Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, Shyn είπε

Ειναι η πιο πετυχημενη ομαδα στην Formula1 ομως? Τα road cars τους επισης ειναι καλυτερα απο τα premium των Γερμανων

Είναι η ομάδα με την μεγαλύτερη συμμετοχή, είναι λογικό να έχει περισσότερες επιτυχίες από οποιαδήποτε άλλη ομάδα. Η ρεντ μπουλ με αυτό τον ρυθμό αν μείνει 80 χρόνια στην F1 θα έχει 40 πρωταθλήματα. Εννοείς ότι βγάζει τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα, διότι κάτι bugatti που βγάζουν οι άλλοι είναι πολύ καλύτερο. Οι Ιταλοί έχουν πολύ ωραία εμφάνιση. Αλλά εδώ μιλάμε για f1 και όχι για εμπορικά αυτοκίνητα. Δεν είναι τυχαίο ότι η περίοδος που η φεραρι πέτυχε τα περισσότερα οι περισσότεροι στην ομάδα δεν ήταν Ιταλοί 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, Shyn είπε

Ειναι η πιο πετυχημενη ομαδα στην Formula1 ομως? Τα road cars τους επισης ειναι καλυτερα απο τα premium των Γερμανων. Ακουγεται εντελως ρατσιστικο ολο αυτο περι Ιταλων για να πω την αληθεια.

Δεν ισχύει αυτό και το ξέρω από πρώτο χέρι γιατί ξέρω κόσμο με Ferrari και με Porsche/MB-AMG που λένε το αντίθετο. Τα ιταλικά είναι απίστευτα αυτοκίνητα αλλά τα γερμανικά είναι μακράν πιο αξιόπιστα. Λίγοι χρησιμοποιούν την Ferrari τους σαν κανονικό αυτοκίνητο, οι περισσότερες είναι Garage Queens και κάθε λίγα χιλιόμετρα έχουν ζημιές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Shyn είπε

Τα road cars τους επισης ειναι καλυτερα απο τα premium

ως προς τι? Γιατι νομιζω θα βρεις αρκετους να διαφωνουν...Τι σημαινει road cars και ποια ειναι τα Premium επισης?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, vassilis018 είπε

F1 βλέπουμε, όχι street race με road cars. Τι σχέση έχει τα premium cars των Ιταλών με τα αντίστοιχα των Γερμανών.

Μπορεις να απαντησεις το 1ο σκελος τοτε, εφορον θεωρεις οτι τα road cars ειναι εκτος θεματος. Το επισημανα επειδη το μεγαλυτερο μερος των μηχανικων και στην ομαδα της Formula1 και στα road cars αποτελειται απο Ιταλους.

Οποτε το επιχειρημα οτι φταινει οι "Ιταλοι" το βρισκω λιγο ατοπο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, basilis_k6 είπε

εχει δικιο ο πουρναρακης. δεν επρεπε να μπει μεσα ο λεκ. το πολυ να ηταν παλι δευτερος.

Μα νόμιζαν ότι θα ξαναξεκινούσε ο αγώνας. Αν ήταν πίσω από Μαξ με φθαρμένα ελαστικά ίσως και να έτρωγε προσπέραση από Γιώργη και Σάνθη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Shyn είπε

Μπορεις να απαντησεις το 1ο σκελος τοτε, εφορον θεωρεις οτι τα road cars ειναι εκτος θεματος. Το επισημανα επειδη το μεγαλυτερο μερος των μηχανικων και στην ομαδα της Formula1 και στα road cars αποτελειται απο Ιταλους.

Οποτε το επιχειρημα οτι φταινει οι "Ιταλοι" το βρισκω λιγο ατοπο. 

Σου απάντησε με

"Είναι η ομάδα με την μεγαλύτερη συμμετοχή, είναι λογικό να έχει περισσότερες επιτυχίες από οποιαδήποτε άλλη ομάδα. Η ρεντ μπουλ με αυτό τον ρυθμό αν μείνει 80 χρόνια στην F1 θα έχει 40 πρωταθλήματα."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

ως προς τι? Γιατι νομιζω θα βρεις αρκετους να διαφωνουν...Τι σημαινει road cars και ποια ειναι τα Premium επισης?

Εννοεί είναι τα πιο δημοφιλή, που πραγματι είναι. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι είναι Καλύτερα. Η διαχωριστική γραμμή μάρκετινγκ - ουσίας δηλαδή επικοινωνίας - ουσίας είναι πολύ λεπτή 

3 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

εχει δικιο ο πουρναρακης. δεν επρεπε να μπει μεσα ο λεκ. το πολυ να ηταν παλι δευτερος.

