Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Να πω και ένα (άσχετο) fun fact που διάβασα (δεν ξέρω βέβαια αν ισχύει):

Το 2009, όταν βγήκε στην φόρα το Crashgate (Singapore 2008), η Ferrari θα μπορούσε να κάνει appeal στην FIA να καταργηθούν τα αποτελέσματα του αγώνα, στον οποίο ο Massa τερμάτισε 13ος αφού του κόλλησε ο σωλήνας για τα καύσιμα μετά το pitstop κατά την διάρκεια του SC που προκάλεσε ο Piquet Jnr, και ο Hamilton 3ος. Αν το έκανε αυτό η Ferrari, το πιο πιθανό ήταν ότι η FIA θα υπέκυπτε και θα "ακύρωνε" τον αγώνα, με αποτέλεσμα να "δοθεί" ο τίτλος του 2008 στον Massa. 

Ο Domenicali δεν ήθελε όμως να νικηθεί ο τίτλος έτσι, γιατί το να κερδίζεται τίτλος εκτός πίστας θα ήταν πολύ κακό για την εικόνα της F1 και της ίδιας της Ferrari.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ανακοινωθηκαν οι κανονισμοι για τους κινητηρες το 2026(και ανοιγει ο δρομος για Porsche και Audi).

https://www.youtube.com/watch?v=ngwieh3s_fw

 

 

image.png.89fb34a15abb8a51682d7f89fdb951f6.png

 

 

image.png.5ea956277b6c0b2cefaf6a354acc305e.png

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------

 

16 ώρες πριν, stolenweapon είπε

Το 2009, όταν βγήκε στην φόρα το Crashgate (Singapore 2008), η Ferrari θα μπορούσε να κάνει appeal στην FIA να καταργηθούν τα αποτελέσματα του αγώνα, ....

Ο Domenicali δεν ήθελε όμως να νικηθεί ο τίτλος έτσι, γιατί το να κερδίζεται τίτλος εκτός πίστας θα ήταν πολύ κακό για την εικόνα της F1 και της ίδιας της Ferrari.

Δεν νομιζω οτι γινοταν αυτο:
νομιζω οτι ειναι στους κανονισμους οτι αφοτου επικυρωθουν τα τελικα αποτελεσματα των πρωταθληματων WDC/WCC, δεν μπορουν να αλλαξουν.

O ιδιος λογος που δεν αλλαξε το αποτελεσμα του περσινου πρωταθληματος παρολο που αποδειχθηκε οτι δεν τηρηθηκαν οι κανονισμοι λογω του ανθρωπινου λαθους του Masi:
https://www.fia.com/news/fia-announces-world-motor-sport-council-decisions-25

On 10 March 2022 the FIA World Motor Sport Council report on the events of the final race of the season was announced, and that the "Race Director called the safety car back into the pit lane without it having completed an additional lap as required by the Formula 1 Sporting Regulations", however also noted that the "results of the 2021 Abu Dhabi Grand Prix and the FIA Formula One World Championship are valid, final and cannot now be changed".
-----

The process of identifying lapped cars has up until now been a manual one and human error lead to the fact that not all cars were allowed to un-lap themselves. 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν νομιζω οτι γινοταν αυτο:
νομιζω οτι ειναι στους κανονισμους οτι αφοτου επικυρωθουν τα τελικα αποτελεσματα των πρωταθληματων WDC/WCC, δεν μπορουν να αλλαξουν.

 

και κάπως έτσι κάποιος βγήκε πολύ τυχερός και κέρδισε το 2008 :)

  • Like 1
  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 17/8/2022 στις 3:34 ΜΜ, mandos είπε

και κάπως έτσι κάποιος βγήκε πολύ τυχερός και κέρδισε το 2008 :)

Προφανως μετα θα εκανε εφεση και η Μακλαρεν για την ποινη που πηρε ο Χαμιλτον στο Σπα το 2008 και κληρονομησε μια νικη ο Μασσα.

