Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 ώρες πριν, sattack είπε

Εκτός από τη γενικά μεγαλύτερη προβολή που φέρνει το πρωταθλημα οδηγών από ότι των κατασκευαστων, στη συγκεκριμένη περίπτωση υπάρχει ακόμα ένα μεγαλύτερο συν: η RB ειχε τρελλη ανάγκη να κρατήσει τον Max και να μην της φύγει και πάει σε σνταγωνιστικη ομάδα, οπότε ακομα 1 παραπανω λογος που φυσικα και δεν θα το ανταλλασε το οδηγών με το κατασκευαστων. 

Ειναι αλληλενδετα αυτα τα δυο και ισως η καθε εταιρια να δινει διαφορετικες προτεραιοτητες.
 

10 ώρες πριν, mandos είπε

χομπίστας

Ενας ηταν, ειναι και θα ειναι ο μεγαλυτερος χομπιστας στην F1...
Δε χρειαζεται να πουμε ποιος ειναι νομιζω... :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, tommy^ είπε

Ειναι αλληλενδετα αυτα τα δυο και ισως η καθε εταιρια να δινει διαφορετικες προτεραιοτητες.
 

Ναι, συμφωνώ ότι για κάποιες εταιρείες ίσως οι προτεραιότητες έχουν λίγο διαφορετικό βάρος. 

Για την RB, εκτός από το να μην της φύγει ο Max που ηταν απολυτη προτεραιότητα, πιστεύω ότι (αν πρεπει να διαλεξει) έτσι κι αλλιώς τη συμφέρει να ακούγεται "κέρδισε ο Max με RB" (και κάποιος άλλος πήρε το κατασκευαστων), παρά "κέρδισε ο τάδε με τάδε και η RB πήρε το κατασκευαστων". Η RB  περισσότερο από κάθε άλλον ποντάρει στην "ταύτιση" με τον αθλητή.

(Φυσικά όλοι προτιμούν και τα 2 μαζί που ειναι και το πιο συνηθισμένο και πιθανό να γινει).

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, eri77 είπε

?? Δεν ήταν στην Baku πού έκανε ολόκληρο show για το porpoising ο rapper?? 

Στο Baku ηταν που ο Sainz ελεγε για μακροχρονια προβληματα υγειας που μπορει να προκαλεσει το porpoising:
Sainz fears porpoising will damage long-term health

Αναφορά σε κείμενο

“We need to consider how much of a toll a driver should be paying for his back and his health in a Formula 1 career,” he said as per The Guardian.

“With these kinds of cars’ philosophy we need to open a debate more than anything.

“I have done checks on my back and neck tightness and this year it is tighter everywhere, I am already feeling it. I don’t need expert advice to know 10 years like this will be tough.

 

Για την Mercedes στο Baku, το προβλημα δεν ηταν ακριβως το porpoising, αλλα το bouncing(γιατι ουσιαστικα δεν κανει flex το floor της οπως κανει των αλλων) :

Στις 22/6/2022 στις 1:01 ΠΜ, haHa είπε

Mercedes claims its F1 porpoising issues are now "solved"
Εχει πρόβλημα με bouncing σε πιστες με non-smooth surfaces, οπως το Baku. 

Είναι διαφορετικα αυτα τα προβλήματα. 

Η Mercedes παιζει να επηρεαστει ελάχιστα απο την οδηγια, η Φερράρι μπορεί περισσότερο. 

 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, haHa είπε

Στο Baku ηταν που ο Sainz ελεγε για μακροχρονια προβληματα υγειας που μπορει να προκαλεσει το porpoising:
Sainz fears porpoising will damage long-term health

 

Για την Mercedes στο Baku, το προβλημα δεν ηταν ακριβως το porpoising, αλλα το bouncing(γιατι ουσιαστικα δεν κανει flex το floor της οπως κανει των αλλων) :

 

Δλδ δεν είχε porpoising η Mercedes στην Baku?? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, eri77 είπε

Δλδ δεν είχε porpoising η Mercedes στην Baku?? 

Why Mercedes F1 car's bouncing was different in Baku

Αναφορά σε κείμενο

“We definitely suffered porpoising in the earlier races and in Barcelona we didn’t,” Vowles explained. “And we’ve made a tremendous amount of effort on our package to make sure that we tried our best to resolve it, and I am confident we’ve made a step.“In Barcelona the car was stable, robust and we could lower it and that’s the key, we managed to create a package were aerodynamically we were able to work with it a lot more, we could work with set-up and we could drop the cars in terms of ride height producing performance.
“Come now to Monaco and to Baku, what that unfortunately uncovered is a second issue that was being masked by the first. I’m confident we’ve made a step forward in terms of porpoising, but we very clearly have bouncing, and to the outside it looks almost identical, but there is a subtle difference between the two.”

 

Porpoising vs bouncing

Αναφορά σε κείμενο

Why is the Mercedes bouncing?

In running the Mercedes lower to mitigate porpoising, the potential for bouncing on bumpier circuits like Baku was increased, as was seen by the aggressive oscillations through the drivers' bodies in Azerbaijan.

"What is happening now is that the car is lower, as a result of fixing the first issue, but now hitting the deck quite hard and that’s creating the bouncing that you see at the moment," added Vowles.

"Again, you try and extract performance by running the car low but the problem is very different and the bumpier the track the more the input is clearly having an effect which is what we saw in Baku."

 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, sattack είπε

Ναι, συμφωνώ ότι για κάποιες εταιρείες ίσως οι προτεραιότητες έχουν λίγο διαφορετικό βάρος. 

Για την RB, εκτός από το να μην της φύγει ο Max που ηταν απολυτη προτεραιότητα, πιστεύω ότι (αν πρεπει να διαλεξει) έτσι κι αλλιώς τη συμφέρει να ακούγεται "κέρδισε ο Max με RB" (και κάποιος άλλος πήρε το κατασκευαστων), παρά "κέρδισε ο τάδε με τάδε και η RB πήρε το κατασκευαστων". Η RB  περισσότερο από κάθε άλλον ποντάρει στην "ταύτιση" με τον αθλητή.

(Φυσικά όλοι προτιμούν και τα 2 μαζί που ειναι και το πιο συνηθισμένο και πιθανό να γινει).

Όπως το είπες. Είναι εταιρείες!!!

Δεν υπάρχει συναισθηματισμός. Υπάρχει Μάρκετινγκ. Και δεν υπάρχει αλλος στόχος από το να βγάλουν όσο περισσότερα λεφτά μπορούν. Φυσικά και αν μπορούν να πάρουν και τα 2 πρωταθλήματα θα το κάνουν. Αλλά αν έχουν επιλογή είναι το κατασκευαστών. Τέλος! Και ας λένε μερικοί εδώ ότι με των οδηγών θα επωφεληθούν περισσότερο. Δεν ισχύει. όταν ως κατασκευαστής θα πάρεις 110 εκκατομύρια αν βγέις πρώτος στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, τι να το κάνεις άμα δεν βγείς και ο οδηγός σου είναι διασημότητα;;; Θα σου φέρει το ένα δέκατο σε χορηγίες... Αν ήταν να ίσχυε το αντίθετο, θα έπαιρνε η McLaren π.χ. τον Brad Pit και θα τον έβαζε να κάνει βόλτες με 30χλμ/ώρα σε κάθε αγώνα για να καρπώνεται τα λεφτά από τις διαφημίσεις... 

Όσα λεφτά και να φέρουν οι χορηγοί, τις τοπ ομάδες τις νοιάζουν τα 100 μύρια του πρωταθλήματος κατασκευαστών. Ομάδες που ήταν γίγαντες με ιστορία και πολλά πρωταθλήματα αλλά πήραν κακές θέσεις σε σερί σεζόν έγιναν σαν τη Williams και την McLaren. Και ας είχαν και οδηγούς με 50 χορηγούς. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικα ειναι ανουσιος ο συναισθηματισμος και ο φανατισμος με το συγκεκριμενο σπορ(και εκτος αυτου).Τα παντα γινονται κυριολεκτικα για το χρημα με πρωτιστη βαση επισης το χρημα. Δεχομαι να αρεσει καποιος οδηγος.

Το θεαμα γινεται πολυ πιο ευχαριστο αποβαλλοντας αυτη την νοοτροπια. Τα υπολοιπα γινονται για να πουλανε μπλουζες και καπελακια, το οποιο δεν κατακρινω αλλα τουλαχιστον να μην λεμε ψεματα στους εαυτους μας :D

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, sattack είπε

Ναι, συμφωνώ ότι για κάποιες εταιρείες ίσως οι προτεραιότητες έχουν λίγο διαφορετικό βάρος. 

Για την RB, εκτός από το να μην της φύγει ο Max που ηταν απολυτη προτεραιότητα, πιστεύω ότι (αν πρεπει να διαλεξει) έτσι κι αλλιώς τη συμφέρει να ακούγεται "κέρδισε ο Max με RB" (και κάποιος άλλος πήρε το κατασκευαστων), παρά "κέρδισε ο τάδε με τάδε και η RB πήρε το κατασκευαστων". Η RB  περισσότερο από κάθε άλλον ποντάρει στην "ταύτιση" με τον αθλητή.

(Φυσικά όλοι προτιμούν και τα 2 μαζί που ειναι και το πιο συνηθισμένο και πιθανό να γινει).

Aυτο ακριβως.
Ειπαμε, σχεδον κανενας δεν δινει μεγαλη σημασια(ουτε οι χορηγοι) οτι η Φερραρι πηρε το πρωταθλημα κατασκευαστων το 2008, ενω ο Χαμιλτον με Μακλαρεν πηρε το οδηγων.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 λεπτό πριν, tommy^ είπε

Στην παραπάνω φωτό με τους οδηγούς/νταλικέρηδες νομίζω ότι με διαφορά ο καλύτερος είναι ο GOAT (Latifi).

Μέχρι και στα φορτηγά GOAT είναι ο μεγάλος GOATIFI!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...