Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Q: (Niharika Ghorpade - Sportskeeda) Max, Lewis suggested that your dominance this year is credited to Adrian Newey and to Red Bull. Do you think that’s valid, and also do you think anybody else in your car, any other driver, could have been as dominant as you are?

MV: There’s a lot of that is down to the team, of course, as also how Lewis won his championships. That’s how it goes in Formula 1. Your car is super-important, but I think when you’re an exceptional driver like of course Lewis is as well, you make a difference over your team-mate at the time, because in very crucial races as well. For example, for me, I think one that stood out as well for him, was Turkey, when it was very slippery – just staying calm, not making mistakes. You end up winning a race like that and that’s what, at the end of the day, what good drivers do. They do make the difference compared to other fast drivers but not as good. So, yeah, the car is very dominant in Formula 1 but of course between team-mates, only one can win, and that’s where you have to make the difference.

🙄

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, eMike είπε

Η δική μου οπτική λέει ότι μόλις "κάτσει η σκόνη" μετά τη φυγή του Hamilton η δημοτικότητα θα μειωθεί δραματικά, και θα μείνουμε πάλι κάθε Κυριακή οι στάνταρ fans του αθλήματος που, ό,τι και να γίνει, το παρακολουθούμε. Και ας πάρει όσες κούπες θέλει και μπορεί ο Max.

Πως γίνεται να χαθεί η δημοτικότητα; Τα μονοθέσια δεν σχεδιάστηκαν απο το μηδεν για να τονωθεί η δημοτικότητα και να μπορεί να διεκδικεί πρωτάθλημα ακόμη και ο τελευταίος οδηγός;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, AKATADIOKTOS είπε

Πως γίνεται να χαθεί η δημοτικότητα; Τα μονοθέσια δεν σχεδιάστηκαν απο το μηδεν για να τονωθεί η δημοτικότητα και να μπορεί να διεκδικεί πρωτάθλημα ακόμη και ο τελευταίος οδηγός;

Αυτό θα γίνει μόνο αν μετασχηματιστεί η f1 σε ενιαίο. Ακόμα και τότε θα υπάρχουν ομάδες που θα είναι πιο δυνατές από κάποιες άλλες αλλά θα βλέπεις περισσότερα πυροτεχνήματα.  Ο βασικός σχεδιασμός είναι να μπορούν πλέον να ακολουθήσουν το προπορευόμενο μονοθέσιο. Δουλειά των ομάδων είναι να το καταφέρουν καλύτερα από τον ανταγωνισμό. 

Επίσης η βαρεμάρα με το Χάμιλτον δεν ήρθε γιατί τα επερνε. Ήρθε για τον τρόπο που τα επερνε επί Μερσεντές (εξαιρείται το τελευταίο και το 16 που το χάσε ακόμα και εσωτερικά). Τα πήρε με τρομερή ευκολία έναντι του ανταγωνισμού. Αυτο θέλαμε να σπάσει, η κυριαρχία της Μερσεντές (αυτή έφερνε αυτό το μονοθέσιο στον Χάμιλτον) γιατί αυτή εν τέλη έφερε τη βαρεμάρα. Αν ήταν λιγότερο dominant και να βλέπαμε πιο οριακά πρωτάθλημα και ας τα επερνε όλα ένας δεν θα ειμασταν τόσο επικριτικοί για την κυριαρχία της αφού θα βλέπαμε τουλάχιστον θέαμα.

  • Like 5
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, primeragt είπε

Αυτό θα γίνει μόνο αν μετασχηματιστεί η f1 σε ενιαίο. Ακόμα και τότε θα υπάρχουν ομάδες που θα είναι πιο δυνατές από κάποιες άλλες αλλά θα βλέπεις περισσότερα πυροτεχνήματα.  Ο βασικός σχεδιασμός είναι να μπορούν πλέον να ακολουθήσουν το προπορευόμενο μονοθέσιο. Δουλειά των ομάδων είναι να το καταφέρουν καλύτερα από τον ανταγωνισμό. 

Επίσης η βαρεμάρα με το Χάμιλτον δεν ήρθε γιατί τα επερνε. Ήρθε για τον τρόπο που τα επερνε επί Μερσεντές (εξαιρείται το τελευταίο και το 16 που το χάσε ακόμα και εσωτερικά). Τα πήρε με τρομερή ευκολία έναντι του ανταγωνισμού. Αυτο θέλαμε να σπάσει, η κυριαρχία της Μερσεντές (αυτή έφερνε αυτό το μονοθέσιο στον Χάμιλτον) γιατί αυτή εν τέλη έφερε τη βαρεμάρα. Αν ήταν λιγότερο dominant και να βλέπαμε πιο οριακά πρωτάθλημα και ας τα επερνε όλα ένας δεν θα ειμασταν τόσο επικριτικοί για την κυριαρχία της αφού θα βλέπαμε τουλάχιστον θέαμα.

και το 14 και το 15 καλα ηταν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, tommy^ είπε

Nope διοτι βγηκε αφου ειχε μπει πριν λιγους γυρους για αλλαγη σε σκληρα ελαστικα.

Για κάποιον αδιευκρίνιστο λόγο, η RB δεν είχε ίδια απόδοση με σκληρά όπως άλλες ομάδες που έκαναν αμέσως fastest lap. Σ'εκείνο το σημείο του αγώνα πήγαινε πιο γρήγορα ο Ηamilton με μεσαία ελαστικά... βέβαια στους τελευταίους γύρους τα σκληρά του Μαξ θα είχαν καλύτερη απόδοση απ'τα φθαρμένα μεσαία του Χάμιλτον. Κρίμα που δεν είδαμε πώς θα εξελισόταν τα πράγματα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, primeragt είπε

Τα πήρε με τρομερή ευκολία έναντι του ανταγωνισμού

Και εκεί χαρήκαμε όλοι φέτος στις αρχές, οποία ομάδα και να στηρίζαμε, γιατί στιγμιαία φάνηκε ότι θα έχει ανταγωνισμό. Η Η αλήθεια είναι ότι πραγματικά θα είχε, αν η Φεράρι δεν γινόταν ρεντικολο όλο και περισσότερο κάθε ΣΚ.

Νομίζω, πέρα από την πλάκα και τα πειράγματα, κάνεις δε θέλει να δει πρωτάθλημα να τελειώνει στη Σιγκαπούρη, ούτε την RBR με διπλάσιους πόντους από τη μερκ (η φοράδα θα είναι τρίτη). Θέλουμε το 2007->2011.

12(+1) χρόνια τώρα το πρωτάθλημα παίζει μεταξύ RBR ή Μερκ. Και αυτό μονότονο είναι.

Το πρόβλημα βέβαια δεν είναι αυτές οι δύο, είναι ξεκάθαρα οι άλλες οκτώ...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, primeragt είπε

Αυτο θέλαμε να σπάσει, η κυριαρχία της Μερσεντές (αυτή έφερνε αυτό το μονοθέσιο στον Χάμιλτον) γιατί αυτή εν τέλη έφερε τη βαρεμάρα.

Θέλατε να σπάσει η κυριαρχία της Μερσεντές και να έρθει η κυριαρχία της RB ή της Ferrari; Απο το 2000 μέχρι σήμερα έχεις 3 αυτοκρατορίες στην F1 και μετά το χάος.Η αυτοκρατορία της ferrari,η αυτοκρατορία της Mercedes και η αυτοκρατορία της RB.Το θέμα είναι το πόσο αργά ή γρήγορα θα εναλλάσσονται οι 3 αυτοκρατορίες απο την θέση του πρωταθλητή ή ότι θα πρέπει να δομηθεί η F1 με τέτοιο τρόπο ώστε να μην δημιουργούνται αυτοκρατορίες;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, mandos είπε

Και εκεί χαρήκαμε όλοι φέτος στις αρχές, οποία ομάδα και να στηρίζαμε, γιατί στιγμιαία φάνηκε ότι θα έχει ανταγωνισμό. Η Η αλήθεια είναι ότι πραγματικά θα είχε, αν η Φεράρι δεν γινόταν ρεντικολο όλο και περισσότερο κάθε ΣΚ.

Νομίζω, πέρα από την πλάκα και τα πειράγματα, κάνεις δε θέλει να δει πρωτάθλημα να τελειώνει στη Σιγκαπούρη, ούτε την RBR με διπλάσιους πόντους από τη μερκ (η φοράδα θα είναι τρίτη). Θέλουμε το 2007->2011.

12(+1) χρόνια τώρα το πρωτάθλημα παίζει μεταξύ RBR ή Μερκ. Και αυτό μονότονο είναι.

Το πρόβλημα βέβαια δεν είναι αυτές οι δύο, είναι ξεκάθαρα οι άλλες οκτώ...

Ιδανικά θα είχαμε σεζόν 2010, με 3 ομάδες να παλεύουν για τίτλο, απλώς με Mercedes στην θέση της McLaren και Verstappen στην θέση του Vettel, Leclerc στην θέση του Alonso και Hamilton στην θέση του...Hamilton :D. Προσωπικά θα ήθελα και Alonso στο παιχνίδι.

Δυστυχώς η Φερράρι δεν είναι καν ικανή ως ομάδα να φτάσει τους άλλους δύο πλέον και η RB απλά δεν κάνει πια λάθη στρατηγικής και δεν έχει θέματα αξιοπιστίας στον κινητήρα (οι εγκαταλείψεις στην αρχή δεν ήταν θέμα κινητήρα). 

Οπότε θα πρέπει δυστυχώς να συνηθίσουμε τον Μαξ να κερδίζει χωρίς ανταγωνισμό. Έχει καταντήσει βαρετή η F1 πλέον.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, AKATADIOKTOS είπε

Πως γίνεται να χαθεί η δημοτικότητα; Τα μονοθέσια δεν σχεδιάστηκαν απο το μηδεν για να τονωθεί η δημοτικότητα και να μπορεί να διεκδικεί πρωτάθλημα ακόμη και ο τελευταίος οδηγός;

Βρε μήπως είσαι ο Τομπαζης-hater με νέο φρέσκο λογαριασμό; Ο τρόπος γραφής και η λογική είναι παρόμοια. Ρωτάω σοβαρά για να μην χάνουμε χρόνο σε άσκοπες εξηγήσεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, AKATADIOKTOS είπε

Θέλατε να σπάσει η κυριαρχία της Μερσεντές και να έρθει η κυριαρχία της RB ή της Ferrari; Απο το 2000 μέχρι σήμερα έχεις 3 αυτοκρατορίες στην F1 και μετά το χάος.Η αυτοκρατορία της ferrari,η αυτοκρατορία της Mercedes και η αυτοκρατορία της RB.Το θέμα είναι το πόσο αργά ή γρήγορα θα εναλλάσσονται οι 3 αυτοκρατορίες απο την θέση του πρωταθλητή ή ότι θα πρέπει να δομηθεί η F1 με τέτοιο τρόπο ώστε να μην δημιουργούνται αυτοκρατορίες;

Μπα δεν με ενδιαφέρει προσωπικά καμία αυτοκρατορία. Αν κ η της Φερράρι με Σουμάχερ δεν είχε όλα τα χρόνια τα χαρακτηριστικά αυτά. Δεν με ενδιαφέρει αν τα παίρνει πάντα και αρκεί ναην έχουμε βαρετους αγώνες κ πρωταθλήματα. Φέτος κατάντησε βαρετό αλλά δεν οφείλεται μόνο στην rb. Kατα κύριο λόγο οφείλεται στα καραγκιζιλικια της φοράδας.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάθε αλλαγή που κάνουν τα τελευταία 12 χρόνια ευνοούν τις αντίπαλες ομάδες της Ferrari. Τυχαίο? Ναι λέω εγω. Αλλά κάπου και λίγο σέβας κύριοι. Ήταν εκεί πριν από αυτούς αδιάλειπτα και θα είναι εκεί και μετά από αυτούς. Η Ferrari δεν συμμετέχει στην F1 είναι η ίδια η Formula1. Άνθρωποι που δούλεψαν για την Ferrari όταν πήγαν σε άλλα  πόστα προφανως για να μην κατηγορηθούν ότι την ευνοούν ασέλγησαν πάνω της. Ένας από αυτούς είναι και ο Τομπάζης. Ακόμα και ο Ιταλός κριτής που αφαίρεσε την νίκη του Φέτελ και την εδωσε στον Λουης το παραδέχθηκε εκ των υστέρων ότι έκανε λαθος και οτι η απόφαση του θα ηταν διαφορετική εάν ο Φέτελ οδηγουσε άλλο μονοθέσιο. 
Βαλτε μέσα όσες TOYOTA BMW θέλετε, Φέρτε την αγαπημένη μου AUDI πρωτάθλημα χωρίς Ferrari έστω και στις τελευταίες θέσεις δεν είναι Formula 1.
Κάποια στιγμή ο Αμερικανός θα φύγει, τοτε αυτοί που θα κρατούν το πρωτάθλημα θα ειναι η Ferrari η maclaren η Reno και η Honda.

Edit : FORZA FERRARI

Επεξ/σία από dkstopo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, dkstopo είπε

Άνθρωποι που δούλεψαν για την Ferrari όταν πήγαν σε άλλα  πόστα προφανως για να μην κατηγορηθούν ότι την ευνοούν ασέλγησαν πάνω της. Ένας από αυτούς είναι και ο Τομπάζης.

Εσύ είσαι ο Τομπάζης-hater που αναφέρεται πιο πάνω ο σχολιαστής "merphi"; Ασέλγησε ο Τομπάζης πάνω στην Ferrari; Με τις αλλαγές στα καινούργια μονοθέσια πιστεύεις πως ασέλγησε και σε αυτό το κομμάτι; Θεωρείς πως αν δεν είχε γίνει η σχεδιαστική αλλαγή τώρα η ferrari θα πρωταγωνιστούσε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, mandos είπε

12(+1) χρόνια τώρα το πρωτάθλημα παίζει μεταξύ RBR ή Μερκ. Και αυτό μονότονο είναι.

Το πρόβλημα βέβαια δεν είναι αυτές οι δύο, είναι ξεκάθαρα οι άλλες οκτώ...

To πρόβλημα είναι ξεκάθαρα η Ferrari! :D

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...