Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σωστη στρατηγικη απο Φερραρι με ωραιο tow, αλλα ο Sainz εκανε λαθη.

Ουτε ο Περεζ βελτιωσε στον τελευταιο του γυρο(0.8s πισω απο Μαξ), πιστευω αν επαιρνε tow απο Max θα ηταν μπροστα απο Sainz.

8 λεπτά πριν, Virus200 είπε

Πως κατάφερε ο περεζ και έμεινε πίσω από τον σαινζ μετα τον γύρο που έκανε ο Ισπανός ουτε ο ίδιος πρέπει να το ξέρει.

Εκανε λαθη στο Sector 2: Ο Περεζ στην τελευταια του προσπαθεια πηγε 0.7s πιο αργα στο sector 2 σε σχεση με την προτελευταια του προσπαθεια.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μουλωχτος ο προδοτης σημερα .... τι μου θυμιζει τι μου θυμιζει ααα την εξισου μουλωχτη νικη του.
αλεπου ο senior αλεπουδακι ο junior ....
παντως αυριο για νική θα παει μονο αν κανει του κεφαλιου του με την στρατηγική

Οσο για τον ναντο ... γυρνα πισω στην φοραδα η εστω τηλεφωνα ... Λειπεις

Για την ιδια τη φοραδα τι να πω
Μονο οι εγκαταστασεις κλωνοποιησης στον Καμινο παιζει να μπορουν να της
δωσουν troopers εεεε μηχανικους της προκοπής ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, ghostrider είπε

Οσο για τον ναντο ... γυρνα πισω στην φοραδα η εστω τηλεφωνα ... Λειπεις

Αυτό σκεφτόμουν κι εγώ σε μια φάση. Αλλά με τέτοιες τραγικές στρατηγικές, δε νομίζω να γύριζε ούτε με παρακάλια :lol:

Επεξ/σία από specre
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι κλόουν είναι αυτοί στην Φερράρι ρε;;; 

Μαξ/RB πετάνε. Το μονοθέσιο που έφτιαξε ο Νιουι και η παρέα του είναι φανταστικό, και μπράβο τους για το πρωτάθλημα που θα πάρουν. Βέβαια και ο Μαξ είναι θηρίο, απίστευτος οδηγός σε σχέση με πέρυσι που έκανε αρκετά λάθη υπό πίεση σε quali και αγώνες. Θεωρώ πως και του χρόνου θα έχει παρόμοια βελτίωση ο Λεκλερκ.

Το ταχύτερο μονοθέσιο είναι ξεκάθαρα RB πλέον, και σε quali και σε αγώνα. Δεν καταλαβαίνω πως κατάφερε να χάσει την pole ο Perez με αυτόν τον πύραυλο.

Υ.Γ. ΤΟΥ ΕΒΑΛΑΝ ΛΑΘΟΣ ΛΑΣΤΙΧΑ. ΤΟ ΕΛΕΟΣ. Γελοίοι.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν χρειάζεται να δραματοποιουμε λαθη(απλα επειδή τα εκανε η Φερράρι) που ουσιαστικά δεν κοστισαν τιποτα. 

Τα φρεσκα ελαστικα που εβαλαν στον Λεκλερκ στην προτελευταία προσπάθεια του στερησαν μια καθαρη τελευταία προσπάθεια, αλλα ο Μαξ ηταν απιαστος σήμερα, οπότε δεν κοστισε τιποτα. 

 

Αντιθετα, η RB ήταν αυτη που ειχε στρατηγική που της κοστισε: δεν εδωσε ο Μαξ tow στον Perez και αυτο πιθανότητα τους κοστισε οτι ο Περεζ ξεκιναει πισω απο Sainz. 

 

Μιλαμε για τοσο στάνταρ στρατηγική που το :

Α) λεγαμε απο χθες

Β) το εκαναν Ferrari, Mclaren, Alpine και νομιζω Mercedes(tow απο Ham σε Russell στον τελευταίο γυρο) 

 

Αυτο ηταν το χοντρο λαθος σημερα, οχι τα φρεσκα ελαστικα στον Λεκλερκ που δεν κοστισαν τίποτα. 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, GoMaR είπε

πως θα οριστει η τελικη καταταξη ; Εννοω ποιος θα ειναι "πρωτος" στις πισω θεσεις ;

Verstappen P15, Leclerc P16, Ocon P17.

https://www.formula1.com/en/latest/article.verstappen-fastest-in-qualifying-but-sainz-set-to-start-on-pole-after.18uRqCjdY4iTx2s1CtiQ1m.html

 

Starting order (and where they qualified):

FRONT ROW
1. Carlos Sainz (Ferrari) Qualified 2nd
2. Sergio Perez (Red Bull) Qualified 3rd

SECOND ROW
3. Fernando Alonso (Alpine) Qualified 6th
4. Lewis Hamilton (Mercedes) Qualified 7th

THIRD ROW
5. George Russell (Mercedes) Qualified 8th
6. Alex Albon (Williams) Qualified 9th

FOURTH ROW
7. Daniel Ricciardo (McLaren) Qualified 11th
8. Pierre Gasly (AlphaTauri) Qualified 12th

FIFTH ROW

9. Lance Stroll (Aston Martin), Qualified 14th
10. Sebastian Vettel (Aston Martin), Qualified 16th

SIXTH ROW

11. Nicholas Latifi (Williams), Qualified 17th
12. Kevin Magnussen (Haas), Qualified 18th

SEVENTH ROW

13. Yuki Tsunoda (AlphaTauri), Qualified 19th
14. Valtteri Bottas (Alfa Romeo) Qualified 20th *Penalty

Although Bottas' total penalty equated to 20 places on the grid -- which would normally be a "back of grid" penalty -- because Alfa Romeo spread the penalties with 15 places for the power unit and five for the gearbox, rather than making 20 places worth of changes in a single penalty, he technically has a 20-place penalty rather than a "back of grid" penalty.

As a result, his 20-place penalty means he starts ahead of drivers with a "back of grid" penalty.The FIA intends to close the loophole for future races.

EIGHTH ROW

15. Max Verstappen (Red Bull), Qualified 1st *Penalty
16. Charles Leclerc (Ferrari), Qualified 4th *Penalty

NINTH ROW

17. Esteban Ocon (Alpine), Qualified 5th *Penalty
18. Lando Norris (McLaren) Qualified 10th *Penalty

TENTH ROW

19. Zhou Guanyu (Alfa Romeo), Qualified 13th *Penalty
20. Mick Schumacher (Haas), Qualified 15th *Penalty

https://www.espn.com/f1/story/_/id/34469907/how-mixed-belgian-grand-prix-grid-looks-penalties

Επεξ/σία από specre
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, haHa είπε

 

Αντιθετα, η RB ήταν αυτη που ειχε στρατηγική που της κοστισε: δεν εδωσε ο Μαξ tow στον Perez και αυτο πιθανότητα τους κοστισε οτι ο Περεζ ξεκιναει πισω απο Sainz. 

 

 

δεν ηταν τυχαιο. ο περεζ εφτασε κοντα στον βερ σε βαθμους πριν μερικους αγωνες και μάλλον εγιναν σκοπιμα πολλα εκτος απο το σημερινο που δεν μαθαμε. θελουν ο βερ να ειναι ανετα νο1 και ο περεζ μετα το μονακο σηκωσε κεφαλι. εκανε και αυτος κατι αργους αγωνες οποτε ηρθαν οι ισοροπιες εκει που θελουν. με tow θα ηταν στην pole και με νικη παράλληλα με κανενα ακυρο dnf του ver θα τον πλησιασει. δεν θα τον κερδισει αλλα δεν θελουν ουτε καν να τις "παιξουν" μεσα στην πιστα προς το τελος του πρωταθληματος. εχει πολυ γρηγορο αμαξι o perez, αν ξυπνησει και ο ver εχει ατυχιες θα εχουν προβλημα στην rb.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, haHa είπε

Δεν χρειάζεται να δραματοποιουμε λαθη(απλα επειδή τα εκανε η Φερράρι) που ουσιαστικά δεν κοστισαν τιποτα. 

Τα φρεσκα ελαστικα που εβαλαν στον Λεκλερκ στην προτελευταία προσπάθεια του στερησαν μια καθαρη τελευταία προσπάθεια, αλλα ο Μαξ ηταν απιαστος σήμερα, οπότε δεν κοστισε τιποτα. 

 

Αντιθετα, η RB ήταν αυτη που ειχε στρατηγική που της κοστισε: δεν εδωσε ο Μαξ tow στον Perez και αυτο πιθανότητα τους κοστισε οτι ο Περεζ ξεκιναει πισω απο Sainz. 

 

Μιλαμε για τοσο στάνταρ στρατηγική που το :

Α) λεγαμε απο χθες

Β) το εκαναν Ferrari, Mclaren, Alpine και νομιζω Mercedes(tow απο Ham σε Russell στον τελευταίο γυρο) 

 

Αυτο ηταν το χοντρο λαθος σημερα, οχι τα φρεσκα ελαστικα στον Λεκλερκ που δεν κοστισαν τίποτα. 

Δεν είχε και τόση σημασία, αλλά το λάθος ήταν απλώς γελοίο για ομάδα κορυφής. Αν το έκαναν αυτό σε αγώνα θα μπορούσε να αλλάξει το αποτέλεσμα (Russell Sakhir 2020 για παράδειγμα). Τον Μαξ έτσι κι αλλιώς δεν θα τον έπιανε όπως είπες.

Δεν νομίζω ότι τους πολυενδιέφερε αν θα πάρουν pole ή όχι, δύσκολα θα μείνει μπροστά από τον πύραυλο της RB ο Ισπανός στον αγώνα.

Το αυριανό starting grid είναι από τα καλύτερα της τελευταίας 5ετίας, ο αγώνας θα έχει πολύ ενδιαφέρον. 

Πάντως, πέρα από τον αυριανό αγώνα, δεν βλέπω πως η RB μπορεί να χάσει τους επόμενους αγώνες.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Ertflix, οδηγική τελειότητα, ακραία πρόσφυση.

(είναι στο τέλος των δοκιμαστικών, μετά τις δηλώσεις των οδηγών)

'Επος!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...