Επισκέπτης Δημοσ. 12 Ιουλίου 2022 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, Narayan είπε Το λάθος είναι του Σάινθ και του μάνατζέρ του, που πιστεύουν ακόμα πως έχουν ελπίδες να γίνει No1 οδηγός στην ομάδα. Όσο πιο γρήγορα τους "κόψουν" τέτοιες ορέξεις στην ομάδα, τόσο περισσότερες ελπίδες θα έχει η Φερράρι για κάτι καλό φέτος. Μην ξεχνάς την Santander Επεξ/σία 12 Ιουλίου 2022 από Επισκέπτης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakinen Δημοσ. 12 Ιουλίου 2022 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2022 https://www.motorsport.com/f1/news/red-bull-wouldnt-swap-constructors-cash-for-drivers-crown/6977710/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lelisjr Δημοσ. 12 Ιουλίου 2022 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2022 Μόλις τώρα, liakinen είπε https://www.motorsport.com/f1/news/red-bull-wouldnt-swap-constructors-cash-for-drivers-crown/6977710/ Κι εγώ τα ίδια θα έλεγα αμα είχα χάσει το πρωτάθλημα κατασκευαστών και ένας οδηγός μου κέρδιζε το πρωτάθλημα οδηγών... Δεν θέλει πολύ σκέψη... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
~mxls~ Δημοσ. 12 Ιουλίου 2022 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2022 2 ώρες πριν, liakjim είπε Δεν είναι τόσο απλό το πράγμα. Η red bull ήταν ξεκάθαρα το πιο γρήγορο αυτοκίνητο στην Αυστρία. Η Φεράρι κέρδισε μόνο και μόνο επειδή η red bull είχε μεγαλύτερη φθορά ελαστικών ( δεν ξέρουμε γιατί). Πάντα καίμε λάστιχο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Ιουλίου 2022 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2022 Πάντως δεν συμφωνώ να θυσιάζεις το οδηγών για το κατασκευαστών, κάτι το οποίο φαίνεται να κάνει η Φερράρι. Προσπαθείς να τα πάρεις και τα δύο, ιδίως όταν έχεις ικανούς οδηγούς και ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Αμφιβάλλω ότι όταν σκέφτεται κανένας το τελευταίο πρωτάθλημα της Φερράρι θυμάται το κατασκευαστών του 2008, όλοι νοιάζονται για το WDC. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakinen Δημοσ. 12 Ιουλίου 2022 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, stolenweapon είπε Πάντως δεν συμφωνώ να θυσιάζεις το οδηγών για το κατασκευαστών, κάτι το οποίο φαίνεται να κάνει η Φερράρι. Προσπαθείς να τα πάρεις και τα δύο, ιδίως όταν έχεις ικανούς οδηγούς και ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Αμφιβάλλω ότι όταν σκέφτεται κανένας το τελευταίο πρωτάθλημα της Φερράρι θυμάται το κατασκευαστών του 2008, όλοι νοιάζονται για το WDC. Πάντα τα θέλεις και τα δύο απλά αν είχες να επιλέξεις σαν Ferrari θέλεις το κατασκευαστών για ιστορικούς λόγους αλλά και για να δηλώσεις το "Έχω επιστρέψει". Για τους κόκκινους δεν είναι θέμα χρημάτων ή τουλάχιστον δεν έχει τον πρώτο λόγο. Τα χρήματα επηρεάζονται και από τις διαφημίσεις. Πχ η Redbull έβαλε φέτος στο παιχνίδι την Oracle χωρίς να πάρει κατασκευαστών. Επεξ/σία 12 Ιουλίου 2022 από liakinen Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bilham Δημοσ. 12 Ιουλίου 2022 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) 41 λεπτά πριν, Narayan είπε Το λάθος είναι του Σάινθ και του μάνατζέρ του, που πιστεύουν ακόμα πως έχουν ελπίδες να γίνει No1 οδηγός στην ομάδα. Όσο πιο γρήγορα τους "κόψουν" τέτοιες ορέξεις στην ομάδα, τόσο περισσότερες ελπίδες θα έχει η Φερράρι για κάτι καλό φέτος. Έχω την εντύπωση ότι μπάλα δεν παίζει ο Σάινθ και ο μάνατζέρ του αλλά οι χορηγοί πίσω τους! Αν θέλουν να τον βγάλουν πρώτο οδηγό θα τον βγάλουν, τουλάχιστον μέχρι να βρει ο Λεκλεράκος δικούς του μεγάλους χορηγούς! Εξάλλου του χρόνου θα τον πάνε σε άλλη ομάδα! Έρχονται κοσμογονικές αλλαγές λέμε!! Παραθέτω φωτο από το μέλλον: 😁🤣🤣😁🤣🤣 Επεξ/σία 12 Ιουλίου 2022 από bilham Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 12 Ιουλίου 2022 Moderators Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2022 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Narayan Δημοσ. 12 Ιουλίου 2022 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2022 1 ώρα πριν, liakinen είπε Αν εγκατέλειπε ο Leclerc και κέρδιζε ο Sainz την Κυριακή τότε ; 🤔 Δεν θα άλλαζε το γεγονός πως ο Σάινθ ως οδηγός είναι αργότερος και από Εκλαίρ και από Φερστάππεν, οπότε μοναδική ελπίδα για το πρωτάθλημα οδηγών, εξαιρουμένων πιθανών αναβαθμίσεων που θα κάνουν την F1-75 σημαντικά ταχύτερη από την RB18, παραμένει ο Μονεγάσκος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
greenfan20 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2022 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2022 My 2 cents. tl;dr: Red Bull + F1 = LFE Η Red Bull μπορεί σε πολύ κόσμο να μην αρέσει, να χαλάει την πιάτσα των "παραδοσιακών κατασκευαστών", να είναι ο σατανάς με βάση το Netflix, να είναι ένα ενεργειακό αναψυκτικό όπως πολλοί επιμένουν να την λένε υποτιμητικά, αλλά joke's on them. Δεν αναφέρομαι σε άτομα τα οποία λένε αναψυκτικό, φοράδα, google chrome και τα σχετικά -αυτή είναι καλώς εννοούμενη καζούρα. Αναφέρομαι σε όσους επιμένουν να την αναφέρουν έτσι, βρέξει-χιονίσει. Τι είναι πιο υποτιμητικό; Να είσαι ποτό, να σε κοροιδεύουν όλοι και να έχεις από τη μέρα που μπήκες στο σπορ 5 πρωταθλήματα οδηγών και 4 κατασκευαστών; Ή να είσαι "παραδοσιακή δύναμη" και από τη μέρα που μπήκε το ποτό, να έχεις πάρει λιγότερα πρωταθλήματα από αυτό; Η ιστορία γράφεται σε κάθε αγώνα. Αυτή τη στιγμή η "δίχως ιστορία" Red Bull έχει λιγότερα πρωταθλήματα, λιγότερες νίκες και λιγότερα 1-2 μόνο από τις Ferrari, Williams, Mclaren και Mercedes. Εν ολιγοίς, οι "ιστορικές" Porsche, Alfa Romeo, Sauber, Renault, Lotus κ.α., μάλλον είναι λιγότερο ιστορικές τελικά από το ποτό. H Red Bull σε όλες τις στατιστικές κατηγορίες είναι στο τοπ-5 όλων των εποχών. Όσον αφορά τη σημερινή και μελλοντική Red Bull, ναι πράγματι μπήκε στο σπορ με σκοπό το promotion του προϊόντος της. Στο σπορ όμως ήταν σαν χορηγός από τη δεκαετία του '90 (Red Bull Sauber το 1995). Η Red Bull του 1995 δεν έχει καμία σχέση με τη Red Bull του 2006 και τη Red Bull του 2022. Σήμερα, και με τους νέους κανονισμούς από το '26 και μετά, η Red Bull λειτουργεί και θα λειτουργεί σαν τεχνολογική εταιρεία. Οι μεταγραφές προσωπικού από την Mercedes, η αγορά νέων εγκαταστάσεων και η απόφαση για την κατασκευή δικού της κινητήρα αυτό δείχνουν. H Red Bull Powertrains δεν δημιουργήθηκε για την προώθηση ενός ποτού. Οι μόνες ομάδες που είναι στο σπορ αμιγώς για να αγωνίζονται είναι η Ferrari, η Mclaren και η Williams. Γι' αυτές τις τρεις, η F1 είναι ο βασικός τομέας δραστηριοποίησής τους. Όλες οι υπόλοιπες είναι στο σπορ είτε για απόκτηση τεχνογνωσίας και χρήση σε μαζική παραγωγή, είτε για προώθηση, είτε και για τα δύο. Προφανώς η Ferrari και η Mclaren χρησιμοποιούν τεχνογνωσία από το σπορ, αλλά αυτό είναι side-effect. Η Alpine και η Mercedes για παράδειγμα χρησιμοποιούν τεχνογνωσία από το σπορ και παράλληλα διαφημίζουν μέσα από το σπορ τις Renault και Daimler αντίστοιχα, πράγματα τα οποία είναι οι βασικοί λόγοι που βρίσκονται σε αυτό. Το γεγονός ότι η Renault πήρε 2 back-to-back πρωταθλήματα σαν