Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το βαζω σε σπόιλερ γιατί η εικόνα σοκάρει. Παίζει μόνο ο ΛΟΑΤΚΙ δικαιωματιστης πρώην δημοσιογράφος Πάνος Σειτανιδης να υποστηρίζει τον παρακάτω κύριο. 

Spoiler

C42572-CB-3-DD4-49-ED-8-FDF-8-C9-AD6-E91


 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, vassilis018 είπε

ποιος διέλυσε τον Μαξ?

Για δες ποσες pole εχει φετος o leclerc και ποσες ο max που δηθεν ειναι και μεγαλυτερο ταλεντο..?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το ενα φερνει το αλλο.

η ψυχολογια του μαξ απο πρωταθλητης να βλεπει οτι οδηγαει ενα πολύ καλο αμαξι (μετα τα ακυρα dnf στην αρχη της σεζον) σε συνδιασμο με τα καλα αποτελεσματα του δινουν φτερα, pun intended. 

απο την αλλη ο λεκ που ηρθε με πολυ μπουστ απο τα media οτι η φερραρι φετος γμει και σπρνει και ο λεκ θα τ σαρωσει ολα και μπλα μπλα μπλα εφαγε απανωτες ηττες απο την ομαδα του με κωμικα λαθη και ειναι λογικο να εχει πεσει ψυχολογικα και οδηγικα. παντως κρατιέται ακομα αλλα βλεποντας το τραινο που εχει τωρα η rb δεν μπορει να κανει και πολλα. οταν ηταν πιο γρηγοροι δεν καταφεραν να χτισουν διαφορα, τωρα λιγο δυσκολο να γυρισει το ματς. 

ο μαξ δειχνει ταχυτητα, εγκρατεια και κάνει λιγα λαθη. λεκ ειναι γρηγορος αλλα υστερει στα υπολοιπα. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, mtifosi είπε

Για δες ποσες pole εχει φετος o leclerc και ποσες ο max που δηθεν ειναι και μεγαλυτερο ταλεντο..?

οι νίκες φέρνουν το πρωτάθλημα, όχι οι pole.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, vassilis018 είπε

οι νίκες φέρνουν το πρωτάθλημα, όχι οι pole.

Συμφωνω αλλα στα pole φαινεται ποιος εχει το ταλεντο με σχεδον ισαξια μονοθεσια. Οσο για τις νικες ο leclerc εχει εγκαταλειψει μονο μια φορα απο δικο του λαθος ενω τις υπολοιπες απλα δεν εφταιγε ο ιδιος και μαλιστα βρισκοταν στην πρωτοπορεια με διαφορα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Binotto: "We didn't have the pace today. Red Bull has been very strong all weekend and was also strong in Hungary, a high load track. Red Bull is simply faster, we have to push on development, for this season and next."

Leclerc drove 1 kilometer per hour too fast in the pit lane. Binotto just explained that the sensor they normally use was not working due to overheating. Leclerc had problems with his cooling, presumably because a tear-off from Verstappen's helmet ended up in it.

 

Επεξ/σία από Shyn
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, Lotof είπε

 μόνο ο ΛΟΑΤΚΙ δικαιωματιστης 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

C42572-CB-3-DD4-49-ED-8-FDF-8-C9-AD6-E91


 

Απο τους λιγους στο φορουμ που λεει γιατι δε παει τον Σερ και δε το γυρναει στο οδηγικο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, dimoskoutr είπε

Από τον sainz θα τερματίσει σίγουρα πίσω. Και μετά άντε σαν Φεράρι, με δύο χρόνια στα οποία ο Ισπανός θα έχει τερματίσει πάνω από τον εκλερακη, να πεις του Ισπανού "θα είσαι ο δεύτερος οδηγός μας"... Καλά θα πάει αυτό.

Αστειεύεσαι; :D 

Δεν υπάρχει περίπτωση να τερματισει πίσω απο Σαινθ. Ο Σαινθ κάνει πολλά περισσότερα λάθη και ο μόνος λόγος που ειναι κοντά στον Λεκλερκ είναι λογω στρατηγικης που τον ευνοει. 

Δεν υπάρχει αγώνας όπου ο Σαινθ να ήταν ξεκάθαρα ταχύτερος του Λεκλερκ αυτη την σεζον. 
 

Αν τερματίσει ο Λεκλέρκ πίσω από Sainz και Russell θα είναι ξεκάθαρα λόγω της ομάδας, όχι από τα δικά του λάθη. Λες και ο Sainz δεν το έστειλε στο gravel 3 αγώνες στην σειρά, και o Russell δεν πέταξε βαθμούς στο Silverstone.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, ntinosterpsis είπε

Ο Χάμιλτον αποδεικνύει σε κάθε αγώνα της φετινής σεζόν ότι δεν είναι goat και ότι το μονοθέσιο έκανε την περισσότερη δουλειά. Από την άλλη ο Max μέχρι στιγμής οδηγάει απίστευτα, δεν πάει απλά γρήγορα.... 

Και εγώ πιστεύω ότι ο Μαξ είναι ο κορυφαίος οδηγός εβερ που έχει γεννηθεί σε αυτόν τον πλανήτη, και το φετινό μονοθέσιο του είναι χειρότερο από Ferrari, Merc, McLaren και Haas όμως τους νικά γιατί είναι οδηγάρα και σε αυτόν ισχύει το 90% οδηγός και όχι 90% μονοθέσιο όπως με όλους τους άλλους!!!!!

