Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 22/7/2022 στις 1:56 ΜΜ, dkstopo είπε

εαν το αλλάξουν εαν το μέσω της περιόδου θα κάνουν μλκ, στις οποίες βέβαια είναι συνηθισμένος ο Τομπάζης.

 

4 ώρες πριν, lelisjr είπε

Θα αλλάξει ΣΤΟ GP Βελγίου 

 

21 λεπτά πριν, liakjim είπε

Αν ακούει η μαφία, κάντε πιο γρήγορα την αλλαγή στους κανονισμούς γιατί η Μερσεντές είναι πάνω από ένα δευτερόλεπτο πίσω...

Δεν θα γινει αλλαγη κανονισμων, θα γινουν πιο αυστηροι οι ελεγχοι ωστε να σιγουρευτει η ΦΙΑ οτι οι ομαδες ακολουθουν τους κανονισμους.

Δεν θα γινει αλλαγη κανονισμων μεσα στην χρονια οπως καταφερε πριν μερικες εβδομαδες η RB με την θερμοκρασια καυσιμου(που παραλιγο να ξεκινησει τελευταιος o Max στην Ισπανια λογω αυτου) :
'Red Bull and Ferrari negotiated on FIA rule changes'
 

Αναφορά σε κείμενο

Rule change after Verstappen close call in Spain

Red Bull Racing seem to be one of the teams that could benefit most from the recent rule change. The Austrian stable had already encountered problems earlier in the season with the so-called 'vapor lock', the evaporation of the ten per cent ethanol of which the new biofuels are composed. This phenomenon is amplified at high temperatures and can lead to problems with the operation of the fuel pumps in the tank, and is also said to have been the cause of the double retirement of Max Verstappen and Sergio Perez in the Bahrain Grand Prix.

αλλα και η Φερραρι δεν εμεινε με αδεια χερια μιaς και αυτη πιεσε και περασε μια αλλαγη κανονισμων:

Αναφορά σε κείμενο

Ferrari will not go home empty handed either. The Italian team initially demanded that temperature readings should always be taken one hour before the race and that the temperatures should remain the same, but they seem to have dropped that demand. According to La Gazzetta, Ferrari has forced a quid pro quo in the form of another rule change, the one that allows teams to switch power units between qualifying and the race. This could prove advantageous for Ferrari as it gives the team more freedom to rotate the engines, with the aim of improving reliability.

 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπράβο στον Αλονσο,  κάθε τριήμερο βρίσκεται πολύ ψηλά. Ο σαινζ εμφανίζεται δυνατός

Επεξ/σία από tempes
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, dimoskoutr είπε

Ο καταραμένος (Σαινθ) τι ακριβώς έκανε;;;;; Έκοψε στροφή;;;

Και η πλάκα είναι ότι στην μεγάλη ευθεία είχε σχεδόν 10 χλμ/ω διαφορά με τον Ολλανδό και πάλι έκανε καλύτερο χρόνο στο sector!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα mcfarland ε συγνώμη ΜακΛάρεν ήθελα να πω τραίνο πηγαίνουν. Οι αναβαθμίσεις μάλλον δουλεύουν... Παρότι έφεραν τις περισσότερες... Είπα και εγώ θα περάσει το καγκουρό στην 10άδα;

Ο εκλερακης γιατί ακριβώς έπρεπε να κάνει και άλλο γρήγορο γύρο; Ρε την παλεύουν εκεί στην Φεράρι;

Επεξ/σία από dimoskoutr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, dimoskoutr είπε

 

Ο εκλερακης γιατί ακριβώς έπρεπε να κάνει και άλλο γρήγορο γύρο; Ρε την παλεύουν εκεί στην Φεράρι;

Για να δουνε τα ορια για το Q3?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα έδειξε ο Σαινθ τα όρια μάλλον. Χωρίς tow εννοώ...

Οι θεότητες τι κάνανε με τον Σαινθ και τον εκλεράκια; Συνεννόηση μπουζούκι... Στην πρώτη ευθεία δεν έπρεπε να το πάρουν το tow;

Επεξ/σία από dimoskoutr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...