Ήταν πίσω 25 δευτερόλεπτα όταν  μπήκε ο Μαξ στα πιτ. Και να μην έμπαινε δεύτερο θα έβγαινε. Δεν έχει δίκιο ο πουρναρακης 

Επεξ/σία από Macosj
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

εχει δικιο ο πουρναρακης. δεν επρεπε να μπει μεσα ο λεκ. το πολυ να ηταν παλι δευτερος.

Κατόπιν εορτής κι εγώ ξέρω να λέω διάφορα τέτοια :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, stolenweapon είπε

Μα νόμιζαν ότι θα ξαναξεκινούσε ο αγώνας. Αν ήταν πίσω από Μαξ με φθαρμένα ελαστικά ίσως και να έτρωγε προσπέραση από Γιώργη και Σάνθη.

ηταν 90% να τερματισουν πισω απο sc. αλλα και παλι, αυτο το ρισκο δεν νομιζω να τους το χρεωνε κανενας. νομιζω δεν υπαρχει και drs οπότε η πιθανοτητα να περασει στα ισα τον μαξ ηταν μηδεν! αν ηταν πισω ο μαξ για ενα γυρο μπορουσε να πεσει μαχόμενος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατάλαβε κανείς για έβαλαν μέσα το Λεκλερκ στο 48ο γύρο; Αυτοί που χαράζουν στρατηγική στους κόκκινους αξίζουν τις θέσεις τους; Δεν η πρώτη φορά που τόσο ακριβοπληρωμενοι άνθρωποι κάνουν λάθος στρατηγική. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

ως προς τι? Γιατι νομιζω θα βρεις αρκετους να διαφωνουν...Τι σημαινει road cars και ποια ειναι τα Premium επισης?

Stock value. Η χρηματιστηριακη αξια της Ferrari ειναι πολυ μεγαλυτερη απο τις αντιστοιχες των Porsche, Lamborghini. Τωρα εαν μιλησουμε για επιδοσεις, ολα τα αυτοκινητα ειναι πολυ κοντα. Οποτε φανταζομαι οτι οι Ιταλοι κατι κανουν σωστα απο το να τους θεωρουμε τεμπεληδες ?

 

@MrRush Ολα αυτα τα χρονια μονη της ετρεχε η Ferrari? Δεν κερδιζε αντιπαλους? Εδω ειμαστε να δουμε που θα φτασει η Redbull. Κανενας δεν αναιρει το γεγονος οτι εχει μια εξαιρετικη ομαδα. Απο την αλλη δεν μπορεις να χαρακτηριζεις αχρηστους και τεμπεληδες τους Ιταλους με ολα αυτα που εχουν επιτυχει.

Επεξ/σία από Shyn
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, nhzt είπε

Κατάλαβε κανείς για έβαλαν μέσα το Λεκλερκ στο 48ο γύρο; Αυτοί που χαράζουν στρατηγική στους κόκκινους αξίζουν τις θέσεις τους; Δεν η πρώτη φορά που τόσο ακριβοπληρωμενοι άνθρωποι κάνουν λάθος στρατηγική. 

Το θέμα είναι γιατί έβαλαν μέσα τον λεκλερκ στον 12 αν θυμάμαι καλά. Από εκεί και πέρα τον καταδίκασαν σε στρατηγική δύο πιτ στοπ. Από την στιγμή που δεν έκλεινε μετά με τον Μαξ να έχει μαλακά πατημένα, ήταν 100% σίγουρο ότι θα κατέληγε έτσι ο αγώνας 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, basilis_k6 είπε

ηταν 90% να τερματισουν πισω απο sc. αλλα και παλι, αυτο το ρισκο δεν νομιζω να τους το χρεωνε κανενας. νομιζω δεν υπαρχει και drs οπότε η πιθανοτητα να περασει στα ισα τον μαξ ηταν μηδεν! αν ηταν πισω ο μαξ για ενα γυρο μπορουσε να πεσει μαχόμενος.

Ο ίδιος ο Λεκ νόμιζε ότι θα τρέξουν, και έτσι κι αλλιώς θα ήταν πίσω από Μαξ ακόμα κι αν δεν έμπαινε, και αν συνέχιζε ο αγώνας θα  έβγαινε 3ος-4ος.

Πέρα από το τσίρκο, αν ήμουν η Williams θα έβαζα τον De Vries στην θέση του Latifi από Σιγκαπούρη και μετά. Πραγματικό παλτό λέμε, να τερματίζει 6 θέσεις πίσω από οδηγό που είχε τρέξει συνολικά 2 ώρες το αυτοκίνητο πριν τον αγώνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...