Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

23 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Δεν θελω να δω τιποτα. Ειναι οδηγοι αγωνων top level (υποτιθεται) και οδηγουν τα καλυτερα και ασφαλεστερα μονοθεσια του κοσμου.
Στο SPA περσι που δεν ειναι πιστα δρομου αλλα κανονικη τι παιχτηκε; Στο Μονακο που τους εβαλαν να ξεκινησουν πισω απο αλυταρχη; Και φυσικα ενα σωρο αλλα παραδειγματα.
Απο την αλλη εχουμε εικονες απο MotoGP να τρεχουν σε βρεγμενες πιστες οπου το σπρει απο το νερο εχει φτασει στο Θεο.
 

Αν θέλεις σε βοηθάω στη σύνταξη βιογραφικού....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tommy^ είπε

Δεν θελω να δω τιποτα. Ειναι οδηγοι αγωνων top level (υποτιθεται) και οδηγουν τα καλυτερα και ασφαλεστερα μονοθεσια του κοσμου.
Στο SPA περσι που δεν ειναι πιστα δρομου αλλα κανονικη τι παιχτηκε; Στο Μονακο που τους εβαλαν να ξεκινησουν πισω απο αλυταρχη; Και φυσικα ενα σωρο αλλα παραδειγματα.
Απο την αλλη εχουμε εικονες απο MotoGP να τρεχουν σε βρεγμενες πιστες οπου το σπρει απο το νερο εχει φτασει στο Θεο.
 

Μπορείς πάντα να αλλάξεις άθλημα ξέρεις :)

Και εγώ πολλές  φορές τελευταία βλέπω ότι το κάνουν φιάσκο, όλο και περισσότερο μάλιστα, αλλά αν δεν ήσουν εκεί να κρίνεις έχοντας από κοντά ειδικούς (καιρού, ελαστικών, ασφαλείας και ό,τι άλλο) τότε απλά δεν μπορείς να έχεις λόγο, όπως δε μπορώ και εγώ. Like it or not, take it or leave it.

Πιθανά πλέον να σκέφτονται μέχρι και το budget cap πριν δώσουν εκκίνηση σε τέτοιες συνθήκες (βλ Spa 1998 ή 99 και 2021).

Να συζητάμε για την black-orange στον KMag το καταλαβαίνω, αλλά να συζητάμε ότι έπρεπε να τρέξουν δε στέκει, γιατί δεν μπορούμε να κατανοήσουμε τις συνθήκες. Είναι σα να ακούω το χ-Μπάμπη που οδηγάει μηχανάκι με φραπέ τσιγάρο και κινητό στα χέρια να μιλάει για οτιδήποτε αφορά το motogp ή motorsports.

Επεξ/σία από mandos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, mandos είπε

Μπορείς πάντα να αλλάξεις άθλημα ξέρεις :)

Και εγώ πολλές  φορές τελευταία βλέπω ότι το κάνουν φιάσκο, όλο και περισσότερο μάλιστα, αλλά αν δεν ήσουν εκεί να κρίνεις έχοντας από κοντά ειδικούς (καιρού, ελαστικών, ασφαλείας και ό,τι άλλο) τότε απλά δεν μπορείς να έχεις λόγο, όπως δε μπορώ και εγώ. Like it or not, take it or leave it.

Πιθανά πλέον να σκέφτονται μέχρι και το budget cap πριν δώσουν εκκίνηση σε τέτοιες συνθήκες (βλ Spa 1998 ή 99 και 2021).

Να συζητάμε για την black-orange στον KMag το καταλαβαίνω, αλλά να συζητάμε ότι έπρεπε να τρέξουν δε στέκει, γιατί δεν μπορούμε να κατανοήσουμε τις συνθήκες. Είναι σα να ακούω το χ-Μπάμπη που οδηγάει μηχανάκι με φραπέ τσιγάρο και κινητό στα χέρια να μιλάει για οτιδήποτε αφορά το motogp ή motorsports.

Σε ευχαριστω για την προτροπη. Καποτε ηταν αθλημα η F1, τωρα ειναι... ασε να μην πω καλυτερα.
Δηλαδη εσυ ησουν εκει και ξερεις; Ή επειδη το ειπαν οι "ειδικοι" της FIA πρεπει να ειναι και ετσι τα πραγματα;
Ουτε take θα κανω, ουτε leave, θα σχολιαζω αυτα που θεωρω εγω ως κακως κειμενα, αν δε σου αρεσουν μη με διαβαζεις ή κανε με ignore.
Σορρυ που δεν εχω super license και μιλαω για οτιδηποτε αφορα την F1
Oταν θα βγαλω και εχω την αδεια σου θα ξαναποσταρω.
Φανταζομαι κι εσυ το ιδιο θα κανεις. Ε; :ph34r:

1 ώρα πριν, liakjim είπε

Αν θέλεις σε βοηθάω στη σύνταξη βιογραφικού....

Εγω θα σε βοηθουσα στη συνταξη. Εννοω τη συνταξιοδοτηση απο το να γραφεις εδω μεσα, και να πας στην FIA ή στη θεση του Μασσι. Την ιδια επιτυχια θα ειχατε στη ληψη αποφασεων! :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, mandos είπε

Μπορείς πάντα να αλλάξεις άθλημα ξέρεις :)

Και εγώ πολλές  φορές τελευταία βλέπω ότι το κάνουν φιάσκο, όλο και περισσότερο μάλιστα, αλλά αν δεν ήσουν εκεί να κρίνεις έχοντας από κοντά ειδικούς (καιρού, ελαστικών, ασφαλείας και ό,τι άλλο) τότε απλά δεν μπορείς να έχεις λόγο, όπως δε μπορώ και εγώ. Like it or not, take it or leave it.

Πιθανά πλέον να σκέφτονται μέχρι και το budget cap πριν δώσουν εκκίνηση σε τέτοιες συνθήκες (βλ Spa 1998 ή 99 και 2021).

Να συζητάμε για την black-orange στον KMag το καταλαβαίνω, αλλά να συζητάμε ότι έπρεπε να τρέξουν δε στέκει, γιατί δεν μπορούμε να κατανοήσουμε τις συνθήκες. Είναι σα να ακούω το χ-Μπάμπη που οδηγάει μηχανάκι με φραπέ τσιγάρο και κινητό στα χέρια να μιλάει για οτιδήποτε αφορά το motogp ή motorsports.

Μέλος εδώ ήταν είχε πάει στο spa για να παρακολουθήσει τον αγώνα ( @GoMaR ) και έχει πει ότι οι συνθήκες δεν ήταν για αγώνα. Οι πιο πάνω απόψεις του καναπέ,είναι απλά θόρυβος. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, liakjim είπε

Μέλος εδώ ήταν είχε πάει στο spa για να παρακολουθήσει τον αγώνα ( @GoMaR ) και έχει πει ότι οι συνθήκες δεν ήταν για αγώνα. Οι πιο πάνω απόψεις του καναπέ,είναι απλά θόρυβος. 

Μετα απο τοσα tags με εχει μαθει το insomnia :P Τωρα χαιρομαι το f1 tv light (#not) 😛

Ειχε οντως αρκετη βροχη, Δε μπορω να φανταστω στην Eau rouge τι θα γινοταν. Ειχε και πολυ ομιλχη και νομιζω ενας απο τους λογους ηταν πως δε θα μπορουσε το ελικοπτερο να μεταφερθει στο πλησιεστερο νοσοκομειο σε περιπτωση ατυχηματος.
Σαφως υπηρχαν καποια κενα που χαλαρωνε η βροχη αλλα γενικα το θεωρουσα πολυ δυσκολο. Δλδ θα ηταν risky.
Αλλα και παλι ενας αλλος θεατης θα μπορουσε να πει αυτο που υποστηριζει ο @tommy^. Κατανοητο. Ολα εχουν να κανουν με τα ορια του ρισκου. Οχι με τις ικανοτητες των πιλοτων.
Σαφως και θα μπορουσαν να τρεξουν οι οδηγοι, αλλα θα ηταν αρκετα επικινδυνο. 

Αυτο ειναι μια απλη γνωμη ενος θεατη, τι εξεταζουν αυτοι της ΦΙΑ δε ξερω.


 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω τι λέτε εσείς αλλά εγώ ακόμα αναρωτιέμαι γιατί η pirelli κατεβάζει wet tyres σε κάθε gp αφού η fia περιμένει η πίστα να είναι για inters για να τους αφήσει να τρέξουν....