Αλλα δεν παει ετσι και εχει το ενδιαφερον οτι εστιαζεις σε κατι που:

  • εγινε το 2008,
  • οχι στον τελευταιο αγωνα,
  • αποκαλυφθηκε το crashgate πολυ πιο μετα,
  • δεν αφορουσε αμεσα τους 2 διεκδικητες


αλλα προσπερναμε το τι εγινε:

  • μολις περυσι
  • στον τελευταιο αγωνα
  • στον τελευταιο γυρο
  • αφορουσε μαλιστα αμεσα τους 2 διεκδικητες.

 

Για αυτο λεω παμε παρακατω και ας κρατησουμε οτι δεν αλλαζουν τα αποτελεσματα αφοτου επικυρωθουν.
 

Στις 17/8/2022 στις 3:57 ΜΜ, Ribopaido είπε

Ωστοσο δικαιολογειται ο χρονος που εχασε ο glock στο τελευταιο γυρο;

O Glock και ο Trulli ηταν με στεγνα ελαστικα και εβρεχε, οποτε γυρναγαν πιο αργα οτνα δυναμωσε η βροχη. 
Ολοι οι υπολοιποι ειχαν χασει χρονο μπαινονας για πιτ στοπ για intermediate ελαστικα (o Ham απο 4ος στον 65ο γυρο βγηκε 6ος στοςν 67ο) και ετσι οταν δυναμωσαν οι ψιχαλες(69ο), γυρναγαν πιο γρηγορα απο οσους ηταν με στεγνα(Glock/Trulli).

Συνολικα, τοσο ο Glock οσο και ο Trulli κερδισαν χρονο και θεσεις(ασχετα αν εχασε 2 θεσεις στον τελευταιο γυρο) μη μπαινοντας για αλλαγη ελαστικων.
Ενδεικτικα, ο Glock ηταν 7ος στο 65ο γυρο, αλλα βρεθηκε 4ος στον 66ο επειδη οι μπροστινοι του μπηκαν για πιτ στοπ.
Οταν δυναμωσε η βροχη στο 69ο, γυρναγε ακομα πιο αργα, οποτε ο Vettel και ο Hamilton τον προσπερασαν και βρεθηκε 6ος, δηλαδη σε καλυτερη θεση απο οτι ηταν πριν την βροχη και τα πιτ στοπ.
https://en.wikipedia.org/wiki/2008_Brazilian_Grand_Prix

 

Οτι μετα απο 14 χρονια, επαναλαμβανονται παρομοιες ανακριβειες απο διαφορους, δειχνει πολλα.
 

Αναφορά σε κείμενο

Light rain began to fall on lap 63.[29] Heidfeld made a pit stop and his BMW pit crew changed his tyres to intermediates, echoing their strategy at the Belgian Grand Prix which had granted the German a podium position. Kovalainen made a pit stop on lap 65; Alonso and Räikkönen made a pit stop a lap later. Hamilton and Vettel halted their battle for fourth position when they came into the pit lane to change onto intermediate tyres on lap 66.[26][35] Glock chose to remain on his dry-weather tyres and rose from seventh to fourth place as those ahead of him made pit stops.[40] Massa made a pit stop on lap 67, meaning that all of the frontrunners, with the exception of Glock, were now on intermediate tyres. The rain began to fall heavily on lap 69, as Hamilton ran wide, which allowed Vettel to take fifth position. As Massa crossed the finish line to win the race, Hamilton battled Vettel for the crucial point needed to win the championship.[26][40] Hamilton did not know of his position upon beginning the final lap and was told over the radio to overtake Glock during the fifth-place battle.[41] Vettel and Hamilton passed Glock in the final corners, the Toyota driver struggling for grip as his dry-weather tyres slid on the wet track

Timo Glock remained certain the decision to stay on dry-weather tyres, when other teams were pitting for wet-weather tyres, was a correct one: "We were running seventh before the rain came and we would have probably finished there if it had been totally dry. Instead we finished sixth so that shows the strategy was the right one."
[56] Glock added that the conditions were so poor "I didn't even know that Lewis had overtaken me until after the race".[56]

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, haHa είπε

Ανακοινωθηκαν οι κανονισμοι για τους κινητηρες το 2026(και ανοιγει ο δρομος για Porsche και Audi).

https://www.youtube.com/watch?v=ngwieh3s_fw

 

 

image.png.89fb34a15abb8a51682d7f89fdb951f6.png

 

 

image.png.5ea956277b6c0b2cefaf6a354acc305e.png

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Δεν νομιζω οτι γινοταν αυτο:
νομιζω οτι ειναι στους κανονισμους οτι αφοτου επικυρωθουν τα τελικα αποτελεσματα των πρωταθληματων WDC/WCC, δεν μπορουν να αλλαξουν.

