Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

6 minutes ago, Macosj said:

Τα παιδάκια δεν ξέρουν. Υποτιμούν και τους αυτιστικούς τι περιμένεις. Δνς ξέρουν ότι κάθε ομάδα έχει οαμδα στρατηγικής και ο μπινοτο δεν είναι μέσα σε αυτήν. Ο μπινοτο ασχολείται με μονοθεισο, μηχανικός είναι. Έδωσε ένα τέλειο μονοθεισο στην ομάδα. Από εκεί και πέρα τα άλλα τμήματα είναι αυτόνομα 

H αληθεια ειναι βιαστηκα να σχολιασω.. Ειναι εκτος πραγματικοτητας και ο Ματια

“Are we so out of touch? No, it’s the car that’s not working.” - Mattia Binotto.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, MrRush είπε

1) Με διαφορετικές στρατηγικές
2) Ο ένας ξεκίνησε πρώτος και τελείωσε τρίτος
3) Ένα ένα, όλα τα podium της Merc φέτος δεν ήταν λόγω pace αλλά λόγω κάποιου από RBR και Ferrari που είτε κλάταρε, είτε η στατηγική ήταν σάπια, είτε τράκαρε

 

Είπα έχουν ανέβει γιατί μετά τις αναβαθμίσεις είναι πολύ πιο ανταγωνιστικές σε σχέση με την αρχή της σεζόν

δεν μπορώ να καταλάβω πως αυτό μπορεί να σε προσβάλει και να αντιδρας με χαρακτηρισμούς και νευρα;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Ο Λεκλερ σημερα αξιζε τη νικη 100%.
Ειχε το καλυτερο pace ακομα και απο τον ομοσταυλο του απο το τελος του πρωτου stint και επειτα.
Οσοι νομιζετε οτι η Φερραρι θα τερματισει 2η στο Κατασκευαστων, απατασθε.
Το εχω πει εδω και αρκετο καιρο οτι η Μερσεντα θα τερματισει δευτερη.

ΥΓ. δεν ειδα πολυ χαρουμενο τον Τοτο σημερα. Μαλλον περιμενε να κανει 1-2 και οχι 2-3 :lol:

γιατι ο χαμιλτον θα εκανε στην ακρη? δεν ειδαμε αν την αξιζε τη νικη, τον ειδαμε να εχει καλο ρυθμο αλλα μεχρι εκει. για να κερδισεις πρεπει να πιεσεις και να αντεξεις και την πιεση των αλλων. μετα απο αυτα πρεπει να φερεις το αμαξι στην καρο σημαια. 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, beknick είπε

Είπα έχουν ανέβει γιατί μετά τις αναβαθμίσεις είναι πολύ πιο ανταγωνιστικές σε σχέση με την αρχή της σεζόν

δεν μπορώ να καταλάβω πως αυτό μπορεί να σε προσβάλει και να αντιδρας με χαρακτηρισμούς και νευρα;

 

Που είναι οι χαρακτηρισμοί και τα νεύρα;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Macosj είπε

Αυτός που ευχαρίστησε την ομάδα στρατηγικής της ρεντ μπουλ για την δουλειά που κάνει? 

O mxls ευχαρίστησε ή ο Horner; 😛

Πολύ καλή δουλειά κάνει το strategy team της RB. Δείχνει να εξελίσσεται κιόλας.

Το strategy της Ferrari είναι "κάνω νέα μαλακία σε κάθε gp". Αξίζουν βραβείο...

Επεξ/σία από Diinekis21
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εντωμεταξύ λέτε ότι η μερσεντες δεν κέρδισε στα ίσια την φεραρι. Ο Χαμ με τον σαιντ είχαν την ίδια στρατηγική. Εγώ πιστεύω ότι στο συγκεκριμένο αγώνα το μονοθέσιο της φεραρι κατέστρεφε τα λάστιχα πιο γρήγορα 

Επεξ/σία από Macosj
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Macosj είπε

Εντωμεταξύ λέτε ότι η μερσεντες δεν κέρδισε στα ίδια την φεραρι. Ο Χαμ με τον σαιντ είχαν την ίδια στρατηγική. Εγώ πιστεύω ότι στο συγκεκριμένο αγώνα το μονοθέσιο της φεραρι κατέστρεφε τα λάστιχα πιο γρήγορα 

Δεν ειχαν την ιδια: η στρατηγικη του Sainz εγινε compromise στο 1ο πιτ στοπ, οταν τον χαντακωσαν βαζοντας τον για πολυ νωρις πιτ στοπ(σαν να ειχε μαλακα) ενω ειχε μεσαια.

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Macosj είπε

Εγώ πιστεύω ότι στο συγκεκριμένο αγώνα το μονοθέσιο της φεραρι κατέστρεφε τα λάστιχα πιο γρήγορα 

Είχαν μεγάλη καταπόνηση ναι.

Και η Merc φάνηκε να μη τα ταλαιπωρεί τόσο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν ειχαν την ιδια: η στρατηγικη του Sainz εγινε compromise στο 1ο πιτ στοπ, οταν τον χαντακωσαν βαζοντας τον για πολυ νωρις πιτ στοπ(σαν να ειχε μαλακα) ενω ειχε μεσαια.

Αυτό μήπως ήταν απόρροια του γεγονότος ότι η φεραρι κατέστρεφε τα λάστιχα πιο γρήγορα. Όταν έβαλε μαλακή μέσα σε 10 γύρους είχε πέσει η απόδοση, ενώ ο χαμ μέχρι το τέλος (18 γύροι) πήγαινε πολύ πιο γρήγορα από όλους. Επίσης ο λεκλερκ με μαλακά δεν πέρασε τον περεζ, δεν έκλεινε όσο έπρεπε 

Επεξ/σία από Macosj
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο αναπανάληπτος ο Binotto λέει ότι δεν μπορούμε να μιλήσουμε για στρατηγική και πως τα αυτοκίνητα ήταν αυτά που δεν δούλευαν. Λέει ότι αν δούμε τον Carlos που είχε ίδια στρατηγική με τον Lewis, θα δούμε πως ο Lewis τερμάτισε δεύτερος και ο Carlos όχι άρα πρέπει να δούμε γιατί τα αυτοκίνητα δεν δούλευαν όπως θέλαμε.

 

Edit: Ο Carlos είπε πως το tyre deg ήταν πολύ χαμηλό.

Επεξ/σία από MrRush
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...