτου. Ενα ξερω μονο, ειναι ντροπη να απολυεις κοσμο για να πιασεις το budget cap και τελικα να σε βρισκουν να εχεις ξοδεψει πιο πολλα. ΝΤΡΟΠΗ τιποτα αλλο. 7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papp0us Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2022 A) Δε θα γίνει τίποτα, κυρίως γιατί είναι η πρώτη χρονιά που εφαρμόστηκε το Cost cap, νομίζω θα είναι ελαστικοί. Β) Πρέπει να αλλάξει ο έλεγχος, δε γίνεται να ψάχνουμε πως θα τιμωρηθεί μια ομάδα για κάτι που έκανε το 2021, στο τέλος του πρωταθλήματος του 22. Δεν έχει κανένα νόημα έτσι. Γ) Το >5% ΔΕΝ μπορεί να θεωρείται Minor Breach, γιατί μιλάμε για +7εκ€ στο Budget του 2021. Είναι ποσό που αν πέσει αποκλειστικά στην ανάπτυξη του μονοθέσιου, μπορεί να δημιουργήσει σημαντικές ανισορροπίες. Δ) Το Budget cap δεν μπορεί να είναι ελαστικό "το πέρασα λίγο, το πέρασα πολύ". Πρέπει να γίνουν λίγο πιο αυστηροί εκεί, γιατί αφήνουν τεράστια τρύπα για εκμετάλλευση. 130εκ το Cost Cap, 130εκ και 1€ ποινή, και μάλιστα σοβαρή. Αλλιώς ας το κάνουν 300-400εκ να πουν οτι υπάρχει, και ας πάμε παρακάτω. Ποιος ακούει τότο τώρα, θα αρχίσει να μοιράζει λεφτά απο το budget Cap και στα γκαρσόνια. 7 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stergios74 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2022 Για την φετινή χρονιά πότε θα ξέρουμε αν κάποιος έκανε υπέρβαση; Οι βελτιώσεις στο αυτοκίνητο μεταφέρονται και στην επόμενη χρονιά. Τα αυτοκίνητα δεν τα φτιάχνουν από την αρχή κάθε χρονιά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ASFE Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2022 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dether Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2022 Εχουμε Leak με το που πηγαν τα λεφτα τελικα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MrRush Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2022 4 ώρες πριν, mtifosi είπε Αυτα να τα βλεπουν ορισμενοι που νομιζαν και ελεγαν οτι ο newey ειναι μαγος. Κριμα για την Honda και την συνεργασια της, αυτα δεν συναδουν με την ιαπωνικη κουλτουρα αλλα οπως φαινεται γλυκαθηκαν και αυτοι. 5 εκατομμύρια παραπάνω μπορεί άνετα να ξοδεύτηκαν επειδή είχε απρόσμενο τρακάρισμα στην Αγγλία, στο Baku και στην Monza. Πέρσι ο Horner έλεγε μια δόση στον Masi ότι θέλει πίσω ότι carbon μαζέψουν από την πίστα γιατί μπορούν να σώσουν πράγματα για να μην ξοδέψουν παραπάνω. Τώρα αν λιγότερο από 5% πάνω από το cost cap που μπορεί να είναι και 0.5% δεν κάνει την διαφορά όταν μιλάμε για F1 που το τιμόνι μόνο στο αυτοκίνητο κοστίζει όσο μια Porsche 911. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mtifosi Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2022 4 λεπτά πριν, MrRush είπε 5 εκατομμύρια παραπάνω μπορεί άνετα να ξοδεύτηκαν επειδή είχε απρόσμενο τρακάρισμα στην Αγγλία, στο Baku και στην Monza. Πέρσι ο Horner έλεγε μια δόση στον Masi ότι θέλει πίσω ότι carbon μαζέψουν από την πίστα γιατί μπορούν να σώσουν πράγματα για να μην ξοδέψουν παραπάνω. Τώρα αν λιγότερο από 5% πάνω από το cost cap που μπορεί να είναι και 0.5% δεν κάνει την διαφορά όταν μιλάμε για F1 που το τιμόνι μόνο στο αυτοκίνητο κοστίζει όσο μια Porsche 911. Μαθετε πρωτα τα κοστη των ζημιων και μετα μιλατε. Εκτος αν νομιζετε πως οι αλλες ομαδες δεν τα εχουν υπολογισει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MrRush Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2022 Μόλις τώρα, mtifosi είπε Μαθετε πρωτα τα κοστη των ζημιων και μετα μιλατε. Εκτος αν νομιζετε πως οι αλλες ομαδες δεν τα εχουν υπολογισει. Οκ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Diinekis21 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2022 H FIA πάντως πρέπει να πει πόσο είναι το minor breach του salary cap από την RB. Άλλο να είναι 0,01% και άλλο 5%. Πάρτο αυγό και κούρευτο μου φαίνεται το όλο θέμα. Θα ήθελα να δω πως ελέγχουν τις ομάδες. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GoMaR Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2022 30 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε γιατι για ποιον εχεις φετος? Κανεις δεν ειπε οτι ο max δεν ειναι TOP οδηγος. Κανεις δεν ειπε οτι δεν αξιζει το φετινο. Δεν ξερω γιατι τα ανακυκλωνεται τα παραπανω. Ελα ντε.. Φετος πραγματικα το πηρε με την αξια του και της ομαδας και μπραβο τους. Η διαφορα αυτη δεν δημιουργηθηκε απο "χαιδεμα" ποινων αλλα καθαρα υπεροχης ομαδας. Θα ηταν τελειως διαφορετικα τα πραγματα αν η φοραδα δεν μλκζοταν με τις στρατηγικες. Γιατι μονοθεσιο υπαρχει. Ομαδα δεν υπαρχει. Οχι πως δε θα το επαιρνε η RB / max αλλα θα ειχε αλλη εικονα το πρωταθλημα. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sattack Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2022 Εντωμεταξύ στις 2 τελευταίες σεζόν το μεγαλύτερο θέμα που περασε στα ψιλα, κατά τη γνώμη μου ήταν το collapsing rear suspension. Πως γίνεται και το 2021 το εξελιξε η Merc στο τελευταιο 1/3 της σεζον και εκτοξεύτηκε μπροστά από τη RB, και μετά, το 2022 δεν το είχε πλέον ενώ το εξελιξε στο φουλ η RB? (Καλά, για τη Ferrari που κοιμόταν συνεχώς, εκεί δεν έχω απορία δυστυχώς...) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tommy^ Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2022 19 ώρες πριν, mtifosi είπε Αυτα να τα βλεπουν ορισμενοι που νομιζαν και ελεγαν οτι ο newey ειναι μαγος. Κριμα για την Honda και την συνεργασια της, αυτα δεν συναδουν με την ιαπωνικη κουλτουρα αλλα οπως φαινεται γλυκαθηκαν και αυτοι. Ο Νιουι ειναι "μαγος".... τοσα χρονια που εμπλεκεται στην F1 τα μονοθεσια του ειναι συνηθως τα αρτιοτερα αεροδυναμικά! 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις