Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 λεπτά πριν, ghostrider είπε

Συμπαθω τον εκλερακη αλλα δεν μπορω να το περιγραψω αλλιως. Τα σκατωσε στην τελευταια στροφη.
Και οσο κανει τετοια λαθη τοσο δεν θα δει την κουπα στο ραφι του.
Για μενα ο κανονισμός επρεπε να ειναι απλος. Βγηκες εκτος πιστας = μειον μια θεση μινιμουμ.
Δηλαδη αν ειχε τοιχο στο σικειν (πχ πολη) και το καρφωνε και τελειωνε ο αγωνας του εκει τι θα λεγαμε?
Αλλιως οι ομαδες να φτιαξουν μονοθεσια που να κοβουν δρομο απο τα λαγκαδια.

Δεν φταιει μονο αυτος ,φταιει και το αμαξι ,οταν τρωει τοσο γρηγορα τα λαστιχα δεν εχει ελπιδα για κατι καλο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

λίγοι οι αγωνοδίκες... βρίσκουν τρόπο να πηδάνε καθε αγώνα. όχι ότι θα άλλαζε κατι εαν δεν εδιναν 5 δευτερα στον Λεκλερ αλλά πρόκειται για το από κοινού δικαίου αίσθημα. 

Απαντήστε σε αυτό το υποθετικό σεναριο:

είναι ο τελευταιος αγώνας και με αυτή τη ποινή αλλάζει ο πρωταθλητής, και από τον Λεκλερ πάει στον Μαξ το πρωτάθλημα, πόσο χρόνο θα έκαναν να αποφασίσουν για την ποινή? 

Κρίμα που ο Μαξ πήρε ενα πρωτάθλημα και δεν έχουμε ανάλογους πανηγυρισμούς, ούτε φωνες ουτε κλαματα ούτε ντόνατς ουτε τίποτα, σαν να το εφερε μια κουριερ στο σπίτι. 

Πανάξιος Πρωταθλητης ο Μαξ!!!

Του χρόνου με υγεία.

Επεξ/σία από dkstopo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, dkstopo είπε

λίγοι οι αγωνοδίκες... βρίσκουν τρόπο να πηδάνε καθε αγώνα. όχι ότι θα άλλαζε κατι εαν δεν εδιναν 5 δευτερα στον Λεκλερ αλλά πρόκειται για το από κοινού δικαίου αίσθημα. 

Απαντήστε σε αυτό το υποθετικό σεναριο:

είναι ο τελευταιος αγώνας και με αυτή τη ποινή αλλάζει ο πρωταθλητής, και από τον Λεκλερ πάει στον Μαξ το πρωτάθλημα, πόσο χρόνο θα έκαναν να αποφασίσουν για την ποινή? 

Κρίμα που ο Μαξ πήρε ενα πρωτάθλημα και δεν έχουμε ανάλογους πανηγυρισμούς, ούτε φωνες ουτε κλαματα ούτε ντόνατς ουτε τίποτα, σαν να το εφερε μια κουριερ στο σπίτι. 

Του χρόνου με υγεία.

Εσενα σε νοιαζει τι θα γινοταν αν ηταν ο μαξ η ποιο ειναι το σωστο για ολους? Τλκ θελετε κανονες για ολους η μονο εναντιων των αντιπαλων και για χαρη των αγαπημενων?

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, dkstopo είπε

λίγοι οι αγωνοδίκες... βρίσκουν τρόπο να πηδάνε καθε αγώνα. όχι ότι θα άλλαζε κατι εαν δεν εδιναν 5 δευτερα στον Λεκλερ αλλά πρόκειται για το από κοινού δικαίου αίσθημα. 

Απαντήστε σε αυτό το υποθετικό σεναριο:

είναι ο τελευταιος αγώνας και με αυτή τη ποινή αλλάζει ο πρωταθλητής, και από τον Λεκλερ πάει στον Μαξ το πρωτάθλημα, πόσο χρόνο θα έκαναν να αποφασίσουν για την ποινή? 

Κρίμα που ο Μαξ πήρε ενα πρωτάθλημα και δεν έχουμε ανάλογους πανηγυρισμούς, ούτε φωνες ουτε κλαματα ούτε ντόνατς ουτε τίποτα, σαν να το εφερε μια κουριερ στο σπίτι. 

Πανάξιος Πρωταθλητης ο Μαξ!!!

Του χρόνου με υγεία.

Μα γιατί να κάνουν ώρα να αποφασίσουν για κάτι που βγάζει μάτι;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, MrRush είπε

Μα γιατί να κάνουν ώρα να αποφασίσουν για κάτι που βγάζει μάτι;

Λες και σε αλλες αναλογες περιπτωσεις  με κοψιμο σικειν αργησαν να παρουν αποφαση ,τι ψαχνεις και εσυ τωρα ..

Επεξ/σία από akoinonitos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πιο συναρπαστικο που εγινε στο πρωταθλημα φετος ειναι οι ατελειωτες γκαφες της Ferrari. 

Kατα τα αλλα ευτυχως που δεν εβαλα ξυπνητηρι σημερα το πρωι γιατι θα με επαιρνε ο υπνος ετσι κι αλλιως 

Max world champion #2 

Tired Good Night GIF by MLB

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, akoinonitos είπε

Δεν φταιει μονο αυτος ,φταιει και το αμαξι ,οταν τρωει τοσο γρηγορα τα λαστιχα δεν εχει ελπιδα για κατι καλο. 

ας δουλεψουν να το φτιαξουν. Και δεν εννοω οτι δεν εχουν δουλεψει στο αμαξι. ισα ισα απο την αρχη της χρονιας παρουσιασαν ενα πολυ καλο μονοθεσιο. Δεν μπορεσαν ομως να ξεπερασουν την RB se ρυθμό αναπτυξης.
Στο ερωτημα αν ειχαν περιθωριο περισσοτερης αναπτυξης στα πλαισια του cost cap θα παρουμε απαντηση αυριο .
ΑΝ παρουμε δηλαδη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Dether είπε

Ναι αλλα θα κραζατε την fia και την redbull οτι δεν πηραν ποινη , αλλα τωρα που ειναι ο lecler let them race
Λαθος ηταν που τους πηρες 3 ωρες  και οι κανονες οπως λες δεν τηρουνται εδω και χρονια ειτε ειναι dominant η rebull ειτε η mercedes .  Δεν ειδα να λετε τπτ για τον russel που επρεπε να παρει ποινη στον προηγουμενο αγωνα .

Αρα η δικαιολογια μας ειναι δεν τηρουνται τοσο χρονια αν το αφησουμε ετσι?  
Δεν μου απαντησες ομως τι κανονες θελετε τελικα  by the book η ανα περιπτωση?


 

Αν έπαιρνε άδικα ποινή, θα το κράζαμε. Όπως επίσης έκραξα εγώ προσωπικά τον Ράσελ που έκανε μ@λ@κίες και γλίτωσε ποινή, όπως και ο Χαμ που δεν πήρε black/orange ενώ το φτερό του ήταν κατεστραμμένο, και για να πάμε στα 5 χρόνια πριν που ο Χαμ γλίτωσε ποινή στο Μεξικό κόβοντας την 1η στροφή ενώ ο Μαξ πήρε 10s (άδικα).

Εγώ πιστεύω ότι πρέπει να εξετάζεται και η περίπτωση. Π.χ. όταν ο άλλος επίτηδες χάσει την στροφή για να αποφύγει προσπέραση ή πέσει πάνω στον άλλον (1997) θα έπρεπε να τιμωρείται, αλλά αν ήταν απλό λάθος που δεν έβαλε τον άλλο σε κίνδυνο θα έπρεπε να είναι πιο lenient οι αγωνοδίκες. Π.χ. χθες θεωρώ ότι ο Μαξ άξιζε ποινή που έστειλε τον Νόρρις εκτός πίστας λόγω burnout στην μέση της ταχύτερης στροφής της πίστας, αλλά το πολύ 3 θέσεις.

Γενικά οι αγωνοδίκες είναι πάρα πολύ inconsistent και παίρνουν τραγικές αποφάσεις, και για να λέμε την αλήθεια δείχνουν και αρκετό bias.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ghostrider είπε

ας δουλεψουν να το φτιαξουν. Και δεν εννοω οτι δεν εχουν δουλεψει στο αμαξι. ισα ισα απο την αρχη της χρονιας παρουσιασαν ενα πολυ καλο μονοθεσιο. Δεν μπορεσαν ομως να ξεπερασουν την RB se ρυθμό αναπτυξης.
Στο ερωτημα αν ειχαν περιθωριο περισσοτερης αναπτυξης στα πλαισια του cost cap θα παρουμε απαντηση αυριο .
ΑΝ παρουμε δηλαδη.

Θα παρουμε οπως και με τα πατωματα 😛

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγιναν πολλα λαθη περισυ αλλα σε αυτο φταινε που ειχαν φτασει στο σημειο να εχεις τον toto και τον horner να εχουν κατευθειαν επικοινωνια με τον race director και να του λενε τι θελουν η το τι ειναι το "σωστο" για αυτους να κανουν .

Μονοι τους βγαλανε τα ματια τους κανοντας χαρες στις μεγαλες ομαδες  και το κυριοτερο προβλημα ειναι οτι οι ποινες πανε αναλογα σε ποια ομαδα και οδηγο επευθυνονται  

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ghostrider είπε

ας δουλεψουν να το φτιαξουν. Και δεν εννοω οτι δεν εχουν δουλεψει στο αμαξι. ισα ισα απο την αρχη της χρονιας παρουσιασαν ενα πολυ καλο μονοθεσιο. Δεν μπορεσαν ομως να ξεπερασουν την RB se ρυθμό αναπτυξης.
Στο ερωτημα αν ειχαν περιθωριο περισσοτερης αναπτυξης στα πλαισια του cost cap θα παρουμε απαντηση αυριο .
ΑΝ παρουμε δηλαδη.

Το θέμα με τα ελαστικά υπήρχε από την αρχή της σεζόν (στο sprint στην Ιμολα που ο Λεκ κόντεψε να βγει 3ος από 1ος λόγω τραγικής κατάστασης ελαστικών). Απλώς τώρα μετά τον νέο κανονισμό του Τοτού έχει γίνει ακόμα χειρότερη η κατάσταση.

Μερσεντές πάλι πουθενά, πιο πολύ τους έβλαψε ο νέος κανονισμός παρά τους βοήθησε. Μόνο στο Zandvoort είχαν ρυθμό για να ανταγωνιστούν για νίκη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, MrRush είπε

Μα γιατί να κάνουν ώρα να αποφασίσουν για κάτι που βγάζει μάτι;

σε αλλους αγωνε κοβουν σικειν και δεν δινουν 5, σε αλλους δινουν. δες το Μονακο, καθε χρονο το κανουν, 5 δεν δίνουν, εκει ισχύει κατι αλλο? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Dether είπε

Εγιναν πολλα λαθη περισυ αλλα σε αυτο φταινε που ειχαν φτασει στο σημειο να εχεις τον toto και τον horner να εχουν κατευθειαν επικοινωνια με τον race director και να του λενε τι θελουν η το τι ειναι το "σωστο" για αυτους να κανουν .

Μονοι τους βγαλανε τα ματια τους κανοντας χαρες στις μεγαλες ομαδες  και το κυριοτερο προβλημα ειναι οτι οι ποινες πανε αναλογα σε ποια ομαδα και οδηγο επευθυνονται  

Πολυ σωστος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε

Εσύ βλέπεις τα τελευταία 2 χρόνια να τηρούνται οι κανόνες κατά γράμμα; Να υπάρχει συνέπεια στην τήρηση; Λογικό λοιπόν να υπάρχουν γκρίνιες από όλους. Εδώ κάνουν 3 ώρες να αποφασίσουν για 5sec ποινή και στον επόμενο αγώνα σε 2 λεπτά την έριξαν. Οι τύποι που είναι υπεύθυνοι για τον δρόμο που έχει πάρει το σπορ τα τελευταία 2-3 χρόνια είναι χειρότεροι κλόουν και από αυτούς της Φεράρι. Αύριο είναι σίγουρο ότι θα πουν ότι η redbull έκλεψε 2 χρόνια στο salary cap αλλά όλα καλά με τα πρωταθλήματα και πέρυσι και φέτος. Και δεν έχει να κάνει ούτε με το αν συμπαθεί κάποιος την Φεράρι, την redbull, την Mercedes ή την Williams όπως εγώ. Έχει να κάνει με την παντελή έλλειψη συνέπειας και σοβαρών εξηγήσεων στις αποφάσεις της FIA. Και τέλος για μένα έχει να κάνει σε τεράστιο βαθμό και με την λογική του "να κλέψω και να μην φαίνεται" που επικρατεί στις ομάδες, οι οποίες με την νοοτροπία αυτή κάνουν κακό στο ίδιο τους το προϊόν.

οχι σχεδον παντα σκατα τα κανουν με τοις αποφασεις και εδω για εμενα ειναι το προβλημα , ηταν κατι που γινοταν για χρονια και καποια στιγμη  θα γινοταν κατι οπως του 2021. Δεν ειμαι φανατισμενος με καμια ομαδα και γιαυτο απορω με αυτα που βλεπω εδω μεσα,  και ρωτησα για να δω τελικα τι θελετε εσεις απο τους κανονισμους γιατι βλεπω οτι καποιοι την μια λενε let the race πχ και την αλλη μα ο κανονας λεει ετσι.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, dkstopo είπε

σε αλλους αγωνε κοβουν σικειν και δεν δινουν 5, σε αλλους δινουν. δες το Μονακο, καθε χρονο το κανουν, 5 δεν δίνουν, εκει ισχύει κατι αλλο? 

το να κοβει σικειν για να γλυτωσεις επαφη εχει διαφορα με το να χανεις τα φρενα και να πας ευθεια ,και οπου γινεται η παιρνουν ποινη η δινουν θεση ,δειξε μου φετος ενα γεγονος που δεν εγινε ενα απο τα δυο.

Επεξ/σία από akoinonitos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...