Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

Δεν με νοιαζει τι εγινε παλια και γτ δεν πηρε ο χαμιλτον ποινη ,εχεις δυο οδηγους ο ενας κολλημενος πισω απο τον αλλο ,ο ενα στριβει ο αλλος παει ευθεια , η θα δωσει τη θεση η θα παρει ποινη ,δεν εχει μανα μου κυρα μου επειδη δεν τηρουνται οι κανονισμοι μερικες φορες για χαρη καποιων δεν με απασχολει

Μα είσαι πολύ <<απολυτος>>.. Δεν πάει έτσι όμως. Γνώμη μου (η οποία μπορεί να είναι και λανθασμένη) πρέπει να αντιδρούν βάση συνθηκών.. Είχε την ευχέρεια ο Perez να να προσπέραση σε αυτό το chicane?? Όχι... Ε, τοτε αστούς να τρέχουν. Θα είχα διαφορετική άποψη αν ο leclerc το έκανε επίτηδες (όπως verstappen Raikonnen το 2018 στην Baku, αν δεν κάνω λάθος) αλλά δεν είναι η περίπτωση 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, stolenweapon είπε

Μέχρι και ο ίδιος ο Ricciardo είπε ότι ήταν σωστή απόφαση που δεν πήρε ποινή ο Χαμ:

https://insideracing.com/index.php/formula-1/7698-ricciardo-cites-monaco-2016-incident-with-hamilton-to-defend-vettel

Αυτό τα λέει όλα. Νομίζω ότι ο Ricciardo (που έχασε νίκη λόγω αυτού που έγινε!) ξέρει καλύτερα από όλους μας εδώ από τους καναπέδες.

Πρωτον ,δεν εχει καμια σχεση το γεγονος που αναφερεις εκει ο χαμιλτον απλα εκοψε το απεξ δεν εκοψε ολο το σικειν και δευτερον δεν νομιζω οτι ο ρικιαρντο ελεγε τα ιδια στον  ασυρματο εκεινη την ωρα. Απλα μετα ηθελε να δικαιολογησει τον Φετελ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, eri77 είπε

Μα είσαι πολύ <<απολυτος>>.. Δεν πάει έτσι όμως. Γνώμη μου (η οποία μπορεί να είναι και λανθασμένη) πρέπει να αντιδρούν βάση συνθηκών.. Είχε την ευχέρεια ο Perez να να προσπέραση σε αυτό το chicane?? Όχι... Ε, τοτε αστούς να τρέχουν. Θα είχα διαφορετική άποψη αν ο leclerc το έκανε επίτηδες (όπως verstappen Raikonnen το 2018 στην Baku, αν δεν κάνω λάθος) αλλά δεν είναι η περίπτωση 

Δεν γίνεται να το ξέρεις αυτό. Ο Lec μπορεί να έκανε λάθος και να τον περνούσε ο Per, δεν μπορείς να είσαι σίγουρος οπότε η ποινή πρέπει να είναι κάθε φορά η ίδια και όταν είσαι κοντά και βγαίνεις από την πίστα είτε πρέπει να δώσεις πίσω τον χρόνο που κέρδισες (λέμε τώρα, αυτό δεν εφαρμόστηκε ακριβώς πέρσι στο Abu Dhabi πχ, ούτε και στην Βραζιλία που ο Verstappen άνοιξε την στροφή) ή την θέση αν την κράτησες βγαίνοντας έξω.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφόσον κρινόταν ένα πρωτάθλημα, έστω τόσο πρόωρα και εύκολα όπως αποδείχθηκε, πολύ σωστά έλαβαν την απόφαση για την ποινή του LeClerc αρκετά άμεσα.

Δεν υπάρχει τίποτα το μεμπτό σε αυτό.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, eri77 είπε

Μα είσαι πολύ <<απολυτος>>.. Δεν πάει έτσι όμως. Γνώμη μου (η οποία μπορεί να είναι και λανθασμένη) πρέπει να αντιδρούν βάση συνθηκών.. Είχε την ευχέρεια ο Perez να να προσπέραση σε αυτό το chicane?? Όχι... Ε, τοτε αστούς να τρέχουν. Θα είχα διαφορετική άποψη αν ο leclerc το έκανε επίτηδες (όπως verstappen Raikonnen το 2018 στην Baku, αν δεν κάνω λάθος) αλλά δεν είναι η περίπτωση 

Και θα ξανα πω ,αν ειναι ετσι να καταργησουμε τις στροφες ρε παιδια.  Τι θα πει δεν το εκανε επιτηδες. Προφανως και δεν το εκανε επιτηδες αλλα αυτο δεν σημαινει οτι μπορεις να πας τα σικειν ευθεια. Προσπαθησε να κρατηθει μπροστα εχασε το αμαξι στα φρενα και εκοψε ολο το σικειν. Προφανως και θα πρεπει να παρει ποινη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

Πρωτον ,δεν εχει καμια σχεση το γεγονος που αναφερεις εκει ο χαμιλτον απλα εκοψε το απεξ δεν εκοψε ολο το σικειν και δευτερον δεν νομιζω οτι ο ρικιαρντο ελεγε τα ιδια στον  ασυρματο εκεινη την ωρα. Απλα μετα ηθελε να δικαιολογησει τον Φετελ.

