Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

12 ώρες πριν, eri77 είπε

Για άλλη μία φορά εμετός η FIA. Για το ίδιο συμβάν δεν μπορεί να έχει τρεις διαφορετικές ποινές. Ο Giovinazzi είχε πάρει 10 δευτερόλεπτα και ο vettel drive through. Από εκεί και πέρα ο Perez τήν άξιζε τήν νίκη αλλά δυστυχώς η FIA τα έκανε μαντάρα. Να δούμε τι θα πούνε τήν Τετάρτη 

Βέβαια τότε είχε άλλο καθεστώς η FIA.

Να πούμε την αλήθεια, ο Perez δεν άξιζε να χάσει αυτήν την νίκη σε technicality,  ήταν μετά την Νίκη στο Sakhir GP 2020 η καλύτερη του εμφάνιση και άξιζε να νικήσει. Τώρα για το ότι έπεσε περισσότερο από 10 car lengths πίσω από το SC, τι σημασία έχει; Δεν έδωσε advantage ούτε έκανε κακό σε κανέναν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

12 ώρες πριν, eri77 είπε

Για άλλη μία φορά εμετός η FIA. Για το ίδιο συμβάν δεν μπορεί να έχει τρεις διαφορετικές ποινές. Ο Giovinazzi είχε πάρει 10 δευτερόλεπτα και ο vettel drive through. Από εκεί και πέρα ο Perez τήν άξιζε τήν νίκη αλλά δυστυχώς η FIA τα έκανε μαντάρα. Να δούμε τι θα πούνε τήν Τετάρτη 

Καλησπερες απο το 2021

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, MrRush είπε

Βέβαια τότε είχε άλλο καθεστώς η FIA.

Να πούμε την αλήθεια, ο Perez δεν άξιζε να χάσει αυτήν την νίκη σε technicality,  ήταν μετά την Νίκη στο Sakhir GP 2020 η καλύτερη του εμφάνιση και άξιζε να νικήσει. Τώρα για το ότι έπεσε περισσότερο από 10 car lengths πίσω από το SC, τι σημασία έχει; Δεν έδωσε advantage ούτε έκανε κακό σε κανέναν. 

Τι σχεση εχει το οτι αξιζε την νικη με τους κανονες? Και ο Leclerc στο SPA δεν σκοτωσε καποιον με 1 km/h πανω απο το οριο στα pits. Ναι και εγω το βρισκω παραλογο, θα ηταν πιο σαφες εαν το ειχαν με χρονο οπως και στο VSC.

Το προβλημα παντως παραμενει παρα τις φετινες αλλαγες στην FIA, και γιαυτο απο χθες εχει πεσει απειρο κραξιμο σε ολα τα media που ασχολουνται με Formula1. Ιnconsistency και καθυστερησεις χωρις λογο. Τους πηρε δυο ωρες να αποφασισουν κατι το οποιο μπορουσαν πολυ ευκολα να το κανουν κατα την διαρκεια του αγωνα.

Ο Russell χθες επαιζε συγκρουομενα και δεν πηρε ποινη για τιποτα.

Επεξ/σία από Shyn
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, Shyn είπε

Τι σχεση εχει το οτι αξιζε την νικη με τους κανονες? Και ο Leclerc στο SPA δεν σκοτωσε καποιον με 1 km/h πανω απο το οριο στα pits. Ναι και εγω το βρισκω παραλογο, θα ηταν πιο σαφες εαν το ειχαν με χρονο οπως και στο VSC.

Έχει σχέση. Το 1 km/h παραπάνω είναι παράβαση ορίου ταχύτητας που πρέπει να έχει μηδενική ανοχή γιατί πρόκειται για ζήτημα ασφαλείας. Το 10 car lengths απόσταση από το SC είναι ένα αυθαίρετο νούμερο που δεν έχει πραγματικές επιπτώσεις σε κανέναν όταν αντί για 10 είναι 11 ή 15 για λίγο χρόνο. Δεν είπαμε ο Perez να πηγαίνει 15 car lengths συνεχώς πίσω από το SC αλλά αν για λίγο το χάσει και μετά επιτεγχύνει να το πιάσει, τι κακό έκανε; Μερικοί κανόνες πρέπει να έχουν leeway και μερικοί όχι. 

29 λεπτά πριν, Shyn είπε

Τους πηρε δυο ωρες να αποφασισουν κατι το οποιο μπορουσαν πολυ ευκολα να το κανουν κατα την διαρκεια του αγωνα.

Ο Russell χθες επαιζε συγκρουομενα και δεν πηρε ποινη για τιποτα.

Εδώ συμφωνώ απόλυτα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, MrRush είπε

Βέβαια τότε είχε άλλο καθεστώς η FIA.

Να πούμε την αλήθεια, ο Perez δεν άξιζε να χάσει αυτήν την νίκη σε technicality,  ήταν μετά την Νίκη στο Sakhir GP 2020 η καλύτερη του εμφάνιση και άξιζε να νικήσει. Τώρα για το ότι έπεσε περισσότερο από 10 car lengths πίσω από το SC, τι σημασία έχει; Δεν έδωσε advantage ούτε έκανε κακό σε κανέναν. 

πως τα λετε έτσι πως τα γράφετε? φυσικά έχει κάνει παράβαση και μαλιστα 3 φορες, και το έκανε επίτηδες είναι σίγουρο, αλλοι εχουν κερδισει αγωνες ή τιμωρίες άλλων κανοντας εντέχνως "χαζα" πίσω από sc. Επειδή πήγαινε καλα σε ολο τον αγώνα δεν σημαίνει οτι πρεπει να τον κερδίσει κιολας. Τον Μαξ στο Q3 τον μαζεψανε μέσα για να έχει τη ελαχιστη ποσοτητα καυσιμου γιατί αν δεν την έχεις ξερουν την ποινή. Και δεν έχει σχεση ποσο θα τον είναι η τιμωρία, το θέμα είναι ότι το αφήσαν να κρεμετε και φυσικά μετα την απονομη ποιος εχει τα @@ αφαιρέσει νικη? Σε όλες τις αλλες περιπτωσεις που το έχουν κανει εχουν χαλάσει την εικόνα του αθλήματος.

Τα πρωταθλήματα έχουν κριθεί, φαντασου αυτο, να ηταν τελευταιος αγωνας με τον Μαξ στις πισω θέσεις και με μια αλλαγη θέσης να άλλαζε το πρωτάθλημα, τότε πόσο μελάνι θα σπαταλούσαμε? Την στιγμή μαλιστα που σε άλλους για το ιδιο παραπτωμα η ποινη έφερε χασιμο θεσεων. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, dkstopo είπε

πως τα λετε έτσι πως τα γράφετε? φυσικά έχει κάνει παράβαση και μαλιστα 3 φορες, και το έκανε επίτηδες είναι σίγουρο, αλλοι εχουν κερδισει αγωνες ή τιμωρίες άλλων κανοντας εντέχνως "χαζα" πίσω από sc. Επειδή πήγαινε καλα σε ολο τον αγώνα δεν σημαίνει οτι πρεπει να τον κερδίσει κιολας. Τον Μαξ στο Q3 τον μαζεψανε μέσα για να έχει τη ελαχιστη ποσοτητα καυσιμου γιατί αν δεν την έχεις ξερουν την ποινή. Και δεν έχει σχεση ποσο θα τον είναι η τιμωρία, το θέμα είναι ότι το αφήσαν να κρεμετε και φυσικά μετα την απονομη ποιος εχει τα @@ αφαιρέσει νικη? Σε όλες τις αλλες περιπτωσεις που το έχουν κανει εχουν χαλάσει την εικόνα του αθλήματος.

Τα πρωταθλήματα έχουν κριθεί, φαντασου αυτο, να ηταν τελευταιος αγωνας με τον Μαξ στις πισω θέσεις και με μια αλλαγη θέσης να άλλαζε το πρωτάθλημα, τότε πόσο μελάνι θα σπαταλούσαμε? Την στιγμή μαλιστα που σε άλλους για το ιδιο παραπτωμα η ποινη έφερε χασιμο θεσεων. 

Πως επηρεάζει ακριβώς οποιονδήποτε μέσα στον αγώνα αν ο leader είναι 10 αμάξια πίσω ή 15 από το safety car; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτα τα ζητηματα τα εχει δημιουργησει η φια μονη της. καταρχην τι σημαινει 10 αμαξια? τι μπακαλίστικα ειναι αυτα?

