Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

20 λεπτά πριν, papp0us είπε

Πρώτα απο όλα ρε παιδιά το μόνο κοινό της F1 με την F1 20 χρόνια πίσω είναι το όνομα. Λέμε κάθε φορά, ότι αν δίναμε το αυτοκίνητο του Senna στο Norris ξέρω γω, με το ζόρι θα το κράταγε στην πίστα. Όσο και αν δε θέλετε να το δεχτείτε, το ίδιο θα συνέβαινε και με τον Senna στην αντίθετη κατάσταση.

Θα έβλεπε τα κουμπάκια, και θα άκουγε οτι θα έπρεπε να μπαίνει λίγο πιο σοφτ στη στροφή "για να μην πληγώσει τα λάστιχα" και θα έβγαινε τελευταίος, αν δε τα παρατούσε στη μέση του αγώνα να πάει σπίτι του.

Μη πάτε τόσο μακριά, τα αυτοκίνητα , και ο ρόλος του οδηγού είναι ΑΚΡΩΣ διαφορετικά απο την εποχή του Hakkinen και του Schumacher. Ούτε γκοτ , ουτε μποτ, ούτε τίποτα. Υπάρχουν ΤΡΟΜΕΡΟΙ οδηγοί, καλοί οδηγοί, μέτριοι οδηγοί, και υπάρχει και ο Latifi με τον Grosjean, που εντάξει, δεν έχω μουτρα να τους κρίνω, γιατί αν έτρεχα εγώ με μονοθέσιο της F1 και αυτοί με τα πόδια, θα κέρδιζαν, απλά δεν είναι στο επίπεδο της F1.

Μην βάζεις τον Grosjean στο ίδιο επίπεδο με το μπάζο τον Goatifi..o Grosjean έπαιρνε podiums με Lotus και δεν τα πήγαινε και άσχημα απέναντι στον Iceman.

Grosjean και Maldonado είχαν ταχύτητα, σταθερότητα δεν είχαν απλώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

44 λεπτά πριν, papp0us είπε

Πρώτα απο όλα ρε παιδιά το μόνο κοινό της F1 με την F1 20 χρόνια πίσω είναι το όνομα. Λέμε κάθε φορά, ότι αν δίναμε το αυτοκίνητο του Senna στο Norris ξέρω γω, με το ζόρι θα το κράταγε στην πίστα. Όσο και αν δε θέλετε να το δεχτείτε, το ίδιο θα συνέβαινε και με τον Senna στην αντίθετη κατάσταση.

Θα έβλεπε τα κουμπάκια, και θα άκουγε οτι θα έπρεπε να μπαίνει λίγο πιο σοφτ στη στροφή "για να μην πληγώσει τα λάστιχα" και θα έβγαινε τελευταίος, αν δε τα παρατούσε στη μέση του αγώνα να πάει σπίτι του.

Μη πάτε τόσο μακριά, τα αυτοκίνητα , και ο ρόλος του οδηγού είναι ΑΚΡΩΣ διαφορετικά απο την εποχή του Hakkinen και του Schumacher. Ούτε γκοτ , ουτε μποτ, ούτε τίποτα. Υπάρχουν ΤΡΟΜΕΡΟΙ οδηγοί, καλοί οδηγοί, μέτριοι οδηγοί, και υπάρχει και ο Latifi με τον Grosjean, που εντάξει, δεν έχω μουτρα να τους κρίνω, γιατί αν έτρεχα εγώ με μονοθέσιο της F1 και αυτοί με τα πόδια, θα κέρδιζαν, απλά δεν είναι στο επίπεδο της F1.

Κουλός ο Grosjean διαβάστηκε και αυτό

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

"Δεν είναι στο επίπεδο της F1" γράφω εγώ. Απαντήσεις "Τον βάζεις στο ιδιο καζάνι με τον Latifi (επειδή ειναι στην ίδια πρόταση)" , "Κουλός"

Αμα δε θέλετε να διαβάσετε, δε σας βάζει κανείς το πιστόλι στον κρόταφο. Αν τον θεωρείτε στο επίπεδο της F1 να το συζητήσουμε.

