dtk-386 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 1 λεπτό πριν, Snoob είπε Θα μου έκανε τεράστια εντύπωση τυχόν μετακίνηση του Λεκλέρκ στη RB. Θεωρητικά θα έδινε μεγάλες μάχες, πρακτικά θα αναστάτωνε τελείως την ισορροπία μιας ομάδας που έχει έναν (σύντομα δις) πρωταθλητή και παίρνει κατασκευαστών πανεύκολα. Βέβαια, ένα ερώτημα είναι μήπως, σαν άλλος Αλόνσο, ο Μονεγάσκος δεν αντέξει να τρώει τα χρόνια του εκεί, αλλά να πάει πού; αν πάει LEC στην RB θα έχουμε πρωτάθλημα που θα ανταγωνίζονται οι 2 τους για το ποιος θα το κατακτήσει άρα ενδιαφέρον στα ύψη. οι άλλοι κομπάρσοι με κάποιες εκπλήξεις από RUS..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papp0us Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 1 λεπτό πριν, mtifosi είπε Παμε παλι μπας και γινει κατανοητο. H FIA ειναι υπευθυνη για τους ελεγχους και οι οποιοι πρεπει να ειναι συγκεκριμενοι στην αρχη της καθε σεζον και οι ομαδες να συμμορφωνονται με αυτο. Απο την στιγμη που μια ομαδα περναει αυτους τους ελεγχους ειναι σε ολα νομιμη.Η μοναδικη αλλαγη που μπορει να γινει ειναι για λογους ασφαλειας κατι που χρησιμοποιησε η FIA ως προφαση για την τεχνικη οδηγια 039 μετα απο πιεση απο mercedes. Και μαλιστα ως αποτελεσμα ειναι οτι το προσχημα του porpoising εχει παραμεινει και το αποτελεσμα αυτης της αλλαγης ειναι η αλλαγη ισορροπιων. Ποσο ποιο απλα να το γραψω... Έχεις μπερδέψει το κανόνα, με τον έλεγχο της συμμόρφωσης με τον κανόνα. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΛΕΓΧΑΝ, τα πατώματα απαγορευτόταν να έχουν Flex. Αυτό δεν αλλάζει ό,τι έλεγχος και να γίνει. Το πως θα εξετάσει η FIA την ακαμψία του πατώματος των μονοθέσιων δεν έχει σημασία, θα μπορούσε να τους πει "φερτε τα πατώματα εδώ θα τα πατήσει η κυρα μαρια που έχει εμπειρία απο πάτημα σταφυλιών". Το μόνο που ενδιαφέρει τις ομάδες, είναι να ειναι εντος κανονισμών. Μπράβο τους που βρήκαν το παραθυράκι στον έλεγχο σου λέω, εγώ είμαι υπέρ τέτοιων περιπτώσεων, ΑΛΛΑ αφού τους πιασανε , έπρεπε να κινηθούν γρήγορα και να το διορθώσουν. Δεν το έκαναν. Δεν φταίει η FIA που απλά εφαρμόζει τους κανονισμούς. Το μοναδικό που άλλαξε στους κανονισμούς, είναι η υποχρέωση για αύξηση του Ride height σε ομάδες που έχουν porpoising, κάτι που έγινε για λόγους ασφαλείας, αφού ειχαν κάνει τους οδηγούς σέικερ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ts0ts0s Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mtifosi Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, papp0us είπε Έχεις μπερδέψει το κανόνα, με τον έλεγχο της συμμόρφωσης με τον κανόνα. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΛΕΓΧΑΝ, τα πατώματα απαγορευτόταν να έχουν Flex. Αυτό δεν αλλάζει ό,τι έλεγχος και να γίνει. Το πως θα εξετάσει η FIA την ακαμψία του πατώματος των μονοθέσιων δεν έχει σημασία, θα μπορούσε να τους πει "φερτε τα πατώματα εδώ θα τα πατήσει η κυρα μαρια που έχει εμπειρία απο πάτημα σταφυλιών". Το μόνο που ενδιαφέρει τις ομάδες, είναι να ειναι εντος κανονισμών. Μπράβο τους που βρήκαν το παραθυράκι στον έλεγχο σου λέω, εγώ είμαι υπέρ τέτοιων περιπτώσεων, ΑΛΛΑ αφού τους πιασανε , έπρεπε να κινηθούν γρήγορα και να το διορθώσουν. Δεν το έκαναν. Δεν φταίει η FIA που απλά εφαρμόζει τους κανονισμούς. Το μοναδικό που άλλαξε στους κανονισμούς, είναι η υποχρέωση για αύξηση του Ride height σε ομάδες που έχουν porpoising, κάτι που έγινε για λόγους ασφαλείας, αφού ειχαν κάνει τους οδηγούς σέικερ. Στην Formula1 o ελεγχος της συμμορφωσης ειναι ο κανονας... Επεξ/σία 4 Σεπτεμβρίου 2022 από mtifosi Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
papp0us Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 1 λεπτό πριν, mtifosi είπε Στην Formula1 o ελεγχος της συμμορφωσης ειναι ο κανονας... Στη Formula 1 αμα δεν σε πιάσουν να κλέβεις, δεν κλέβεις. Τους έπιασαν. Ακριβώς έτσι έγινε πέρσι με την RB και την Mercedes που είχαν κάνει τις αεροτομές λάστιχο. Άλλαξε ο έλεγχος, άλλαξαν οι αεροτομές, ολα καλά, δεν έγινε ποτέ τίποτα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
basilis_k6 Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 αφου δεν εχασε σημερα η ρβ δεν χανει ποτε. πιαστηκαν αδιαβαστοι. ο αλονσο πρωτος εβαλε hard και γυριζε γρηγορα χθες. το μυριστηκε ο γατος... οι μερκ το ειδαν νωρις και γιαυτο μπηκα με M ωστε να πανε στο μοναδικο H για το μεγαλο stint. η ρβ και η φερραρι μυρωδια δεν πηραν... στα μισα του αγωνα το κατάλαβαν οτι η Μ ειναι αργη γενικως. θα μου πεις ποιος το περιμενε.. αψογη αλπιν και μερκ, εκατσε στραβη με το sc αλλα οκ, συμβαινει. φερραρι τσιρκο αλλα οκ, αυτο πλεον ειναι το δεδομένο, εκπληξη θα ηταν να κανουν εναν φυσιολογικο αγωνα. επισης και οι δυο οδηγοι ειχαν και εχουν καλο αμαξι, ειναι αργοι στον αγωνα και σε αυτο δεν φταινε μονο οι μηχανικοι. περιμενουν και feedback απο σενα. οι μεγαλοι οδηγοι ηξεραν να στηνουν και το καρο τους, ηξεραν να δινουν σωστες κατευθυνσεις. μαλλον αυτο δεν το χουν οι κοκκινοι η εχουν γτπ μηχανικους που κανουν οτι θελουν γιατι ειναι φαση δημοσιο εκει μεσα. μεγαλο μπραβο στην αλπιν και ειδικα στον αλονσο, μπραβο στον νορρις, παλευει με ενα κακο αμαξι. περες πιο μετριος απο τον καφε μου... 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mtifosi Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 7 λεπτά πριν, papp0us είπε Στη Formula 1 αμα δεν σε πιάσουν να κλέβεις, δεν κλέβεις. Τους έπιασαν. Ακριβώς έτσι έγινε πέρσι με την RB και την Mercedes που είχαν κάνει τις αεροτομές λάστιχο. Άλλαξε ο έλεγχος, άλλαξαν οι αεροτομές, ολα καλά, δεν έγινε ποτέ τίποτα. Καλα στην F1 πανε αναλογα με τα κεφια τους. Τωρα προσχημα ασφαλεια και το porpoising ακομα εδω. Αντε να δουμε τι αλλο θα σκεφτουν αναλογα με τις ορεξεις. Απλα η ferrari επειδη ως συνηθως παιρνει και τα περισσοτερα χρηματα λογω συμβολαιου παντα κανει πισω οταν θιγεται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
specre Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, stolenweapon είπε Στην Merc θα τους αφήσουν αρχικά να τρέξουν χωρίς team orders και λοιπά στους πρώτους αγώνες και θα κάνουν Νο1 όποιον είναι πιο γρήγορος (ότι έκαναν το 17 με Χαμ και Μπομπότα). Νομίζω πως ο Leclerc μπορεί να νικήσει τον Γιώργο στα ίσα. Δεν το νομίζω. Έχουν κακή εμπειρία από Ham, Rosberg. Για αυτό αυτοί και η RB διαλέγουν "υποδεέστερους" 2ους οδηγούς, για να μην έχουν συγκρούσεις (μεταφορικά & κυριολεκτικά) μεταξύ τους. Τον Γιώργη τον φέρανε για να μπει Νο1 όταν φύγει ο κοτσίδας. Φέτος δεν πάνε για κανένα πρωτάθλημα, οπότε δεν τους πολυαπασχολεί. 1 ώρα πριν, stolenweapon είπε Εμένα μου φαίνεται πως ο Leclerc έχει κουραστεί πια από τις συνεχείς απογοητεύσεις. Του υποσχέθηκαν του ανθρώπου μονοθέσιο που θα παλέψει για τίτλο, και έχει πάλι το 3ο μονοθέσιο όπως και πέρυσι. Βέβαια υποθέσεις από τον καναπέ είναι αυτά, δεν ξέρουμε τι γίνεται behind the scenes. Συμφωνούμε. Φυσικά και έχει κουραστεί. Πoιος δε θα κουραζόταν. Φαίνεται και από τη "γλώσσα του σώματος" του. Εγώ στη θέση του, σε κάθε μ@λ@κία της ομάδας, θα έριχνα το μονοθέσιο σε τοίχο. Ίσως βάζανε μυαλό με τόσα έξοδα Αλλά δε νομίζω πως έχει άλλη επιλογή έως και του χρόνου. Επεξ/σία 4 Σεπτεμβρίου 2022 από specre 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
flexpick Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 27 λεπτά πριν, ts0ts0s είπε Του Μασι του αρεσε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tommy^ Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 2 ώρες πριν, ~mxls~ είπε Λεκλερ τυχερός για 3η θέση. Εκεί φτάσατε φοράδες. Για ποιο λογο τυχερος; Οδηγησε οσο πιο γρηγορα μπορουσε και η αναμπουμπουλα με τα VSC και SC δεν ευνοησε εκεινον αλλα τον Μαξ και τα Μερσεντες (ασχετα αν δεν τους βγηκε στον Χαμ). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
james01gr Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 Δεν εχει λόγο η Rb να πάρει κανέναν οδηγό καλύτερο του Περεζ αφού σηκώνει και τα 2. Εάν κάποια ομάδα ήταν ανταγωνιστική τότε οκ να πάρει και δεύτερο πολύ καλό οδηγό με το ρίσκο να καεί η ομάδα με τις κόντρες. Το θέμα είναι πως η φεραρι είναι τραγική. Από την μία βλέπεις την merc που δεν πάει για πρωτάθλημα να κάνει πιτ στοπ back to back και να χάνει ένα δευτερόλεπτο στην αλλαγή του Russell και οι άλλοι σε ένα Πιτ στοπ να ξεχνάνε το λάστιχο, να αφήνουν τα αεροκλειδα. Να βγάζουν τον Σαινθ χωρίς να ελέγξουν εάν έρχεται κάποιος πίσω του από την στιγμή που το SC περνά μέσα από τα pits... Dream team. Ας φτιάξουν αυτά φέτος, γιατί εάν δεν τα φτιάξουν του χρόνου ακόμη και καλύτερο μονοθέσιο να έχουν πάλι τα ίδια θα έχουμε. Σε όσους λένε για τις merc σήμερα δεν ήταν ταχύτερες, απλά προσαρμοσαν σωστά την στρατηγική τους και έφτασαν έως εκεί γιατί έκαναν ένα Πιτ στοπ λιγότερο. Στα ίσια, τους περνάνε και η Rb και η Ferrari. Ακόμη και soft να είχε ο Hamilton δεν θα μπορούσε να κρατήσει κανέναν πίσω του. Το πολύ να άντεχε έναν γύρο με τον leclerc. Το vsc κατέστρεψε την merc ενώ η alpha tauri πρέπει να τιμωρηθεί γιατί απλα έβγαλε ένα ανασφαλές μονοθέσιο στον αγωνα ΥΓ αυτό που κάνει ο vettel στην έξοδο του pit lane ήταν απίστευτο. Ωραίος αγώνας γιατι μάλλον σήμερα ήταν η μέρα της βλακειας, απίστευτα πράγματα από πολλές ομάδες 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tommy^ Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 1 ώρα πριν, stolenweapon είπε ας ελπίζουμε ότι θα δούμε παρόμοια με Φερράρι στην Monza. ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΧΑΑΧ καλο! 1 ώρα πριν, stolenweapon είπε Ο Λεκλέρκ χάνει χρόνια στην Φερράρι. Δεν έχουν μονοθέσιο για τίτλο, η ομάδα γενικά δεν μπορεί να πάρει τίτλο και πλέον θα παλεύει για podiums. Ήταν πιο αργή από την RB και την Merc σε πίστα κομμένη και ραμμένη για την φοράδα. Ο σερ δεν νομίζω να συνεχίσει πέρα από το 23. Δεν έχει διάθεση πια να συνεχίσει, τρώει απογοήτευση μετά την άλλη και να πω την αλήθεια δεν νομίζω ότι μπορεί να νικήσει τον Μαξ στα ίσα για το 8ο, και η RB δεν πρόκειται να κρατήσει τον Perez αφού τελειώσει το συμβόλαιο του. Αν ήμουν στην θέση του Λεκλέρκ θα κοιτούσα να πάω σε μια από αυτές τις θέσεις, εκτός βέβαια αν η Φερράρι πάρει τίτλο μέχρι τότε. Ο Σερ παραμενει ακρως ανταγωνιστικος και τις περισσοτερες φορες πιο γρηγορος απο Γιωργη, οποτε με μονοθεσιο ισαξιο της RBR εχει πιθανοτητας να παρει το 8ο (ωστε να δω κι εγω παλι τη φατσουλα του Τοτο χαρουμενη). 1 ώρα πριν, vorlon68 είπε Αν πάει ο εκλεράκης στην RB θα έχουμε αναβίωση του Σεννα-Προστ. Θα κοπανιούνται μέχρι και στον προσομοιωτη Να παει ο Μαξ στη Φερραρι να δουμε τι ψαρια πιανει σε ομαδα εκτος της RBR. 1 ώρα πριν, papp0us είπε Τι φταίει η FIA; Φταιει για την προχειροδουλεια που επεδειξε στην περιγραφη της νομοθεσιας για την ευκαμψια του πατωματος. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zanskou Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 Μέλος Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 Έκλαψα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Witcher1st Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 2 ώρες πριν, Macosj είπε Σε ταχύτητα όμως δεν φαίνεται να είναι πιο γρήγορος από χαμ. Η στρατηγικη της μερσ ήταν να κρατήσουν τα δύο μονοθέσια με μέση τον Μαξ πίσω για 10 γύρους. Ο ρασελ έσπασε αυτή τη στρατηγική απαιτώντας να βάλουν μαλακά. Τότε η μερσ έπρεπε να βάλει και τον χαμ μέσα, διότι δεν είχε καμία ελπίδα μόνος με μέση φθαρμένη και πίσω όλοι με μαλακά καινούρια. Πόσο μαλλον με τον Μαξ πίσω με καλύτερο μονοθέσιο, καλύτερα λάστιχα και θα έλεγα στο ίδιο επίπεδο με αυτόν Μαλλον ηθελαν να δουν τελικο abu dhabi σε επαναληψη. Δεν εξηγειται αλλιως.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ghostrider Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 4 Σεπτεμβρίου 2022 7 λεπτά πριν, tommy^ είπε Να παει ο Μαξ στη Φερραρι να δουμε τι ψαρια πιανει σε ομαδα εκτος της RBR. το μονο που θα δουμε σε μια τετοια περιπτωση ειναι τον max να γινεται βανταμ και να τους αρχιζει ολους στις μπουφλες 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις