Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

36 λεπτά πριν, stolenweapon είπε

Δεν τα παίρνω στα σοβαρά αυτά τα σχόλια, απλώς παρατηρώ το σκεπτικό των περισσότερων.

Για το τελευταίο point σου: η Φερραρι δεν είναι ομάδα που θα δεχτούν να τους πεις “τα σκατώσατε”. Μέχρι και τον Σουμι έδιωξαν λόγω internal politics, και τον Κιμι, και τον Αλονσο, και τον Φεττελ, και πιο παλια τον Προστ. Εδω ο Μπινοτος κουνουσε το δαχτυλο στον Λεκλερκ στην Αγγλια αφου του μάμησε τον αγώνα για τα καλά. Γενικά η Φερράρι έχει μείνει στις μέρες του il Commandatore στο θέμα διαχείρισης οδηγών. Άσε που φαινεται ότι ο Μπινοτο θέλει πιο πολύ τον Σαινθ ως 1ο, ίσως και λόγω Santander.

Δυστυχως οπου  υπαρχει φανατισμος θα βλεπεις παντου τετοιου ειδους σκεπτικα και καλο ειναι να μην μπαινεις στο κοπο να μιλας με τετοια ατομα.

Η φερραρι  εχει καταντησει να ειναι ενα τσιρκο με τα γαμημενα internal politics. Εδω εχει γινει η F1 τσιρκο να πουμε we race as one, zero carbon και @@διες και απο πισω εχεις τους αραβες και τους αμερικανους....
Δεν ειναι τυχαιο οτι μετα τον Σουμι κανενας δεν στεριωσε για καιρο εκει , ο λεκλερ αν δεν αλαξει χαρακτηρα τον βλεπω να χαραμιζεται στην φερραρι και ειναι κριμα.
Φαντασου να εισαι σε μια ομαδα που βλεπεις να κανει το ενα λαθος μετα το αλλο και παντα να ψαχνουν τροπο να το ριξουν το φταιξιμο καπου αλλου .
Ο Μπινοτο δυστυχως δεν κανει καθολου για αυτη την θεση που του δωσανε , τον φανταζομαι καθε φορα που τα κανουν σκατα να  τους λεει μπραβο  τα πηγαμε τοσο καλα αλλα χασαμε γιατι ημασταν ατυχοι για ακομα μια φορα.
 Απορω με τι ηθικο ετρεχε ο lecler στους τελευταιους αγωνες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Dether είπε

Δυστυχως οπου  υπαρχει φανατισμος θα βλεπεις παντου τετοιου ειδους σκεπτικα και καλο ειναι να μην μπαινεις στο κοπο να μιλας με τετοια ατομα.

Η φερραρι  εχει καταντησει να ειναι ενα τσιρκο με τα γαμημενα internal politics. Εδω εχει γινει η F1 τσιρκο να πουμε we race as one, zero carbon και @@διες και απο πισω εχεις τους αραβες και τους αμερικανους....
Δεν ειναι τυχαιο οτι μετα τον Σουμι κανενας δεν στεριωσε για καιρο εκει , ο λεκλερ αν δεν αλαξει χαρακτηρα τον βλεπω να χαραμιζεται στην φερραρι και ειναι κριμα.
Φαντασου να εισαι σε μια ομαδα που βλεπεις να κανει το ενα λαθος μετα το αλλο και παντα να ψαχνουν τροπο να το ριξουν το φταιξιμο καπου αλλου .
Ο Μπινοτο δυστυχως δεν κανει καθολου για αυτη την θεση που του δωσανε , τον φανταζομαι καθε φορα που τα κανουν σκατα να  τους λεει μπραβο  τα πηγαμε τοσο καλα αλλα χασαμε γιατι ημασταν ατυχοι για ακομα μια φορα.
 Απορω με τι ηθικο ετρεχε ο lecler στους τελευταιους αγωνες

Ο Σουμι έφερε μαζί του Todt, Brawn και Byrne, που σε συνδυασμό με το εξαιρετικό ταλέντο και leadership skills του κατάφεραν να κερδίσουν 5 στην σειρά. Κάτι παρόμοιο έκανε και ο Lauda παλιότερα. 

Δυστυχώς η Φερράρι έχει ένα no-blame mindset. Σύμφωνα με αυτούς ποτέ δεν κάνουν λάθη, αλλά φταίει κάτι άλλο και ποτέ δεν παραδέχονται ότι έκαναν λάθος και εφευρίσκουν δικαιολογίες που τους κάνει να φαίνονται λες και δεν έχουν ιδέα από F1.

Ο Λεκλερκ δεν υστερεί σε ικανότητα/ταλέντο σε σχέση με αυτούς τους δύο, αλλά δεν είναι καλός team leader. Δεν έχει την αυτοπεποίθηση να αντιπαρατεθεί με τους κλόουν, είναι από αυτούς τους οδηγούς που απλώς θέλουν ένα γρήγορο μονοθέσιο και καλή στρατηγική για να νικήσουν. Κάπως έτσι ήταν ο Nando και ο Lewis παλιά. Όταν όμως δεν έχει σωστή στρατηγική και φοβάται μην του χαλάσουν πάλι τον αγώνα, προσπαθεί να το καλύψει οδηγώντας σαν τρελός και φυσικά κάνει λάθη. Ίδιο πράγμα έπαθε και ο Κίμι, ίδιο πράγμα έπαθε και ο Φερνάντο, το ίδιο έγινε και με τον Σεμπ, αν και εκείνος έκανε υπερβολικά πολλά λάθη υπό πίεση. Κάτι άλλο (άσχετο): θεωρώ ότι αν ο Λεκλερκ έτρεχε στα "παλιά" μονοθέσια χωρίς tire/fuel management που είχαν τρελό oversteer θα έκανε πράγματα επιπέδου Σουμι. Η ταχύτητά του είναι τρομακτική, αλλά λίγο υστερεί στην "διαχείριση" του αγώνα. Έτσι ήταν και ο Χαμ στην αρχή της καριέρας του, οπότε νομίζω ότι θα βελτιωθεί αρκετά με την εμπειρία μιας μάχης (λέμε τώρα) τίτλου.

Πάντως, αν μέχρι το 2024 δεν έχει σηκώσει κούπα με την φοράδα αμφιβάλλω ότι θα κάτσει να χαραμίσει τα καλύτερά του χρόνια. Ο Σερ δεν θα μείνει για πάντα άλλωστε, και ο Τσέκο μετά το 24 δεν θα μπορεί να κάνει πολλά...

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι μέρα κι αυτή σήμερα... το πρωί είχα δουλειά, δε μπορούσα να δω το αγώνα. Ανοίγω τηλεόραση κατά τις 10 παρά (ΕΡΤ2), νόμιζα ότι τέλειωσε η μετάδοση. Λέω άστο καλύτερα δε κοιτάω αποτελέσματα, θα το δω το μεσημέρι μόλις γυρίσω σπίτι. Αράζω στη καναπεδιά, βάζω ertflix πουθενά ο αγώνας. Κατεβάζω τον αγώνα απ'το skysport περιμένοντας πόση ώρα για 6GB... μόλις βλέπω το red flag και πόση ώρα κράτησε, τότε διαπίστωσα ότι το πρωί ο αγώνας ήταν στην ΕΡΤ3. 😆

Προχωράω το βίντεο μέχρι την επανεκκίνηση, μετά από μερικούς γύρους που άρχισαν να μπαίνουν όλοι στα pit για αλλαγή ελαστικών, διαπιστώνω ότι ο ήχος ήταν out of sync... άκουγα ότι μπήκανε ο Αλόνσο κι ο Μικ στα pits ενώ ήταν ακόμα έξω.

Πετάω το βίντεο στον κάδο, βλέπω το 7ο επειδόσιο απ'το Lord of the Rings... τελικά κατά τις 17:00 πρόκοψε η ΕΡΤ και ανέβασε το αγώνα... πώς κατέληξα πάλι να δω f1 με τους κοιμησμένους και μάλιστα ετεροχρονισμένα. Τι κοτσάνες αμόλησαν πάλι... ο Χάμιλτον προσπαθούσε πόση ώρα να περάσει τον Οκόν και λέει ο εκφωνητής ότι προσπαθεί να περάσει τον Ισπανό πρώην teammate του στη Mclaren. 🤒 Eπίσης πέθανα όταν μετέφρασαν τη λέξη column ως κολώνα αντί για στήλη. 😆 Μετά έπαθαν εμπλοκή με τους βαθμούς... ανάθεμα κι αν κατάλαβα τι γινόταν... πάλι καλά που υπήρψε ο Πουρναράκης να τους ξεμπλέξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι άλλο που πέρασε απαρατήρητο: μετά το pitstop του Αλόνσο, ο Μικ ήταν 1ος σε αγώνα για 3-4 δευτερόλεπτα πριν τον περάσει στην ευθεία ο Μαξ!

Οκόν, Μαξ και Λεκλερκ οι οδηγοί της ημέρας για μένα. Περεζ θα έπρεπε να είχε περάσει τον Λεκ 4 γύρους πριν το τέλος, τα ελαστικά του Λεκ ήταν κατεστραμμένα. Ο Λεκλερκ τον ξεφτίλισε με το wet line στο hairpin για 5 γύρους συνεχόμενα. Μαξ εκπληκτικός ως συνήθως, και ο Λεκλερκ είχε παρόμοιο ρυθμό μέχρι που γ@#$θηκαν τα ελαστικά της Φερράρι. Έκανε το λάθος βέβαια αλλά όπως είπα και πριν, σαν τον Χαμ στην Κινα το 2007. Δεν μπορείς να του ρίξεις όλο το φταίξιμο. Οκόν κράτησε 4η θέση έναντι του 7κις αν και είχε πιο αργό ρυθμό, βέβαια με υποδεέστερο μονοθέσιο για να τα λέμε όλα. Εξαιρετικός ο Γαλλος.

Αλπιν τραγική με την στρατηγική του Αλόνσο, θα μπορούσε να ήταν εκείνος 4ος αν έμπαινε νωρίτερα για inters. 

Vettel απλά τραγικός στην εκκίνηση, μετά με πετυχημένη στρατηγική βγήκε 6ος. Αν έκανε την ίδια στρατηγική από π.χ. 7ος αντί για...16ος θα μπορούσε επίσης να είναι 4ος.

Λατίφι επίσης τυχερός με στρατηγική αλλά το κράτησε στον δρόμο και κράτησε τον Νορρις πίσω, με το χειρότερο μονοθέσιο του grid, στο βρεγμένο, στην Suzuka. Άξιοι βαθμοί, έχει ικανότητα στο βρεγμένο ο Καναδός.

Σαινθ απλά τραγικός, να φεύγεις έτσι εκτός από τον 1ο γύρο στην πιο γρήγορη στροφή της πίστας. Απλά δεν μπορεί, πλησιάζει τον ρυθμό του Λεκλερκ στο quali αλλά στον αγώνα δεν έχει ούτε το racecraft ούτε τον ρυθμό των Λεκ/Μαξ/Χαμ.

Για άλλη μια φορά, ο Μικ ήταν θύμα της γελοίας στρατηγικής της Haas, και μετά ο Σταινερ θέλει να τον αντικαταστήσει. Κοσμάρα. 

Επίσης μπράβο στον Στρολ που πήρε κάπου 10 θέσεις σε μισό γύρο, επίσης πολύ καλός οδηγός στο βρεγμένο ο δεύτερος Καναδός.

Τέλος, εκπληκτική, φανταστική, εξαιρετική πίστα η Σουζούκα. Μετά μας λένε για κάτι μ@λ@κίες Las Vegas και Miami...Αν η F1 θέλει να κρατήσει τους "παλιούς" και μη περιστασιακούς fans, σε τέτοιες πίστες να τρέχετε, όχι σε πάρκινγκ λοτς και βαρετές πίστες δρόμου (με εξαίρεση το διαχρονικό Μονακό που χωρίς αυτό δεν υπάρχει F1).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, george200-13 είπε

Ενταξει παιδες εκαναν τρεις γυρους, το κολπο το ξερουν ας το ληξουν να παρουν τους μισους βαθμους να τελειωνουμε. Μην τρεξουν τα παιδια και βραχουν κριμα ειναι. Ο σανθης και οι λοιποι δεν μπορουν να τρεξουν στην βροχη κλαψ. Α ρε senna και λοιποι που ειστε.....

Πολλοι απο αυτους πεθαναν καθως οδηγουσαν στη βροχη. Αλλα μια χαρα, θεαμα να υπαρχει.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

αξιζει να δω τα Highlights στο yt η θα χαραμισω 7 λεπτα απο τη ζωη μου?

 

 

7 λεπτα highlights σε αγωνα 45 λεπτων...Σκεψου θα ειναι σαν να το ειδες κανονικα :D 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, stolenweapon είπε

Κάτι άλλο που πέρασε απαρατήρητο: μετά το pitstop του Αλόνσο, ο Μικ ήταν 1ος σε αγώνα για 3-4 δευτερόλεπτα πριν τον περάσει στην ευθεία ο Μαξ!

Οκόν, Μαξ και Λεκλερκ οι οδηγοί της ημέρας για μένα. Περεζ θα έπρεπε να είχε περάσει τον Λεκ 4 γύρους πριν το τέλος, τα ελαστικά του Λεκ ήταν κατεστραμμένα. Ο Λεκλερκ τον ξεφτίλισε με το wet line στο hairpin για 5 γύρους συνεχόμενα. Μαξ εκπληκτικός ως συνήθως, και ο Λεκλερκ είχε παρόμοιο ρυθμό μέχρι που γ@#$θηκαν τα ελαστικά της Φερράρι. Έκανε το λάθος βέβαια αλλά όπως είπα και πριν, σαν τον Χαμ στην Κινα το 2007. Δεν μπορείς να του ρίξεις όλο το φταίξιμο. Οκόν κράτησε 4η θέση έναντι του 7κις αν και είχε πιο αργό ρυθμό, βέβαια με υποδεέστερο μονοθέσιο για να τα λέμε όλα. Εξαιρετικός ο Γαλλος.

Αλπιν τραγική με την στρατηγική του Αλόνσο, θα μπορούσε να ήταν εκείνος 4ος αν έμπαινε νωρίτερα για inters. 

Vettel απλά τραγικός στην εκκίνηση, μετά με πετυχημένη στρατηγική βγήκε 6ος. Αν έκανε την ίδια στρατηγική από π.χ. 7ος αντί για...16ος θα μπορούσε επίσης να είναι 4ος.

Λατίφι επίσης τυχερός με στρατηγική αλλά το κράτησε στον δρόμο και κράτησε τον Νορρις πίσω, με το χειρότερο μονοθέσιο του grid, στο βρεγμένο, στην Suzuka. Άξιοι βαθμοί, έχει ικανότητα στο βρεγμένο ο Καναδός.

Σαινθ απλά τραγικός, να φεύγεις έτσι εκτός από τον 1ο γύρο στην πιο γρήγορη στροφή της πίστας. Απλά δεν μπορεί, πλησιάζει τον ρυθμό του Λεκλερκ στο quali αλλά στον αγώνα δεν έχει ούτε το racecraft ούτε τον ρυθμό των Λεκ/Μαξ/Χαμ.

Για άλλη μια φορά, ο Μικ ήταν θύμα της γελοίας στρατηγικής της Haas, και μετά ο Σταινερ θέλει να τον αντικαταστήσει. Κοσμάρα. 

Επίσης μπράβο στον Στρολ που πήρε κάπου 10 θέσεις σε μισό γύρο, επίσης πολύ καλός οδηγός στο βρεγμένο ο δεύτερος Καναδός.

Τέλος, εκπληκτική, φανταστική, εξαιρετική πίστα η Σουζούκα. Μετά μας λένε για κάτι μ@λ@κίες Las Vegas και Miami...Αν η F1 θέλει να κρατήσει τους "παλιούς" και μη περιστασιακούς fans, σε τέτοιες πίστες να τρέχετε, όχι σε πάρκινγκ λοτς και βαρετές πίστες δρόμου (με εξαίρεση το διαχρονικό Μονακό που χωρίς αυτό δεν υπάρχει F1).

Καλά κράτησαν έξω Μικ ενώ ειδαν οτι θα έχανε τουλάχιστον 4sec τον γύρο, έπαθαν φερραρι στην haas... 

Δυστυχώς χωρίς drs  δεν ηταν εύκολο να προσπεράσεις και απο οτι έδειξε ο οκον αμα με σωστή αμυνα ακομα ποιο δύσκολο αν δεν ειχαν τεράστια διαφορά τα μονοθέσια. Ο περεζ νομίζω απλα περίμενε να κάνει λάθος ο λεκλερ αλλιώς δεν πέρναγε ποτέ. 

Σανθης τι να πεις εχει ταλέντο να το βγάζει έξω στους πρώτους γύρους και επιρρεπής σε λαθη συνέχεια... 

Ωραίος ο στρολλ εχει κάνει διάφορους καλούς αγώνες αλλα το κανει 1 φορα ανα σεζον να πουμε. 

 

Και τέλος πρέπει να κοιτάξουν να μικρυνουν τα μονοθέσια ξανα ώστε να έχουμε παλι θέαμα και καλύτερο wheel to wheel. Η πίστα έδωσε  θεαμα ακομα και με τα καρναβάλια της   fia...... 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οι δηλωσεις του γκασλυ ηταν οτι πιο σημαντικο ειδα απο αυτο τον αγωνα. μου αρεσει η ταχυτητα και το θεαμα αλλα να μην ξεχναμε την ασφάλεια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, Witcher1st είπε

Πολλοι απο αυτους πεθαναν καθως οδηγουσαν στη βροχη. Αλλα μια χαρα, θεαμα να υπαρχει.

Κάποιοι πέθαναν και στο στεγνό. Να καταργηθεί η F1 για να μην έχουμε θανάτους! 

  • Like 3
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαξαρος απο αλλο πλανητη και σημερα.

Χεστηκαμε για τα λαστιχα του Λεκλερ. Tough luck οπως ειχε πει καποτε και ο Φεττελ στην Κινα το 2014 για τον Ντανιελ.

Παμε να μειωσουμε τον Μαξ δλδ λεγοντας για τους κλοουν της Φερραρι και τα λαστιχα του Λεκ.

Εσπασε παλι απο την πιεση. Μια στροφη πριν το τελος. Τα αλλα ειναι ιστορια. Και φυσικα καμια σχεση με το περιστατικο στην Σιγκαπουρη που επρεπε να μελετηθουν τα δεδομενα.

Να δουμε Ωστιν και λοιπους αγωνες.  Θα παιξει βοηθεια απο Μαξ σε Τσεκο για την 2η θεση..Χλωμο το κοβω....

Επισης σταματηστε να αναφερετε το παρελθον στους αγωνες...Δειτε Αδελαιδα 1991...Μονοθεσια παρατημενα μεσα στην πιστα και αγωνας κανονικα...Και τι να λεει αυτο?

Safety 1st πλεον σε ολα. Ειτε μας αρεσει ειτε οχι.

  • Like 5
  • Confused 1
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο έξαλλος Γκασλυ έπρεπε να σκεφτεί λίγο παραπάνω και το τι έκανε ο ίδιος. Επειδή το έβλεπα live στο skysports ( από f1tv ), συνηθίζεται να μπαίνουν οχήματα στην πίστα σε καθεστώς safety car ή κόκκινης σημαίας ( έγινε και στη Μοντζα ). Φυσικά στο συγκεκριμένο αγώνα υπήρχε σοβαρό πρόβλημα ορατότητας και φυσικά πρέπει να το εξετάσουν από πλευράς διαδικασίας, αλλά και ο Γάλλος πήγαινε με πέμπτη στο σημείο που ηταν το σταματημένο μονοθέσιο. Μπορεί να ήταν μόνος του στην πίστα σε εκείνο το σημείο,  αλλά δεν παύουν να ισχύουν οι κανόνες για το safety car ή την κόκκινη σημαία που βγήκε λίγο πριν περάσει.

Άξιος πρωταθλητής φέτος ο Φερσταπεν, πήρε λίγη ώρα να καταλάβουν ( όλοι ) τι έχει συμβεί αλλά δεν έχει σημασία. Ήταν απλά θέμα χρόνου. Δίκαιη και η ποινή στο Λεκλερκ, εφόσον βγήκε έπρεπε τουλάχιστον να μείνει δεξιά, όχι να ανοιχτεί κλείνοντας τον Πέρεζ. Το συγκεκριμένο ήταν πολύ ξεκάθαρο καθώς όταν πλέον άνοιξε την γραμμή του είχε πλήρη έλεγχο.

Επίσης, έβλεπα κάποια στιγμή ( νομίζω κάποιος το ποσταρε σε προηγούμενη σελίδα ) 2007 πάλι Ιαπωνία με πολύ χειρότερη βροχή. Ναι, βγήκε κόκκινη σημαία ( ίσως παραπάνω από μια ) και κάμποσα safety cars αλλά ο αγώνας ήταν σχεδόν ολόκληρος με full wet λάστιχα. Τότε είχαν την φοβερή ιδέα να βγουν οι Ferrari με inters, ενώ τους είχε πει ο Τσάρλυ ότι θα έχουν επιπτώσεις αν το κάνουν. Όταν ξεκίνησε ο αγώνας, τους απείλησε ότι θα βγάλει μαύρη πορτοκάλι ( νομίζω) σημαία αν δεν αλλάξουν άμεσα σε full wets, κάτι που έκαναν και έπεσαν τελευταίοι και οι δύο ( Κίμι, Μασσα ).

Επεξ/σία από bkran
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγκρινεις περιστατικο more than 10 cars length behind sc και κοψιμο S σε αμυνα, με εισοδο στην πιστα με κλεισιμο στον αντιπαλο.

Ε πως να συγκριθουν αυτα τα 2 περιστατικα? Το ενα θελει μελετη δεδομενων το αλλο ειναι καθαρο. gained advantage leaving the track.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...