tommy^ Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Τι καρακιτσαριό ειναι αυτο; Κοκκινο με κιτρινο δεν παει ρε κακογουστοι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 11 λεπτά πριν, ghostrider είπε Για να μας δωσουν τον Μαξ πρεπει να πιουν ολα τα αποστακτηρια της σκωτίας τα αφεντικα της RB και να καπνισει όλη τη σοκολατα της Ολλανδίας ο Μαξ. Άντε θα τους προσφέρουμε και τον Ματτία τον Μπινόττο Και Ινάκι και Ματτία ΚΑΙ Σάνθη, κανονικά θα'πρεπε να κάνει πάρτι η RBR με τέτοια προσφορά που τους κάνουμε. Ποιος θα έλεγε όχι σε τέτοιο μάστερμαϊντ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mandos Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 3 ώρες πριν, tommy^ είπε Κοκκινο με κιτρινο δεν παει ρε κακογουστοι... ούτε και τα hard πήγαιναν στην Ουγγαρία, αλλά δεν ακούν Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GoMaR Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 To λάστιχο καταφτάνει στη Monza... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Μια αστεία σύγκριση που βρήκα στο r/formuladank! Στο MotoGP, η κόκκινη ιταλική ομάδα που έχει να πάρει τίτλο από το 2007 κέρδισε 4 στην σειρά και μείωσε μια διαφορά 91 βαθμών στους 30. Στην F1, η κόκκινη ιταλική ομάδα που έχει να πάρει τίτλο από το 2007 μετέτρεψε ένα lead 46 βαθμών σε μια διαφορά 103 βαθμών υπέρ του αντιπάλου! Μία λέξη (emoji): 🤡 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tommy^ Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Αφήνω αυτό εδώ... Επεξ/σία 7 Σεπτεμβρίου 2022 από tommy^ 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Diinekis21 Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Η Ferrari μονοπωλεί το topic βλέπω... 🤣 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AKATADIOKTOS Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 18 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε Η Ferrari μονοπωλεί το topic βλέπω... 🤣 Η ferrari μονοπωλεί το topic γιατί είναι η μόνη απρόβλεπτη παράμετρος σε αυτό το σούπερ πρωτάθλημα.Όλα τα άλλα είναι προβλέψιμα,οπότε δεν υπάρχει κίνητρο να ασχοληθείς κανείς με αυτά. Απορία: Στην ferrari καταβάλλονται εμπρόθεσμα οι μισθοί των μηχανικών-υπαλλήλων ή υπάρχει μια καθυστέρηση στην μισθοδοσία,γεγονός το οποίο ευθύνεται για την αποδιοργάνωση της ομάδας; Ένας απλήρωτος υπάλληλος ή ένας υπάλληλος που δουλεύει σαν χαμάλης πόση υπευθυνότητα μπορεί να επιδείξει; Μήπως τελικά η F1 δεν είναι ο λαμπερός κόσμος της ταχύτητας,αλλά γαλέρα καταδυναστευομένων μηχανικών.Είστε σίγουροι πως οι εργαζόμενοι στην ferrari στάζουν απο ευτυχία ή μήπως είναι εγκλωβισμένοι στις επιλογές τους και γεύονται σε εργασιακό επίπεδο τον άξονα Ζ; Είστε σίγουροι πως είναι ωραίο πράγμα να δουλεύεις ως μηχανικός-ως υπάλληλος των ομάδων της F1 μέσα στα Pit; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papp0us Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 7 Σεπτεμβρίου 2022 4 λεπτά πριν, AKATADIOKTOS είπε Η ferrari μονοπωλεί το topic γιατί είναι η μόνη απρόβλεπτη παράμετρος σε αυτό το σούπερ πρωτάθλημα.Όλα τα άλλα είναι προβλέψιμα,οπότε δεν υπάρχει κίνητρο να ασχοληθείς κανείς με αυτά. Απορία: Στην ferrari καταβάλλονται εμπρόθεσμα οι μισθοί των μηχανικών-υπαλλήλων ή υπάρχει μια καθυστέρηση στην μισθοδοσία,γεγονός το οποίο ευθύνεται για την αποδιοργάνωση της ομάδας; Ένας απλήρωτος υπάλληλος ή ένας υπάλληλος που δουλεύει σαν χαμάλης πόση υπευθυνότητα μπορεί να επιδείξει; Μήπως τελικά η F1 δεν είναι ο λαμπερός κόσμος της ταχύτητας,αλλά γαλέρα καταδυναστευομένων μηχανικών.Είστε σίγουροι πως οι εργαζόμενοι στην ferrari στάζουν απο ευτυχία ή μήπως είναι εγκλωβισμένοι στις επιλογές τους και γεύονται σε εργασιακό επίπεδο τον άξονα Ζ; Είστε σίγουροι πως είναι ωραίο πράγμα να δουλεύεις ως μηχανικός-ως υπάλληλος των ομάδων της F1 μέσα στα Pit; Προχθές ακούστηκε οτι ο Binotto πήγε με τον Iñaki στο ATM για να σηκώσει ο δεύτερος το δώρο αδείας να του το δώσει πίσω. Ξαναλέω, είναι φήμες, δεν μπορώ να μιλήσω με σιγουριά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AKATADIOKTOS Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2022 1 λεπτό πριν, papp0us είπε Προχθές ακούστηκε οτι ο Binotto πήγε με τον Iñaki στο ATM για να σηκώσει ο δεύτερος το δώρο αδείας να του το δώσει πίσω. Ξαναλέω, είναι φήμες, δεν μπορώ να μιλήσω με σιγουριά. Δείξε μου μια μεγάλη "λαμπερή" εταιρεία που οι απλοί υπαλληλοί της ανοίγουν σαμπάνια στην τύχη τους που κατέχουν την θέση σε αυτή την εταιρεία.Η ferrari δεν είναι ο Binnoto με τον Iñaki.Απο πίσω υπάρχει ένας ολόκληρος στρατός υπαλλήλων.Εσύ βλέπεις τα αφεντικά και νομίζεις πως όλοι οι υπάλληλοι στην ferrari και σε κάθε ferrari απολαμβάνουν την ίδια δόξα με τους οδηγούς και τα αφεντικά.Το γκαρσόν σε ένα μπουζουξίδικο απολαμβάνει τα ίδια προνόμια με τον τραγουδιστή και τους οργανοπαίχτες; Αν το γκαρσόν δεν πληρωθεί καλά ή αν δουλεύει σαν χαμάλης δεν είναι λογικό να ξεχάσει να φέρει το "ελαστικό" στους πελάτες; Που ζείτε; Απο τον Άρη κατεβήκατε; Θέλετε να μου πείτε πως ο φουκαράς που ξέχασε να φέρει την ρόδα στον Σάινθ ανοίγει σαμπάνιες και εξυμνεί την τύχη του που δουλεύει στην F1 και για λογαριασμό της ferrari ; 'Η κοιμότανε όρθιος απο την πολλή δουλειά ή δεν είχε χρόνο να κατουρήσει απο την πολλή δουλειά και όταν δεν άντεχε άλλο τον βρήκε το πιτ στοπ στο wc Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bilham Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2022 