O ιδιος λογος που δεν αλλαξε το αποτελεσμα του περσινου πρωταθληματος παρολο που αποδειχθηκε οτι δεν τηρηθηκαν οι κανονισμοι λογω του ανθρωπινου λαθους του Masi:
https://www.fia.com/news/fia-announces-world-motor-sport-council-decisions-25

On 10 March 2022 the FIA World Motor Sport Council report on the events of the final race of the season was announced, and that the "Race Director called the safety car back into the pit lane without it having completed an additional lap as required by the Formula 1 Sporting Regulations", however also noted that the "results of the 2021 Abu Dhabi Grand Prix and the FIA Formula One World Championship are valid, final and cannot now be changed".
-----

The process of identifying lapped cars has up until now been a manual one and human error lead to the fact that not all cars were allowed to un-lap themselves. 

Μια πρόβλεψη για ήχο νέων κινητήρων έχουμε; Χειρότερα αναμένουμε ή καλύτερα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Nik1239 είπε

Μια πρόβλεψη για ήχο νέων κινητήρων έχουμε; Χειρότερα αναμένουμε ή καλύτερα;

Αναμενονται να ακουγονται παρομοια με τους τωρινους.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Ribopaido είπε

Ωστοσο δικαιολογειται ο χρονος που εχασε ο glock στο τελευταιο γυρο;

O Glock έμεινε έξω με slicks όσο έβρεχε, γεγονός που τον έβαλε στην 4η θέση ενώ ο Hamilton (που μπήκε στα pits για inters) είχε πέσει 6ος (αν θυμάμαι καλά) λόγω του pitstop. Στον τελευταίο γύρο η βροχή όλο χειροτέρευε, με αποτέλεσμα στην τελευταία στροφή να έχει μεγάλο γλίστρημα ο Glock και να περάσουν τα μονοθέσια που ήταν πίσω.

Άλλωστε, αν και ο Hamilton τον προσπέρασε μόλις στην τελευταία στροφή, τερμάτισε τον αγώνα 6s πίσω. 

Στην τελική, δεν μπορούμε να κατηγορούμε τον Glock για τον χαμένο τίτλο του Massa. Αν ο Glock έκανε το pitstop του, θα ήταν εξαρχής πίσω απ'τον Hamilton ο οποίος θα κέρδιζε το πρωτάθλημα χωρίς το δραματικό τέλος. (αφού έπρεπε απλώς να τερματίσει 5ος). Αν η βροχή δυνάμωνε 2 λεπτά πιο μετά, θα λέγαμε ότι ο Glock ήταν αυτός που με το ρίσκο του "έδωσε" τον τίτλο στον Massa.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, Nik1239 είπε

Μια πρόβλεψη για ήχο νέων κινητήρων έχουμε; Χειρότερα αναμένουμε ή καλύτερα;

αφου το θερμικό κομμάτι τους, μένει ίδιο, δε βλέπω λογο να αλλάξει ήχο. Το ηλεκτρικό κομμάτι αλλάζει/ενισχύεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, haHa είπε

Αλλα δεν παει ετσι και εχει το ενδιαφερον οτι εστιαζεις σε κατι που:

Δεν εστιάζω, αναφέρω το ιστορικό γεγονός: από μια σειρά συμβάντων, εσκεμμένα ή μη, και πολλών άλλων παραγόντων βγήκε πρωταθλητής ένας πιτσιρικάς. Ήταν τυχερός. What if είχαν πάει αλλιως τα πράγματα;; (βλ. Futurama what if)

 

Χωρίς παρεξήγηση, έχεις μια τάση να θες να διορθώσεις τους πάντες και να δείξεις τις γνώσεις σου στο θέμα (είναι πολλές και συχνά κρατάω και bookmarks) όλες τις ώρες. Ωστόσο κάποιοι από εμάς έχουμε συχνά ένα πιο χαλαρό τόνο στη συζήτηση. Νομίζω δεν είναι κακό που το έχουμε. Στην τελική δεν είμαστε και ο τύπος που φώναζε ότι ο Τομπάζης είναι βύσμα.

Ούτε εστιάζω στο 2008, ούτε παραβλέπω το 2021. Ότι έγινε έγινε και στην πραγματικότητα με νοιάζει μόνο να είναι καλά η οικογένεια μου και όχι ποιος θα πάρει το πρωτάθλημα. Ένα καλό και καθαρό θέαμα απλά παρέχει μια εκτόνωση τα ΣΚ. Το φόρουμ βοηθάει να συζητήσουμε για αυτά τα ΣΚ γιατί με το 2χρονο δεν μπορώ να πω για στρατηγικές Ferrari χωρίς να βλάψω την παιδική του αθωότητα.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, mandos είπε

Δεν εστιάζω, αναφέρω το ιστορικό γεγονός: από μια σειρά συμβάντων, εσκεμμένα ή μη, και πολλών άλλων παραγόντων βγήκε πρωταθλητής ένας πιτσιρικάς. Ήταν τυχερός. What if είχαν πάει αλλιως τα πράγματα;; (βλ. Futurama what if)

 

Χωρίς παρεξήγηση, έχεις μια τάση να θες να διορθώσεις τους πάντες και να δείξεις τις γνώσεις σου στο θέμα (είναι πολλές και συχνά κρατάω και bookmarks) όλες τις ώρες. Ωστόσο κάποιοι από εμάς έχουμε συχνά ένα πιο χαλαρό τόνο στη συζήτηση. Νομίζω δεν είναι κακό που το έχουμε. Στην τελική δεν είμαστε και ο τύπος που φώναζε ότι ο Τομπάζης είναι βύσμα.

Ούτε εστιάζω στο 2008, ούτε παραβλέπω το 2021. Ότι έγινε έγινε και στην πραγματικότητα με νοιάζει μόνο να είναι καλά η οικογένεια μου και όχι ποιος θα πάρει το πρωτάθλημα. Ένα καλό και καθαρό θέαμα απλά παρέχει μια εκτόνωση τα ΣΚ. Το φόρουμ βοηθάει να συζητήσουμε για αυτά τα ΣΚ γιατί με το 2χρονο δεν μπορώ να πω για στρατηγικές Ferrari χωρίς να βλάψω την παιδική του αθωότητα.

Συμφωνω στα περισσοτερα με εξαιρεση το τελευταιο, μιας και μπορει ο μικρος να συνεισφερει: :D

image.png.efe43a43bc62aacf11e054ccfab831cd.png

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, mandos είπε

πολύ τυχερός

Ναι θα πηγαινε η φεραρι και θα ελεγε αμα δεν εμπαινε αυτοκινητο ασφαλειας δε θα καναμε λαθος πιτ στοπ 3 αγωνες απο το τελος.

Απο το we went car racing theory

στις  προσφυγες,και τυχερος που εκανε κακο πιτ στοπ η φεραρι 3 αγωνες πριν το τελος

ενας Χαμιλτον δρομος ? 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, flexpick είπε
23 ώρες πριν, mandos είπε

 

Ναι θα πηγαινε η φεραρι και θα ελεγε αμα δεν εμπαινε αυτοκινητο ασφαλειας δε θα καναμε λαθος πιτ στοπ 3 αγωνες απο το τελος.

Σιγά μη τους έκοβε για κάτι τέτοιο. Απλά θα ήταν άλλη η έκβαση του πρωταθλήματος. Άγνωστο πώς θα πήγαινε.

Γενικά ένας στημένος αγώνας είναι πάντα άσχημο πράγμα, για το άθλημα και το πρωτάθλημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, papp0us είπε

αφου το θερμικό κομμάτι τους, μένει ίδιο, δε βλέπω λογο να αλλάξει ήχο. Το ηλεκτρικό κομμάτι αλλάζει/ενισχύεται.

Το θέμα είναι οτι το θερμικο κομματι θα παραγει 300 αλογα λιγοτερα και αυτο ολο και καποιο αντικτυπο θα εχει στον ηχο,δυστυχως..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...