Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχει κάποιο ενδιαφέρον ότι τα fanboys σε YT και Reddit λένε ότι ο Λεκ ήταν “αθλιος” όλη τη χρονιά και μη ικανός να πάρει πρωτάθλημα, ενώ εκαναν τα στραβά μάτια στην Σιγκαπούρη.

Γενικά έχω παρατηρήσει ότι το “νέο” fanbase έχει επιλεκτική μνήμη. Άκου εκεί να λες άθλιο έναν οδηγό που πήρε νίκη με χαλασμένο πετάλι, σε άλλο αγώνα είχε τον ταχύτερο ρυθμό με σπασμένη πτέρυγα και έκανε προσπέραση στον 7κις στη Copse με φθαρμένα hard, σε άλλο αγώνα κέρδισε με 20s διαφορά παρά τα 3 SC που βγήκαν και έκανε ταχύτερο γύρο με hard 40 γύρων, σε άλλον αγώνα σχεδόν πήρε pole με 0.7 διαφορά στην μικρότερη πίστα στο καλεντάρι και άνοιξε διαφορά 8s σε 10 γύρους στο βρεγμένο, μόνο λόγω 2-3 λαθών υπό πίεση. Άρα με την ίδια λογική ο Χαμ ήταν άθλιος πέρυσι που το έστειλε μπαριέρες στην Ιμολα, έκανε την βλακεία με το brake magic στο Μπακου κτλ.

Στην φετινή Φερράρι, με όλα τα λάθη στρατηγικής και αξιοπιστίας, συν την χαμηλότερη ταχύτητα γενικά του μονοθεσίου και την εξωφρενική καταπόνηση ελαστικών, κανένας δεν θα έπαιρνε πρωτάθλημα. Το γεγονός ότι ο Λεκλερκ θα είχε 9 νίκες χωρίς τον παράγοντα στρατηγικής και αξιοπιστίας σε υποδεέστερο μονοθέσιο λέει πολλά κατά την ταπεινή μου γνώμη.

Αυτά.

Πανάξιος πρωταθλητής ο Μαξ, θεωρώ ότι οδηγεί λίγο καλύτερα αυτή την σεζόν αλλά έχει και μια ομάδα που ξέρει πως να κερδίζει. Ελπίζω πραγματικά του χρόνου να σταματήσουν τις μ@λ@κίες οι φοραδαίοι μπας και δούμε ανταγωνιστικό πρωτάθλημα. Θεωρώ ότι και ο Λεκ θα αλλάξει αρκετά, θα παίζει αρκετά πιο βρώμικα με τον Μαξ και θα γράφει τους σαλτιμπάγκους στα @@ του. 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εγώ ξέρω ότι αντί να ασχολούμαστε με τον εκπληκτικό βαθμό που πήρε ο λατίφη καθόμαστε και ασχολούμαστε με τους πουθενάδες της Fia και για το αν ο μαξ είναι πρωταθλητής ή όχι.

Ακόμα και η τηλεόραση τον ξέχασε και δεν κατέγραψε τους πανηγυρισμούς του ( που λογικά θα ειχε)

Μόνο ο παππούς τον θυμήθηκε

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ευτυχώς δεν άκουσα το ξυπνητήρι και δεν έχασα τον ύπνο μου με την αηδία και το σίχαμα που έχουν δημιουργήσει τα τελευταία χρόνια η FIA και η Liberty media. Ας είναι καλά το replay TV της Cosmote  και το FF για να πας μπροστά.

Έχουν βάλει αγοράκια για να τα χαιρετούν οι γερομπισμπικιδες λες και αυτό είναι ποιο political correct απο τα pit girl. Με λίγη βροχή 1,5 ώρα καθυστερηση ή μη διεξαγωγή αγώνα. Αφού δεν μπορούν ας μην κάνουν την διακοπή τον Αύγουστο. Ας τρέχουν κάθε εβδομάδα από τον Μάιο μέχρι αρχές Σεπτεμβρίου που είναι καλοκαιρία και δεν έχει βροχές.

Τους ενδιαφέρει αν κάποιος οδηγός φοράει κοσμήματα για "δήθεν" ασφάλεια και κάνουν την πάπια με τον γερανό μέσα στην πίστα και καλούν τον οδηγό που διαμαρτύρεται σε απολογία. 

Τόσα χρόνια έτρεχαν κανονικά με βροχή. Δεν γίνεται να θεωρούμε ότι τα τελευταία 3-4 χρόνια το κάνουν σωστά και τα προηγούμενα 70 ήταν λάθος. Η F1 δεν είναι NASCAR. Σε λίγο η FIA θα βγάλει ένα σασί και θα το δώσει στις ομάδες….

Χίλιες φόρες WRC και MotoGP παρά αυτά τα καραγκιοζιλίκια της F1

Επεξ/σία από vorlon68
  • Like 4
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, vorlon68 είπε

Ευτυχώς δεν άκουσα το ξυπνητήρι και δεν έχασα τον ύπνο μου με την αηδία και το σίχαμα που έχουν δημιουργήσει τα τελευταία χρόνια η FIA και η Liberty media. Ας είναι καλά το replay TV της Cosmote  και το FF για να πας μπροστά.

Έχουν βάλει αγοράκια για να τα χαιρετούν οι γερομπισμπικιδες λες και αυτό είναι ποιο political correct απο τα pit girl. Με λίγη βροχή 1,5 ώρα καθυστερεί ή μη διεξαγωγή αγώνα. Αφού δεν μπορούν ας μην κάνουν την διακοπή τον Αύγουστο. Ας τρέχουν κάθε εβδομάδα από τον Μάιο μέχρι αρχές Σεπτεμβρίου που είναι καλοκαιρία και δεν έχει βροχές.

Τους ενδιαφέρει αν κάποιος οδηγός φοράει κοσμήματα για "δήθεν" ασφάλεια και κάνουν την πάπια με τον γερανό μέσα στην πίστα και καλούν τον οδηγό που διαμαρτύρεται σε απολογία. 

Τόσα χρόνια έτρεχαν κανονικά με βροχή. Δεν γίνεται να θεωρούμε ότι τα τελευταία 3-4 χρόνια το κάνουν σωστά και τα προηγούμενα 70 ήταν λάθος. Η F1 δεν είναι NASCAR. Σε λίγο η FIA θα βγάλει ένα σασί και θα το δώσει στις ομάδες….

Χίλιες φόρες WRC και MotoGP παρά αυτά τα καραγκιοζιλίκια της F1

Well said bro.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

Δειξε μου μια φορα που εγινε αυτο φετος χωρις να δωθει τπτ για να με πεισεις ,δεν μου δειχνεις.

Υ.Γ. Για να βαζεις τον φερσταπεν στην κουβεντα για κατι ασχετο με αυτον θα εχεις πονο μεσα σου. Σε καταλαβαινω. Περαστικα.

καταρχάς να ξέρεις ότι κυριολεκτώ σε αυτα που γράφω για να μην ψαχνεις πισω από λέξεις.

δες τον αγωνα του μονακο στην στροφή 10-11 και μέτρα πόσα 5 δευτερα καλώς δεν δώθηκαν.

δες την αρχή του τελευταιου αγωνα περσυ μεταξύ Χαμ - Μαξ με τον Χαμ να κοβει το σικεικ και σωστά να μην του δινουν πέναλτι. Δεν θυμάμαι άλλα. Αν δεν σου φτανουν δεν μπορω να βοηθήσω.

Ο μόνος λόγος που δώσανε τα 5 δευτερα αμέσως στον Λεκλερ πριν φύγουν από την πίστα ήταν για να πάρει το πρωτάθλημα η ρεντμπουλ στην Ιαπωνία και να γινει ντρορος με το ονομα της Honda κανενας άλλος. Αν ηταν σε οποιαδήποτε άλλη πιστα ακομα θα το συζητούσαν. Η Ferrari θα κανει λεει ενσταση. Μλκ ειναι αυτό αλλά θα έχει γέλιο αν βρεθει καποιος να αλλάξει παλι τις θεσεις 2 και 3. 

Η F1 έχει πολλή πολιτική μέσα της ( και καλώς λέω εγώ) αν δεν χαλάει το τελικό αποτέλεσμα  όπως εδώ δεν πειράζει.

Τιμή και δόξα στην κυριολεξία στον πρωταθλητή Μαξ. τι δεν καταλαβαίνεις?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, stolenweapon είπε

Στην φετινή Φερράρι, με όλα τα λάθη στρατηγικής και αξιοπιστίας, συν την χαμηλότερη ταχύτητα γενικά του μονοθεσίου και την εξωφρενική καταπόνηση ελαστικών κανένας δεν θα έπαιρνε πρωτάθλημα. Το γεγονός ότι ο Λεκλερκ θα είχε 9 νίκες χωρίς τον παράγοντα στρατηγικής και αξιοπιστίας σε υποδεέστερο μονοθέσιο λέει πολλά κατά την ταπεινή μου γνώμη.