Μα στο Casio Triangle, αν κόψεις το apex για να κάνεις rejoin πρέπει να κόψεις όλο το σικέιν, λόγω της χάραξης. 

Το τι λέγεται στον ασύρματο εκείνη την ώρα δεν έχει σημασία. Έχουν πολύ αδρεναλίνη, κούραση και στην συγκεκριμένη περίπτωση ο Ρικιάρντο έχασε μια νίκη χωρίς δικό του φταίξιμο από βλακεία της ομάδας. 

Στην περίπτωση Vettel, πρώην πρωταθλητές F1 είπαν ότι η ποινή ήταν άδικη. Κάτι παραπάνω θα ξέρουν. Ακριβώς ίδια περίπτωση εδώ.

Απλώς είμαι της απόψεως "let them race".

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Gulik είπε

Δεν υπάρχει τίποτα το μεμπτό σε αυτό.

Το μεμπτο ειναι στις αλλες αποφασεις που βγαινουν οποτε το θυμηθουν...Και γενικα το μεμπτο εδω και αρκετα χρονια ειναι η ΑΣΥΝΕΠΕΙΑ της FIA σχεδον σε καθε τι που εχει σχεση με την F1

  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παρακολουθω αυτο το thread εδω και 2 χρονια και ακομα απορω , πως καποια ατομα την μια γκρινιαζουν οτι δεν ακολουθουνται οι κανονισμοι και μετα τους βλεπεις να δικαιολογουν αποθασεις με επιχειρηματα οτι πριν 5 χρονια εγινε το ιδιο και δεν εδωσαν ποινη....

Αν ηταν ο Μαξ στην θεση του lecler η ο περεζ θα τους ειχατε σταυρωση εδω μεσα αυτους και την fia. 

Αποφασιστε τελικα θελετε οι κανονες να ειναι κατα γραμμα  η αναλογα την περιπτωση.

  • Like 1
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Dether είπε

παρακολουθω αυτο το thread εδω και 2 χρονια και ακομα απορω , πως καποια ατομα την μια γκρινιαζουν οτι δεν ακολουθουνται οι κανονισμοι και μετα τους βλεπεις να δικαιολογουν αποθασεις με επιχειρηματα οτι πριν 5 χρονια εγινε το ιδιο και δεν εδωσαν ποινη....

Αν ηταν ο Μαξ στην θεση του lecler η ο περεζ θα τους ειχατε σταυρωση εδω μεσα αυτους και την fia. 

Αποφασιστε τελικα θελετε οι κανονες να ειναι κατα γραμμα  η αναλογα την περιπτωση.

Εσύ βλέπεις τα τελευταία 2 χρόνια να τηρούνται οι κανόνες κατά γράμμα; Να υπάρχει συνέπεια στην τήρηση; Λογικό λοιπόν να υπάρχουν γκρίνιες από όλους. Εδώ κάνουν 3 ώρες να αποφασίσουν για 5sec ποινή και στον επόμενο αγώνα σε 2 λεπτά την έριξαν. Οι τύποι που είναι υπεύθυνοι για τον δρόμο που έχει πάρει το σπορ τα τελευταία 2-3 χρόνια είναι χειρότεροι κλόουν και από αυτούς της Φεράρι. Αύριο είναι σίγουρο ότι θα πουν ότι η redbull έκλεψε 2 χρόνια στο salary cap αλλά όλα καλά με τα πρωταθλήματα και πέρυσι και φέτος. Και δεν έχει να κάνει ούτε με το αν συμπαθεί κάποιος την Φεράρι, την redbull, την Mercedes ή την Williams όπως εγώ. Έχει να κάνει με την παντελή έλλειψη συνέπειας και σοβαρών εξηγήσεων στις αποφάσεις της FIA. Και τέλος για μένα έχει να κάνει σε τεράστιο βαθμό και με την λογική του "να κλέψω και να μην φαίνεται" που επικρατεί στις ομάδες, οι οποίες με την νοοτροπία αυτή κάνουν κακό στο ίδιο τους το προϊόν.

Επεξ/σία από dimoskoutr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμπαθω τον εκλερακη αλλα δεν μπορω να το περιγραψω αλλιως. Τα σκατωσε στην τελευταια στροφη.
Και οσο κανει τετοια λαθη τοσο δεν θα δει την κουπα στο ραφι του.
Για μενα ο κανονισμός επρεπε να ειναι απλος. Βγηκες εκτος πιστας = μειον μια θεση μινιμουμ.
Δηλαδη αν ειχε τοιχο στο σικειν (πχ πολη) και το καρφωνε και τελειωνε ο αγωνας του εκει τι θα λεγαμε?
Αλλιως οι ομαδες να φτιαξουν μονοθεσια που να κοβουν δρομο απο τα λαγκαδια.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Dether είπε

παρακολουθω αυτο το thread εδω και 2 χρονια και ακομα απορω , πως καποια ατομα την μια γκρινιαζουν οτι δεν ακολουθουνται οι κανονισμοι και μετα τους βλεπεις να δικαιολογουν αποθασεις με επιχειρηματα οτι πριν 5 χρονια εγινε το ιδιο και δεν εδωσαν ποινη....

Αν ηταν ο Μαξ στην θεση του lecler η ο περεζ θα τους ειχατε σταυρωση εδω μεσα αυτους και την fia. 

Αποφασιστε τελικα θελετε οι κανονες να ειναι κατα γραμμα  η αναλογα την περιπτωση.

Διόρθωση: ο Μαξ δεν θα έπαιρνε ποινή σε αυτήν την περίπτωση. 

΄Εχει επίσης ενδιαφέρον που για τις ποινές τις Redbull παίρνουν 3 ώρες μετά τον αγώνα να τις δώσουν.

Δηλαδή τηρούνται κατά γράμμα οι κανόνες τόσα χρόνια; Εδώ άλλαξαν εντελώς τους κανόνες στον τελευταίο αγώνα πέρυσι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, stolenweapon είπε

Διόρθωση: ο Μαξ δεν θα έπαιρνε ποινή σε αυτήν την περίπτωση. 

΄Εχει επίσης ενδιαφέρον που για τις ποινές τις Redbull παίρνουν 3 ώρες μετά τον αγώνα να τις δώσουν.

Δηλαδή τηρούνται κατά γράμμα οι κανόνες τόσα χρόνια; Εδώ άλλαξαν εντελώς τους κανόνες στον τελευταίο αγώνα πέρυσι.

Το αν θα επαιρνε η οχι δεν το ξερεις. Περυσι θα συμφωνησω οτι τα εκαναν σκατα ,αλλα οταν εχεις ολες τις ομαδες να φωναζουν οτι οι αγωνες δεν πρεπει να τελειωνουν πισω απο το αυτοκινητο ασφαλειας καπου πρεπει να δουνε τι θελουν τλκ. Και φετος παλι τα ιδια ελεγαν και μετα στη συνεδριαση δεν κατεληξαν πουθενα. Εκει φταινε και οι ομαδες πρεπει να αποφασισουν πια τι θελουν. Δεν γινεται οπου τους εννοουν να μην μιλανε και οπου οχι να πεφτει γκρινια

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, stolenweapon είπε

Διόρθωση: ο Μαξ δεν θα έπαιρνε ποινή σε αυτήν την περίπτωση. 

΄Εχει επίσης ενδιαφέρον που για τις ποινές τις Redbull παίρνουν 3 ώρες μετά τον αγώνα να τις δώσουν.

Δηλαδή τηρούνται κατά γράμμα οι κανόνες τόσα χρόνια; Εδώ άλλαξαν εντελώς τους κανόνες στον τελευταίο αγώνα πέρυσι.

Ναι αλλα θα κραζατε την fia και την redbull οτι δεν πηραν ποινη , αλλα τωρα που ειναι ο lecler let them race
Λαθος ηταν που τους πηρες 3 ωρες  και οι κανονες οπως λες δεν τηρουνται εδω και χρονια ειτε ειναι dominant η rebull ειτε η mercedes .  Δεν ειδα να λετε τπτ για τον russel που επρεπε να παρει ποινη στον προηγουμενο αγωνα .

Αρα η δικαιολογια μας ειναι δεν τηρουνται τοσο χρονια αν το αφησουμε ετσι?  
Δεν μου απαντησες ομως τι κανονες θελετε τελικα  by the book η ανα περιπτωση?


 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

Το αν θα επαιρνε η οχι δεν το ξερεις. Περυσι θα συμφωνησω οτι τα εκαναν σκατα ,αλλα οταν εχεις ολες τις ομαδες να φωναζουν οτι οι αγωνες δεν πρεπει να τελειωνουν πισω απο το αυτοκινητο ασφαλειας καπου πρεπει να δουνε τι θελουν τλκ. Και φετος παλι τα ιδια ελεγαν και μετα στη συνεδριαση δεν κατεληξαν πουθενα. Εκει φταινε και οι ομαδες πρεπει να αποφασισουν πια τι θελουν. Δεν γινεται οπου τους εννοουν να μην μιλανε και οπου οχι να πεφτει γκρινια

Συμφωνώ 100%.

Η ποινή δεν άλλαξε τίποτα, και στην τελική ήταν λόγω λάθους του Λεκ, τα οποία πρέπει να μειώσει. Μου θύμιζε πολύ τον Χαμ στην Κίνα το 2007, ίσως να έφταιγε και η απίστευτη καταπόνηση των ελαστικών του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...