Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ξεκινά να τους ρίχνεις μπουνιδια 

Leclerc: ”We need to speak with the team and understand the thought behind putting the hard tyre. I said on the radio that I was very comfortable on the medium and I wanted to go as long as possible”

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

7 λεπτά πριν, haHa είπε

Ειχαν 4 γυρους διαφορα ελαστικων Λεκλερκ/Σάινθ και ο Ρασελ δεν ξαναεκανε το ιδιο λαθος. 

Συν οτι ο Σαινθ φανηκε πραγματι λιγο πιο αργος στο 2ο στιντ. 

 

4-5 γύροι είναι σημαντική διαφορά που θα μετρούσε προς το τέλος του αγώνα.

Επισης δεν είναι ότι έκανε μόνο το λάθος ο Γιώργης, πίεζε και ο Σαρλ παρά πολύ, πράγμα το οποίο δεν έκανε ο Σαινθ!

Επισης αμφιβάλλω ότι έκανε undercut o Max στον Λεκλερ στο 2ο πιτ στοπ. 

10 λεπτά πριν, Macosj είπε

Αν το διάγραμμα που εχει ανέβει πιο πάνω είναι αληθές, τότε έχεις δίκιο μεταξύ 30-39 γύρο ήταν ο ταχύτερος στην πίστα ( χωρίς να υπολογίζουμε όμως αν ο Μαξ είχε μάχες και έτσι έχανε ρυθμό) 

Screenshot_20220731-195011_Samsung Internet~2.jpg

Αυτό ακριβώς λέω αδερφέ μου. Σίγουρα ειχε κάποιες στιγμές οριοθετημένο ρυθμό ο Μαξ από τους προπορευόμενου αλλά και αυτό υπέρ του Λεκλερ ήταν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Macosj είπε

Με σοφτ έδειξε ότι δεν λειτουργούσε πάντως, ο Μαξ με πατημένα μάχη 25 γυρων πιο γρήγορα πήγαινε 

Με τον ρυθμό που είχε πριν μπει για hard πάντως και με το πόσο άνοιγε από τον Russell και το ποσό ακόμη είχαν τα medium δεν ξέρω κατά πόσο θα τον προλάβαινε ο Μαξ... Νομίζω μάλιστα ότι αν στο πρώτο πιτ δεν τον έβαζαν μαζί με αυτούς που φορούσαν soft αλλά ακόμη αργότερα, μαζί με ένα μεγάλο 2ο stint σε πολύ καλό ρυθμο που φάνηκε ότι είχε, στο τέλος θα είχε 15 γύρους τεζα με soft και όλους τους άλλους οδηγούς με medium 30 γύρους...ε δεν νομίζω να το έχανε τόσο εύκολα. Όταν τον έβαλαν για hard τον έμπλεξαν στην κίνηση και τα διέλυσαν όλα... Άντε να έβγαινε 2ος το πολύ, όχι 6ος πάντως.

Επεξ/σία από dimoskoutr
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Lotof είπε

Ξεκινά να τους ρίχνεις μπουνιδια 

Leclerc: ”We need to speak with the team and understand the thought behind putting the hard tyre. I said on the radio that I was very comfortable on the medium and I wanted to go as long as possible”

Έτσι ακριβώς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Επισης αμφιβάλλω ότι έκανε undercut o Max στον Λεκλερ στο 2ο πιτ στοπ. 

Τα δεδομένα αυτό δείχνουν, είχαν το μυαλό τους στον Μαξ. Ο Μαξ μπήκε 38 και στι 39 μπήκε ο Λεκλερ και βγήκε ακριβώς μπροστά από τον Μαξ. Οπότε μάλλον με αυτό το πιτ ήθελαν να καλύψουν τον Μαξ, αν και ο λεκλερκ είχε μέση 18 γύρων μόνο. Τώρα γιατί έβαλαν σκληρή δεν ξέρει κανένας 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, dimoskoutr είπε

Με τον ρυθμό που είχε πριν μπει για hard πάντως και με το πόσο άνοιγε από τον Russell και το ποσό ακόμη είχαν τα medium δεν ξέρω κατά πόσο θα τον προλάβαινε ο Μαξ... Νομίζω μάλιστα ότι αν στο πρώτο πιτ δεν τον έβαζαν μαζί με αυτούς που φορούσαν soft αλλά ακόμη αργότερα, μαζί με ένα μεγάλο 2ο stint σε πολύ καλό ρυθμο που φάνηκε ότι είχε, στο τέλος θα είχε 15 γύρους τεζα με soft και όλους τους άλλους με medium 30 γύρους...ε δεν νομίζω να το έχανε τόσο εύκολα. Όταν τον έβαλαν για hard τον έμπλεξαν στην κίνηση και τα διέλυσαν όλα... Άντε να έβγαινε 2ος το πολύ, όχι 6ος πάντως.

Ακριβώς. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Macosj είπε

Τα δεδομένα αυτό δείχνουν, είχαν το μυαλό τους στον Μαξ. Ο Μαξ μπήκε 38 και στι 39 μπήκε ο Λεκλερ και βγήκε ακριβώς μπροστά από τον Μαξ. Οπότε μάλλον με αυτό το πιτ ήθελαν να καλύψουν τον Μαξ, αν και ο λεκλερκ είχε μέση 18 γύρων μόνο. Τώρα γιατί έβαλαν σκληρή δεν ξέρει κανένας 

Όταν παράτησαν το τι κάνει ο Μαξ και επικεντρώθηκαν στον δικό τους αγώνα όπως στην Αυστρία ο εκλερακης πέρασε τον Μαξ 3 φορές πάντως... Δεν λέω ότι αυτό θα γινόταν εδώ αλλά δεν υπήρχε κανένας μα κανένας λόγος να φοβηθούν undercut από τον Μαξ με τόσο πιο φρέσκα και πιο μαλακά ελαστικά για το τέλος του αγώνα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, dimoskoutr είπε

Όταν παράτησαν το τι κάνει ο Μαξ και επικεντρώθηκαν στον δικό τους αγώνα όπως στην Αυστρία ο εκλερακης πέρασε τον Μαξ 3 φορές πάντως... Δεν λέω ότι αυτό θα γινόταν εδώ αλλά δεν υπήρχε κανένας μα κανένας λόγος να φοβηθούν undercut από τον Μαξ με τόσο πιο φρέσκα και πιο μαλακά ελαστικά για το τέλος του αγώνα.

Αυτο εννοείται, εδώ προσπαθούμε να βρούμε τι σκέφτονταν. Με μόνο 18 γύρους μέση, δεν έχει νόημα να μπει, εκτός αν θέλει να καλύψει κάποιον. Στην προκειμένη περίπτωση, μόνο τον Μαξ μπορούσε να φοβηθεί, διότι μετά το πιτ του λεκλερκ αυτός βρέθηκε ακριβώς πίσω του. Αυτό ας το σεβαστούμε απο πλευράς φεραρι, αλλά γιατί έβαλαν σκληρή δεν μπορώ να καταλάβω, αν ήθελε να τον καλύψει έπρεπε να βάλει και αυτός μέση 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

O Leclerc πρέπει να αρχήσει να γράφει στα @@ του τις στρατηγικές της ομάδας, όταν βλέπει ότι δεν του κάθεται σωστά (όπως έχει κάνει ο Sainz)

Επεξ/σία από specre
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, Macosj είπε

Αυτο εννοείται, εδώ προσπαθούμε να βρούμε τι σκέφτονταν. Με μόνο 18 γύρους μέση, δεν έχει νόημα να μπει, εκτός αν θέλει να καλύψει κάποιον. Στην προκειμένη περίπτωση, μόνο τον Μαξ μπορούσε να φοβηθεί, διότι μετά το πιτ του λεκλερκ αυτός βρέθηκε ακριβώς πίσω του. Αυτό ας το σεβαστούμε απο πλευράς φεραρι, αλλά γιατί έβαλαν σκληρή δεν μπορώ να καταλάβω, αν ήθελε να τον καλύψει έπρεπε να βάλει και αυτός μέση 

Πάντως δεν βρίσκω κανέναν λόγο στην Φεράρι να σκέφτονται τι κάνει ο Μαξ με 234 πόντους διαφορά που έχουν. Κάνε ρε φίλε τον δικό σου αγώνα όσο πιο καλά μπορείς για να τερματίσεις εσύ και πιο ψηλά μπορείς. Φέτος έχουμε δει 5000 προσπεράσεις δεν είναι ότι παίζει τρελό ρόλο το position στην πίστα. Αντίθετα η διαχείριση των ελαστικών και η σωστή στρατηγική είναι μάλλον αυτό που δίνει νίκες ανάμεσα σε σχεδόν δύο ισοδύναμα μονοθέσια! Στο μεταξύ Παρασκευή hard δεν δοκίμασε καμία Φεράρι; Να ξέρουν ρυθμο περίπου ρε παιδί μου...

Επεξ/σία από dimoskoutr
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης για έναν ακόμα αγώνα ήταν ταχύτερος του σαινθ και έχασε τόσο χρόνο πίσω του στο πρώτο κομμάτι του αγώνα. Σε εκείνο το σημείο ο περεζ έκανε άμεσα στην άκρη για να περάσει ο Μαξ. Δεν παίρνεις τίτλο χωρίς ξεκάθαρο νούμερο 1. Τέλεια και παυλα. Αλλά οι τύποι ακόμα δεν μπορούν να λύσουν αυτονόητα προβλήματα στρατηγικής. Μετά έχουν τα θέματα αξιοπιστίας και πάει λέγοντας…..

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...