11 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Αν δεν είναι ο Χάμιλτον γκοατ, δεν θέλω άλλο την Φ1 στη ζωή μου.

Μια μέρα θα κρεμάσει τα ακουστικά του ο Wolff , και θα ξεμείνει απο αλατοπίπερο η ζωή, μέχρι τότε συνεχίζουμε.

Επεξ/σία από papp0us
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, stolenweapon είπε

Μην βάζεις τον Grosjean στο ίδιο επίπεδο με το μπάζο τον Goatifi..o Grosjean έπαιρνε podiums με Lotus και δεν τα πήγαινε και άσχημα απέναντι στον Iceman.

Grosjean και Maldonado είχαν ταχύτητα, σταθερότητα δεν είχαν απλώς.

μια χαρα σταθερότητα ειχαν. σχεδόν πάντα έβρισκαν στόχο (τα αντίπαλα μονοθέσια) :P

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, papp0us είπε

με τον Grosjean

να θυμήσω ότι έχει 10 (!) podiums , 391 πόντους και έναν ταχύτερο γύρο, θα σε κέρδιζε ακόμα και αν τρέχατε και οι 2 με το αμάξι σου :D

9 λεπτά πριν, papp0us είπε

Αμα δε θέλετε να διαβάσετε, δε σας βάζει κανείς το πιστόλι στον κρόταφο. Αν τον θεωρείτε στο επίπεδο της F1 να το συζητήσουμε.

Μάλλον ήταν για F1, όπως και ο MAG εξάλλου. Καλός midfield, όπως και τόσοι άλλοι εξάλλου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, mandos είπε

να θυμήσω ότι έχει 10 (!) podiums , 391 πόντους και έναν ταχύτερο γύρο, θα σε κέρδιζε ακόμα και αν τρέχατε και οι 2 με το αμάξι σου :D

θα με κέρδιζε και αν πατούσε το γκάζι στο πάτωμα του συνοδηγού, απλά δεν πιστεύω οτι είναι επιπέδου F1, ψώματα να πώ δηλαδή τώρα;  12-13 έκανε δυο καλές σεζόν, με ένα καλό αυτοκίνητο. Με την ίδια Lotus ο Raikkonen είχε 15-20 Podiums και 2 νικες, και αυτός είχε 9  podium τα 7 τρίτος, και 11 εγκαταλείψεις σε 39 αγώνες. 

Ξαναλέω, δεν λέω οτι είναι ΚΑΚΟΣ οδηγός, δεν ανέφερα το κακός για κανεναν επίτηδες. Απλά δεν τον θεωρώ ικανό για F1.

Αν του χρόνου δηλαδή πάρει Latifi η Mercedes και κάνει 5 Podium ξαφνικά θα γίνει καλός οδηγός;

Επεξ/σία από papp0us
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, flexpick είπε

Ποσο αυθορμητα μετα απο τοσα χρονια οδηγος; 

 

Δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις? Το είχαν σχεδιασμένο και περίμεναν ποτέ θα γίνει κάτι για να το πουνε?

Λεω οτι οταν εγινε συμβάν είπαν αυτό που είχαν στο μυαλό τους χωρίς να έχουν την ψυχραιμία να το κρατήσουν ή να το ωραιοποιησουν. Ο Κ-Mag μετά όταν ηρέμησε, το πήρε αμέσως πίσω...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, liakinen είπε

Έχω πειστεί ότι οι Ιταλοί δουλεύουν με λογική μαφίας. Οτι και να γίνεται εκεί μέσα το κρατάν κρυφό, μέσα στην οικογένεια, κανένας άλλος δεν πρέπει να έχει πρόσβαση. Κανείς δεν μιλάει εναντίον της οικογένειας. Ο Leclerc τους καλύπτει όλη την ώρα. Μεγάλωσε εκεί μέσα.

