Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 λεπτά πριν, flexpick είπε

1. Οκ ναι αυτο λεω. Οτι οπως ταυτιζεις το αγωνιστικο της φεραρι με το σπορ αμαξι της εταιρειας ετσι γινεται και με το αναψυκτικο. Ετσι λειτουργει το brand name. Και η ρεντ μπουλ αναψυκτικο αυτο ακριβως θελει.

Δεν ειναι υποτιμητικο. Αμα γιγαντωθει και βγαζει αμαξια θα τη μαθει το ευρυ κοινο ως αυτοβιομηχανια. Μεχρι τοτε κινειται στα ορια του σπορ, πολυ πετυχημενα εχει εναν δυνατο οργανισμο. 

2. Σε ενα γρηγορο google ειδα οτι ανηκει στην ρεντ μπουλ αναψυκτικο ( ισως λεμε το ιδιο πραγμα)

Οκ, καταλαβαίνω το point σου. Απλά δεν ξέρω πόσο ισχύει σε ομάδες άλλες πλην Ferrari. Δηλαδή, ναι η Mclaren έχει και αυτή εμπορικά super cars, αλλα π.χ., η Sauber όχι.

Ένα από αυτά που ανέφερα στο αρχικό ποστ-σεντονι είναι ότι η Red Bull μπήκε για μαρκετιστικους λογους στην F1. Σήμερα η Red Bull είναι κάτι πάνω από αυτό. Δεν ιδρύεις εταιρεία κατασκευής κινητήρων, ούτε παίρνεις προσωπικό από άλλες ομάδες για να δουλέψουν σε ένα τέτοιο προτζεκτ, μόνο για να κάνεις διαφήμισει σε ένα ενεργειακό ποτό. Η Red Bull επιχείρει να κάνει ένα shift και να γίνει και η εταιρεία τεχνολογίας.

2. Ναι, το ίδιο λέμε. Ανήκει τέλος πάντων στην μαμά εταιρεία Red Bull.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επειδή έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό από αυτά που διαβάζω στις τελευταίες σελίδες:

1) οι 99 -τουλάχιστον- στους 100 που γράφουν σε αυτό το νήμα κοροϊδεύουμε (πρώτα απ'όλα) τα κακώς κείμενα και των αγαπημένων μας ομάδων/οδηγών.  Όταν ένας ρεντμπουλικός γράφει "βλάκα Κρίστιαν βάλε μέσα Τσέκο ΤΩΡΑ για soft", ένας tifosi αποκαλεί τη scuderia "τσίρκο Medrano"  λόγω κακής στρατηγικής ή ένας "πορτοκαλί" σκάει στα γέλια με το βάψιμο στους τροχούς των McLaren τότε δεν χρειάζεται κανένας εδώ μέσα να απολογείται για τίποτα.

2) μία ομάδα δεν θεωρείται "ιστορική" επειδή πήρε πρωταθλήματα αλλά, κυρίως, για τον αντίκτυπο που είχε στο άθλημα μέσα στο χρόνο. Αυτό έχει αυξημένη βαρύτητα για εποχές που οι κανονισμοί σε σχεδίαση και οργάνωση ήταν λιγότεροι και η εφευρετικότητα κάποιων μπόρεσε να δώσει υλοποιήσεις που άλλαξαν ριζικά το μηχανοκίνητο αθλητισμό αλλά και την αυτοκινητοβιομηχανία γενικότερα. H Lotus και η Brabham πχ δεν άφησαν ανεξίτηλο το στίγμα τους στη F1 επειδή πήραν μερικές κούπες, αλλά για τις καινοτομίες που εισήγαγαν στο σπορ - καινοτομίες που αρκετές από αυτές τις χαιρόμαστε εμείς σήμερα στα δικά μας αυτοκίνητα...

3) Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις είναι συμπτωματική 😛

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 12/7/2022 στις 11:25 ΠΜ, lelisjr είπε

To GP Γαλλίας θα είναι το πιο κομβικό του πρωταθλήματος. Υπάρχει νέος κανονισμός που ενδέχεται να ανατρέψει τις ισορροπίες. Από τη Γαλλία και μετά, οι ομάδες θα παρακολουθούνται στενά για την ακαμψία του πατώματος που πλέον δεν μπορεί να ξεπερνά τα 5χιλ. κάμψης. Αυτό όταν ανακοινώθηκε ενόχλησε τον Horner (ο νοών νοείτω). 

Το ειχαμε γραψει και προηγουμενως:

Στις 6/7/2022 στις 1:30 ΠΜ, haHa είπε

Απο την στιγμη που αποκαλυφθηκε το εκτος κανονισμων floor flex απο μερικες ομαδες, στις επόμενες εβδομάδες θα αρχισουμε να τις βλεπουμε να λενε αλλα για το porpoising και τα τεστ. 

και βλεπουμε οτι τελικως περασε το χατηρι μερικων ομαδων και καθυστερει η εφαρμογη του κανονισμου μεχρι το Βελγικο Grand Prix:
The FIA’s technical directive designed to clamp down on porpoising and flexible floors has been delayed until the Belgian Grand Prix, a move that could benefit Max Verstappen and Red Bull's F1 title chances.

Επισης, η RB πιεσε και πετυχε αλλαγη κανονισμων για την θερμοκρασια καυσιμου(που παραλιγο να ξεκινησει τελευταιος στην Ισπανια λογω αυτου) :
'Red Bull and Ferrari negotiated on FIA rule changes'
 

Αναφορά σε κείμενο

Rule change after Verstappen close call in Spain

Red Bull Racing seem to be one of the teams that could benefit most from the recent rule change. The Austrian stable had already encountered problems earlier in the season with the so-called 'vapor lock', the evaporation of the ten per cent ethanol of which the new biofuels are composed. This phenomenon is amplified at high temperatures and can lead to problems with the operation of the fuel pumps in the tank, and is also said to have been the cause of the double retirement of Max Verstappen and Sergio Perez in the Bahrain Grand Prix.

αλλα και η Φερραρι δεν εμεινε με αδεια χερια μιaς και αυτη πιεσε και περασε μια αλλαγη κανονισμων:

Αναφορά σε κείμενο

Ferrari will not go home empty handed either. The Italian team initially demanded that temperature readings should always be taken one hour before the race and that the temperatures should remain the same, but they seem to have dropped that demand. According to La Gazzetta, Ferrari has forced a quid pro quo in the form of another rule change, the one that allows teams to switch power units between qualifying and the race. This could prove advantageous for Ferrari as it gives the team more freedom to rotate the engines, with the aim of improving reliability.

 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
47 λεπτά πριν, sattack είπε

Εν τω μεταξύ,  εγώ δεν έχω πιει ούτε 1 φορά στη ζωή μου Red Bull! Έχει ωραία γεύση? 😂

H Rich Energy είναι καλύτερη! 🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή εγώ έχω γράψει αρκετές φορές για την Redbull και το ενεργειακό ποτό της (που δεν έχω δοκιμάσει ποτέ μιας και είμαι ερασιτέχνης αθλητής δρομέας) δεν "απολογούμαι" (ούτε μου ζητήθηκε ούτε νιώθω πως πρέπει να το κάνω) γράφω τα δύο τρία παρακάτω. 

Είμαι φαν του Max (το έχω γράψει ξανά) και θέλω να τον βλέπω να οδηγεί και να κερδίζει (όταν το αξίζει) συνεπώς είμαι και με την Redbull. Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής όμως δεν έχω την ίδια "σχέση αγάπης" με την Redbull. Το τι έχει προσφέρει και τι θα πράξει στο μέλλον θα το δείξει η ιστορία. 

Δεν υπάρχει όμως καμία περίπτωση να την βάλω αυτήν την στιγμή ούτε για πλάκα στην ίδια θέση με την Williams, την McLaren και φυσικά την Ferrari. Williams & McLaren είναι κεφάλαια στην ιστορία της F1. Για την Ferrari το μόνο που μπορώ να γράψω είναι ότι δεν νοείται F1 χωρίς Ferrari ΤΕΛΟΣ. 

Την Mercedes παρά τις επιτυχίες των τελευταίων ετών δεν την βάζω με τους άλλους τρεις αλλά πρόκειται για ένα κορυφαίο Brand Name του αυτοκινήτου που χαίρει του σεβασμού όλων. 

Το μήνυμα το γράφω φιλικά και όχι για αντιπαράθεση με τον φίλο greenfan20. 

Κάποιες ειδήσεις που μπορεί να έχουν αναφερθεί αλλά τις βάζω για να διαβαστούν στα Ελληνικά:

https://www.gazzetta.gr/gmotion/2132259/formula-1-o-marko-apokalyptei-mystiko-oplo-tis-red-bull-racing

https://www.gazzetta.gr/gmotion/2133558/formula-1-aystria-i-aitia-egkataleipsis-toy-sainth

https://www.gazzetta.gr/gmotion/2133638/formula-1-telos-apo-tin-fia-o-masi

https://www.gazzetta.gr/gmotion/2133604/formula-1-ta-elastika-ekrinan-grand-prix-aystrias

  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

κατι ασχετο αλλά πως μπορουμε να δουμε το onboard ενος οδηγου απο την αυστρια ολου του αγωνα; εχω με τα 5.99 και δεν  υοαρχει πουθενα

 

Επεξ/σία από valadsk
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, valadsk είπε

κατι ασχετο αλλά πως μπορουμε να δουμε το onboard ενος οδηγου απο την αυστρια ολου του αγωνα; εχω με τα 5.99 και δεν  υοαρχει πουθενα

 

Αν έχεις F1 TV Pro μπορείς να τα βρεις από το sidebar.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, sattack είπε

Εν τω μεταξύ,  εγώ δεν έχω πιει ούτε 1 φορά στη ζωή μου Red Bull! Έχει ωραία γεύση? 😂

Μια φορά άδειασα ένα κουτάκι στο ντεπόζιτο του Opel Astra.

+100 τελική, αλλά δεν ανοιγόκλεινε το drs...εεε το πορτ μπαγκάζ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 12/7/2022 στις 1:26 ΜΜ, liakinen είπε

Εγώ είμαι με τον Max αλλά φέτος θα έχει δυσκολότερο έργο σε σχέση με πέρσι. 

Πόσο πιο δύσκολα από πέρσι? Τελευταίο αγώνα τελευταίο γύρο πήρε το πρωτάθλημα.  Λες φέτος να πάει τελευταία στροφή???

Υ.Γ. Περί πατώματος απλά κ κατανοητά 

https://totalracing.gr/big-flex-to-kolpo-ton-red-bull-kai-ferrari-me-tis-sanides-fthoras/

Επεξ/σία από dafnoula13
  • Like 1
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dafnoula13 είπε

Πόσο πιο δύσκολα από πέρσι? Τελευταίο αγώνα τελευταίο γύρο πήρε το πρωτάθλημα?? Λες φέτος να πάει τελευταία στροφή???

Υ.Γ. Περί πατώματος απλά κ κατανοητά 

https://totalracing.gr/big-flex-to-kolpo-ton-red-bull-kai-ferrari-me-tis-sanides-fthoras/

H Mercedes με τόσο πολύ porpoising και έχοντας την ίδια δυσκαμψία σε όλη την επιφάνειά της, πώς περνούσε το τεστ φθοράς? Το porpoising δεν καταπονούσε τη σανίδα? Από το άρθρο κατάλαβα ότι η Ferrari και η RB επειδή είχε αέρα να παίξει η σανίδα, δεν φθείρονταν. Στη Mercedes που δεν έπαιζε αλλά έμενε σταθερή, με τόσο πολύ περισσότερο porpoising από τις άλλες ομάδες, δεν φθείρονταν και πιο πολύ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 λεπτά πριν, golden33 είπε

H Mercedes με τόσο πολύ porpoising και έχοντας την ίδια δυσκαμψία σε όλη την επιφάνειά της, πώς περνούσε το τεστ φθοράς? Το porpoising δεν καταπονούσε τη σανίδα? Από το άρθρο κατάλαβα ότι η Ferrari και η RB επειδή είχε αέρα να παίξει η σανίδα, δεν φθείρονταν. Στη Mercedes που δεν έπαιζε αλλά έμενε σταθερή, με τόσο πολύ περισσότερο porpoising από τις άλλες ομάδες, δεν φθείρονταν και πιο πολύ?

H Mercedes εδω και μερικους αγωνες δεν εχει θεμα με porpoising, το εχουμε αναφερει προηγουμενως:

Στις 22/6/2022 στις 1:01 ΠΜ, haHa είπε

--------------------------------

Γιατι η Mercedes δεν εχει πια πρόβλημα με porpoising, το ελυσε στην Ισπανια:

i8nll4vhat691.png?width=640&crop=smart&a

Mercedes claims its F1 porpoising issues are now "solved"
 

 

Εχει πρόβλημα με bouncing σε πιστες με non-smooth surfaces, οπως το Baku. 

Είναι διαφορετικα αυτα τα προβλήματα. 

Η Mercedes παιζει να επηρεαστει ελάχιστα απο την οδηγια, η Φερράρι μπορεί περισσότερο. 

 

Πως περνουσε το τεστ; 
Απλο: Πριν λυσει το προβλημα, ειχε με διαφορα το υψηλοτερο ride height/αποσταση απο το εδαφος, κατι που φυσικα ειχε ως επακολουθο τις τραγικες επιδοσεις, οπου ηταν 1+s/lap πισω.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...