Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, AKATADIOKTOS είπε

Θα έκανε σύγκριση μισθών μηχανικού του 1994 με τον μισθό του Φέτελ το 2016; Σου λέει απο την μια, ο μηχανικός παίρνει 50 χιλιάρικα και απο την άλλη ο Φέτελ 40 εκατομμύρια και καταλαβαίνεις πως τα 50 χιλιάρικα αναφέρονται στο 1994,ενώ τα 50 εκατομμύρια στο 2016

Εντάξει και 80 χιλιάδες να είναι τώρα το ίδιο είναι. Η ουσία του μηχανικού ήταν άλλη, ότι αυτοί που έχουν τις γνώσεις και δουλεύουν στο να φτιάξουν κάτι παίρνουν εκατοντάδες φορές λιγότερα από κάποιον που απλά το οδηγεί. Το θέμα είναι ότι πρέπει να καταλάβουμε πως στον καπιταλισμό, κάνεις δεν θα σε πληρώσει για αυτό που μπορείς να κάνεις, αλλά για αυτό που δεν μπορεί να κάνει ο άλλος. Ο μηχανικός είναι εκατομμύρια φορές πιο παραγωγικός για την κοινωνία απο τον οδηγό, αλλά μηχανικοί μπορούν να γίνουν σχεδόν όλοι, οδηγοί επιπέδου F1 απειροελαχιστοι. Ένα καλό παραδειγμα μηχανικού που εχει φτάσει σε ένα τέτοιο επιδεδο είναι ο Νιουι της ρεντ μπουλ  που μπορεί να παίρνει εκατομμύρια γιατί είναι ο καλύτερος με διαφορά στην αεροδυναμική 

Επεξ/σία από Macosj
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, GoMaR είπε

αυτο ειναι το θεμα, παντα μελλοντικους θα τους θεωρουν :P 

 

NEXT YEAR ΛΕΜΕ :D 

Αν ο Λεκ οδηγούσε RB, θα το σήκωνε άνετα φέτος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Macosj είπε

κάποιον που απλά το οδηγεί

με συγχωρείς αλλά εδώ είσαι λάθος. 

αυτό που κάνει ένας πιλότος απέχει πολύ από το "απλά το οδηγεί". για την ακρίβεια πέρα από θέαμα που προσφέρει, το οποίο φέρνει θεατές, άρα περισσότερους χορηγούς, άρα περισσότερα λεφτά, παίζει και τη ζωη΄του κορώνα γράμματα σε κάθε gp. δεν ειναι ετσι απλά τα πράγματα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Macosj είπε

Εντάξει και 80 χιλιάδες να είναι τώρα το ίδιο είναι. Η ουσία του μηχανικού ήταν άλλη, ότι αυτοί που έχουν τις γνώσεις και δουλεύουν στο να φτιάξουν κάτι παίρνουν εκατοντάδες φορές λιγότερα από κάποιον που απλά το οδηγεί. Το θέμα είναι ότι πρέπει να καταλάβουμε πως στον καπιταλισμό, κάνεις δεν θα σε πληρώσει για αυτό που μπορείς να κάνεις, αλλά για αυτό που δεν μπορεί να κάνει ο άλλος. Ο μηχανικός είναι εκατομμύρια φορές πιο παραγωγικός για την κοινωνία απο τον οδηγό, αλλά μηχανικοί μπορούν να γίνουν σχεδόν όλοι, οδηγοί επιπέδου F1 απειροελαχιστοι. Ένα καλό παραδειγμα μηχανικού που εχει φτάσει σε ένα τέτοιο επιδεδο είναι ο Νιουι της ρεντ μπουλ  που μπορεί να παίρνει εκατομμύρια γιατί είναι ο καλύτερος με διαφορά στην αεροδυναμική 


How Much Do Formula One Engineers Earn?

The different salaries earned by different Formula One engineers are relative to one’s experience, qualifications, position held, the team one works for, and the sector in which they work (race engineer, software engineer, mechanical engineer, etc.).

Typically speaking, the median salaries for different engineers (circa 2018) was as follows:

Recent/graduate engineers: $30 000 to $40 000 a year plus benefits,

Junior/associate engineers: $40 000 to $85 000 a year plus benefits,

Senior engineers: $85 000 to $150 000 a year plus benefits,

Chief engineers: Upwards of $250 000 a year plus benefits.

https://onestopracing.com/how-much-do-f1-engineers-earn/

 

Ο Σωτήρης ξεκίνησε να δουλεύει ως βοηθός σεφ σε ξενοδοχεία νησιών το 2014. Έχει αλλάξει μέχρι στιγμής τρία ξενοδοχεία και έχει συναντήσει διάφορες καταστάσεις. «Στο πρώτο οι συνθήκες ήταν αρκετά καλές, όμως υπήρχε πρόβλημα στο οικονομικό κομμάτι. Ήταν ένα ξενοδοχείο χιλίων ατόμων και ένας μάγειρας έπαιρνε 400 ευρώ για ένα οκτάωρο, δουλεύοντας έξι μέρες την εβδομάδα», λέει.