εργοστασιακή ομάδα και αρκετά πρωταθλήματα σαν προμηθευτής είναι side-effect. Το γεγονός ότι η Mercedes δημιούργησε το πιο dominant μονοθέσιο μιας ολόκληρης εποχής είναι side-effect. Ασφαλώς μαγκιά τους. Η Haas και η Alfa Romeo κάνουν διαφήμιση και χρησιμοποιούνται σαν drivers testing teams. Η Alpha Tauri επίσης. Η Aston Martin και αυτή για διαφημιστικούς λόγους είναι μέσα (όπως και η προκάτοχός της). Η Red Bull, όπως και πολλές άλλες ομάδες, κάνει διαφήμιση. Σαν side-effect προέκυψαν πολύ δυνατά μονοθέσια που πήραν πρωτάθλημα. Επίσης μαγκιά της. Πλέον, με τεχνογνωσία 20 χρόνων, θέλει να δραστηριοποιηθεί στο τεχνολογικό κομμάτι. Επιπλέον, η Red Bull ανήκει σε ένα group που προωθεί την κουλτούρα των σπορ. Αμιγώς Red Bull ή χορηγούμενες ομάδες υπάρχουν αυτη τη στιγμή σε πρωταθλήματα ποδοσφαίρου σε Γερμανία (κυπελλούχος Γερμανίας), Αυστρία (9 σερί πρωταθλήματα), Βραζιλία (φιναλίστ Κοπα Σουνταμερικανα) και ΗΠΑ. Δραστηριοποιείται επίσης σε μπάσκετ, βόλει, χόκει επί πάγου, όλα τα major extreme sports (στα οποία κυριαρχεί) και όλα τα major esports (όπου επίσης είναι powerhouse). Είναι κάτι αντίστοιχο του City Group (που έχει τη Manchester City μεταξύ άλλων), όπως και άλλων τέτοιων γκρουπ. Η διαφορά είναι ότι η Red Bull το κάνει σε πολύ μεγάλυτερη κλίμακα. Δεν γουστάρει κάποιος Vestrappen; Δικαίωμά του. Δεν γουστάρει κάποιος Horner; Δικαίωμά του. Δεν γουστάρει κάποιος Marko; Δικαίωμά του. Δεν γουστάρει κάποιος Mateschitz; Δικαίωμά του. Τίποτα όμως από αυτά δεν αναιρεί όσα έχει ήδη καταφέρει η Red Bull στην F1 και το επίπεδό της σαν ομάδα σήμερα. Δείτε μόνο πόσοι οδηγοί είναι στο τωρινό grid με άμεσο ή έμμεσο link με τη Red Bull. Οι δύο οδηγοί της ίδιας της ομάδας. Οι δύο οδηγοί της Alpha Tauri. Ο Sainz, o Ricciardo, o Vettel, o Albon. To 40% του grid. Από αυτούς τους 8 οδηγούς, οι 7 έχουν προκύψει μέσα από το αναπτυξιακό πρόγραμμα της ομάδας (όλοι, πλην Perez). H Red Bull είτε αρέσει σε κάποιους, είτε όχι, έχει συνεισφέρει στο σπορ. Για να μην αναφέρουμε τα έσοδα που φέρνει μόνος του ο Verstappen. Εδώ επανήλθε το Zandvoort στο καλεντάρι. Μιλάμε για εποχές που η Γερμανία είχε 2-3 αγώνες τη σεζόν (στους 15 αγώνες, ε) μόνο και μόνο επειδή υπήρχε το brand MSC στο grid. Ή αντίστοιχα, το Silverstone που ουκ ολίγες φορές κινδύνεψε να μην ανανεώθει, αλλά υπάρχει το brand Hamilton. Το βασικότερο είναι ότι η παράδοση και η ιστορία δεν λένε τίποτα. Τι παράδοση είχε η Renault το 1990; Τι παράδοση είχε η Williams το 1980; Τι παράδοση είχε η Mclaren το 1970; Δηλαδή το να υποστηρίζει κάποιος Red Bull σήμερα είναι παράξενο, αλλά το 2040 θα είναι οκ, επειδή θα έχει γράψει ήδη 30+ χρόνια στο σπορ και θα έχει εμφανιστεί τότε άλλος μπαμπούλας, π.χ., η Amazon F1 team, για να λέμε "ποια Amazon μωρέ τώρα, το ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο". 22 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
petran1790 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2022 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2022 Απ'τα ομορφοτερα post. Ευγε αδερφε. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
~mxls~ Δημοσ. 12 Ιουλίου 2022 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2022 17 λεπτά πριν, greenfan20 είπε ... Δεν γουστάρει κάποιος Vestrappen; Δικαίωμά του. Δεν γουστάρει κάποιος Horner; Δικαίωμά του. Δεν γουστάρει κάποιος Marko; Δικαίωμά του. Δεν γουστάρει κάποιος Mateschitz; Δικαίωμά του. Τίποτα όμως από αυτά δεν αναιρεί όσα έχει ήδη καταφέρει η Red Bull στην F1 και το επίπεδό της σαν ομάδα σήμερα. ... Ενδεχομένως να μην γουστάρει κάποιος ούτε τον @~mxls~ , αλλά δεν αναιρεί ότι τους πονάει απ'τον καναπέ (και όχι μόνο). Θα τα πούμε Γαλλία 🐂 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
haHa Δημοσ. 12 Ιουλίου 2022 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, lelisjr είπε Οι ομάδες γενικά κοιτάνε ΠΡΩΤΑ το κατασκευαστών. Εκεί είναι τα λεφτά. (Μην ξεχνάτε ότι ο πρώτος των κατασκευαστών παίρνει τα περισσότερα χρήματα. Δεν ισχυει. Τα επισημα λεφτα που παιρνεις απο Liberty ειναι στο κατασκευαστων, αλλα τα λεφτα απο χορηγους και η δοξα ειναι στο οδηγων. Kανενας αλλωστε δεν νοιαζεται οτι το κατασκευαστων το 1994 το πηρε η Williams. Ολοι θυμουνται οτι το πρωταθλημα το πηρε ο Schumacher (Benetton). Kανενας αλλωστε δεν νοιαζεται οτι το κατασκευαστων το 2008 το πηρε η Ferrari. Ολοι θυμουνται οτι το πρωταθλημα το πηρε ο Hamilton (McLaren) . Για αυτο οι ομαδες πολυ συχνα εχουν team orders που κοστιζουν σε βαθμους στο κατασκευαστων. Πχ αφηνουν το Νο2(Bottas, Perez) να βολοδερνει και να χανει χρονο απλα για να μπλοκαρει λιγα δευτερολεπτα τον αντιπαλο ή βαζουν τον Perez για πιτ στοπ χανοντας θεσεις(τερματισε 16ος..) και βαθμους στο κατασκευαστων απλα για να κλεψει το fastest lap απο τον Hamilton πριν τα μεσα της σεζον(Red Bull sacrificed Perez's top 10 to steal fastest lap F1 point off Hamilton) ή η Φερραρι το 2012 αλλαζει επιτηδες το κιβωτιο του Μασσα για να παρει ποινη 5 θεσεων και ετσι να προωθηθει μια θεση πιο μπροστα ο Αλονσο που ειχε κανει qualifying πισω απο Μασσα: Massa takes a grid penalty to help Alonso Επεξ/σία 12 Ιουλίου 2022 από haHa 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
golden33 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2022 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2022 8 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε Ενδεχομένως να μην γουστάρει κάποιος ούτε τον @~mxls~ , αλλά δεν αναιρεί ότι τους πονάει απ'τον καναπέ (και όχι μόνο). Θα τα πούμε Γαλλία 🐂 Ασέβαστε....challenge accepted 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Narayan Δημοσ. 12 Ιουλίου 2022 Share Δημοσ. 12 Ιουλίου 2022 41 λεπτά πριν, greenfan20 είπε Η Red Bull μπορεί σε πολύ κόσμο να μην αρέσει, να χαλάει την πιάτσα των "παραδοσιακών κατασκευαστών", να είναι ο σατανάς με βάση το Netflix, να είναι ένα ενεργειακό αναψυκτικό όπως πολλοί επιμένουν να την λένε υποτιμητικά, αλλά joke's on them. Δεν αναφέρομαι σε άτομα τα οποία λένε αναψυκτικό, φοράδα, google chrome και τα σχετικά -αυτή είναι καλώς εννοούμενη καζούρα. Αναφέρομαι σε όσους επιμένουν να την αναφέρουν έτσι, βρέξει-χιονίσει. ... Το βασικότερο είναι ότι η παράδοση και η ιστορία δεν λένε τίποτα. Τι παράδοση είχε η Renault το 1990; Τι παράδοση είχε η Williams το 1980; Τι παράδοση είχε η Mclaren το 1970; Δηλαδή το να υποστηρίζει κάποιος Red Bull σήμερα είναι παράξενο, αλλά το 2040 θα είναι οκ, επειδή θα έχει γράψει ήδη 30+ χρόνια στο σπορ και θα έχει εμφανιστεί τότε άλλος μπαμπούλας, π.χ., η Amazon F1 team, για να λέμε "ποια Amazon μωρέ τώρα, το ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο". Δεν ξέρω σε τι ομάδες FB συχνάζεις και που τα διαβάζεις αυτά, αλλά κανείς σοβαρός φίλαθλος της F1 δεν υποτιμά την Ρέντ Μπουλ σαν ομάδα, από τη στιγμή που πήρε το πρωτάθλημα με τον Φέττελ και έπειτα. Ας μην εφευρίσκουμε "φαντάσματα" για να στηρίξουμε τον strawman που βγάζουμε από την ντουλάπα, όταν καλώς ή κακώς ασκείται κριτική. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις