Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
17 λεπτά πριν, Narayan είπε

 

Η δική μου άποψη είναι πως κρίνω τους οδηγούς για αυτά που κάνουν μέσα στην πίστα και όχι έξω από αυτή, πιλότοι F1 είναι όχι πρωταγωνιστές σε ελληνικά σήριαλ.

Κρινονται και απο τα δυο.. Προφανως ο χαρακτηρας δεν αναιρει την οδηγικη ικανοτητα καποιου αλλα σιγουρα τον μειωνει στο πως θα τον αντιμετωπίσεις γενικοτερα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, ep1 είπε

Εγώ πάντως χθες δεν βλέπω πως θα περνούσε ο Βερ μέσα στην πίστα. Δεν έκανε κάποια σοβαρή επίθεση για να τον πιέσει. Τρομακτική η δύναμη της Φερ.

Undercut θα του έκανε, επειδή οι καθυστερημένοι στην στρατηγική της Ferrari άργησαν να αντιδράσουν. Στον ακριβώς επόμενο γύρο έπρεπε να τον βάλουν. Οι μόνες επιθέσεις που μπορούσε να κάνει ο VER ήταν στις ευθείες με DRS, μόνο μία έκανε στο 3ο sector μετά από άτσαλη έξοδο από στροφή του LEC. Στο 3ο sector η Ferrari ανέβαζε την διαφορά κοντά 0.5s. 

Αν περνούσε ο VER αμφιβάλλω ότι θα μπορούσε να αντεπιτεθεί ο LEC. Από την μάχη Sainz-Perez είδαμε ότι δεν μπορεί η Ferrari να πλησιάσει αρκετά την RB στην ευθεία ακόμα και με DRS. Μόνο στο S3 αν κατάφερνε κάτι, αλλά και εκεί είναι δύσκολο να προσπεράσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

o perez μοιαζει να εχει πεσει θυμα σαμποταζ απο την ομαδα του.

O Perez δεν έχει πέσει θύμα σαμποτάζ, αλλά έγινε το αναμενόμενο. Έκανε κάποια καλά gp στην αρχή της χρονιάς, όπου σε ορισμένα είχε και εφάμιλλο ή και καλύτερο pace από τον Verstappen λόγω των ιδιαιτεροτήτων αυτών των gp (Barcelona που είναι benchmark πίστα, και Bacu, Monaco που είναι σιρκουί πόλης με μπαριέρες).

Ωστόσο, στις πιο παραδοσιακές πίστες τα πράγματα είναι και θα συνεχίσουν να είναι πιο δύσκολα για αυτόν. Δεν επιτίθεται με τον ίδιο τρόπο στα κερμπ που κάνουν οι top-tier οδηγοί και αυτό του κοστίζει κάποια δέκατα το γύρο, τα οποία overall δεν του επιτρέπουν να έχει το ίδιο race pace. Ο τοπ οδηγοί θα επιτεθούν σε κάθε κερμπ και θα εκματελλευτούν κάθε όριο της πίστας όταν δεν υπάρχουν μπαριέρες που αν τις χτυπήσεις είναι dnf.

Το γεγονός ότι το Monaco δεν έχει σημείο για προσπέραση, ενώ το Bacu και η Barcelona έχουν μόνο ένα, επιτρέπει σε έναν οδηγό με καλό μονοθέσιο και track position να έχει εφάμιλλο pace με τους τοπ οδηγούς γιατί η πίστα δεν τους αφήνει να επιτεθούν όπως θέλουν.

Στις πίστες που ακολουθούν μετά το καλοκαίρι (με εξαίρεση τη Σιγκαπούρη), αν δεν έχουμε απρόοπτα, η διαφορά του Perez με τους δύο πρώτους θα ανοίξει και άλλο και είναι πιθανό να τον περάσει και ο Sainz.

 

10 ώρες πριν, liakinen είπε

Η πίστα αυτή υπάρχει για κάποιο λόγο; προσφέρει θέαμα; συγκινήσεις; η σχεδίαση της είναι της πλάκας ή εγώ μόνο τα βλέπω έτσι; 

 

9 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

εμενα η χαραξη του pr μου φαινετε φανταστικη αλλα δεν ειναι και οτι καλυτερο για το θεαμα της f1. δεν εχει κλειστη στροφη μετα απο ευθεια που δινει προσπερασεις.

Η πίστα όντως, ενώ στα χαρτιά έχει καλή χάραξη, δεν προσφέρει κάτι. Και πέρσι που είχαμε καλό gp, ουσιαστικά αυτό έγινε στο κλείσιμο του αγώνα, όπου οι δύο RB είχαν μεγάλο πλεονέκτημα στα ελαστικά σε σχέση με τις δύο Merc.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Spect~ είπε

Κρινονται και απο τα δυο.. Προφανως ο χαρακτηρας δεν αναιρει την οδηγικη ικανοτητα καποιου αλλα σιγουρα τον μειωνει στο πως θα τον αντιμετωπίσεις γενικοτερα. 

Γνώμη σου.

Εγώ δεν θα έκρινα π.χ. τον Χάντ επειδή ήταν μπεκρής, ή τον Λάουντα επειδή ήταν αντικοινωνικός, ή τον Φερστάππεν επειδή έσπρωξε τον Οκόν. Θα τους έκρινα π.χ. αν ηθελημένα χάλαγαν τον αγώνα άλλων οδηγών, ή αν ήταν σημαντικά αργότεροι από τον τιμ μέιτ στο ίδιο μονοθέσιο.

Είμαστε διαφορετικοί τύποι φίλαθλου.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
36 λεπτά πριν, Narayan είπε

Γνώμη σου.

Εγώ δεν θα έκρινα π.χ. τον Χάντ επειδή ήταν μπεκρής, ή τον Λάουντα επειδή ήταν αντικοινωνικός, ή τον Φερστάππεν επειδή έσπρωξε τον Οκόν. Θα τους έκρινα π.χ. αν ηθελημένα χάλαγαν τον αγώνα άλλων οδηγών, ή αν ήταν σημαντικά αργότεροι από τον τιμ μέιτ στο ίδιο μονοθέσιο.

Είμαστε διαφορετικοί τύποι φίλαθλου.

Δεν θα τον εκρινες σαν τι ομως; Θελω να πω, οτι αν ο Χαντ ηταν ο goat αλλα ηταν μπεκρης θα σου ελεγα σαν οδηγος ειναι τοπ, σαν χαρακτηρας και προτυπο ομως ειναι μαλακας και κακος για τους θαυμαστες. Δεν περιμενουμε οτι ειναι αψεγαδιαστοι ολοι αυτοι, ολοι εχουν τα θεμα τους αλλα περισσότερο αλλοι λιγοτερο, αλλοι τα κρυβουν καλυτερα αλλοι οχι. Παρολα αυτα εγω θεωρω οτι η απηχη που θα εχει στον κοσμο εξαρταται απο ολα . Ξαναλεω χωρις αυτο να μειωνει το οδηγικο του κομματι ε;

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, stolenweapon είπε

Undercut θα του έκανε, επειδή οι καθυστερημένοι στην στρατηγική της Ferrari άργησαν να αντιδράσουν. Στον ακριβώς επόμενο γύρο έπρεπε να τον βάλουν.

Ειχε ηδη καλυψει την διαφορα o Max σε εναν γυρο, πισω θα εβγαινε ο Λεκλερκ.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Narayan είπε

Άρα με την ίδια λογική, και ο Σουμάχερ ήταν κλόουν (δικός σου χαρακτηρισμός).

Σεβαστή η άποψή σου, αλλά μεταξύ μας ούτε ο Σουμάχερ ούτε ο Χάμιλτον νοιάζονται για αυτή, με τόσες επιτυχίες που έχουν 😎

Στο τέλος τις ημέρας, σχεδόν όλοι οι "μεγάλοι" του αθλήματος είχαν ένα ή περισσότερα ελαττώματα χαρακτήρα που τους απέκτησαν πολλούς επικριτές.

Η δική μου άποψη είναι πως κρίνω τους οδηγούς για αυτά που κάνουν μέσα στην πίστα και όχι έξω από αυτή, πιλότοι F1 είναι όχι πρωταγωνιστές σε ελληνικά σήριαλ.

Φυσικά και για αυτή την πράξη θα τον χαρακτηρίσω κλόουν. Η διαφορά είναι πως όπως αναφέρει και το άρθρο που έβαλες  είναι ότι ζήτησε συγνώμη.

Τώρα το ότι δεν τους νοιάζει η άποψη μου ( χαίρω πολύ χαιροπουλος)  είναι στον ιδιο κουβά με τα προφανώς που ανάφερες και ποιο πάνω όταν βρισκόμαστε σε ένα forum και σχολάζουμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα σε όλους! Θέλω να κάνω μια ερώτηση που δεν έχει τόσο σχέση με τους αγώνες και αυτά αλλά δεν ξέρω που άλλου να απευθυνθώ. 
 

θα βρίσκομαι τώρα τον Αύγουστο μια βδομάδα στην Αγγλία. Γνωρίζει κάποιος αν μπορώ να επισκεφτώ κάποιο εργοστάσιο από κάποια ομάδα και να μπω μέσα να το δω; Πχ της Μακλάρεν που είναι και σαν μουσείο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, tommy^ είπε

Παιδια για το αν εφταιγε το γκαζι θα φανει απο την τηλεμετρια και, αν ειδα καλα, δεν προκυπτει κατι τετοιο...
Σε αυτη την πιστα δεν ηταν ξεκαθαρο αν ηταν πιο γρηγορη η RBR ή αν φαινοταν πιο γρηγορη λογω DRS.
Η αισθηση μου ειναι οτι ηταν οριακα πιο γρηγορη η RBR.

Ισοδυναμοι, με το προβάδισμα στη Φερράρι και στη Mercedes για φθορά ελαστικών. Το φετινό μονοθέσιο της RBR καταπονει αισθητά τα ελαστικα, ασχέτως πίστας και θερμοκρασίας.

 

Τραγικό το αγωνιστικό πλάνο για Τσέκο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, NikosRocknRolla είπε

Καλησπερα σε όλους! Θέλω να κάνω μια ερώτηση που δεν έχει τόσο σχέση με τους αγώνες και αυτά αλλά δεν ξέρω που άλλου να απευθυνθώ. 
 

θα βρίσκομαι τώρα τον Αύγουστο μια βδομάδα στην Αγγλία. Γνωρίζει κάποιος αν μπορώ να επισκεφτώ κάποιο εργοστάσιο από κάποια ομάδα και να μπω μέσα να το δω; Πχ της Μακλάρεν που είναι και σαν μουσείο. 

Unfortunately visits to the McLaren Technology Centre are currently restricted to Partners and McLaren Plus members only. You can sign-up to McLaren Plus for free to be the first to hear about how you can win a spot on our next tour.

 

https://www.mclaren.com/racing/info/

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, mandos είπε

Unfortunately visits to the McLaren Technology Centre are currently restricted to Partners and McLaren Plus members only. You can sign-up to McLaren Plus for free to be the first to hear about how you can win a spot on our next tour.

 

https://www.mclaren.com/racing/info/

Μάλιστα μάλιστα. Μόνο από έξω όποτε βλέπω να περνάω απλά για το συναίσθημα.

Ευχαριστώ πολυ!

Επεξ/σία από NikosRocknRolla
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, tommy^ είπε

Παιδια για το αν εφταιγε το γκαζι θα φανει απο την τηλεμετρια και, αν ειδα καλα, δεν προκυπτει κατι τετοιο...

https://scuderiafans.com/ferrari-clears-up-confusion-over-charles-leclerc-throttle-message-after-paul-ricard-crash/

After hitting the Paul Ricard barriers, he sent a message over the team radio saying that “I cannot go on throttle.” Scuderia Ferrari team principal Mattia Binotto confirmed that Charles Leclerc’s radio comment was just related to the driver trying to reverse out of the crash barrier, and had nothing to do with the cause of the crash itself: “First there was no issue with the throttle itself, [it was] nothing to do with Austria. What happened is a genuine mistake of Charles which are things that may happen, and I think they do not take off how good he is as a driver and as a fantastic driver. But it was a genuine mistake. What you heard on the radio was about when he was in reverse gear trying to get out from the barriers. There is a strategy, without going in to all the details, that [meant] he was on the throttle, but didn’t feel sufficient torque from the engine. It was nothing wrong. Simply the strategy there.” – he added.

https://en.wikipedia.org/wiki/Torque

Έχουν δηλαδή σύστημα που "κλωτσάει" τους τροχούς για να ξεκολλήσει το μονοθέσιο απ'το χώμα σε συνδιασμό με φουλ γκάζι;

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Witcher1st είπε

13-2 ειναι στις νικες μεταξυ ομοσταβλων. Μια φορα εχασε απο τον Button και μια απο τον Rosberg. Οντως κακος οδηγος. Ειδικα με τον πυραυλο επι hybrid era εριχνε στον Bottas και 80+ βαθμους στα πρωταθληματα.

Ε βέβαια αφού η τακτική του με τους teammates που τον νικούσαν ήταν bitch and moan μέχρι να τους διώξει ο μπαμπάκας ο Toto, πως να μην έριχνε τόσους πόντους στον Bottas που είχε έρθει εκεί απλά για να είναι δεύτερος; Ξέχασες πως ο Russel μόλις μπήκε στον πύραυλο του Hamilton το 2020 ήταν πρώτος μόλις έκατσε μέσα στο μονοθέσιο για πρώτη του φορά; Ο Hamilton όλα τα χρόνια έτρεχε μόνος του λόγω μονοθέσιου, εκτός από όταν ο Rosberg τον έσβησε και όπως ήταν αναμενόμενο, τον επόμενο χρόνο διώχθηκε για να μην πληγωθεί το crybaby. Ο Hamilton τράκαρε σπανίως γιατί το μονοθέσιο ήταν αρκετά πιο μπροστά ώστε να τρέχει στο 95% του και να μην χρειάζεται να ρισκάρει τίποτα. Αν όλα αυτά σου φαίνονται παράλογα, βλέπεις άλλο άθλημα.

  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, MrRush είπε

Ο Hamilton τράκαρε σπανίως γιατί το μονοθέσιο ήταν αρκετά πιο μπροστά ώστε να τρέχει στο 95% του και να μην χρειάζεται να ρισκάρει τίποτα. Αν όλα αυτά σου φαίνονται παράλογα, βλέπεις άλλο άθλημα.

Ενώ φέτος που παίρνει το 110% από αυτό, όλο στις μπαριερες είναι.....

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...