https://www.lifo.gr/articles/epohikoi-ergazomenoi-giati-den-theloyn-na-epistrepsoyn-fetos-sta-nisia


400 ευρώ x6 ημερες=2400 την εβδομάδα
2400x4=9600 τον μήνα

9600χ6μήνες=57600 ευρώ

Συμπέρασμα που δεν θέλει να καταλάβει κανείς εδώ μέσα: Η φοράδα δεν πάει βήμα για κάποιον σοβαρό λόγο τον οποίο το μυαλουδάκι σας δεν μπορεί να τον αντιληφθεί.Το μόνο που κάνετε είναι κοροιδεύετε την ferrari σαν μικρά παιδάκια χωρίς να σκέφτεστε το αυτονόητο.Δεν γίνεται να ξεχνάς ρόδες όταν έχεις προγραμματισμένο pit-stop.Δεν γίνεται να υπάρχει τέτοια ανευθυνότητα σε επίπεδο f1.Δεν μιλάμε για πιτσιρίκια του δημοτικού που τους έπεσε η σκυτάλη απο τα χέρια και τρέχουν να την μαζέψουν ή ξέχασε το ένα παιδάκι να την δώσει στο άλλο

Το μαγαζί δεν τραβάει γιατί έχει οικονομικά προβλήματα και ας πιστεύετε εσείς πως δεν γίνεται μια Ferrari να έχει οικονομικά προβλήματα.Όταν το προσωπικό ρετάρει και όταν το προσωπικό κάνει απίθανες γκάφες  είτε είναι απλήρωτο είτε ξεζουμισμένο λόγω οικονομικών περιορισμών που δεν επιτρέπουν την πρόσληψη περαιτέρου προσωπικού.Χαρακτηριστικό παράδειγμα για να καταλάβετε αυτό που σας λέω είναι να δείτε πως λειτουργεί το εθνικό σύστημα υγείας της χώρας και σε τι κατάσταση βρίσκεται.Όταν δεν υπάρχουν λεφτά,δεν γίνονται προσλήψεις προσωπικού,το προσωπικό που υπάρχει εργάζεται στο φουλ και στο τέλος ουδείς είναι σε θέση να πάρει μια σωστή απόφαση και να κάνει μια σωστή δουλειά.Οπότε λογικό είναι να ξεχνάς ρόδες,λογικό είναι να μην σε νοιάζει που βρίσκονται τα αερόκλειδα,λογικό είναι να βάζεις βρόχινα λάστιχα όταν σκάει ο τζίτζικας

Δεν μπορείς να γίνεις ισχυρή ομάδα της F1 αν δεν έχεις λεφτά!!!! Και η ferrari είναι στον πάτο όχι γιατί της έκαναν βουντου,όχι γιατί οι μηχανικοί είναι ηλίθιοι,όχι γιατί οι υπεύθυνοι της στρατηγικής πάνε στην πίστα μεθυσμένοι αλλά γιατί στο ταμείο του μαγαζιού δεν υπάρχει σάλιο

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το καναρινί έρχεται πάλι στη μόδα... 😆

Fb9i-55XkAAE44K.jpg.94eb4e8514d2e22963a0394f398226cf.jpg

 

Δείτε όλες τις φώτο εδώ... θα πεθάνετε στα γέλια. Ειδικά αυτή του Σάινθ με τα γυαλιά...

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

The median salaries for different engineers (circa 2018)

Vs

Τον Σωτήρη, τον Σεφ, που έπαιρνε 400€ το οχτάωρο το 2014 σε ξενοδοχείο νησιών

 Κατα τα άλλα "το μυαλουδάκι μας δε μπορεί να αντιληφθεί", αλλα εσυ ψελίζεις την Αλφαβήτα ανορθόγραφα. 

Προσπαθείς να μας θίξεις κιόλας 🤣🤣🤣🤣🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μαλλον σκέφτηκαν οτι με τα κίτρινα εινα πιο εύκολο να μπερδευτούν στον κόσμο και να γλυτώσουν το ξύλο σε περίπτωση που τα ξανακάνουν θάλασσα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, zanskou είπε

με συγχωρείς αλλά εδώ είσαι λάθος. 

