Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Συγχαρητήρια στη Φεράρι για σήμερα. Ως φανατικός οπαδός της Williams έχω βαρεθεί τη ζωή μου τα τελευταία χρόνια, όμως μία με την καταστροφή του φετελ πριν λίγα χρόνια, μια με τις -ας το πω ευγενική ακατανόητες αποφάσεις στρατηγικής φέτος, περνάει ευχάριστα το πρωτάθλημα χωρίς καν να το καταλάβω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Macosj είπε

Αυτό μήπως ήταν απόρροια του γεγονότος ότι η φεραρι κατέστρεφε τα λάστιχα πιο γρήγορα. Όταν έβαλε μαλακή μέσα σε 10 γύρους είχε πέσει η απόδοση, ενώ ο χαμ μέχρι το τέλος (18 γύροι) πήγαινε πολύ πιο γρήγορα από όλους 

Δεν ειχε πεσει η αποδοση του Sainz στο 1ο στιντ, αντιθετα ειχε πλησιασει πιο κοντα στον Russell.
Απλα εκαναν compromise την στρατηγικη του Sainz και τον περασε ο Leclerc χωρις να ανοιξει μυτη. Μετα τους γυρισε boomerang.

  

2 λεπτά πριν, Macosj είπε

Επίσης ο λεκλερκ με μαλακά δεν πέρασε τον περεζ, δεν έκλεινε όσο έπρεπε 

Που να τον περασει οταν βγηκε ~10s πισω του.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν ειχαν την ιδια: η στρατηγικη του Sainz εγινε compromise στο 1ο πιτ στοπ, οταν τον χαντακωσαν βαζοντας τον για πολυ νωρις πιτ στοπ(σαν να ειχε μαλακα) ενω ειχε μεσαια.

Επισης πριν  μπει ο σαιντ για δεύτερη φορά, ο χαμ του έπαιρνε μισό δευτερόλεπτο τον γύρο και είχε φτάσει στα 3 δευ από τα 8 που ήταν αρχικά

Επεξ/σία από Macosj
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Macosj είπε

Καλός είναι αλλά θέλει πολύ ακόμα να φτάσει Μαξ, χαμ. Αυτοί δεν είναι μόνο οδηγοί, ο χαμ δεν θα δεχόταν να βάλει σκληρά 

Ο Χαμ έχει δεχτεί στο παρελθόν να βάλει λάστιχα που του είπε η ομάδα και όταν συνειδητοποίησε ότι ήταν λάθος επιλογή, βαρούσε υπερωρίες το team radio με την κλάψα του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, haHa είπε

Δεν ειχε πεσει η αποδοση του Sainz στο 1ο στιντ, αντιθετα ειχε πλησιασει πιο κοντα στον Russell.
Απλα εκαναν compromise την στρατηγικη του Sainz και τον περασε ο Leclerc χωρις να ανοιξει μυτη. Μετα τους γυρισε boomerang.

Αυτό πιστεύω και εγώ.

Κάνανε κακό pit για να περασει το εκλερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, haHa είπε

Δεν ειχε πεσει η αποδοση του Sainz στο 1ο στιντ, αντιθετα ειχε πλησιασει πιο κοντα στον Russell.
Απλα εκαναν compromise την στρατηγικη του Sainz και τον περασε ο Leclerc χωρις να ανοιξει μυτη. Μετα τους γυρισε boomerang.

Ας αφήσουμε το πρώτο, μιλάμε για την δεύτερη φορά τώρα. Κάποιος είπε ότι η μερσεντες δεν πέρασε στα ίσια την φεραρι. Μετά το πρώτο πιτ, είχαν ακριβώς ίδια λάστιχα, δηλαδή την μέση, με ίδιους γύρους ενώ ο σαιντ ήταν +8 δευ από τον χαμ . Από τότε έως το τέλος με την ίδια στρατηγική, ο χαμ βγήκε +7 μπροστά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Macosj είπε

Επισης όταν μπήκε ο σαιντ την δεύτερη φορά, ο χαμ του έπαιρνε μισό δευτερόλεπτο τον γύρο και είχε φτάσει στα 3 δευ από τα 8 που ήταν αρχικά

Ναι, γιατι ειχε γινει compromise η στρατηγικη του οπως ειπαμε:
ειχε πιο παλια ελαστικα απο τον Ham.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

γιατι ο χαμιλτον θα εκανε στην ακρη? δεν ειδαμε αν την αξιζε τη νικη, τον ειδαμε να εχει καλο ρυθμο αλλα μεχρι εκει. για να κερδισεις πρεπει να πιεσεις και να αντεξεις και την πιεση των αλλων. μετα απο αυτα πρεπει να φερεις το αμαξι στην καρο σημαια. 

 

 

Ποιος Χαμιλτον βρε; Ήταν άνετα πρώτος ο Λεκλερ πριν μπει για το 2ο ανεξήγητο πιτ στοπ του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Macosj είπε

Ας αφήσουμε το πρώτο, μιλάμε για την δεύτερη φορά τώρα. Κάποιος είπε ότι η μερσεντες δεν πέρασε στα ίσια την φεραρι. Μετά το πρώτο πιτ, είχαν ακριβώς ίδια λάστιχα, δηλαδή την μέση, με ίδιους γύρους ενώ ο σαιντ ήταν +8 δευ από τον χαμ . Από τότε έως το τέλος με την ίδια στρατηγική, ο χαμ βγήκε +7 μπροστά 

Δεν ηταν με ιδιους γυρους.
Ο Χαμ ακολουθησε την βελτιστη στρατηγικη και εκανε long πρωτο stint με τα μεσαια, ενω ο Sainz ξεκινησε με μεσαια αλλα εκανε short πρωτο στιντ, οποτε στο 2ο στιντ ειχε πιο παλια ελαστικα απο τον Χαμ. Το ιδιο και στο 3ο.
Ειχε γινει compromise η στρατηγικη του απο το πολυ νωρις 1ο πιτ στοπ, συν οτι ειχε αργα πιτ στοπ(και τα 2 του) και εχασε 3-4sec.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, liakjim είπε

Το ανέκδοτο της ημέρας φίλε, ωραίος.

Μου φαίνεται λίγο ειρωνικό το σχόλιο σου πρέπει να σου πω. Δεν είμαστε όλοι εδώ μια παρέα για να γελάμε με τα εγκλήματα της Ferrari?

Στο θέμα τώρα, o HAM αν κερδίσει κάνει ένα απίθανο ρεκόρ, νίκη μετά τους 300 αγώνες. Χώρια την πιθανή νίκη για την Merc. Αν το VSC ήταν SC θα είχε φρέσκα μαλακά έναντι φθαρμένων medium του MAX. Ήταν μια σοβαρή πιθανότητα.

Σε περίπτωση που δεν έχει γίνει κατανοητό, RB είμαι και δεν θέλω να κερδίσει ο HAM, αλλά η σημερινή μάχη RUS-HAM ήταν άκυρη με τη διαφορά δυναμικής που είχαν. Θα τον πέρναγε, σε μισό, σε ένα σε δύο γύρους, θα τον πέρναγε. Καλύτερα πιο γρήγορα για την Merc και να είχε καθαρό πεδίο μπροστά του για παν ενδεχόμενο, ακόμα και αν το ενδεχόμενο δεν εμφανιζόταν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
8 minutes ago, MrRush said:

Ο αναπανάληπτος ο Binotto λέει ότι δεν μπορούμε να μιλήσουμε για στρατηγική και πως τα αυτοκίνητα ήταν αυτά που δεν δούλευαν. Λέει ότι αν δούμε τον Carlos που είχε ίδια στρατηγική με τον Lewis, θα δούμε πως ο Lewis τερμάτισε δεύτερος και ο Carlos όχι άρα πρέπει να δούμε γιατί τα αυτοκίνητα δεν δούλευαν όπως θέλαμε.

Brute Force it φάση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν ειχαν την ιδια: η στρατηγικη του Sainz εγινε compromise στο 1ο πιτ στοπ, οταν τον χαντακωσαν βαζοντας τον για πολυ νωρις πιτ στοπ(σαν να ειχε μαλακα) ενω ειχε μεσαια.

Aν τον είχαν ξεκινήσει με μαλακή γόμα θα κέρδιζε. Έχουν τέτοια μανία να προωθήσουν τον Λεκλέρ που δεν καταλαβαίνουν ότι χάνουν νίκες. Μία νίκη πήρε ο Σάινθ στο βρετανικό grand prix και αυτό επειδή δεν τους άκουσε. Πραγματικά, αρχίζω να βλέπω με αντιπάθεια τον Λεκλέρ με όλα αυτά. Είπαμε, νέος, ταλανούχος αλλά δεν έχει αποδείξει κάτι για να είναι ν. 1 στην Ferrari, δεν έχει πάρει πρωτάθλημα. Η σωστή αντιμετώπιση από μέρους της ομάδας θα ήταν να τους έχει ίσους και όποτε παραπονιέται ο Λεκλέρ ότι ο Σάινθ πηγαίνει αργά να του απαντούν "πέρασέ τον ... αν μπορείς".

  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν ηταν με ιδιους γυρους.
Ο Χαμ ακολουθησε την βελτιστη στρατηγικη και εκανε long πρωτο stint με τα μεσαια, ενω ο Sainz ξεκινησε με μεσαια αλλα εκανε short πρωτο στιντ, οποτε στο 2ο στιντ ειχε πιο παλια ελαστικα απο τον Χαμ. Το ιδιο και στο 3ο.
Ειχε γινει compromise η στρατηγικη του απο το πολυ νωρις 1ο πιτ στοπ, συν οτι ειχε αργα πιτ στοπ(και τα 2 του) και εχασε 3-4sec.

Πόσους γύρους διαφορά είχαν? Διότι στο δεύτερο πιτ είχαν 4 γύρους. Αν βάλουμε την διαφορά που είχε ο Σαιντ και την δυναμικότητα του μονοθέσιου τότε 4-5 γύροι πιο φρέσκα λάστιχα δεν μπορούν να αντιστρεψουν αυτά. Οπότε η μερσεντες σήμερα κέρδισε την φεραρι στα ίσια και με τον χαμ αλλά και με τον ρασελ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...