Έχει ξαναγίνει η ερώτηση αλλά δεν είδα απάντηση: Τελικά μάθαμε γιατί η σκληρή ήταν γρηγορότερη από τα μέση γόμα στην Ολλανδία; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papp0us Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2022 2 λεπτά πριν, AKATADIOKTOS είπε Που ζείτε; Απο τον Άρη κατεβήκατε; Θέλετε να μου πείτε πως ο φουκαράς που ξέχασε να φέρει την ρόδα στον Σάινθ ανοίγει σαμπάνιες και εξυμνεί την τύχη του που δουλεύει στην F1 και για λογαριασμό της ferrari ; 'Η κοιμότανε όρθιος απο την πολλή δουλειά ή δεν είχε χρόνο να κατουρήσει απο την πολλή δουλειά και όταν δεν άντεχε άλλο τον βρήκε το πιτ στοπ στο wc Καταλαβαίνεις (ελπίζω) οτι και το μέλος του pit crew δουλειά είναι. Λογικό είναι να τεντώνουν τα τριήμερα των αγώνων, λογικό είναι να ξύνονται τις υπόλοιπες ημέρες, και τις περιόδους off Season. Και όχι, ούτε κοιμόταν όρθιος απο την πολύ δουλειά, ούτε είναι ο μοναδικός που θα μπορούσε να κάνει τη δουλειά του αν χρειαζόταν τα πάει για κατούρημα. Μέλος ομάδας είναι, και έκανε λάθος. Αν το έκανε χωρίς εξωγενή παράγοντα, θα πάθει οτι θα πάθαινε οποιοσδήποτε άλλος εργαζόμενος. Θα απολυθεί. Τα υπόλοιπα είναι αποκυήματα της φαντασίας σου. Αν έχεις μισή ένδειξη οτι τους έχουν "κακοπληρωμένους και άυπνους" να το συζητήσουμε, αλλα μεταξύ μας. Μην απαντάς πάλι στον εαυτο σου. 6 λεπτά πριν, AKATADIOKTOS είπε Δείξε μου μια μεγάλη "λαμπερή" εταιρεία που οι απλοί υπαλληλοί της ανοίγουν σαμπάνια στην τύχη τους που κατέχουν την θέση σε αυτή την εταιρεία To 95% των υπαλλήλων σε "λαμπερές" εταιρίες, ανοίγουν σαμπάνιες, γιατι είναι καλοπληρωμένοι, και αυτό που τους προβληματίζει είναι το αν θα τους δώσουν πατίνια για να τους κάνουν να πάνε πίσω στο γραφείο, ή αν θα σφίξουν τα δόντια και θα κοντράρουν τα αφεντικά τους, για να συνεχίσουν να δουλεύουν Remote. Για αυτό δεν προσλαμβάνουν εμένα και εσένα στις "λαμπερές" εταιρίες, γιατι έχουν απαιτήσεις, και ταυτόχρονα παροχές. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AKATADIOKTOS Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Τι να γίνω όταν μεγαλώσω μπαμπα; Δημόσιος υπάλληλος στην Ελλάδα ή μηχανικός στην f1; Η σκληρή ζωή των μηχανικών πίσω από την λάμψη των οδηγών (28.09.2016) Ο άνθρωπος που βρισκόταν ακριβώς μπροστά από το λαμπαδιασμένο αυτοκίνητο του Γιος Φερστάπεν το 1994, ο Κένι Χαντκάμερ, μίλησε για τις τραγικές συνθήκες ζωής των μηχανικών που κρύβονται πίσω από τη λάμψη της F1. Όλοι μας λίγο έως πολύ γνωρίζουμε όλους τους οδηγούς αστέρες της F1 και φυσικά τις τεράστιες απολαβές τους. Ο "χορός" των εκατομμυρίων που παίζεται κάθε φορά για την υπογραφή ενός οδηγού προκαλεί με τα νούμερα να συνοδεύονται από πολλά μηδενικά. Δεν ισχύει όμως το ίδιο για τους ανθρώπους που περνούν ατελείωτες ώρες με τα μονοθέσια προσπαθώντας να κάνουν το καλύτερο δυνατό και πολλές φορές ρισκάρουν τη ζωή τους. Ο Κένι Χαντκάμερ σε συνέντευξη που παραχώρησε στο "BBC" μίλησε για τη σκληρή ζωή των μηχανικών και όλα οσα κρύβονται πίσω από τη λάμψη της F1. Ένας άνθρωπος που έχει συνδέσει το όνομα του 97 νίκες και 13 παγκόσμια πρωταθλήματα, αλλά και με μία από τις πιο δραματικές στιγμές της ναυαρχίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Το 1994 στο Γκραν Πρι της Γερμανίας σημαδεύεται από το τρομακτικό ατύχημα του Γιος Φερστάπεν. Έπειτα από ένα λάθος του μηχανικού που έβαζε καύσιμο στο μονοθέσιο της Μπένετον βενζίνη χύνεται πάνω στο μονοθέσιο και εκείνο αμέσως τυλίγεται στις φλόγες. Ο Κένι Χανκάμερ βρισκόταν ακριβώς μπροστά και ήταν εκείνος που σήκωνε το μονοθέσιο του Ολλανδού. "Ο Γιος το είχε αντιμετωπίσει καλά. Είχε εγκαύματα στο πρόσωπο αλλά ήταν καλά. Στο τέλος μάλιστα γελούσε. Αυτό που ήταν πραγματικά δύσκολο ήταν το γεγονός ότι ο Μίκαελ Σουμάχερ (ήταν τότε στην ίδια ομάδα με τον Φερστάπεν) έπρεπε να μπει και εκείνος στα πιτ. Κάποιοι από τους μηχανικούς είχαν πάει ήδη στο νοσοκομείο και έπρεπε να βρω ανθρώπους να τους αντικαταστήσουν αλλά κάποιοι από αυτούς δεν ήξεραν αν θα τα καταφέρουν. Τελικά το πρόβλημα αυτό αντιμετωπίστηκε εύκολα αφού το μονοθέσιο του Μίκαελ σταμάτησε λόγω ενός προβλήματος στα καύσιμα, αλλά αυτό αποδείχτηκε χειρότερο. Έπρεπε μέσα σε δύο εβδομάδες να δούμε τι είχε συμβεί ωστόσο όλοι μας αναρωτιόμασταν αν θέλαμε να βρισκόμασταν εκεί και θέλαμε να βάλουμε καύσιμα στο αμάξι" τόνισε ενθυμούμενος εκείνες τις στιγμές. Η βάναυση ζωή των μηχανικών Αυτό είναι μόνο ένα από τα περιστατικά που έχει ζήσει στην 25χρονη πορεία του στη F1. Πως έχουν περάσει όμως όλα αυτά τα χρόνια για εκείνον αλλά και για τους υπόλοιπους μηχανικούς; Πολλοί μπορεί να θεωρούν ότι όλα είναι εύκολα και πως αυτοί οι άνθρωποι παίρνουν τεράστια ποσά όμως τα πράγματα δεν είναι έτσι. Συνήθως η αμοιβή τους κυμαίνεται από 30.000 μέχρι 50.000 λίρες το χρόνο την ώρα που σύμφωνα με δημοσιεύματα ο Φέτελ παίρνει περίπου 40 εκατομμύρια λίρες. Οι συνθήκες κάτω από τις οποίες δουλεύουν θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν και απάνθρωπες. "Βλέπουμε ελάχιστα από τις χώρες που επισκεπτόμαστε. Την πρώτη ημέρα ίσως να έχεις λίγο χρόνο, αλλά από την ώρα που ξεκινά η δουλειά το μόνο που βλέπεις είναι η πίστα, το δρόμο για τη πίστα και το ξενοδοχείο. Κάθε Παρασκευή είμαστε στο πόδι 21-22 ώρες. Παλιά το κάναμε αυτό και το Σάββατο και την Παρασκευή. Είσαι κυριολεκτικά στο πόδι αυτές τις 22 ώρες. Μπορεί να έχεις ένα διάλειμμα για 20 λεπτά εάν είσαι τυχερός. Μερικές φορές, αν είχες δουλειά το προηγούμενο βράδυ μπορεί να μην φας πρωϊνό, να φας ένα σάντουιτς για γεύμα και να έχεις ένα 20λεπτο διάλειμμα το απόγευμα. Όλοι οι μηχανικοί υποφέρουν από πόνους στα πόδια. Δεν έχει σημασία πόσο καλός είναι ο γυμναστής σου. Το ανθρώπινο σώμα δεν είναι σχεδιασμένο ώστε να είναι όρθιο για 22 ώρες την ημέρα. Αυτό είναι κτηνώδες" δήλωσε χαρακτηριστικά. Η δουλειά τους ωστόσο δεν περιορίζεται μόνο στα Σαββατοκύριακα των αγώνων. "Αν ανάμεσα σε δύο αγώνες μεσολαβούν δύο εβδομάδες τότε επιστρέφεις από τον αγώνα τη Δευτέρα αφού πρώτα όλη την Κυριακή έχεις αποσυναρμολογήσει το μονοθέσιο την Κυριακή. Την Τρίτη έχουμε ρεπό και την Τετάρτη επιστρέφουμε στη δουλειά. Αν πάνε όλα καλά τότε έχουμε μία νορμάλ εβδομάδα αφού θα έχουμε τελειώσει το μονοθέσιο μέχρι την Παρασκευή και το Σαββατοκύριακο καθόμαστε. Τη Δευτέρα επιστρέφουμε στην πίστα και την Τετάρτη πετάμε για τον επόμενο αγώνα. Όλα τα παραπάνω δεν ισχύουν σε περιπτώσεις διαδοχικών αγώνων. Αποσυναρμολογείς το αμάξι την Κυριακή και πακετάρεις εξοπλισμό 50 τόνων και τη Δευτέρα είσαι εκεί που θα διεξαχθεί ο επόμενος αγώνας πιάνοντας κατευθείαν δουλειά". Απόσυρση από τα 30 ή χωρισμένος Μπορεί κάποιος με αυτόν τον τρόπο ζωής να έχει προσωπική ζωή; Σύμφωνα με τον Χανκάμερ μπορεί, αλλά: "Πρέπει να έχεις ένα σύντροφο εξαιρετικά υπομονετικό. Αν το κάνεις μια ζωή και μετά συναντήσεις κάποιον και γνωρίζει για τα ταξίδια σου ίσως είναι πιο εύκολο, αλλά εάν είσαι σε μία σχέση και αποφασίσεις να μπεις στη F1 τότε τα πράγματα είναι πιο δύσκολα. Πολλοί άνθρωποι δυσκολεύονται με αυτό. Για να κάνεις τη συγκεκριμένη δουλειά πρέπει να είσαι αφοσιωμένος και συγκεντρωμένος. Δεν μπορείς να την κάνεις "μισός". Έχεις στα χέρια σου τη ζωή ενός ανθρώπου και αυτό σημαίνει ότι πρέπει να είσαι 100% αφοσιωμένος. Τώρα τα πράγματα είναι λίγο καλύτερα από ότι ήταν στο παρελθόν. Παλιά ήταν πιο δύσκολα. Επιστρέφεις κουρασμένος και αυτό δεν βοηθά καμία σχέση. Ξυπνάς και δεν είσαι στην καλύτερη δυνατή διάθεση. Όλα εξαρτώνται από το Σαββατοκύριακο που είχες". https://www.sport24.gr/auto24/motorsports/i-skliri-zoi-ton-michanikon-piso-apo-tin-lampsi-ton-odigon.8424327.html Επεξ/σία 8 Σεπτεμβρίου 2022 από AKATADIOKTOS Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papp0us Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 8 Σεπτεμβρίου 2022 4 λεπτά πριν, AKATADIOKTOS είπε Τι να γίνω όταν μεγαλώσω μπαμπα; Δημόσιος υπάλληλος στην Ελλάδα ή μηχανικός στην f1; Η σκληρή ζωή των μηχανικών πίσω από την λάμψη των οδηγών (28.09.2016) Ο άνθρωπος που βρισκόταν ακριβώς μπροστά από το λαμπαδιασμένο αυτοκίνητο του Γιος Φερστάπεν το 1994, ο Κένι Χαντκάμερ, μίλησε για τις τραγικές συνθήκες ζωής των μηχανικών που κρύβονται πίσω από τη λάμψη της F1. Όλοι μας λίγο έως πολύ γνωρίζουμε όλους τους οδηγούς αστέρες της F1 και φυσικά τις τεράστιες απολαβές τους. Ο "χορός" των εκατομμυρίων που παίζεται κάθε φορά για την υπογραφή ενός οδηγού προκαλεί με τα νούμερα να συνοδεύονται από πολλά μηδενικά. Δεν ισχύει όμως το ίδιο για τους ανθρώπους που περνούν ατελείωτες ώρες με τα μονοθέσια προσπαθώντας να κάνουν το καλύτερο δυνατό και πολλές φορές ρισκάρουν τη ζωή τους. Ο Κένι Χαντκάμερ σε συνέντευξη που παραχώρησε στο "BBC" μίλησε για τη σκληρή ζωή των μηχανικών και όλα οσα κρύβονται πίσω από τη λάμψη της F1. Ένας άνθρωπος που έχει συνδέσει το όνομα του 97 νίκες και 13 παγκόσμια πρωταθλήματα, αλλά και με μία από τις πιο δραματικές στιγμές της ναυαρχίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Το 1994 στο Γκραν Πρι της Γερμανίας σημαδεύεται από το τρομακτικό ατύχημα του Γιος Φερστάπεν. Έπειτα από ένα λάθος του μηχανικού που έβαζε καύσιμο στο μονοθέσιο της Μπένετον βενζίνη χύνεται πάνω στο μονοθέσιο και εκείνο αμέσως τυλίγεται στις φλόγες. Ο Κένι Χανκάμερ βρισκόταν ακριβώς μπροστά και ήταν εκείνος που σήκωνε το μονοθέσιο του Ολλανδού. "Ο Γιος το είχε αντιμετωπίσει καλά. Είχε εγκαύματα στο πρόσωπο αλλά ήταν καλά. Στο τέλος μάλιστα γελούσε. Αυτό που ήταν πραγματικά δύσκολο ήταν το γεγονός ότι ο Μίκαελ Σουμάχερ (ήταν τότε στην ίδια ομάδα με τον Φερστάπεν) έπρεπε να μπει και εκείνος στα πιτ. Κάποιοι από τους μηχανικούς είχαν πάει ήδη στο νοσοκομείο και έπρεπε να βρω ανθρώπους να τους αντικαταστήσουν αλλά κάποιοι από αυτούς δεν ήξεραν αν θα τα καταφέρουν. Τελικά το πρόβλημα αυτό αντιμετωπίστηκε εύκολα αφού το μονοθέσιο του Μίκαελ σταμάτησε λόγω ενός προβλήματος στα καύσιμα, αλλά αυτό αποδείχτηκε χειρότερο. Έπρεπε μέσα σε δύο εβδομάδες να δούμε τι είχε συμβεί ωστόσο όλοι μας αναρωτιόμασταν αν θέλαμε να βρισκόμασταν εκεί και θέλαμε να βάλουμε καύσιμα στο αμάξι" τόνισε ενθυμούμενος εκείνες τις στιγμές. Η βάναυση ζωή των μηχανικών Αυτό είναι μόνο ένα από τα περιστατικά που έχει ζήσει στην 25χρονη πορεία του στη F1. Πως έχουν περάσει όμως όλα αυτά τα χρόνια για εκείνον αλλά και για τους υπόλοιπους μηχανικούς; Πολλοί μπορεί να θεωρούν ότι όλα είναι εύκολα και πως αυτοί οι άνθρωποι παίρνουν τεράστια ποσά όμως τα πράγματα δεν είναι έτσι. Συνήθως η αμοιβή τους κυμαίνεται από 30.000 μέχρι 50.000 λίρες το χρόνο την ώρα που σύμφωνα με δημοσιεύματα ο Φέτελ παίρνει περίπου 40 εκατομμύρια λίρες. Οι συνθήκες κάτω από τις οποίες δουλεύουν θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν και απάνθρωπες. "Βλέπουμε ελάχιστα από τις χώρες που επισκεπτόμαστε. Την πρώτη ημέρα ίσως να έχεις λίγο χρόνο, αλλά από την ώρα που ξεκινά η δουλειά το μόνο που βλέπεις