οι ποινες ανεξαρτητα απο την σοβαροτητα πρεπει να δινονται ΠΑΝΤΑ. αν μια φορα πεις "ελα μωρε νταξει δεν ηταν κατι σημαντικο" τοτε ολες οι ποινες δεχονται αμφισβήτιση. Στην ανακοινωση λενε οτι εφαγε warning και μετα ποινη. αν ετσι ειναι ο κανονισμος τοτε καλως εφαγε την ποινη και τέλος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το κουράζει τόσο ο κόσμος. Η ποινή δόθηκε (καθώς και το reprimand). Απλά κάποιοι θέλανε ακόμα μεγαλύτερη ή/και περισσότερες ποινές;

Το γεγονός ότι μάζεψε 7.5sec λέει πολλά, ας έμενε πιο κοντά του η Ferrari να έπαιρνε την 1η θεση ακόμα και στα χαρτιά, αλλά δεν έμεινε, περίμενε 2πλες ποινές.

1 ώρα πριν, Shyn είπε

Ο Russell χθες επαιζε συγκρουομενα και δεν πηρε ποινη για τιποτα.

Σε ευχαριστώ που το είπες. Αν ήταν άλλος οδηγός (KMag, Grosjean, Latify, Stroll κτλ) θα έκραζε όλη η Βρετανία. Ήταν επικίνδυνος και αυτός και αυτό που έκανε η ομάδα του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, MrRush είπε

Πως επηρεάζει ακριβώς οποιονδήποτε μέσα στον αγώνα αν ο leader είναι 10 αμάξια πίσω ή 15 από το safety car; 

Ελα ντε τοτε γιατι γκρινιαζε ο Μαξ περυσι για τον Μποτας? Δε θα ξερει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, flexpick είπε

Ελα ντε τοτε γιατι γκρινιαζε ο Μαξ περυσι για τον Μποτας? Δε θα ξερει.

Άλλο να κρατάς παραπάνω απόσταση από το SC όταν ο teammate σου μπήκε για pit και άλλο να κρατάς παραπάνω απόσταση όταν όλοι είναι πίσω σου και δεν μπορεί να αλλάξει κάτι αυτό που κάνεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, MrRush είπε

Πως επηρεάζει ακριβώς οποιονδήποτε μέσα στον αγώνα αν ο leader είναι 10 αμάξια πίσω ή 15 από το safety car; 

κανει παιχνίδια με τα λάστιχα του δεύτερου που ειναι και το κύριο μέλημα του, πιο πολύ τον νοιαζει να έχουν οι άλλοι χειρότερα σε κατάσταση λάστιχα από αυτόν παρα να φέρει τα δικά του στην καλύτερη δυνατή. 

Όσο αφορα την απόσταση εαν μείνει πολύ πίσω καποιοι πίσω θα χάσουν τα φρένα ή θα πρέπει να μπλοκάρουν για να μην χτυπήσουν (όταν συμβαίνει αυτό στην 15η θέση πχ ο υπαίτιος είναι ο πρώτος, άσχετα εαν εμεις δεν το αντιλαμβανόμαστε) 

Στην κανονική ζωή στους δρόμους  συμβαίνει κάτι αντίστοιχο. φαντασου σειρά αυτοκινητων να κινούνται όλοι με 100χλ σταθερα, εαν ο πρώτος πατησει στιγμιαία τα φρένα και για 1 δευτερο παει με 98 χιλ την ωρα και ξαναεπανέλθει στα 100 τοτε από πίσω θα τσιμπίσουν λίγο φρένο, αυτο θα έχει σαν αποτέλεσμα το αυτοκίνητο που είναι σε απόσταση 1 km πίσω να σταματήσει.

Βέβαια εδω είναι διαφορετικά τα πράγματα μιας και όλοι ειναι racer, αλλά κάπου πρεπει να έχει και ένα όριο γιαυτο και τα 10 μήκη στο περιπου. Αν έχεις F1tvpro βαλε να δεις τα γραφικά που δειχνουν την θέση πάνω στην πιστα. Σε συνθηκες αγώνα όλοι γυρνουν σε σταθερες αποστασεις  μεταξυτους κατα τη διαρκεια ενός γύρου, σε καθεστώς SC υπάρχει μια φυσμόνικα η οποία ανοιγοκλείνει ανάλογα με το τι κάνει ο πρώτος και όχι το SC... 

Οι δικαιολογίες του Perez είναι για γέλια, μιλάμε για ανθρώπους που ξέρουν απολύτως τι, πότε και γιατί το κάνουν, αν δεν είχαν αυτά τα προτερήματα δεν θα οδηγούσαν F1.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...