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν φοραδικός, θα πω 2 λόγια.

Μετά από τόσα χρόνια που δεν πρωταγωνιστούμε σε πρωτάθλημα, φέτος περίμενα να δω πιο κοντινές μάχες (σύμφωνα με τα δείγματα στους πρώτους αγώνες). Δε δέχομαι να λέει ο οποιοσδήποτε υπεύθυνος της φοράδας ότι δεν πάμε για πρωτάθλημα... από τις αρχές του πρωταθλήματος! Δεν είναι νοοτροπία επαγγελματικής ομάδας αυτή! Η Mercedes όπου στην αρχή "δεν ήταν πουθενά", κοντεύει να βγεί δεύτερη στο πρωτάθλημα (είναι 41 βαθμούς πίσω από φοράδα) και οι οδηγοί της πιο πάνω από της φοράδας (ο Γιωργάκης είναι μόλις 1 βαθμό πίσω από τον προδότη)! Αν είναι έτσι, ας μη συμμετέχουν, να πάνε σπίτια τους κι εμείς να υποστηρίζουμε άλλη ομάδα! Δε φταίνε μόνο οι οδηγοί. Κάνανε λάθη και αυτοί, κάποιοι ξεκίνησαν στραβά. Αλλά τα χάλια της φοράδας με στρατηγικές, αξιοπιστία, μη εξέλιξης του μονοθεσίου και πάνω από όλα νοοτροπίας, δεν τα φτάνουν!!! Φανταστείτε να μην είχε και χρήμα να επενδύσει σε πιο κατάλληλα άτομα. Έλεος πια!

Αυτά και ευχαριστώ όσους το διαβάσατε :P

  • Like 1
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλά μούτρα - στεναχώρια - απογοήτευση από αρκετούς σήμερα και χωρίς λόγο για κάποιους.

Perez μετά το τέλος του αγώνα με το ζόρι να πάει να αγκαλιάσει, δώσει χέρια στους ανθρώπους της ομάδας του. Του φταίει κάτι; Κάποιος; που δεν μπόρεσε ούτε για πλάκα να διεκδικήσει την νίκη;

Carlos τα ίδια και αυτός, δηλώσεις, γλώσσα σώματος που υποδηλώνουν απογοήτευση. Στην περίπτωση του μάλλον εξαιτίας της διαφοράς δυναμικότητας των μονοθεσίων.

Λεκλέρ, μου δίνει την αίσθηση από την επικοινωνία με την ομάδα κατά την διάρκεια του αγώνα ότι οι σχέσεις σε ένα βαθμό έχουν "διαρραγεί".

Όσον αφορά τον Max εκτός του ότι έχει το καλύτερο μονοθέσιο και την καλύτερη ομάδα (στρατηγική, οργάνωση, άτομα στις κορυφαίες θέσεις) δείχνει ότι όσο μεγαλώνει και ωριμάζει και καθώς σε μεγάλο βαθμό του έφυγε - εγκατέλειψε τις μαλ@κίες, την ορμή, την παρόρμηση της μικρής ηλικίας έχει όλα τα φόντα να μείνει στην ιστορία του αθλήματος. Τρομάζει πλέον τον ανταγωνισμό.

 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mtifosi είπε

Μιλας για αυτον που ειχε διαλυσει τον max σε δοκιμαστικα και καθαρη ταχυτητα και που του κοστισαν τα λαθη και η αξιοπιστια κυριως της ομαδας..? Ποιο αστοχο και ασχετο σχολιο απο αυτο δεν υπαρχει... 

Και εγώ Ferrari θέλω, κάλμα, καλύτερος  μέχρι τώρα ο Μαξ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Λεκλέρκ πρέπει να αρχίσει να τους γράφει στα @@ του και να κάνει ότι θέλει.

Πολλές φορές έχει διαφωνήσει με τους "strategists" κατά την διάρκεια αγώνα, οπότε κάτι μου λέει ότι του έχουν πει να μην διαφωνεί με τις στρατηγικές. Έτσι κι αλλιώς η Ferrari σε όλη της την ιστορία είχε πρόβλημα με internal politics, δεν αποκλείεται και να του είπαν κάτι τέτοιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.statsf1.com/en/2022/belgique/meilleur-tour.aspx

o ver κανει fastest lap με Μ λαστιχα αν θυμαμαι καλα στον 32ο με αρκετο καυσιμο ακομα.

με εξαιρεση τον λεκ που και παλι με S ειναι πιο αργος αλλα νομιζω ειχε να κανει και μια προσπεραση, δειτε απλα τους χρονους των άλλων. 1μιση δευτερολεπτο πιο αργος ο περεζ* με το ιδιο αμαξι και 2μιση(!!) ο σαινθ. 

ο συνδιασμος μαξ/ρβ σημερα ηταν τοσο μακρια απο τους αλλους που μπορουσε να κερδισει χωρις sc ακομα και απο το τέλος. αστειο απλα...

 

*εξου και τα νευρα περεζ. δεν ειναι τοσο πιο αργος απο τον μαξ. κατι δεν παει καλα εδω...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...