 

Συγνωμη αλλα γινεσε λιγο fanboy εδω περα , μεχρι και πριν το summer break μονο υποδεεστερο δεν το ελεγες το μονοθεσιο της ferrari, το οτι βγαλανε τα ματια τους μονοι πρεπει να κοιταξουν χασατε μεσα στο μονακο ενω ειχατε 1-2...
o lecler φετος απεδειξε τι οδηγος ειναι σε ενα μονεθεσιο που τον βολευει αρκετα απο οτι φαινεται και το κυριοτερο γιατι παιρνεις στα σοβαρα σχολια απο reddit/youtube....

Οταν τα κανουν αλλοι οδηγοι αυτα ειναι λογο  του μονοθεσιου αλλα για τον lecler ειναι μονο τα ταλεντο του ? 
Το θεμα με τον lecler ειναι οτι ποτε δεν εριξε το φταιξιμο στην ferreri και τα βαζουν με αυτον  στο τελος, αν δεν βγαλει κακαλα δεν βλεπω να κανει τπτ με την ferrari εκτος και αν κατεβασουν διαστημοπλοιο.  
Εκανε καποια λαθη φετος αλλα ολοι κανουν λαθη,  απλα καπου πρεπει να ριξουν τα φταιξιμο  .

Ο lecler πρεπει να γινει λιγο μαξ  και να αρχισει να λεει τα πραγματα οπως ειναι , οταν κανει λαθος η ομαδα να βγει το πει  οχι μονο να λεει για τα 2 -3 δικα του λαθη και τα 5-6πχ της ferrari να λεει φτεει το pace ....


 

Επεξ/σία από Dether
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πανάξιος πρωταθλητής ο Μαξ. Καμία σχέση με το περσινό τσίρκο. Πολλά συγχαρητήρια και σε όλη την ομάδα της Redbull καθώς και στην διάνοια με όνομα Αντριαν Νιουι. 

Εν αναμονή για το αποτέλεσμα της έρευνας σχετικά με την παραβίαση του budget cap. Ελπίζω πως θα υπάρξει διαφάνεια και δεν θα γίνει κάτι αντίστοιχο με αυτό που έγινε το 2019 και την Ferrari. 

Τέλος, ακόμη μια κακή χρόνια για την FIA και την ασυνέπεια της

Επεξ/σία από Shyn
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, dkstopo είπε

 

δες την αρχή του τελευταιου αγωνα περσυ μεταξύ Χαμ - Μαξ με τον Χαμ να κοβει το σικεικ και σωστά να μην του δινουν πέναλτι. Δεν θυμάμαι άλλα. Αν δεν σου φτανουν δεν μπορω να βοηθήσω.

 

αυτο δεν εχει καμια σχεση με αυτο που εγινε σημερα με τον lecler , και αν 8υμαμαι καλα σε αυτο το συμβαν ο Χαμ εκοψε μετα λιγο   το οποιο φανηκε και στην τηλεμετρια  αρα δεν υπηρχε λογος για ποινη

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, dkstopo είπε

καταρχάς να ξέρεις ότι κυριολεκτώ σε αυτα που γράφω για να μην ψαχνεις πισω από λέξεις.

δες τον αγωνα του μονακο στην στροφή 10-11 και μέτρα πόσα 5 δευτερα καλώς δεν δώθηκαν.

δες την αρχή του τελευταιου αγωνα περσυ μεταξύ Χαμ - Μαξ με τον Χαμ να κοβει το σικεικ και σωστά να μην του δινουν πέναλτι. Δεν θυμάμαι άλλα. Αν δεν σου φτανουν δεν μπορω να βοηθήσω.

Ο μόνος λόγος που δώσανε τα 5 δευτερα αμέσως στον Λεκλερ πριν φύγουν από την πίστα ήταν για να πάρει το πρωτάθλημα η ρεντμπουλ στην Ιαπωνία και να γινει ντρορος με το ονομα της Honda κανενας άλλος. Αν ηταν σε οποιαδήποτε άλλη πιστα ακομα θα το συζητούσαν. Η Ferrari θα κανει λεει ενσταση. Μλκ ειναι αυτό αλλά θα έχει γέλιο αν βρεθει καποιος να αλλάξει παλι τις θεσεις 2 και 3. 

Η F1 έχει πολλή πολιτική μέσα της ( και καλώς λέω εγώ) αν δεν χαλάει το τελικό αποτέλεσμα  όπως εδώ δεν πειράζει.

Τιμή και δόξα στην κυριολεξία στον πρωταθλητή Μαξ. τι δεν καταλαβαίνεις?

Διαφωνουμε σε ολα ,δεν εχει νοημα να το συζηταμε παρα περα ,γνωμη σου και γνωμη μου :)

 

btw ειδα τα χαιλαιτς στο monaco και τον μονο που ειδα ηταν ο ζου ο οποιος εδωσε την θεση πισω.

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, ghostrider είπε

ας δουλεψουν να το φτιαξουν. Και δεν εννοω οτι δεν εχουν δουλεψει στο αμαξι. ισα ισα απο την αρχη της χρονιας παρουσιασαν ενα πολυ καλο μονοθεσιο. Δεν μπορεσαν ομως να ξεπερασουν την RB se ρυθμό αναπτυξης.
Στο ερωτημα αν ειχαν περιθωριο περισσοτερης αναπτυξης στα πλαισια του cost cap θα παρουμε απαντηση αυριο .
ΑΝ παρουμε δηλαδη.

Όταν έλεγα εγώ ότι το μεσογειακό ταμπεραμέντο των Ιταλών τους έχει φάει, κάποιοι γελούσαν. Παντα στην φεραρι, όσο έχουν κατά βάση Ιταλούς μηχανικούς, μετά τον Αύγουστο χάνουν κατά πολύ. Αυτό διότι κάνουν ότι και οι Έλληνες, τον Αύγουστο διακοπαρες 1 μήνα, τα κλείνουμε όλα. Σε αντίθεση, οι Γερμανοί (προφανώς και οι αυστριακοί) μαζί με τους Ιάπωνες είναι τελειομανείς και εργασιομανείς. Οποίος έχει δουλέψει με Γερμανούς καταλαβαίνει τι εννοώ. Η φεραρι δεν έχει καμία ελπίδα αν δεν αλλάξει όλη η νοοτροπία 

Επισης το να συζητάμε για την ποινή στον λεκ είναι αστείο. Αυτό εξ ορισμού είναι ποινή, έχασες τα φρένα, έτυχε να είναι σικειν και εσύ διατηρήσεις θέση ενώ έκοψες δρόμο, προφανώς είναι 5 sec ποινή. Πάντα έτσι ήταν

Επεξ/σία από Macosj
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
54 λεπτά πριν, Dether είπε

Συγνωμη αλλα γινεσε λιγο fanboy εδω περα , μεχρι και πριν το summer break μονο υποδεεστερο δεν το ελεγες το μονοθεσιο της ferrari, το οτι βγαλανε τα ματια τους μονοι πρεπει να κοιταξουν χασατε μεσα στο μονακο ενω ειχατε 1-2...
o lecler φετος απεδειξε τι οδηγος ειναι σε ενα μονεθεσιο που τον βολευει αρκετα απο οτι φαινεται και το κυριοτερο γιατι παιρνεις στα σοβαρα σχολια απο reddit/youtube....

Οταν τα κανουν αλλοι οδηγοι αυτα ειναι λογο  του μονοθεσιου αλλα για τον lecler ειναι μονο τα ταλεντο του ? 
Το θεμα με τον lecler ειναι οτι ποτε δεν εριξε το φταιξιμο στην ferreri και τα βαζουν με αυτον  στο τελος, αν δεν βγαλει κακαλα δεν βλεπω να κανει τπτ με την ferrari εκτος και αν κατεβασουν διαστημοπλοιο.  
Εκανε καποια λαθη φετος αλλα ολοι κανουν λαθη,  απλα καπου πρεπει να ριξουν τα φταιξιμο  .

Ο lecler πρεπει να γινει λιγο μαξ  και να αρχισει να λεει τα πραγματα οπως ειναι , οταν κανει λαθος η ομαδα να βγει το πει  οχι μονο να λεει για τα 2 -3 δικα του λαθη και τα 5-6πχ της ferrari να λεει φτεει το pace ....


 

Σε ρυθμό αγώνα, η Φερραρι είχε εξαρχής θέμα μετά την Αυστραλία. Στην Ισπανία και στο Μονακο είχαν καλύτερο ρυθμό, από κει και πέρα με μοναδική εξαίρεση την Αυστρια που η RB είχε θέμα ελαστικών το race pace της Φεράρι ήταν υποδεέστερο.

Φυσικά και δεν είναι μόνο μονοθέσιο. Αν ήταν μόνο το μονοθέσιο ο Περεζ θα έπιανε τον Φερστάπεν και ο Μποτας θα είχε τίτλο. Ο Μαξ είναι υπερταλεντο από τα λίγα αλλά τώρα όταν περνάει 10 άτομα στο Σπα μέσα σε 10 γύρους σε στεγνή πιστα σαν σταματημένους δεν ειναι εντελώς το skill του οδηγού. Γενικά στην F1 είναι 90% οδηγός 10% μονοθέσιο. Και ο Λεκλερκ, και ο Μαξ και ο Χαμ και όποιος άλλος οδηγός (με εξαιρεση Fangio και Clark) δεν θα παρουν νίκη με την φετινή Williams. Αυτά που ανέφερα για τον Λεκ είναι για να αποδείξω ότι δεν είναι συνηθισμένος οδηγός. Και ο Μαξ έχει κάνει εξωπραγματικά πραγματα (νίκες το 2020 εναντι του rocketship W11, προσπεράσεις με βαρια @@ όπως και στο σημερινο στην εκκίνηση, dominant νίκες τις χρονιές που δεν είχε τοπ μονοθέσιο και το masterclass της Βραζιλιας το 2016) τα οποία δεν είναι εντελώς λόγω μονοθεσίου αλλά και εξωπραγματικού ταλέντου.

Δεν τα παίρνω στα σοβαρά αυτά τα σχόλια, απλώς παρατηρώ το σκεπτικό των περισσότερων.

Για το τελευταίο point σου: η Φερραρι δεν είναι ομάδα που θα δεχτούν να τους πεις “τα σκατώσατε”. Μέχρι και τον Σουμι έδιωξαν λόγω internal politics, και τον Κιμι, και τον Αλονσο, και τον Φεττελ, και πιο παλια τον Προστ. Εδω ο Μπινοτος κουνουσε το δαχτυλο στον Λεκλερκ στην Αγγλια αφου του μάμησε τον αγώνα για τα καλά. Γενικά η Φερράρι έχει μείνει στις μέρες του il Commandatore στο θέμα διαχείρισης οδηγών. Άσε που φαινεται ότι ο Μπινοτο θέλει πιο πολύ τον Σαινθ ως 1ο, ίσως και λόγω Santander.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, stolenweapon είπε

Ο κανονισμός λέει "leaving the track and gaining an advantage"

Ο Λεκλερκ ήταν μπροστά και έμεινε μπροστά, άρα δεν πήρε κάποιο advantage (γιατί δεν θα περνούσε ο Περεζ στο σικέιν).

Ίδια κατάσταση Σεμπ-Χαμ Καναδάς 2019. Let them f***ing race

Τι λογική είναι αυτή? Σύμφωνα με αυτό τότε ο προπορευομενος θα πρέπει να κόβει κάθε σικειν εφόσον είναι πρώτος. Το avantage το πήρε διότι έχασε τα φρένα στην στροφή, και ενώ να το επαναφέρει το μονοθέσιο από το δρόμο, αυτός έκοψε δρόμο εκτός πίστας. Αυτό είναι η έννοια της ποινής και δίνεται αυτόματα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πω και σκέφτομαι τώρα τι σκηνές θα είχαμε αν ήταν ο Φεττελ στην θέση του Λεκλερκ να αλλάζει τις πινακίδες με το μονοθέσιο του Περεζ :D 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ~mxls~ είπε

Πέρσι ο Μαξ ήταν ακόμα πιο άξιος πρωταθλητής. Δεν έχετε ιδέα για τι πράγμα μιλάμε. Στις τοπ καλύτερες ατομικές επιδόσεις σε μια σεζόν.

Μαζι με τον Μαξ περσι, εκανε ολη τη χρονια και τοπ αποδοση ο Μασης, απο την αναποδη ομως!  :ph34r:

1 ώρα πριν, Shyn είπε

Πλπίζω πως θα υπάρξει διαφάνεια και δεν θα γίνει κάτι αντίστοιχο με αυτό που έγινε το 2019 και την Ferrari. 

ΧΑΧΑΧΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΚΑΛΟ! :D

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...