Αλλά απο την άλλη τι άλλο μπορεί να κάνει; Ελπίζει μέσα στα επόμενα 6-8 χρόνια που θα είναι στην ακμή του, η Ferrari θα έχει ένα καλό αυτοκίνητο και καλή ομάδα για να πάρει ένα πρωτάθλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αμφιβάλλω πλέον αν θα μείνει τόσα χρόνια στους κόκκινους. Το αντίο του Hamilton σε λίγα χρόνια ίσως φέρει εξελίξεις. Εκτός αν του χρόνου η Ferrari αρχίσει να παίρνει τίτλους. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, merphi είπε

Έχω πειστεί ότι οι Ιταλοί δουλεύουν με λογική μαφίας. Οτι και να γίνεται εκεί μέσα το κρατάν κρυφό, μέσα στην οικογένεια, κανένας άλλος δεν πρέπει να έχει πρόσβαση. Κανείς δεν μιλάει εναντίον της οικογένειας. Ο Leclerc τους καλύπτει όλη την ώρα. Μεγάλωσε εκεί μέσα.

Αλλά απο την άλλη τι άλλο μπορεί να κάνει; Ελπίζει μέσα στα επόμενα 6-8 χρόνια που θα είναι στην ακμή του, η Ferrari θα έχει ένα καλό αυτοκίνητο και καλή ομάδα για να πάρει ένα πρωτάθλημα.

H Ferrari θέλει έναν οδηγό ΓΚΡΙΝΙΑΡΗ. Να τους κρεμάει μανταλάκια κάθε φορά που κάνουν μαλακία, και οχι να φορτώνεται τα πάντα. Δεν είναι τρελοί βέβαια να πάρουν οδηγό να τους ξεβολέψει, για αυτό πιστεύω και δεν πήγε ποτέ εκει ο Hamilton, γιατι αν ήθελαν να πάει, δε θα έλεγε όχι. Θα μπορούσε να τους βάλει σε σειρά ο Verstappen, αλλα θα ήταν τρελός να πάει στη Ferrari τώρα, και απο τους σχετικά νέους οδηγούς, δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιος άλλος με προσωπικότητα να τους στριμώξει.

Όλες οι ομάδες κοιτάνε να έχουν χαρούμενους τους οδηγούς τους, τουλάχιστον τους πρώτους,  και η Ferrari κάνει οτι μπορεί για να τους εξηγήσει οτι είναι απλά δυο χέρια που κρατάνε το τιμόνι.

Για να μην κρυβόμαστε πισω απο το δάχτυλο μας, τα ίδια σκ@τ@ ,αν όχι χειρότερα, είναι η Mclaren.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, liakinen είπε

Εκτός αν του χρόνου η Ferrari αρχίσει να παίρνει τίτλους. 

Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να σταματήσεις να τους παίρνει η RBR ή η Merc.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Verstappen είναι άπιαστος στους τελευταίους αγωνες. Leclerc πολύ καλός οδηγός, αλλά τον σαμποταρει η ίδια η Ferrari με τα τσιρκα που κάνει στην στρατηγική. Θα ήθελα Norris κ Russell σε πιο ανταγωνιστικα μονοθέσια, γτ Sainz κ Perez δεν πολυ πείθουν. Είναι τόσα χρόνια στην F1. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, mandos είπε

Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να σταματήσεις να τους παίρνει η RBR ή η Merc.

Οκ δεκτό αλλά πλέον μάχεται με αξιώσεις. Το μεγαλύτερο πρόβλημα τους που το ξέρουν αλλά για δικούς τους λόγους δεν το διορθώνουν τα μεγάλα κεφάλια των κόκκινων, είναι ότι μόνο με Ιταλούς κορυφή δύσκολα θα δούνε. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...