liakjim Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2022 23 λεπτά πριν, tommy^ είπε Δεν θελω να δω τιποτα. Ειναι οδηγοι αγωνων top level (υποτιθεται) και οδηγουν τα καλυτερα και ασφαλεστερα μονοθεσια του κοσμου. Στο SPA περσι που δεν ειναι πιστα δρομου αλλα κανονικη τι παιχτηκε; Στο Μονακο που τους εβαλαν να ξεκινησουν πισω απο αλυταρχη; Και φυσικα ενα σωρο αλλα παραδειγματα. Απο την αλλη εχουμε εικονες απο MotoGP να τρεχουν σε βρεγμενες πιστες οπου το σπρει απο το νερο εχει φτασει στο Θεο. Αν θέλεις σε βοηθάω στη σύνταξη βιογραφικού.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mandos Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, tommy^ είπε Δεν θελω να δω τιποτα. Ειναι οδηγοι αγωνων top level (υποτιθεται) και οδηγουν τα καλυτερα και ασφαλεστερα μονοθεσια του κοσμου. Στο SPA περσι που δεν ειναι πιστα δρομου αλλα κανονικη τι παιχτηκε; Στο Μονακο που τους εβαλαν να ξεκινησουν πισω απο αλυταρχη; Και φυσικα ενα σωρο αλλα παραδειγματα. Απο την αλλη εχουμε εικονες απο MotoGP να τρεχουν σε βρεγμενες πιστες οπου το σπρει απο το νερο εχει φτασει στο Θεο. Μπορείς πάντα να αλλάξεις άθλημα ξέρεις Και εγώ πολλές φορές τελευταία βλέπω ότι το κάνουν φιάσκο, όλο και περισσότερο μάλιστα, αλλά αν δεν ήσουν εκεί να κρίνεις έχοντας από κοντά ειδικούς (καιρού, ελαστικών, ασφαλείας και ό,τι άλλο) τότε απλά δεν μπορείς να έχεις λόγο, όπως δε μπορώ και εγώ. Like it or not, take it or leave it. Πιθανά πλέον να σκέφτονται μέχρι και το budget cap πριν δώσουν εκκίνηση σε τέτοιες συνθήκες (βλ Spa 1998 ή 99 και 2021). Να συζητάμε για την black-orange στον KMag το καταλαβαίνω, αλλά να συζητάμε ότι έπρεπε να τρέξουν δε στέκει, γιατί δεν μπορούμε να κατανοήσουμε τις συνθήκες. Είναι σα να ακούω το χ-Μπάμπη που οδηγάει μηχανάκι με φραπέ τσιγάρο και κινητό στα χέρια να μιλάει για οτιδήποτε αφορά το motogp ή motorsports. Επεξ/σία 5 Οκτωβρίου 2022 από mandos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tommy^ Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2022 17 λεπτά πριν, mandos είπε Μπορείς πάντα να αλλάξεις άθλημα ξέρεις Και εγώ πολλές φορές τελευταία βλέπω ότι το κάνουν φιάσκο, όλο και περισσότερο μάλιστα, αλλά αν δεν ήσουν εκεί να κρίνεις έχοντας από κοντά ειδικούς (καιρού, ελαστικών, ασφαλείας και ό,τι άλλο) τότε απλά δεν μπορείς να έχεις λόγο, όπως δε μπορώ και εγώ. Like it or not, take it or leave it. Πιθανά πλέον να σκέφτονται μέχρι και το budget cap πριν δώσουν εκκίνηση σε τέτοιες συνθήκες (βλ Spa 1998 ή 99 και 2021). Να συζητάμε για την black-orange στον KMag το καταλαβαίνω, αλλά να συζητάμε ότι έπρεπε να τρέξουν δε στέκει, γιατί δεν μπορούμε να κατανοήσουμε τις συνθήκες. Είναι σα να ακούω το χ-Μπάμπη που οδηγάει μηχανάκι με φραπέ τσιγάρο και κινητό στα χέρια να μιλάει για οτιδήποτε αφορά το motogp ή motorsports. Σε ευχαριστω για την προτροπη. Καποτε ηταν αθλημα η F1, τωρα ειναι... ασε να μην πω καλυτερα. Δηλαδη εσυ ησουν εκει και ξερεις; Ή επειδη το ειπαν οι "ειδικοι" της FIA πρεπει να ειναι και ετσι τα πραγματα; Ουτε take θα κανω, ουτε leave, θα σχολιαζω αυτα που θεωρω εγω ως κακως κειμενα, αν δε σου αρεσουν μη με διαβαζεις ή κανε με ignore. Σορρυ που δεν εχω super license και μιλαω για οτιδηποτε αφορα την F1 Oταν θα βγαλω και εχω την αδεια σου θα ξαναποσταρω. Φανταζομαι κι εσυ το ιδιο θα κανεις. Ε; 1 ώρα πριν, liakjim είπε Αν θέλεις σε βοηθάω στη σύνταξη βιογραφικού.... Εγω θα σε βοηθουσα στη συνταξη. Εννοω τη συνταξιοδοτηση απο το να γραφεις εδω μεσα, και να πας στην FIA ή στη θεση του Μασσι. Την ιδια επιτυχια θα ειχατε στη ληψη αποφασεων! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakjim Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2022 41 λεπτά πριν, mandos είπε Μπορείς πάντα να αλλάξεις άθλημα ξέρεις Και εγώ πολλές φορές τελευταία βλέπω ότι το κάνουν φιάσκο, όλο και περισσότερο μάλιστα, αλλά αν δεν ήσουν εκεί να κρίνεις έχοντας από κοντά ειδικούς (καιρού, ελαστικών, ασφαλείας και ό,τι άλλο) τότε απλά δεν μπορείς να έχεις λόγο, όπως δε μπορώ και εγώ. Like it or not, take it or leave it. Πιθανά πλέον να σκέφτονται μέχρι και το budget cap πριν δώσουν εκκίνηση σε τέτοιες συνθήκες (βλ Spa 1998 ή 99 και 2021). Να συζητάμε για την black-orange στον KMag το καταλαβαίνω, αλλά να συζητάμε ότι έπρεπε να τρέξουν δε στέκει, γιατί δεν μπορούμε να κατανοήσουμε τις συνθήκες. Είναι σα να ακούω το χ-Μπάμπη που οδηγάει μηχανάκι με φραπέ τσιγάρο και κινητό στα χέρια να μιλάει για οτιδήποτε αφορά το motogp ή motorsports. Μέλος εδώ ήταν είχε πάει στο spa για να παρακολουθήσει τον αγώνα ( @GoMaR ) και έχει πει ότι οι συνθήκες δεν ήταν για αγώνα. Οι πιο πάνω απόψεις του καναπέ,είναι απλά θόρυβος. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GoMaR Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2022 4 λεπτά πριν, liakjim είπε Μέλος εδώ ήταν είχε πάει στο spa για να παρακολουθήσει τον αγώνα ( @GoMaR ) και έχει πει ότι οι συνθήκες δεν ήταν για αγώνα. Οι πιο πάνω απόψεις του καναπέ,είναι απλά θόρυβος. Μετα απο τοσα tags με εχει μαθει το insomnia Τωρα χαιρομαι το f1 tv light (#not) 😛 Ειχε οντως αρκετη βροχη, Δε μπορω να φανταστω στην Eau rouge τι θα γινοταν. Ειχε και πολυ ομιλχη και νομιζω ενας απο τους λογους ηταν πως δε θα μπορουσε το ελικοπτερο να μεταφερθει στο πλησιεστερο νοσοκομειο σε περιπτωση ατυχηματος. Σαφως υπηρχαν καποια κενα που χαλαρωνε η βροχη αλλα γενικα το θεωρουσα πολυ δυσκολο. Δλδ θα ηταν risky. Αλλα και παλι ενας αλλος θεατης θα μπορουσε να πει αυτο που υποστηριζει ο @tommy^. Κατανοητο. Ολα εχουν να κανουν με τα ορια του ρισκου. Οχι με τις ικανοτητες των πιλοτων. Σαφως και θα μπορουσαν να τρεξουν οι οδηγοι, αλλα θα ηταν αρκετα επικινδυνο. Αυτο ειναι μια απλη γνωμη ενος θεατη, τι εξεταζουν αυτοι της ΦΙΑ δε ξερω. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
george200-13 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2022 Δεν ξέρω τι λέτε εσείς αλλά εγώ ακόμα αναρωτιέμαι γιατί η pirelli κατεβάζει wet tyres σε κάθε gp αφού η fia περιμένει η πίστα να είναι για inters για να τους αφήσει να τρέξουν.... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
primeragt Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2022 Το μεγάλο προβλα δεν είναι αν έχουν πρόσφυση η όχι αλλά το σπρέι. Είναι τόσο πολύ που δεν βλέπουν πολλές φορές ούτε το κόκκινο φως που έχει ο μπροστά. Και στα μοτό είναι θέμα απλά μπορούν να ακολουθούν άλλες γραμμές και όχι πίσω ακριβώς από τον άλλο ευκολότερα. Το μεγάλο θέμα είναι η ορατότητα και οι οθόνες που έχουν στο τιμόνι όπου όταν ισχύουν τέτοιες συνθήκες συνδυαστικά με το σπρέι το φως από τις οθόνες δεν αφήνει τους οδηγούς να βλέπουν καθαρά μπροστά. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakjim Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2022 Είναι τουλάχιστον αφελές να εκφράζουμε άποψη για κάτι που δεν έχουμε ούτε την τεχνική κατάρτιση, ούτε τα δεδομένα, ούτε τα κριτήρια. 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
george200-13 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2022 12 λεπτά πριν, liakjim είπε Είναι τουλάχιστον αφελές να εκφράζουμε άποψη για κάτι που δεν έχουμε ούτε την τεχνική κατάρτιση, ούτε τα δεδομένα, ούτε τα κριτήρια. Δεν ειναι καθολου αφελες οταν πριν 10 χρονια στην ιδια οργανωση με αστειο εξοπλισμο ασφαλειας ετρεχαν σε πολυ χειροτερες συνθηκες βροχης απο οτι σημερα ή μηπως τοτε δεν πεταγαν σπρει τα μονοθεσια τους? Ας παραδεχτουμε ολοι οτι στα χρονια που ζουμε εχει αλλαξει το mindset για την πραγματοποιηση των αγωνων σε αυτες τις συνθηκες. Εγω συμφωνω απολυτα που στην διοργανωση βαζουν πρωτα απο ολα την ασφαλεια των οδηγων και ετσι θα πρεπει να γινεται παντου ΑΛΛΑ ζουμε στην εποχη της f1 με τα πιο ασφαλες μονοθεσια που εχουν δημιουργηθει ποτε που δεν ειναι αποδεδειγμένο μονο στα χαρτιά αλλα και στις πραγματικές συνθηκες (βλ. bahrain grosjean). Ετσι οπως αυξανεται προς τα πανω η ασφαλεια των μονοθεσιων-εξοπλισμου αναλογα θα επρεπε να μειωνονται οι βασικες προυποθεσεις που θα πρεπει να υπαρχουν για να εκκινησει ενα grand prix σε συνθηκες βροχης κατι που δεν γινεται προς το παρων. Ουτε που θυμαμαι ποτε ηταν ο τελευταιος αγωνας που ειδαμε wet tyres σε εκκινηση αγωνα χωρις να κανουν πεντακοσιες εκατοντριανταπεντε χιλιαδες περασματα με το sc για να εκκινησουν τελικα με inters. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, primeragt είπε Το μεγάλο προβλα δεν είναι αν έχουν πρόσφυση η όχι αλλά το σπρέι. 38 λεπτά πριν, liakjim είπε Είναι τουλάχιστον αφελές να εκφράζουμε άποψη για κάτι που δεν έχουμε ούτε την τεχνική κατάρτιση, ούτε τα δεδομένα, ούτε τα κριτήρια. Αυτο ακριβως: το σπρευ ειναι το προβλαημα. Για αυτο βλεπουμε qualifying με wet tyres, μιας και στο qualifying δεν εχουμε ουσιαστικα racing και η ορατοτητα/σπρευ δεν αποτελει τοσο μεγαλο προβλημα. 8 λεπτά πριν, george200-13 είπε Δεν ειναι καθολου αφελες οταν πριν 10 χρονια στην ιδια οργανωση με αστειο εξοπλισμο ασφαλειας ετρεχαν σε πολυ χειροτερες συνθηκες βροχης απο οτι σημερα ή μηπως τοτε δεν πεταγαν σπρει τα μονοθεσια τους? Ας παραδεχτουμε ολοι οτι στα χρονια που ζουμε εχει αλλαξει το mindset για την πραγματοποιηση των αγωνων σε αυτες τις συνθηκες. Γιατι ομως εχουμε προβλημα τελευταια με την ορατοτητα και δεν ειχαμε πχ πριν 10 χρονια; Γιατι τα μονοθεσια ειναι πλατυτερα, μεγαλυτερα, βαρυτερα και εχουν και πολυ φαρδυτερα ελαστικα, οποτε κανουν πολυ περισσοτερο σπρευ. Αλλο να εισαι στην Εθνικη οταν βρεχει πισω απο μια bmw 1 series και αλλο πισω απο μια bmw x5. Επεξ/σία 5 Οκτωβρίου 2022 από haHa 3 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakjim Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2022 Ωραία όλα αυτά που λέτε, όπως πχ και το μονοθέσια που πλέον με το ground effect ίσως έχουν και παραπάνω spray αλλά είναι όλα υποθέσεις και πιθανά κριτήρια που φανταζόμαστε. Προσωπικά σκέφτομαι ότι για να το λέει αυτός ο τάδε, κάτι παραπάνω ξέρει από μένα. Όσο και να είναι ενάντια σε αυτό που θα ήθελα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
george200-13 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, haHa είπε Γιατι ομως εχουμε προβλημα τελευταια με την ορατοτητα και δεν ειχαμε πχ πριν 10 χρονια; Γιατι τα μονοθεσια ειναι πλατυτερα, μεγαλυτερα, βαρυτερα και εχουν και πλατυτερα ελαστικα, οποτε κανουν πολυ περισσοτερο σπρευ. Αλλο να εισαι στην Εθνικη οταν βρεχει πισω απο μια bmw 1 series και αλλο πισω απο μια bmw x5. Δεν θα συνφωνησω μαζι σου @haHa. Και δεν θα συμφωνησω γιατι πολυ απλα υπαρχουν βιντεο απο εκεινους τους αγωνες. Και απο τα βιντεο δεν βλεπω τοσο μεγαλη διαφορα στα σπευ μεταξυ των παλιοτερων μονοθεσιων και των καινουριων που να δικαιολογει αυτη την κατασταση στους συγχρονους wet races 1996 spanish gp. Απο το σπρευ που πετανε ουτε που φαινονται τα μονοθεσια που ακολουθουν τον πρωτο. https://www.youtube.com/watch?v=xctbnBWAij8 Επεξ/σία 5 Οκτωβρίου 2022 από george200-13 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MrRush Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2022 5 λεπτά πριν, george200-13 είπε Δεν θα συνφωνησω μαζι σου @haHa. Και δεν θα συμφωνησω γιατι πολυ απλα υπαρχουν βιντεο απο εκεινους τους αγωνες. Και απο τα βιντεο δεν βλεπω τοσο μεγαλη διαφορα στα σπευ μεταξυ των παλιοτερων μονοθεσιων και των καινουριων που να δικαιολογει αυτη την κατασταση στους συγχρονους wet races 1996 spanish gp. Απο το σπρευ που πετανε ουτε που φαινονται τα μονοθεσια που ακολουθουν τον πρωτο. https://www.youtube.com/watch?v=xctbnBWAij8 Όπως λένε και οι casters, άλλο να βλέπεις το spray από κάμερα και άλλο να είσαι εκεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, george200-13 είπε Δεν θα συνφωνησω μαζι σου @haHa. Και δεν θα συμφωνησω γιατι πολυ απλα υπαρχουν βιντεο απο εκεινους τους αγωνες. Και απο τα βιντεο δεν βλεπω τοσο μεγαλη διαφορα στα σπευ μεταξυ των παλιοτερων μονοθεσιων και των καινουριων που να δικαιολογει αυτη την κατασταση στους συγχρονους wet races 1996 spanish gp https://www.youtube.com/watch?v=xctbnBWAij8 Κοιτα, οτι τα μονοθεσια ειναι βαρυτερα, πλατυτερα και εχουν πολυ φαρδυτερα ελαστικα ειναι γεγονος αδιαμφισβητητο. Το οτι ενα μεγαλυτερο, βαρυτερο μονοθεσιο με φαρδυτερα ελαστικα παραγει παραπανω σπρευ, ειναι παλι γεγονος αδιαμφισβητητο. To αναφερει και ο Αλονσο με τον Vettel και ο διευθυντης της Pirelli Previous world champions Fernando Alonso and Sebastian Vettel say Formula 1’s current high downforce levels and wider tyres are the main cause of wet-weather visibility problems. Pirelli’s head of motorsport Mario Isola says this has increased the volume of water the tyres can lift by over 40%. This has made visibility during wet races worse. Επεξ/σία 5 Οκτωβρίου 2022 από haHa 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mandos Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2022 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2022 3 ώρες πριν, tommy^ είπε Ή επειδη το ειπαν οι "ειδικοι" της FIA πρεπει να ειναι και ετσι τα πραγματα; Μα αν δε δέχεσαι αυτούς για ειδικούς τοτε ποιους δέχεσαι; Το insomnia? Ανεβάζεις τους τόνους χωρίς λόγο πάντως, προσπαθούμε όλοι να πούμε ότι κάποιος (φια) πρέπει να πάρει και παίρνει την απόφαση, το αν μας αρέσει ή όχι μικρή σημασία έχει. Έχεις δει μηχανικό να υπογραφεί έργο με στατικά προβλήματα; Μπορεί να μην πέσει ποτέ, αλλά δε το ρισκάρει 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις