Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, lelisjr είπε

Όπως το είπες. Είναι εταιρείες!!!

Δεν υπάρχει συναισθηματισμός. Υπάρχει Μάρκετινγκ. Και δεν υπάρχει αλλος στόχος από το να βγάλουν όσο περισσότερα λεφτά μπορούν. Φυσικά και αν μπορούν να πάρουν και τα 2 πρωταθλήματα θα το κάνουν. Αλλά αν έχουν επιλογή είναι το κατασκευαστών. Τέλος! Και ας λένε μερικοί εδώ ότι με των οδηγών θα επωφεληθούν περισσότερο. Δεν ισχύει. όταν ως κατασκευαστής θα πάρεις 110 εκκατομύρια αν βγέις πρώτος στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, τι να το κάνεις άμα δεν βγείς και ο οδηγός σου είναι διασημότητα;;; Θα σου φέρει το ένα δέκατο σε χορηγίες... Αν ήταν να ίσχυε το αντίθετο, θα έπαιρνε η McLaren π.χ. τον Brad Pit και θα τον έβαζε να κάνει βόλτες με 30χλμ/ώρα σε κάθε αγώνα για να καρπώνεται τα λεφτά από τις διαφημίσεις... 

Όσα λεφτά και να φέρουν οι χορηγοί, τις τοπ ομάδες τις νοιάζουν τα 100 μύρια του πρωταθλήματος κατασκευαστών. Ομάδες που ήταν γίγαντες με ιστορία και πολλά πρωταθλήματα αλλά πήραν κακές θέσεις σε σερί σεζόν έγιναν σαν τη Williams και την McLaren. Και ας είχαν και οδηγούς με 50 χορηγούς. 

Εάν ο Brad Pit προωθούσε τις πωλήσεις αυτοκινήτων McLaren, ναι θα τον έβαζε.
Κατάλαβες που είναι το λάθος στο σκεπτικό σου?

  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

6 ώρες πριν, lelisjr είπε

Όπως το είπες. Είναι εταιρείες!!!

Δεν υπάρχει συναισθηματισμός. Υπάρχει Μάρκετινγκ. Και δεν υπάρχει αλλος στόχος από το να βγάλουν όσο περισσότερα λεφτά μπορούν. Φυσικά και αν μπορούν να πάρουν και τα 2 πρωταθλήματα θα το κάνουν. Αλλά αν έχουν επιλογή είναι το κατασκευαστών. Τέλος! Και ας λένε μερικοί εδώ ότι με των οδηγών θα επωφεληθούν περισσότερο. Δεν ισχύει. όταν ως κατασκευαστής θα πάρεις 110 εκκατομύρια αν βγέις πρώτος στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, τι να το κάνεις άμα δεν βγείς και ο οδηγός σου είναι διασημότητα;;; Θα σου φέρει το ένα δέκατο σε χορηγίες... Αν ήταν να ίσχυε το αντίθετο, θα έπαιρνε η McLaren π.χ. τον Brad Pit και θα τον έβαζε να κάνει βόλτες με 30χλμ/ώρα σε κάθε αγώνα για να καρπώνεται τα λεφτά από τις διαφημίσεις... 

Όσα λεφτά και να φέρουν οι χορηγοί, τις τοπ ομάδες τις νοιάζουν τα 100 μύρια του πρωταθλήματος κατασκευαστών. Ομάδες που ήταν γίγαντες με ιστορία και πολλά πρωταθλήματα αλλά πήραν κακές θέσεις σε σερί σεζόν έγιναν σαν τη Williams και την McLaren. Και ας είχαν και οδηγούς με 50 χορηγούς. 

Για σκέψου το λιγο πιο παρακατω:

Αν ο Max εβλεπε την Red Bull να μην τα δίνει όλα για πάρτη του, και έχανε το πρωταθλημα οδηγών, και αποφασίζει να μην ανανεώσει αλλά να πάει Merc ή Ferrari, και η RB αγωνιζόταν μετά με Perez και Gasly εναντίον σε Μax Leclerc και Russell, τι κατάταξη θα έφερνε τα επόμενα χρόνια? Θα έφερνε την ίδια με το να είχε τον Max ή θα έπεφτε παρακάτω? 

Αυτά τα εχει καλα στο μυαλο του ο Horner και ο Marko, γι αυτο και τα δώσανε όλα για να βγάλουν 1ο τον Max, και μετά του ανανέωσαν και το συμβόλαιο με τεράστιο ποσό. Δεν είπε ψέμματα όταν έλεγε ότι η προτεραιότητα του ήταν το οδηγών. Ήταν απόλυτη προτεραιότητα του να κρατήσει τον Max ευχαριστημένο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, flexpick είπε

Τοσα πηρε η ρεντ μπουλ για καθε χρονο για 5 χρονια απο την omegle

Παραπανω λεφτα ειναι οι χορηγιες

Πήρε 300 για 5 χρονια και δεν είναι sponsorship του Verstappen. Μην τα μπλέκουμε. 

3 ώρες πριν, sattack είπε

Για σκέψου το λιγο πιο παρακατω:

Αν ο Max εβλεπε την Red Bull να μην τα δίνει όλα για πάρτη του, και έχανε το πρωταθλημα οδηγών, και αποφασίζει να μην ανανεώσει αλλά να πάει Merc ή Ferrari, και η RB αγωνιζόταν μετά με Perez και Gasly εναντίον σε Μax Leclerc και Russell, τι κατάταξη θα έφερνε τα επόμενα χρόνια? Θα έφερνε την ίδια με το να είχε τον Max ή θα έπεφτε παρακάτω? 

Αυτά τα εχει καλα στο μυαλο του ο Horner και ο Marko, γι αυτο και τα δώσανε όλα για να βγάλουν 1ο τον Max, και μετά του ανανέωσαν και το συμβόλαιο με τεράστιο ποσό. Δεν είπε ψέμματα όταν έλεγε ότι η προτεραιότητα του ήταν το οδηγών. Ήταν απόλυτη προτεραιότητα του να κρατήσει τον Max ευχαριστημένο. 

Είπα εγώ ότι δεν είναι προς το συμφέρον μιας ομάδας να πάρει πρωτάθλημα ο ένας οδηγός της; Η RB πέρσι κυνηγούσε και τα δύο μέχρι 3 αγώνες πριν το τέλος. Όταν πήρε τις 2 νικες ο Hamilton και πλέον ήταν και μαθηματικά βέβαιο ότι δεν θα πάρει το κατασκευαστων, τότε έκανε τα πάντα για να πάρει των οδηγών τουλάχιστον. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ήταν πρώτη της προτεραιότητα το κατασκευαστών. 

Απλά μαθηματικα είναι. Όσο πιο ψηλά είναι στην κατάταξη του WCC τόσο περισσότερα λεφτά και προφανώς τόσο περισσότερες χορηγιες (κι άλλα λεφτά), αν πάρουν το WDC θα έχουν παραπάνω αναγνωρισημότητα από το ευρύ κοινό λόγω οδηγού, αλλά όσο πιο χαμηλά στο WCC τόσο λιγότερα λεφτά. Οι ομάδες που δεν έχουν θέμα για τα λεφτά αλλά είναι παραδοσιακές αυτοκίνητοβιομηχανίες (Ferrari, Mercedes κτλ) θέλουν το κατασκευαστων για το κύρος και για να βοηθήσουν τις πωλήσεις των συμβατικών αυτοκινήτων τους. Το midfield  θέλει τα χρήματα για να συμπληρώσει το budget για την ερχόμενη χρόνια, και οι τελευταίοι αν δεν πάρουν βαθμούς να ανεβουν λίγο θα μείνουν  με ότι έχουν από τους χορηγούς, και εκεί έχουν ανάγκη και τους χορηγούς των οδηγών (Payed drivers). 

Φυσικά και υπήρχαν χρονιές που το WDC ήταν σημαντικότερο για μια ομάδα από το WCC (βλέπε το 6ο πρωτάθλημα του Schumacher που ξεπέρασε τον Fangio, το πρωτάθλημα του Mansel με τη Williams, το πρωτο WDC της RB κτλ. Αλλά δεν είναι ο κανόνας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, lelisjr είπε

Πήρε 300 για 5 χρονια και δεν είναι sponsorship του Verstappen. Μην τα μπλέκουμε. 

Ολα τα μεσα εκτος ροιτερς για 500.

Δηλαδη η omegle εδωσε 300-500 εκατομμυρια γιατι η red bull βγηκε 2η στο κατασκευαστων; Ή επειδη πηρε το πρωταθλημα οδηγων;

Και τελοσπαντων οπως σου εξηγησε ο Haha η ιδια η ομαδα θυσιαζε τους ποντους περεθ για το οδηγων ε δε πηγαινε για το κατασκευαστων.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, flexpick είπε

Ολα τα μεσα εκτος ροιτερς για 500.

Δηλαδη η omegle εδωσε 300-500 εκατομμυρια γιατι η red bull βγηκε 2η στο κατασκευαστων; Ή επειδη πηρε το πρωταθλημα οδηγων;

Και τελοσπαντων οπως σου εξηγησε ο Haha η ιδια η ομαδα θυσιαζε τους ποντους περεθ για το οδηγων ε δε πηγαινε για το κατασκευαστων.

 

Oracle βρε παιδιά είναι ο σπόνσορας, Omegle είναι το πρόγραμμα που κάνεις τσατ με ξένους...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Narayan είπε

Oracle βρε παιδιά είναι ο σπόνσορας, Omegle είναι το πρόγραμμα που κάνεις τσατ με ξένους...

Παιξτο το στα σαιτ πρωτα στο insomnia επαιξε

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, lelisjr είπε

Πήρε 300 για 5 χρονια και δεν είναι sponsorship του Verstappen. Μην τα μπλέκουμε. 

Είπα εγώ ότι δεν είναι προς το συμφέρον μιας ομάδας να πάρει πρωτάθλημα ο ένας οδηγός της; Η RB πέρσι κυνηγούσε και τα δύο μέχρι 3 αγώνες πριν το τέλος. Όταν πήρε τις 2 νικες ο Hamilton και πλέον ήταν και μαθηματικά βέβαιο ότι δεν θα πάρει το κατασκευαστων, τότε έκανε τα πάντα για να πάρει των οδηγών τουλάχιστον. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ήταν πρώτη της προτεραιότητα το κατασκευαστών. 

Απλά μαθηματικα είναι. Όσο πιο ψηλά είναι στην κατάταξη του WCC τόσο περισσότερα λεφτά και προφανώς τόσο περισσότερες χορηγιες (κι άλλα λεφτά), αν πάρουν το WDC θα έχουν παραπάνω αναγνωρισημότητα από το ευρύ κοινό λόγω οδηγού, αλλά όσο πιο χαμηλά στο WCC τόσο λιγότερα λεφτά. Οι ομάδες που δεν έχουν θέμα για τα λεφτά αλλά είναι παραδοσιακές αυτοκίνητοβιομηχανίες (Ferrari, Mercedes κτλ) θέλουν το κατασκευαστων για το κύρος και για να βοηθήσουν τις πωλήσεις των συμβατικών αυτοκινήτων τους. Το midfield  θέλει τα χρήματα για να συμπληρώσει το budget για την ερχόμενη χρόνια, και οι τελευταίοι αν δεν πάρουν βαθμούς να ανεβουν λίγο θα μείνουν  με ότι έχουν από τους χορηγούς, και εκεί έχουν ανάγκη και τους χορηγούς των οδηγών (Payed drivers). 

Φυσικά και υπήρχαν χρονιές που το WDC ήταν σημαντικότερο για μια ομάδα από το WCC (βλέπε το 6ο πρωτάθλημα του Schumacher που ξεπέρασε τον Fangio, το πρωτάθλημα του Mansel με τη Williams, το πρωτο WDC της RB κτλ. Αλλά δεν είναι ο κανόνας.

Συνεχίζεις να μην καταλαβαίνεις, την RB την ενδιαφέρει να διαφημίσει το όνομα της, είτε πάρει το κατασκευαστών είτε το οδηγών, αυτό που την ενδιαφέρει πρωτίστως είναι η προβολή που γίνεται στο όνομα (όπως κάθε λογική εταιρία). Γιατί τα λεφτά που δίνει η F1 για την κατάκτηση των τίτλων είναι ψίχουλα μπροστά στο promotion που τις γίνεται.

Αυτό δεν σημαίνει πως δεν έχει πάθος για την F1.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Sugizo είπε

Συνεχίζεις να μην καταλαβαίνεις, την RB την ενδιαφέρει να διαφημίσει το όνομα της, είτε πάρει το κατασκευαστών είτε το οδηγών, αυτό που την ενδιαφέρει πρωτίστως είναι η προβολή που γίνεται στο όνομα (όπως κάθε λογική εταιρία). Γιατί τα λεφτά που δίνει η F1 για την κατάκτηση των τίτλων είναι ψίχουλα μπροστά στο promotion που τις γίνεται.

Αυτό δεν σημαίνει πως δεν έχει πάθος για την F1.