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μεγάλο προβλα δεν είναι αν έχουν πρόσφυση η όχι αλλά το σπρέι. Είναι τόσο πολύ που δεν βλέπουν πολλές φορές ούτε το κόκκινο φως που έχει ο μπροστά. Και στα μοτό είναι θέμα απλά μπορούν να ακολουθούν άλλες γραμμές και όχι πίσω ακριβώς από τον άλλο ευκολότερα. Το μεγάλο θέμα είναι η ορατότητα και οι οθόνες που έχουν στο τιμόνι όπου όταν ισχύουν τέτοιες συνθήκες συνδυαστικά με το σπρέι το φως από τις οθόνες δεν αφήνει τους οδηγούς να βλέπουν καθαρά μπροστά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι τουλάχιστον αφελές να εκφράζουμε άποψη για κάτι που δεν έχουμε ούτε την τεχνική κατάρτιση, ούτε τα δεδομένα, ούτε τα κριτήρια.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, liakjim είπε

Είναι τουλάχιστον αφελές να εκφράζουμε άποψη για κάτι που δεν έχουμε ούτε την τεχνική κατάρτιση, ούτε τα δεδομένα, ούτε τα κριτήρια.

Δεν ειναι καθολου αφελες οταν πριν 10 χρονια στην ιδια οργανωση με αστειο εξοπλισμο ασφαλειας ετρεχαν σε πολυ χειροτερες συνθηκες βροχης απο οτι σημερα ή μηπως τοτε δεν πεταγαν σπρει τα μονοθεσια τους? Ας παραδεχτουμε ολοι οτι στα χρονια που ζουμε εχει αλλαξει το mindset για την πραγματοποιηση των αγωνων σε αυτες τις συνθηκες. 

Εγω συμφωνω απολυτα που στην διοργανωση βαζουν πρωτα απο ολα την ασφαλεια των οδηγων και ετσι θα πρεπει να γινεται παντου ΑΛΛΑ ζουμε στην εποχη της f1 με τα πιο ασφαλες μονοθεσια που εχουν δημιουργηθει ποτε που δεν ειναι αποδεδειγμένο μονο στα χαρτιά αλλα και στις πραγματικές συνθηκες (βλ. bahrain grosjean).

Ετσι οπως αυξανεται προς τα πανω η ασφαλεια των μονοθεσιων-εξοπλισμου αναλογα θα επρεπε να μειωνονται οι βασικες προυποθεσεις που θα πρεπει να υπαρχουν για να εκκινησει ενα grand prix σε συνθηκες βροχης κατι που δεν γινεται προς το παρων. Ουτε που θυμαμαι ποτε ηταν ο τελευταιος αγωνας που ειδαμε wet tyres σε εκκινηση αγωνα χωρις να κανουν πεντακοσιες εκατοντριανταπεντε χιλιαδες περασματα με το sc για να εκκινησουν τελικα με inters.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, primeragt είπε

Το μεγάλο προβλα δεν είναι αν έχουν πρόσφυση η όχι αλλά το σπρέι. 

 

38 λεπτά πριν, liakjim είπε

Είναι τουλάχιστον αφελές να εκφράζουμε άποψη για κάτι που δεν έχουμε ούτε την τεχνική κατάρτιση, ούτε τα δεδομένα, ούτε τα κριτήρια.

Αυτο ακριβως: το σπρευ ειναι το προβλαημα.

 

Για αυτο βλεπουμε qualifying με wet tyres, μιας και στο qualifying δεν εχουμε ουσιαστικα racing και η ορατοτητα/σπρευ δεν αποτελει τοσο μεγαλο προβλημα.

  

8 λεπτά πριν, george200-13 είπε

Δεν ειναι καθολου αφελες οταν πριν 10 χρονια στην ιδια οργανωση με αστειο εξοπλισμο ασφαλειας ετρεχαν σε πολυ χειροτερες συνθηκες βροχης απο οτι σημερα ή μηπως τοτε δεν πεταγαν σπρει τα μονοθεσια τους? Ας παραδεχτουμε ολοι οτι στα χρονια που ζουμε εχει αλλαξει το mindset για την πραγματοποιηση των αγωνων σε αυτες τις συνθηκες. 

Γιατι ομως εχουμε προβλημα τελευταια με την ορατοτητα και δεν ειχαμε πχ πριν 10 χρονια;
Γιατι τα μονοθεσια ειναι πλατυτερα, μεγαλυτερα, βαρυτερα και εχουν και πολυ φαρδυτερα ελαστικα, οποτε κανουν πολυ περισσοτερο σπρευ.

 

Αλλο να εισαι στην Εθνικη οταν βρεχει πισω απο μια bmw 1 series και αλλο πισω απο μια bmw x5.


image.png.debd4dcef235ab9a2238ca9e2461f41a.png

 

image.png.be99768906dd10857781fec7bf8ddbf7.png

Επεξ/σία από haHa
  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία όλα αυτά που λέτε, όπως πχ και το μονοθέσια που πλέον με το ground effect ίσως έχουν και παραπάνω spray αλλά είναι όλα υποθέσεις και πιθανά κριτήρια που φανταζόμαστε.

Προσωπικά σκέφτομαι ότι για να το λέει αυτός ο τάδε, κάτι παραπάνω ξέρει από μένα. Όσο και να είναι ενάντια σε αυτό που θα ήθελα.

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, haHa είπε

Γιατι ομως εχουμε προβλημα τελευταια με την ορατοτητα και δεν ειχαμε πχ πριν 10 χρονια;
Γιατι τα μονοθεσια ειναι πλατυτερα, μεγαλυτερα, βαρυτερα και εχουν και πλατυτερα ελαστικα, οποτε κανουν πολυ περισσοτερο σπρευ.

 

Αλλο να εισαι στην Εθνικη οταν βρεχει πισω απο μια bmw 1 series και αλλο πισω απο μια bmw x5.

Δεν θα συνφωνησω μαζι σου @haHa. Και δεν θα συμφωνησω γιατι πολυ απλα υπαρχουν βιντεο απο εκεινους τους αγωνες. Και απο τα βιντεο δεν βλεπω τοσο μεγαλη διαφορα στα σπευ μεταξυ των παλιοτερων μονοθεσιων και των καινουριων που να δικαιολογει αυτη την κατασταση στους συγχρονους wet races 

1996 spanish gp. Απο το σπρευ που πετανε ουτε που φαινονται τα μονοθεσια που ακολουθουν τον πρωτο.

https://www.youtube.com/watch?v=xctbnBWAij8

 

Επεξ/σία από george200-13
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, george200-13 είπε

Δεν θα συνφωνησω μαζι σου @haHa. Και δεν θα συμφωνησω γιατι πολυ απλα υπαρχουν βιντεο απο εκεινους τους αγωνες. Και απο τα βιντεο δεν βλεπω τοσο μεγαλη διαφορα στα σπευ μεταξυ των παλιοτερων μονοθεσιων και των καινουριων που να δικαιολογει αυτη την κατασταση στους συγχρονους wet races 

1996 spanish gp. Απο το σπρευ που πετανε ουτε που φαινονται τα μονοθεσια που ακολουθουν τον πρωτο.

https://www.youtube.com/watch?v=xctbnBWAij8

 

Όπως λένε και οι casters, άλλο να βλέπεις το spray από κάμερα και άλλο να είσαι εκεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, george200-13 είπε

Δεν θα συνφωνησω μαζι σου @haHa. Και δεν θα συμφωνησω γιατι πολυ απλα υπαρχουν βιντεο απο εκεινους τους αγωνες. Και απο τα βιντεο δεν βλεπω τοσο μεγαλη διαφορα στα σπευ μεταξυ των παλιοτερων μονοθεσιων και των καινουριων που να δικαιολογει αυτη την κατασταση στους συγχρονους wet races 

1996 spanish gp 

https://www.youtube.com/watch?v=xctbnBWAij8

 

Κοιτα, οτι τα μονοθεσια ειναι βαρυτερα, πλατυτερα και εχουν πολυ φαρδυτερα ελαστικα ειναι γεγονος αδιαμφισβητητο.
Το οτι ενα μεγαλυτερο, βαρυτερο μονοθεσιο με φαρδυτερα ελαστικα παραγει παραπανω σπρευ, ειναι παλι γεγονος αδιαμφισβητητο.


To αναφερει και ο Αλονσο με τον Vettel και ο διευθυντης της Pirelli
Previous world champions Fernando Alonso and Sebastian Vettel say Formula 1’s current high downforce levels and wider tyres are the main cause of wet-weather visibility problems.

Pirelli’s head of motorsport Mario Isola says this has increased the volume of water the tyres can lift by over 40%. This has made visibility during wet races worse.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, tommy^ είπε

Ή επειδη το ειπαν οι "ειδικοι" της FIA πρεπει να ειναι και ετσι τα πραγματα;

Μα αν δε δέχεσαι αυτούς για ειδικούς τοτε ποιους δέχεσαι; Το insomnia?

Ανεβάζεις τους τόνους χωρίς λόγο πάντως, προσπαθούμε όλοι να πούμε ότι κάποιος (φια) πρέπει να πάρει και παίρνει την απόφαση, το αν μας αρέσει ή όχι μικρή σημασία έχει.

Έχεις δει μηχανικό να υπογραφεί έργο με στατικά προβλήματα; Μπορεί να μην πέσει ποτέ, αλλά δε το ρισκάρει

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...