αυτό που κάνει ένας πιλότος απέχει πολύ από το "απλά το οδηγεί". για την ακρίβεια πέρα από θέαμα που προσφέρει, το οποίο φέρνει θεατές, άρα περισσότερους χορηγούς, άρα περισσότερα λεφτά, παίζει και τη ζωη΄του κορώνα γράμματα σε κάθε gp. δεν ειναι ετσι απλά τα πράγματα 

Ναι για αυτό μίλησα για επικοινωνία και όχι για ουσία. Για αυτό και οι οδηγοί F1 είναι απειροελαχιστοι και θα έχουν καλύτερο μισθό. Αλλά δεν αναιρεί το γεγονός ότι κοινωνικά δεν προσφέρουν τίποτα, παρά εφήμερη απόλαυση ( στην καλύτερη). Δηλαδή αν αποφασίζεις να αλλάξεις πλανήτη και να οικοδομησεις μια νέα κοινωνία, το δίλημμα  ποιον θα πάρεις μαζί σου, μεταξύ ενός οποιουδήποτε μηχανικού και ενός οδηγού F1, θα ήταν πολύ εύκολο. Και όπως ξανά είπα, ο καπιταλισμός ποτέ δεν σε πληρώνει με βάση αυτά που ξέρεις ή κάνεις, αλλά με αυτά που δεν ξέρει ο άλλος ή δεν μπορει να κάνει. Οπότε όταν κάθε χρόνο στην γη γίνονται, για παράδειγμα, 20 εκατομμύρια μηχανικοί, τότε δεν μπορεί να παίρνουν όλοι αυτοί εκατομμύρια και ας είναι απόλυτα αναγκαίοι για την κοινωνία και την οικονομία, όπως και για την διατήρηση και ανάπτυξη της τεχνολογίας 

Επεξ/σία από Macosj
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ghostrider είπε

δειχνει soft και αρκετα κυριος ομως για team principal.

Μάλλον επικεντρώνεσαι στη φλωρόφατσα και όχι στον χειρισμό με τον Vettel, τα δημόσια ψέμματα, τη φετινή φάση με τον Lec και τα ψήγματα της δουλειάς του ως manager.

Ύπουλος ναι, κύριος από που και ως που;

Ως μηχανικός κι εγώ έχω την αίσθηση πως είναι ικανός, αλλά μη χρεώνουμε τη μηχανική πορεία 3 δεκαετιών της ομάδας αποκλειστικά στον Binotto...

2 ώρες πριν, ghostrider είπε

Δεν δειχνει να εχει η να θελει να παιξει με το μυαλο των αντιπαλων του οπως ο αγγλος και ο
αυστριακος ομολογός του. 

Είναι απασχολημένος με το να θέλει να παίξει με το μυαλό των ανθρώπων της ομάδας του.

Άλλες προτεραιότητες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, AKATADIOKTOS είπε

Ο Σωτήρης ξεκίνησε να δουλεύει ως βοηθός σεφ σε ξενοδοχεία νησιών το 2014.

Δεν τραβάει γιατί έχει οικονομικά προβλήματα και ας πιστεύετε εσείς πως δεν γίνεται μια Ferrari να έχει οικονομικά προβλήματα.Όταν το προσωπικό ρετάρει και όταν το προσωπικό κάνει απίθανες γκάφες  είτε είναι απλήρωτο είτε ξεζουμισμένο λόγω οικονομικών περιορισμών που δεν επιτρέπουν την πρόσληψη περαιτέρου προσωπικού.Χαρακτηριστικό παράδειγμα για να καταλάβετε αυτό που σας λέω είναι να δείτε πως λειτουργεί το εθνικό σύστημα υγείας της χώρας και σε τι κατάσταση βρίσκεται.Όταν δεν υπάρχουν λεφτά,δεν γίνονται προσλήψεις προσωπικού,το προσωπικό που υπάρχει εργάζεται στο φουλ και στο τέλος ουδείς είναι σε θέση να πάρει μια σωστή απόφαση και να κάνει μια σωστή δουλειά.Οπότε λογικό είναι να ξεχνάς ρόδες,λογικό είναι να μην σε νοιάζει που βρίσκονται τα αερόκλειδα,λογικό είναι να βάζεις βρόχινα λάστιχα όταν σκάει ο τζίτζικας

Δεν μπορείς να γίνεις ισχυρή ομάδα της F1 αν δεν έχεις λεφτά!!!! Και η ferrari είναι στον πάτο όχι γιατί της έκαναν βουντου,όχι γιατί οι μηχανικοί είναι ηλίθιοι,όχι γιατί οι υπεύθυνοι της στρατηγικής πάνε στην πίστα μεθυσμένοι αλλά γιατί στο ταμείο του μαγαζιού δεν υπάρχει σάλιο

 

Κανένα οικονομικό πρόβλημα δεν έχει η Ferrari, τουλάχιστον στον βαθμό που θες να φαντάζεσαι εσύ ότι έχει. Ούτε κατά διάνοια. 

Ξέρεις πόσους εξωτερικούς συνεργάτες έχει η Ferrari; Ξέρεις πόσους προμηθευτές έχει, ως εταιρεία;  Είναι όλοι τους πληρωμένοι, τακτικά και κανονικά. Το ίδιο, φυσικά, ισχύει και για όλους τους υπαλλήλους της, και στα αγωνιστικά της τμήματα κλπ. Ούτε καθυστερήσεις υπάρχουν σε καταβολή μισθών, που γράφεις, ούτε τίποτα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, AKATADIOKTOS είπε


How Much Do Formula One Engineers Earn?

The different salaries earned by different Formula One engineers are relative to one’s experience, qualifications, position held, the team one works for, and the sector in which they work (race engineer, software engineer, mechanical engineer, etc.).

Typically speaking, the median salaries for different engineers (circa 2018) was as follows:

Recent/graduate engineers: $30 000 to $40 000 a year plus benefits,

Junior/associate engineers: $40 000 to $85 000 a year plus benefits,

Senior engineers: $85 000 to $150 000 a year plus benefits,

Chief engineers: Upwards of $250 000 a year plus benefits.

https://onestopracing.com/how-much-do-f1-engineers-earn/

 

Ο Σωτήρης ξεκίνησε να δουλεύει ως βοηθός σεφ σε ξενοδοχεία νησιών το 2014. Έχει αλλάξει μέχρι στιγμής τρία ξενοδοχεία και έχει συναντήσει διάφορες καταστάσεις. «Στο πρώτο οι συνθήκες ήταν αρκετά καλές, όμως υπήρχε πρόβλημα στο οικονομικό κομμάτι. Ήταν ένα ξενοδοχείο χιλίων ατόμων και ένας μάγειρας έπαιρνε 400 ευρώ για ένα οκτάωρο, δουλεύοντας έξι μέρες την εβδομάδα», λέει.

https://www.lifo.gr/articles/epohikoi-ergazomenoi-giati-den-theloyn-na-epistrepsoyn-fetos-sta-nisia


400 ευρώ x6 ημερες=2400 την εβδομάδα
2400x4=9600 τον μήνα

9600χ6μήνες=57600 ευρώ

Συμπέρασμα που δεν θέλει να καταλάβει κανείς εδώ μέσα: Η φοράδα δεν πάει βήμα για κάποιον σοβαρό λόγο τον οποίο το μυαλουδάκι σας δεν μπορεί να τον αντιληφθεί.Το μόνο που κάνετε είναι κοροιδεύετε την ferrari σαν μικρά παιδάκια χωρίς να σκέφτεστε το αυτονόητο.Δεν γίνεται να ξεχνάς ρόδες όταν έχεις προγραμματισμένο pit-stop.Δεν γίνεται να υπάρχει τέτοια ανευθυνότητα σε επίπεδο f1.Δεν μιλάμε για πιτσιρίκια του δημοτικού που τους έπεσε η σκυτάλη απο τα χέρια και τρέχουν να την μαζέψουν ή ξέχασε το ένα παιδάκι να την δώσει στο άλλο

Το μαγαζί δεν τραβάει γιατί έχει οικονομικά προβλήματα και ας πιστεύετε εσείς πως δεν γίνεται μια Ferrari να έχει οικονομικά προβλήματα.Όταν το προσωπικό ρετάρει και όταν το προσωπικό κάνει απίθανες γκάφες  είτε είναι απλήρωτο είτε ξεζουμισμένο λόγω οικονομικών περιορισμών που δεν επιτρέπουν την πρόσληψη περαιτέρου προσωπικού.Χαρακτηριστικό παράδειγμα για να καταλάβετε αυτό που σας λέω είναι να δείτε πως λειτουργεί το εθνικό σύστημα υγείας της χώρας και σε τι κατάσταση βρίσκεται.Όταν δεν υπάρχουν λεφτά,δεν γίνονται προσλήψεις προσωπικού,το προσωπικό που υπάρχει εργάζεται στο φουλ και στο τέλος ουδείς είναι σε θέση να πάρει μια σωστή απόφαση και να κάνει μια σωστή δουλειά.Οπότε λογικό είναι να ξεχνάς ρόδες,λογικό είναι να μην σε νοιάζει που βρίσκονται τα αερόκλειδα,λογικό είναι να βάζεις βρόχινα λάστιχα όταν σκάει ο τζίτζικας

Δεν μπορείς να γίνεις ισχυρή ομάδα της F1 αν δεν έχεις λεφτά!!!! Και η ferrari είναι στον πάτο όχι γιατί της έκαναν βουντου,όχι γιατί οι μηχανικοί είναι ηλίθιοι,όχι γιατί οι υπεύθυνοι της στρατηγικής πάνε στην πίστα μεθυσμένοι αλλά γιατί στο ταμείο του μαγαζιού δεν υπάρχει σάλιο

ΜΑΣ ΚΟΥΡΑΣΕΣ!!!!!

  • Like 14
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...