είναι η πίστα, το δρόμο για τη πίστα και το ξενοδοχείο. Κάθε Παρασκευή είμαστε στο πόδι 21-22 ώρες. Παλιά το κάναμε αυτό και το Σάββατο και την Παρασκευή. Είσαι κυριολεκτικά στο πόδι αυτές τις 22 ώρες. Μπορεί να έχεις ένα διάλειμμα για 20 λεπτά εάν είσαι τυχερός. Μερικές φορές, αν είχες δουλειά το προηγούμενο βράδυ μπορεί να μην φας πρωϊνό, να φας ένα σάντουιτς για γεύμα και να έχεις ένα 20λεπτο διάλειμμα το απόγευμα. Όλοι οι μηχανικοί υποφέρουν από πόνους στα πόδια. Δεν έχει σημασία πόσο καλός είναι ο γυμναστής σου. Το ανθρώπινο σώμα δεν είναι σχεδιασμένο ώστε να είναι όρθιο για 22 ώρες την ημέρα. Αυτό είναι κτηνώδες" δήλωσε χαρακτηριστικά. Η δουλειά τους ωστόσο δεν περιορίζεται μόνο στα Σαββατοκύριακα των αγώνων. "Αν ανάμεσα σε δύο αγώνες μεσολαβούν δύο εβδομάδες τότε επιστρέφεις από τον αγώνα τη Δευτέρα αφού πρώτα όλη την Κυριακή έχεις αποσυναρμολογήσει το μονοθέσιο την Κυριακή. Την Τρίτη έχουμε ρεπό και την Τετάρτη επιστρέφουμε στη δουλειά. Αν πάνε όλα καλά τότε έχουμε μία νορμάλ εβδομάδα αφού θα έχουμε τελειώσει το μονοθέσιο μέχρι την Παρασκευή και το Σαββατοκύριακο καθόμαστε. Τη Δευτέρα επιστρέφουμε στην πίστα και την Τετάρτη πετάμε για τον επόμενο αγώνα. Όλα τα παραπάνω δεν ισχύουν σε περιπτώσεις διαδοχικών αγώνων. Αποσυναρμολογείς το αμάξι την Κυριακή και πακετάρεις εξοπλισμό 50 τόνων και τη Δευτέρα είσαι εκεί που θα διεξαχθεί ο επόμενος αγώνας πιάνοντας κατευθείαν δουλειά". Απόσυρση από τα 30 ή χωρισμένος Μπορεί κάποιος με αυτόν τον τρόπο ζωής να έχει προσωπική ζωή; Σύμφωνα με τον Χανκάμερ μπορεί, αλλά: "Πρέπει να έχεις ένα σύντροφο εξαιρετικά υπομονετικό. Αν το κάνεις μια ζωή και μετά συναντήσεις κάποιον και γνωρίζει για τα ταξίδια σου ίσως είναι πιο εύκολο, αλλά εάν είσαι σε μία σχέση και αποφασίσεις να μπεις στη F1 τότε τα πράγματα είναι πιο δύσκολα. Πολλοί άνθρωποι δυσκολεύονται με αυτό. Για να κάνεις τη συγκεκριμένη δουλειά πρέπει να είσαι αφοσιωμένος και συγκεντρωμένος. Δεν μπορείς να την κάνεις "μισός". Έχεις στα χέρια σου τη ζωή ενός ανθρώπου και αυτό σημαίνει ότι πρέπει να είσαι 100% αφοσιωμένος. Τώρα τα πράγματα είναι λίγο καλύτερα από ότι ήταν στο παρελθόν. Παλιά ήταν πιο δύσκολα. Επιστρέφεις κουρασμένος και αυτό δεν βοηθά καμία σχέση. Ξυπνάς και δεν είσαι στην καλύτερη δυνατή διάθεση. Όλα εξαρτώνται από το Σαββατοκύριακο που είχες". https://www.sport24.gr/auto24/motorsports/i-skliri-zoi-ton-michanikon-piso-apo-tin-lampsi-ton-odigon.8424327.html Δακρυβρεχτο αλλά δεν κατάλαβα σε τι διαφέρει από αυτό που είπα. Είναι μια κανονική δουλειά που έχει ζόρι το αγωνιστικό τριήμερο(εδώ αναφέρει μόνο την Παρασκευή ούτε καν το τριήμερο) και μετά τέλος. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις