Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Binotto on Sainz's strategy: "We are pretty sure it was the right choice. because at the time it was short on life with wear on tyres so it could have been really risky to go to the end. We don't think he would have had the pace still to open the gap to fight second..."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Unpopular opinion: το πρόβλημα ήταν το πρώτο pit stop του Sainz και ας έγινε υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας. Είτε με αυτό το pit stop είτε χωρίς αυτό, o Sainz θα έπρεπε να κάνει ένα ακόμα γιατί με τη μεσαία θα ήταν πολύ risky να κάνει 34 γύρους. Ήρθε και τα 5 δευτερόλεπτα ποινή και έδεσε το γλυκό (καλά ασχολίαστο που στο team radio του είπαν για stop-n-go, άμα μπερδεύονται και με τις ποινές, τι να πω).

Spoiler

Ακόμα πιο ασχολίαστο που το δίδυμο της συμφοράς στην ΕΡΤ συζητάει σε ΚΑΘΕ gp τη διαφορά stop-n-go με time penalty.

Βέβαια όλα αυτά εκ του αποτελέσματος. Η Ferrari έπρεπε να πάρει απόφαση εκείνη τη στιγμή.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Macosj είπε

Εντωμεταξύ σε λίγο η φεραρι θα χάσει και την δεύτερη θέση στο κατασκευάστων αν συνεχίσει έτσι. Αυτά παθαίνεις όταν έχεις το γρηγορότερο μονοθέσιο αλλά δεν έχεις έναν γρήγορο και σταθερό οδηγό. Καλός ο λεκλερκ αλλα νομιζω οτι η φεραρι χρειάζεται έναν οδηγό τύπου χαμιλτον 

Δηλαδή τι προτείνεις; Να διώξουν τον καλύτερο οδηγό που τους έχει έρθει μετά τον Alonso;

Έχει πλάκα που τον ξεγράφετε μετά από έναν αγώνα. Πέρυσι δηλαδή ο Χάμιλτον λίγα λάθη έκανε, όπως στο Μπακού που πέταξε 25 βαθμούς ή στην Imola που το κόλλησε στο gravel και σώθηκε από την κόκκινη; Αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι είναι κορυφαίος οδηγός, όπως και ο Leclerc.

Αυτό που χρειάζεται η Ferrari είναι σοβαρή στρατηγική και σωστό management.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Gulik είπε

Το 'virtual safety car ending' μήνυμα έχει "παίξει" παραπάνω από ένα λεπτό, έχω την εντύπωση, ενώ ο κανονισμός λέει 15 δευτερόλεπτα.

Περίεργη φάση με το delta του Russell και το προσπέρασμα στον Perez.

Έχω κάνει κι εγώ κάτι αντίστοιχο στο F1 2022 και δεν πήρα ποινή, ούτε κι εδώ λογικά θα υπάρξει ποινή. Απλά, κουβέντα να γίνεται.

H διαφορά τους (όταν πραγματικά τελειώνει το virtual safety car) είναι 0,133.

Ενώ πριν το VSC ήταν γύρω στο μισό δευτερόλεπτο. Τέλος πάντων.

 

Κλοπή ήταν, αλλά βρήκατε το καλό παιδί και δεν σκυλοβρίζει στο ράδιο.

3 ώρες πριν, specre είπε

Για τον παππού το έβαλες ε; Πες το, μη κρύβεσαι :P 

Λάθος quote.

3 ώρες πριν, Shyn είπε

image.png.925d0a9d54af79d4a21b69c3c85f23a3.png

Ούτε καν όμως.

4 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

35o Τσέκο μέσα πλιζ 

Fun fact, αυτή ήταν η σωστή στρατηγική για Σάνθη επίσης, αλλά δεν το είπαμε ανοιχτά.

Επεξ/σία από ~mxls~
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, GoMaR είπε

Αν ειναι δυνατον να συζηταμε για την ικανοτητα του λεκλερ...
Ειναι πραγματικα αδικο. Απλα δεν ειναι σε σωστη ομαδα.

Δηλαδη οταν ο οδηγος κανει λαθη να κατηγορουμε την ομαδα? Κανενας δεν αμφισβητει την οδηγικη ικανοτητα του Leclerc αλλα στον συγκεκριμενο αγωνα η Ferrari δεν εφταιγε πουθενα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Shyn είπε

Δηλαδη οταν ο οδηγος κανει λαθη να κατηγορουμε την ομαδα? Κανενας δεν αμφισβητει την οδηγικη ικανοτητα του Leclerc αλλα στον συγκεκριμενο αγωνα η Ferrari δεν εφταιγε πουθενα.

Προφανώς δε λέμε για σήμερα, αλλά γενικά. Όλοι έχουν κάνει λάθη, αλλά αυτά της ομάδας (με στρατηγική & αξιοπιστία μονοθέσιου) έχουν "κοστίσει" πιο ακριβά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, specre είπε

Προφανώς δε λέμε για σήμερα, αλλά γενικά. Όλοι έχουν κάνει λάθη, αλλά αυτά της ομάδας (με στρατηγική & αξιοπιστία μονοθέσιου) έχουν "κοστίσει" πιο ακριβά.

Εννοειται οτι η Ferrari φετος ειναι χαλι μαυρο αλλα στην συγκεκριμενη περιπτωση ειναι δυσκολο να τους ριξεις το φταιξιμο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άσχετο με τα χαλια της Ferrari, 50 χρόνια πριν, στο Γαλλικό GP στις 2/7/1972, μια πέτρα που εκτοξευσε το λάστιχο του Emerson Fittipaldi, τύφλωσε το αριστερό μάτι του Helmut Marko και του τελειωσε την καριέρα σαν οδηγού F1. 

Η παλιά πίστα γέμιζε συνεχεια πέτρες από ένα διπλανό βουνο/ηφαίστειο! Από την επόμενη χρονιά μετακόμισαν στο Paul Ricard.

FB_IMG_1658689275276.jpg

  • Like 7
  • Thanks 4
  • Sad 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Macosj είπε

Εντωμεταξύ σε λίγο η φεραρι θα χάσει και την δεύτερη θέση στο κατασκευάστων αν συνεχίσει έτσι. Αυτά παθαίνεις όταν έχεις το γρηγορότερο μονοθέσιο αλλά δεν έχεις έναν γρήγορο και σταθερό οδηγό. Καλός ο λεκλερκ αλλα νομιζω οτι η φεραρι χρειάζεται έναν οδηγό τύπου χαμιλτον 

troll?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...