Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, haHa είπε

H Mercedes εδω και μερικους αγωνες δεν εχει θεμα με porpoising, το εχουμε αναφερει αρκετες φορες:
 

 

Πως περνουσε το τεστ; 
Απλο: Πριν λυσει το προβλημα, ειχε με διαφορα το υψηλοτερο ride height/αποσταση απο το εδαφος, κατι που φυσικα ειχε ως επακολουθο τις τραγικες επιδοσεις, οπου ηταν 1+s/lap πισω.

Εκεί έχω ένα κενό, καθώς δεν τα πάω και καλά με τα μηχανικά. Πως γίνετε να έχει το ψηλότερο height και ταυτόχρονα να έχει και το περισσότερο porpoising στην πίστα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, golden33 είπε

Εκεί έχω ένα κενό, καθώς δεν τα πάω και καλά με τα μηχανικά. Πως γίνετε να έχει το ψηλότερο height και ταυτόχρονα να έχει και το περισσότερο porpoising στην πίστα?

Το porpoising ηταν ενα θεμα που ειχε η Mercedes. Για να μειωσει το φαινομενο ή να μειωσει τουλχιστον το χτυπημα, ανεβαζε το ride height.

Απο την Βαρκελωνη και μετα, δεν εχει ουστικα θεμα με porpoising και τρεχει και πιο χαμηλα το μονοθεσιο.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, haHa είπε

Το porpoising ηταν ενα θεμα που ειχε η Mercedes. Για να μειωσει το φαινομενο ή να μειωσει τουλχιστον το χτυπημα, ανεβαζε το ride height.

Απο την Βαρκελωνη και μετα, δεν εχει ουστικα θεμα με porpoising και τρεχει και πιο χαμηλα το μονοθεσιο.

A δλδ το porpoising το είχε μόνο όταν κατέβαζε χαμηλά το πάτωμα. Οκ το κατάλαβα σε ευχαριστώ πολύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, dafnoula13 είπε

Πόσο πιο δύσκολα από πέρσι? Τελευταίο αγώνα τελευταίο γύρο πήρε το πρωτάθλημα?? Λες φέτος να πάει τελευταία στροφή???

Αν δεν βρει λύσεις απαντήσεις η ομάδα του (πχ φθορά ελαστικών κτλ) παίζει να γυρίσουν όλα τούμπα στην βαθμολογία και να μην φτάσει στον τελευταίο αγώνα να διεκδικεί πρωτάθλημα αλλά αυτό να έχει κριθεί νωρίτερα υπέρ του Leclerc. 

Η διαφορά του στην βαθμολογία είναι μικρή. Πολλά θα εξαρτηθούν από την αξιοπιστία και των δύο. Στην Αυστρία αν δεν υπήρχαν τα θέματα με τους κόκκινους θα έβγαινε τρίτος και πιθανότατα χωρίς το +1 του γύρου. 

Η διαφορά επίσης αντιπροσωπεύει τις παλινωδίες των κόκκινων στους τελευταίους αγώνες όπως έχουμε γράψει τόσες φορές. 

Δεν με πείθει η Redbull ότι είναι όπως πχ η Mercedes του δεύτερου μισού της περσινής χρονιάς. Πρέπει σε κάθε αγώνα - πίστα να ψάχνεται δεν έχει την ωμή υπεροχή που είχαν τα Mercedes. Έχει και το θέμα με την φθορά στα ελαστικά. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, haHa είπε

Δεν ισχυει.

Τα επισημα λεφτα που παιρνεις απο Liberty ειναι στο κατασκευαστων, αλλα τα λεφτα απο χορηγους και η δοξα ειναι στο οδηγων.
Kανενας αλλωστε δεν νοιαζεται οτι το κατασκευαστων το 1994 το πηρε η Williams. Ολοι θυμουνται οτι το πρωταθλημα το πηρε ο Schumacher (Benetton).
Kανενας αλλωστε δεν νοιαζεται οτι το κατασκευαστων το 2008 το πηρε η Ferrari. Ολοι θυμουνται οτι το πρωταθλημα το πηρε ο Hamilton (McLaren) .


Για αυτο οι ομαδες πολυ συχνα εχουν team orders που κοστιζουν σε βαθμους στο κατασκευαστων.

Πχ αφηνουν το Νο2(Bottas, Perez) να βολοδερνει και να χανει χρονο απλα για να μπλοκαρει λιγα δευτερολεπτα τον αντιπαλο
ή βαζουν τον Perez για πιτ στοπ χανοντας θεσεις(τερματισε 16ος..) και βαθμους στο κατασκευαστων απλα για να κλεψει το fastest lap απο τον Hamilton πριν τα μεσα της σεζον(Red Bull sacrificed Perez's top 10 to steal fastest lap F1 point off Hamilton)
ή η Φερραρι το 2012 αλλαζει επιτηδες το κιβωτιο του Μασσα για να παρει ποινη 5 θεσεων και ετσι να προωθηθει μια θεση πιο μπροστα ο Αλονσο που ειχε κανει qualifying πισω απο Μασσα:
Massa takes a grid penalty to help Alonso

Δεν είναι έτσι τα πράγματα.

Οι ομάδες που επωφελούνται από τους χορηγούς των οδηγών (paying drivers) είναι συνήθως οι μικρές ομάδες. 

Τα λεφτά που παίρνουν από χορηγίες δεν πλησιάζουν καν αυτά που κυνηγάνε οι ομάδες του midfield και αυτές που πάνε για πρωτάθλημα κατασκευαστών. Αν μία ομάδα πάρει έστω και έναν πόντο στο πρωτάθλημα, παίνρει αυτομάτως περίπου 36 εκατομμύρια ευρώ από τα τηλεοπτικά δικαιώματα. Από κει και πέρα, κάθε ομάδα θα πάρει μπόνους ανάλογα τη θέση που θα έχει στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. π.χ, η τελευταία θα πάρει άλλα 15 εκατομμύρια ενώ η πρώτη, γύρω στα 70...(Η Ferrari παίρνει τα λεφτά του πρώτου, ασχέτος της κατάταξης, συν τα λεφτά της θέσης που πήρε στο πρωτάθλημα κατασκευαστών λόγω ιστορικότητας!!!!!!!!) Οπότε μην το ψάχνετε. Οι ομάδες πρώτα θα κυνηγήσουν τη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Θα θυσιάσουν ίσως τον έναν οδηγό που θα έπαιρνε μια θέση χαμηλά στη δεκάδα αν με αυτή τη στρατηγική, ο άλλος οδηγός θα φέρει συνολικά περισσότερους πόντους. Το έχουμε δει πάμπολες φορές. 

Αν οι ομάδα έχει εξασφαλίσει το στόχο της για τη σεζόν όσον αφορά το πρωτάθλημα κατασκευαστών, τότε ναι θα κάνει τα πάντα για να φέρει έναν οδηγό της όσο πιο ψηλά γίνεται. (Βλέπε Sumacher και Baricello, Hamilton - Bottas κτλ.). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, lelisjr είπε

Δεν είναι έτσι τα πράγματα.

Οι ομάδες που επωφελούνται από τους χορηγούς των οδηγών (paying drivers) είναι συνήθως οι μικρές ομάδες. 

Νομιζω εχασες ολο το point. Δεν εννοω οτι θα επωφεληθει μια ομαδα απο χορηγους οδηγων(paying drivers), αλλα οτι η δοξα ειναι μεγαλυτερη και το ιδιο και οι χορηγιες που θα παρεις οταν το μονοθεσιο μιας ομαδας κερδισει το οδηγων σε σχεση με το να κερδιζε το κατασκευαστων.

Σε πολυ απλα λογια:
αλλο να λες πιειτε RedBull γιατι με αυτο κερδισε το πρωταθλημα και βγηκε 1ος ο Μαξ και
αλλο να λες πιειτε RedBull γιατι το μονοθεσιο μας κερδισε το κατασκευαστων(αλλα εχασε το οδηγων).

Δεν ειναι αλλωστε τυχαιο οτι το Νο1 στο μονοθεσιο την επομενη χρονια το δικαιουται ο πρωταθλητης, οχι η πρωταθλητρια ομαδα.

Kανενας αλλωστε δεν νοιαζεται οτι το κατασκευαστων το 2008 το πηρε η Ferrari. Ολοι θυμουνται οτι το πρωταθλημα το πηρε ο Hamilton (McLaren) .

Ο κοσμος(και ως εκ τουτου οι χορηγοι) ενδιαφερεται πολυ περισσοτερο για το οδηγων. Και για αυτο οι ομαδες παιρνουν τις αποφασεις(που κοστιζουν στο κατασκευαστων αλλα βοηθουν στο οδηγων) που αναφεραμε προηγουμενως.

Αυτα παντα για τις ομαδες που κυνηγανε πρωταθλημα. Για τις midfield ομαδες που δεν κυνηγανε κανενα πρωταθλημα, οι βαθμοι στο κατασκεαυστων(και η τελικη θεση στο κατασκευαστων) ειναι το πιο σημαντικο. Αν ο οδηγος τους βγει 5ος ή 6ος, καμια ουσιαστικη διαφορα δεν εχει, ουτε οι ιδιοι δεν το θυμουνται.
----------------------------------

39 λεπτά πριν, lelisjr είπε

Θα θυσιάσουν ίσως τον έναν οδηγό που θα έπαιρνε μια θέση χαμηλά στη δεκάδα αν με αυτή τη στρατηγική, ο άλλος οδηγός θα φέρει συνολικά περισσότερους πόντους. Το έχουμε δει πάμπολες φορές. 

Το κανουν ακομα και οταν προκειται να τους κοστισει συνολικα σε βαθμους στο κατασκευαστων.
Ενδεικτικα περυσι η RB πριν καν την μεση της σεζον, θυσιασε μια ~8η θεση του Perez και 4 βαθμους στο κατασκευαστων απο τον Περεζ, βαζοντας τον για αχρειαστο pit stop απλα και μονο για να κοψει 1 βαθμο απο τον Hamilton! H RB δεν πηρε καν εξτρα βαθμο για το fastest lap, μιας και ο Perez κατεληξε εκτος 10αδας.

Η στρατηγικη αυτη κοστισε βαθμους στο κατασκευαστων στην RB, αλλα εκοψε εναν βαθμο απο τον Χαμιλτον.
Red Bull sacrificed Perez's top 10 to steal fastest lap F1 point off Hamilton


----------------------------------
 

1 ώρα πριν, liakinen είπε

Αν δεν βρει λύσεις απαντήσεις η ομάδα του (πχ φθορά ελαστικών κτλ) παίζει να γυρίσουν όλα τούμπα στην βαθμολογία και να μην φτάσει στον τελευταίο αγώνα να διεκδικεί πρωτάθλημα αλλά αυτό να έχει κριθεί νωρίτερα υπέρ του Leclerc. 

Η διαφορά του στην βαθμολογία είναι μικρή. Πολλά θα εξαρτηθούν από την αξιοπιστία και των δύο. Στην Αυστρία αν δεν υπήρχαν τα θέματα με τους κόκκινους θα έβγαινε τρίτος και πιθανότατα χωρίς το +1 του γύρου. 

Η διαφορά επίσης αντιπροσωπεύει τις παλινωδίες των κόκκινων στους τελευταίους αγώνες όπως έχουμε γράψει τόσες φορές. 

Δεν με πείθει η Redbull ότι είναι όπως πχ η Mercedes του δεύτερου μισού της περσινής χρονιάς. Πρέπει σε κάθε αγώνα - πίστα να ψάχνεται δεν έχει την ωμή υπεροχή που είχαν τα Mercedes. Έχει και το θέμα με την φθορά στα ελαστικά. 

Μεχρι τους προηγουμενους αγωνες, η RB ειχε καλυτερη διαχειριση ελαστικων, για αυτο μπορουσε και κερδιζε ενω δεν ξεκιναγε απο pole, μιας και η Φερραρι ειχε θεμα με την φθορα.

Στον τελευταιο αγωνα ειδαμε το αντιθετο, που μπορει καλλιστα να ηταν θεμα κακου setup. Φαινεται να εκαναν prioritize την pole αντι να κανουν το race pace οπως γινοταν στους προηγουμενους αγωνες.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τις μουσικής καρεκλας γινεται στην πορτοκαλι ομαδα. 
Στην F1 ο ric ποσταρει ig οτι θελει να ολοκληρωσει το συμβολαιο του (αρα να μεινει και την επομενη χρονια) και οτι εχει worked his ass να παει το αμαξι μπροστα οπως του αξιζει. 
Απο την αλλη ο Herta θα κανει τεστ με μονοθεσιο της ομαδας F1 εστω και αν πλεον οι πιθανοτητες να μετακομισει στην F1 εχουν μειωθει δραστικα. 
Στο Indy απλα χαμός. Η ομαδα εχει συμβολαιο με O'Ward και Rosenqvist (τον οποιο ανανεωσε αλλα δεν του ειπε σε για ποιο πρωταθλημα indy/ formula E). Ταυτοχρονα υπογράφει τον Rossi απο την Andretti (ο οποιος δεν ειναι και ο πιο ευκολος πιλοτος και κοπανησε ολους τους teammate στην andretti στο mid-ohio) και ανακοινωνει και τον Palou απο την Chip Ganassi (Palou περσινος πρωταθλητης). Τον οποιο Palou η CGR ανακοινωσε ως οδηγο για την επομενη χρονια, την διαψευσει αμεσως μετα ο Palou για να ξαναβγαλει ανακοινωση η CGR μετα. Φυσικα οι οδηγοι θελουν να βρουν την ευκαιρια τους στην F1 μεσα απο την ομαδα της mclaren και να γινουν RIC στην θεση του RIC.
Να δω τελικα ποσα τεστ θα κανονισει η πορτοκαλια ομαδα  και ποιος θα πρωτο-προλαβει να παρει superlicense points.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ghostrider είπε

να γινουν RIC στην θεση του RIC

κάτω τα κουλά τους από τον Αυστραλό, θα κάνει comeback, απλά μπορεί να είναι σαν αυτό της Άτζελας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω παλι πιστευω οτι οι ομαδες θελουν ιδανικα πρωταθλημα και οδηγου και κατασκευαστων.
Αν ειχαν να διαλεξουν 1 μονο, θεωρω, οτι θα διαλεγαν των κατασκευαστων που φερνει τα περισσοτερα φραγκα και μπορει και ο οδηγος τους (παρολο που εχασε το πρωταθλημα) να διαφημισει την ομαδα ως πρωταθλητρια.
Η δηλωση του Χορνερ οτι δε θα ανταλλασσε το πρωταθλημα οδηγων με των κατασκευαστων, ολοι ξερουμε την σκοπιμοτητα που κρυβει απο πισω.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, ghostrider είπε

Τις μουσικής καρεκλας γινεται στην πορτοκαλι ομαδα. 
Στην F1 ο ric ποσταρει ig οτι θελει να ολοκληρωσει το συμβολαιο του (αρα να μεινει και την επομενη χρονια) και οτι εχει worked his ass να παει το αμαξι μπροστα οπως του αξιζει. 
Απο την αλλη ο Herta θα κανει τεστ με μονοθεσιο της ομαδας F1 εστω και αν πλεον οι πιθανοτητες να μετακομισει στην F1 εχουν μειωθει δραστικα. 
Στο Indy απλα χαμός. Η ομαδα εχει συμβολαιο με O'Ward και Rosenqvist (τον οποιο ανανεωσε αλλα δεν του ειπε σε για ποιο πρωταθλημα indy/ formula E). Ταυτοχρονα υπογράφει τον Rossi απο την Andretti (ο οποιος δεν ειναι και ο πιο ευκολος πιλοτος και κοπανησε ολους τους teammate στην andretti στο mid-ohio) και ανακοινωνει και τον Palou απο την Chip Ganassi (Palou περσινος πρωταθλητης). Τον οποιο Palou η CGR ανακοινωσε ως οδηγο για την επομενη χρονια, την διαψευσει αμεσως μετα ο Palou για να ξαναβγαλει ανακοινωση η CGR μετα. Φυσικα οι οδηγοι θελουν να βρουν την ευκαιρια τους στην F1 μεσα απο την ομαδα της mclaren και να γινουν RIC στην θεση του RIC.
Να δω τελικα ποσα τεστ θα κανονισει η πορτοκαλια ομαδα  και ποιος θα πρωτο-προλαβει να παρει superlicense points.

Ο Palou έχει ήδη superlicense points ως πρωταθλητής στο Indycar. O O'Ward πρέπει να βγει 3ος στο φετινό πρωτάθλημα (5ος τώρα), και ο Herta έχει ακόμα πολύ δρόμο.

O Rosenqvist μάλλον θα πάει στην FE, αφού το lineup της Arrow McLaren θα είναι O'Ward-Rossi-Palou. 

Το πιο πιθανό είναι ότι την θέση του καγκουρώ θα την πάρει ο Palou, αφού από τους άλλους 2 είναι καλύτερος οδηγός (έτσι φαίνεται τουλάχιστον) και είναι ο μόνος που έχει superlicense points. Βέβαια αν ο O'Ward κερδίσει φέτος το πρωτάθλημα, που είναι λίγο δύσκολο μιας και είναι 70 βαθμούς πίσω, όλα θα αλλάξουν. Ο Herta δεν έχει ελπίδες και είναι στην συζήτηση μόνο λόγω καταγωγής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, stolenweapon είπε

Ο Palou έχει ήδη superlicense points ως πρωταθλητής στο Indycar. O O'Ward πρέπει να βγει 3ος στο φετινό πρωτάθλημα (5ος τώρα), και ο Herta έχει ακόμα πολύ δρόμο.

O Rosenqvist μάλλον θα πάει στην FE, αφού το lineup της Arrow McLaren θα είναι O'Ward-Rossi-Palou. 

Το πιο πιθανό είναι ότι την θέση του καγκουρώ θα την πάρει ο Palou, αφού από τους άλλους 2 είναι καλύτερος οδηγός (έτσι φαίνεται τουλάχιστον) και είναι ο μόνος που έχει superlicense points. Βέβαια αν ο O'Ward κερδίσει φέτος το πρωτάθλημα, που είναι λίγο δύσκολο μιας και είναι 70 βαθμούς πίσω, όλα θα αλλάξουν. Ο Herta δεν έχει ελπίδες και είναι στην συζήτηση μόνο λόγω καταγωγής.

Το προβλημα της mclaren ειναι πως μαζεψε πολλους οδηγους και δεν εχει πει ποιος προοριζετε για τι .. 
Αυτο σημαινει πως κατα πασα πιθανοτητα καποιος θα μεινει δυσαρεστημενος.
Αν και ο ζακ εχει πει πως θελει να εχει 3 αμαξια δεν σημαινει οτι θα το κανει αν δεν βρει χορηγους.
Για του χρονου 2 ομαδες εχουν πει πως θα αυξησουν κατα ενα τα αμαξια τους και δεν ειναι η mclaren αναμεσα τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, ghostrider είπε

Τις μουσικής καρεκλας γινεται στην πορτοκαλι ομαδα. 
Στην F1 ο ric ποσταρει ig οτι θελει να ολοκληρωσει το συμβολαιο του (αρα να μεινει και την επομενη χρονια) και οτι εχει worked his ass να παει το αμαξι μπροστα οπως του αξιζει. 
Απο την αλλη ο Herta θα κανει τεστ με μονοθεσιο της ομαδας F1 εστω και αν πλεον οι πιθανοτητες να μετακομισει στην F1 εχουν μειωθει δραστικα. 
Στο Indy απλα χαμός. Η ομαδα εχει συμβολαιο με O'Ward και Rosenqvist (τον οποιο ανανεωσε αλλα δεν του ειπε σε για ποιο πρωταθλημα indy/ formula E). Ταυτοχρονα υπογράφει τον Rossi απο την Andretti (ο οποιος δεν ειναι και ο πιο ευκολος πιλοτος και κοπανησε ολους τους teammate στην andretti στο mid-ohio) και ανακοινωνει και τον Palou απο την Chip Ganassi (Palou περσινος πρωταθλητης). Τον οποιο Palou η CGR ανακοινωσε ως οδηγο για την επομενη χρονια, την διαψευσει αμεσως μετα ο Palou για να ξαναβγαλει ανακοινωση η CGR μετα. Φυσικα οι οδηγοι θελουν να βρουν την ευκαιρια τους στην F1 μεσα απο την ομαδα της mclaren και να γινουν RIC στην θεση του RIC.
Να δω τελικα ποσα τεστ θα κανονισει η πορτοκαλια ομαδα  και ποιος θα πρωτο-προλαβει να παρει superlicense points.

Πριν 3 μέρες είπε ο Brown πως θα είναι και του χρόνου ο Ricci στη McLaren.

Zak Brown clarifies position between McLaren and Daniel Ricciardo for 2023 (planetf1.com)

Ιντριγκαδόρικα ο Buxton είπε πως δεν αποσαφήνισε σε ποια ομάδα της McLaren θα τρέχει του χρόνου...

'Brown never said which McLaren team Ricciardo will drive in' (gpblog.com)

Επεξ/σία από Diinekis21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Πριν 3 μέρες είπε ο Brown πως θα είναι και του χρόνου ο Ricci στη McLaren.

Zak Brown clarifies position between McLaren and Daniel Ricciardo for 2023 (planetf1.com)

Ιντριγκαδόρικα ο Buxton είπε πως δεν αποσαφήνισε σε ποια ομάδα της McLaren θα τρέχει του χρόνου...

'Brown never said which McLaren team Ricciardo will drive in' (gpblog.com)

οι ίντριγκες τους μάραναν που σε λίγο θα τους περνάνε και οι Williams τα ρεντίκολα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Πριν 3 μέρες είπε ο Brown πως θα είναι και του χρόνου ο Ricci στη McLaren.

Zak Brown clarifies position between McLaren and Daniel Ricciardo for 2023 (planetf1.com)

Ιντριγκαδόρικα ο Buxton είπε πως δεν αποσαφήνισε σε ποια ομάδα της McLaren θα τρέχει του χρόνου...

'Brown never said which McLaren team Ricciardo will drive in' (gpblog.com)

Το εχει κανει με ολους. Ουτε για Rosen ουτε για Palou ουτε για rossi ειπε που θα τρεξουν. μονο ο Ο'Ward ξερει θεωρητικα σε ποιο πρωταθλημα θα τρεξει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...