1ον... Τι εννοείς με το "Συνεχίζεις να μην καταλαβαίνεις" στο παιδί σου μιλας;

2ον Έχεις σκαλώσει με τη RB και με μόνο με το περσινό πρωτάθλημα, όταν η συζήτηση είναι για τον γενικό κανόνα που θέλει τις ομάδες να κυνηγάνε το WCC ως προτεραιότητα. Μου πουλάς την εξαίρεση για κανόνα και περιμένεις να τσιμπήσω;

Οι top ομάδες ξεκινάνε με στόχο και τα 2. Το WCC και μετά το WDC. Εκτός αν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος που θα το αναστρέψει αυτό. Στην πορεία, αν το WCC είναι άπιαστο, θα πάνε με γνώμονα να βγάλουν έναν από τους οδηγούς για WDC. 

Οι υπόλοιπες ομάδες του midfield πάνε για την υψηλότερη θέση στο WCC γιατί θα πάρουν περισσότερα χρήματα. Εκτός πάλι αν έχουν συγκεκριμένο σκοπό (βλέπε Ferrari του 2020 που άφησε την εξέλιξη της SF20, και στην ουσία άφησε και το πρωτάθλημα και τελείωσε 6η ώστε να πάει με όσο πιο πολύ χρόνο στο wind tunnel, και να εξελίξει την SF22). 

Φυσικά και θέλουν πρωτάθλημα οδηγών και φυσικά κυνηγάνε να βγάλουν τα περισσότερα χρήματα και από τα 2. Αλλά το να έχεις δυσαρεστημένους ή απογοητευμένους τεχνικούς και μηχανικούς είναι εξίσου επικίνδυνο με το να έχεις δυαρεστημένους οδηγούς... γιατί όπως φεύγουν οι οδηγοί, έτσι φεύγουν και οι μηχανικοί, σχεδιαστές κτλ. και που πάνε; Στον ανταγωνισμό. Το πρωτάθλημα οδηγών είναι το σημαντικότερο για το marketing και για όλους εμάς (που δεν θυμόμαστε ποια ομάδα πήρε το κατασκευαστών το 1997. Αλλά μέσα στον κόσμο της F1, το κατασκευαστών μετράει παραπάνω. Για τα λεφτά, για το κύρος, και γιατί παραδοσιακοί κατασκευαστές (αυτοκινητοβιομηχανίες) που δεν μπορούν να πάρουν πρωτάθλημα κατασκευαστών δεν επιβιώνουν πολλά χρόνια αφού κάνουν ζημιά στο core business τους.

Υπάρχει μεγάλη βαρύτητα στο κατασκευαστών μέσα στον κύκλο όσων εμπλέκονται στο άθλημα, απλώς εμείς δεν το βλέπουμε γιατί κοιτάμε τους οδηγούς. Να σου θυμίσω ότι αν τελειώσεις το πρωτάθλημα στον πάτο, την επόμενη χρονιά έχεις το λεγόμενο walk of shame όπου πρέπει να περάσεις από όλα τα άλλα garages στα pits για να φτάσεις στο δικό σου. Τα λεφτά είναi λιγότερα από τα τηλεοπτικά δικαιώματα,  οι χορηγοί είναι λιγότεροι, και το μόνο που παίρνεις παραπάνω είναι ο χρόνος στο wind tunnel μπας και εξελίξεις το μονοθέσιο σου καλύτερα για την επόμενη χρονιά. Αν περάσεις 2-3 χρόνια εκεί, το πιθανότερο είναι να μην ανακάμψεις ποτέ και ας έχεις οδηγούς ταλεντάρες με πολύ καλούς χορηγούς (βλέπε Williams με Russel). 

Τώρα άμα θες να μου απαντήσεις πάλι με μια εξαίρεση στον κανόνα, δικό σου θέμα, δεν πρόκειται να απαντήσω πάλι. 

Επεξ/σία από lelisjr
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, lelisjr είπε

1ον... Τι εννοείς με το "Συνεχίζεις να μην καταλαβαίνεις" στο παιδί σου μιλας;

2ον Έχεις σκαλώσει με τη RB και με μόνο με το περσινό πρωτάθλημα, όταν η συζήτηση είναι για τον γενικό κανόνα που θέλει τις ομάδες να κυνηγάνε το WCC ως προτεραιότητα. Μου πουλάς την εξαίρεση για κανόνα και περιμένεις να τσιμπήσω;

Οι top ομάδες ξεκινάνε με στόχο και τα 2. Το WCC και μετά το WDC. Εκτός αν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος που θα το αναστρέψει αυτό. Στην πορεία, αν το WCC είναι άπιαστο, θα πάνε με γνώμονα να βγάλουν έναν από τους οδηγούς για WDC. 

Οι υπόλοιπες ομάδες του midfield πάνε για την υψηλότερη θέση στο WCC γιατί θα πάρουν περισσότερα χρήματα. Εκτός πάλι αν έχουν συγκεκριμένο σκοπό (βλέπε Ferrari του 2020 που άφησε την εξέλιξη της SF20, και στην ουσία άφησε και το πρωτάθλημα και τελείωσε 6η ώστε να πάει με όσο πιο πολύ χρόνο στο wind tunnel, και να εξελίξει την SF22). 

Φυσικά και θέλουν πρωτάθλημα οδηγών και φυσικά κυνηγάνε να βγάλουν τα περισσότερα χρήματα και από τα 2. Αλλά το να έχεις δυσαρεστημένους ή απογοητευμένους τεχνικούς και μηχανικούς είναι εξίσου επικίνδυνο με το να έχεις δυαρεστημένους οδηγούς... γιατί όπως φεύγουν οι οδηγοί, έτσι φεύγουν και οι μηχανικοί, σχεδιαστές κτλ. και που πάνε; Στον ανταγωνισμό. Το πρωτάθλημα οδηγών είναι το σημαντικότερο για το marketing και για όλους εμάς (που δεν θυμόμαστε ποια ομάδα πήρε το κατασκευαστών το 1997. Αλλά μέσα στον κόσμο της F1, το κατασκευαστών μετράει παραπάνω. Για τα λεφτά, για το κύρος, και γιατί παραδοσιακοί κατασκευαστές (αυτοκινητοβιομηχανίες) που δεν μπορούν να πάρουν πρωτάθλημα κατασκευαστών δεν επιβιώνουν πολλά χρόνια αφού κάνουν ζημιά στο core business τους.

Υπάρχει μεγάλη βαρύτητα στο κατασκευαστών μέσα στον κύκλο όσων εμπλέκονται στο άθλημα, απλώς εμείς δεν το βλέπουμε γιατί κοιτάμε τους οδηγούς. Να σου θυμίσω ότι αν τελειώσεις το πρωτάθλημα στον πάτο, την επόμενη χρονιά έχεις το λεγόμενο walk of shame όπου πρέπει να περάσεις από όλα τα άλλα garages στα pits για να φτάσεις στο δικό σου. Τα λεφτά είναi λιγότερα από τα τηλεοπτικά δικαιώματα,  οι χορηγοί είναι λιγότεροι, και το μόνο που παίρνεις παραπάνω είναι ο χρόνος στο wind tunnel μπας και εξελίξεις το μονοθέσιο σου καλύτερα για την επόμενη χρονιά. Αν περάσεις 2-3 χρόνια εκεί, το πιθανότερο είναι να μην ανακάμψεις ποτέ και ας έχεις οδηγούς ταλεντάρες με πολύ καλούς χορηγούς (βλέπε Williams με Russel). 

Τώρα άμα θες να μου απαντήσεις πάλι με μια εξαίρεση στον κανόνα, δικό σου θέμα, δεν πρόκειται να απαντήσω πάλι. 

Δεν προσπαθώ να σου πουλήσω τίποτα, απλά αναφέρω το λάθος στο σκεπτικό σου, ναι η RB είναι η εξαίρεση του κανόνα εάν το θες έτσι.

Επομένως πέρσι, τους ένοιαζε αυτό που θα πάρουν ευκολότερα, το οδηγών.

Προφανώς και τα 2 δεν χαλάνε κανέναν, αλλα τα λεφτά, στην προκειμενη περίπτωση, βγαίνουν από αλλου κι όχι από τα 110 μύρια (ψίχουλα) που θα πάρει από την F1.

Με λίγα λόγια, χέστηκαν (ειδικά πέρσι) για το κατασκευαστών.

Φαντάζομαι πως κάτι αντίστοιχο ισχύει και για όλες τις ομάδες που προέρχονται από την αυτοκινητοβιομηχανία.

Παράδειγμα: Dieter Zetsche - F1 success has link to improved Mercedes car sales (espn.com)

Επεξ/σία από Sugizo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Έτσι κι αλλιώς και το κατασκευαστών και το οδηγών ο μέγας GOATIFI θα τα πάρει, οπότε γιατί το συζητάμε ακόμα;; :D 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Sugizo είπε

Δεν προσπαθώ να σου πουλήσω τίποτα, απλά αναφέρω το λάθος στο σκεπτικό σου, ναι η RB είναι η εξαίρεση του κανόνα εάν το θες έτσι.

Επομένως πέρσι, τους ένοιαζε αυτό που θα πάρουν ευκολότερα, το οδηγών.

Προφανώς και τα 2 δεν χαλάνε κανέναν, αλλα τα λεφτά, στην προκειμενη περίπτωση, βγαίνουν από αλλου κι όχι από τα 110 μύρια (ψίχουλα) που θα πάρει από την F1.

Με λίγα λόγια, χέστηκαν (ειδικά πέρσι) για το κατασκευαστών.

Φαντάζομαι πως κάτι αντίστοιχο ισχύει και για όλες τις ομάδες που προέρχονται από την αυτοκινητοβιομηχανία.

Παράδειγμα: Dieter Zetsche - F1 success has link to improved Mercedes car sales (espn.com)

Μετά και την αλλαγή των κανονισμών, κάθε ομαδα μπορεί να χαλάσει 150 εκατομμύρια το χρόνο για εξέλιξη, (σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια που οι top ομάδες χαλούσαν κοντά στα 460).

Που σημαίνει ότι οι ομάδες στην κορυφή έχουν εξασφαλίσαμενο κοντά στα 2/3 αυτό το ποσό από τα τηλεοπτικά δικαιώματα, την κατάταξη στο WCC και άλλα μπόνους που ορίζει ο νέος κανονισμός. Φυσικά και τους νοιάζει και καίγονται για τα 100 και τα 60 και το 1 ακόμα. Δεν είναι τρελοί να πουν όχι. Δεν θα μιλήσω καν για τις μικρότερες ομάδες που δεν εξελίσσουν δικούς τους κινητήρες... Η Haas θέλει μόνο για τους κινητήρες που της διαθέτει η Ferrari, γύρω στα 25 εκατομμύρια το χρόνο (ποσό εφάπαξ που καλύπτει την ομάδα όσους κινητήρες κι αν χρειαστεί). Όλοι λοιπόν καίγονται για το WCC. Άλλοι για να βγάλουν επιτέλους κέρδος* και να μην εξαρτώνται από τα εργοστάσια της μαμάς εταιρείας και τις πωλήσεις των αυτοκινήτων και των ενεργειακών ποτών, και άλλοι για να επιβιώσουν για ακόμη μια χρονιά στην F1. 

*Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της F1 που οι ομάδες έχουν κέρδη από το άθλημα λόγω του πλαφόν. Και όλοι θέλουν να βγάλουν όσα περισσότερα μπορούν. 

Επεξ/σία από lelisjr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, lelisjr είπε

Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της F1 που οι ομάδες έχουν κέρδη από το άθλημα λόγω του πλαφόν. Και όλοι θέλουν να βγάλουν όσα περισσότερα μπορούν. 

Δεν είμαι τόσο σίγουρος. Τόσα χρόνια χάλαγαν απίστευτα νούμερα, η Merc πρέπει να ακουμπάγε τα 600m στο παρελθόν. Αν ήθελαν θα έκαναν και τότε οικονομία. Γιατί ειδικά φέτος να θέλουν να βγάλουν; Θα προτιμούσαν να μην είχαν πλαφόν και να έκαναν το παιχνίδι τους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, mandos είπε

Δεν είμαι τόσο σίγουρος. Τόσα χρόνια χάλαγαν απίστευτα νούμερα, η Merc πρέπει να ακουμπάγε τα 600m στο παρελθόν. Αν ήθελαν θα έκαναν και τότε οικονομία. Γιατί ειδικά φέτος να θέλουν να βγάλουν; Θα προτιμούσαν να μην είχαν πλαφόν και να έκαναν το παιχνίδι τους

Ε γενικα για να ειναι βιωσιμο το σπορ εχει πρεπει να παει η δουλεια σιγα σιγα.

Τωρα οι τρεις μεγαλοι ισως τους συμφερει σε επιπεδο brand να μπαινουν μεσα και να παρουν το πρωταθλημα. Δεν κατεβαινουν ολοι με την ιδια στρατηγικη στο σπορ οπως πχ στο nba παμε ολοι για το κερδος. Ειναι πιο πολυ ποδοσφαιρο ευρωπης champions league η κατασταση. Αλλοι πανε να βγαλουν, αλλοι θελουν να ακουστουν για τις αλλες δουλειες τους.

Επεξ/σία από flexpick
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...