Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, eri77 είπε

Μακάρι να ήταν έτσι.. Δυστυχώς όχι όμως. Ο Sainz έβαλε το PU 3 στο Montreal. Το πρόβλημα είναι σοβαρό για την Ferrari. Είναι θέμα πού το κουβαλάνε από το Ιανουάριο και μέχρι τώρα δεν έχει βρεθεί λύση (παρόλο που εκεί μέσα είναι αισιόδοξοι). Λέγεται ότι είναι θέμα υλικόν. Μάλλον, γνωρίζοντας αυτό, ο Binotto δεν έχει διορίσει πρώτο και δεύτερο οδηγό. Ξέρει ότι δεν μπορούν να κερδίζουν το πρωτάθλημα με αυτό το θέμα και τούς αφήνει να τρέχουν ελεύθερα. Μάλλον έτσι εξηγείται η τακτική της Ferrari στην Silverstone για να κλειδώσει την νίκη 

Άρα όταν ο Μπινοτος έλεγε ότι δεν πάνε για πρωτάθλημα φέτος ίσως είχε στο μυαλό του την αξιοπιστία και όχι την ταχύτητα (ούτε την κακή στρατηγική). 😅

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

32 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Άρα όταν ο Μπινοτος έλεγε ότι δεν πάνε για πρωτάθλημα φέτος ίσως είχε στο μυαλό του την αξιοπιστία και όχι την ταχύτητα (ούτε την κακή στρατηγική). 😅

λογικα......εγω ετσι το βλεπω τουλαχιστον.αν εξαιρέσεισ την αξιοπιστα ferrari ειναι το καλυτερο μονοθεσιο στο grid.μονο ενας τρελος θα ελεγε οτι δεν πανε για πρωταθλημα

  • Like 1
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, eri77 είπε

λογικα......εγω ετσι το βλεπω τουλαχιστον.αν εξαιρέσεισ την αξιοπιστα ferrari ειναι το καλυτερο μονοθεσιο στο grid  μονο ενας τρελος θα ελεγε οτι δεν πανε για πρωταθλημα

tenor.gif.77d006a420a790cc17a3179f273d8ac5.gif

Επεξ/σία από MAFAKA
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 10/7/2022 στις 8:01 ΜΜ, tommy^ είπε

Nαι, ο Μαξ δεν το πηρε τελικα;;;:-D

Το πηρε ετσι οπως το πηρε. Θελω να πω και 50 ποντοι δεν ειναι καμια σημαντικη διαφορα.

Στις 10/7/2022 στις 9:53 ΜΜ, MrRush είπε

Ο Hamilton είναι όλα τα πράγματα που πάνε στραβά σε αυτόν τον κόσμο μαζεμένα.

- Φωνάζεις για δικαιώματα LGBTQ+ και για ρατσισμό και δέχεσαι να είσαι σε ένα σπορ που το ελέγχουν πλέον οι Άραβες και τρέχεις κιόλας σε χώρες που αυτά τα δικαιώματα είναι το λιγότερο από τα δικαιώματα που λείπουν.
- Είσαι Vegan και το βρωντοφωνάζεις και ταυτόχρονα να κάνεις διαφημίσεις σε εκτρώματα ρούχων/παπουτσιών που είναι από αληθινό δέρμα ζώων.
- Στον αγώνα, όλο υποκρίνεσαι ότι είσαι ο αδικημένος, όλο λες ότι κάτι είναι στραβό στο απόλυτα οκ αυτοκίνητο σου, πάντα ο άλλος φταίει στα racing incidents σου και εσύ είσαι ο κύριος τέλειος και ο κύριος αλάνθαστος.
- Δεν μπορείς να νικήσεις τον teammate σου και μόλις σου παίρνει το WDC πας κλαίγοντας στο αφεντικό για να τον διώξεις και να φέρεις έναν που θα κάνει ότι του λένε.
- Κάνεις protest αποφάσεις του κώλου (πχ τα σκουλαρίκια) αλλά δεν βάζεις το influence σου μπροστά να φέρεις πραγματική αλλαγή και δεν αρνείσαι να αγωνιστείς σε χώρες όπως η Σαουδική Αραβία.
- Στέλνεις τον αντίπαλο σου στον τοίχο, πάει νοσοκομείο, παίρνεις ποινή και ταυτόχρονα συνεχίζεις να κοπανιέσαι ότι δεν έφταιγες. Ο αντίπαλος σου είναι στο νοσοκομείο, νικάς χωρίς ανταγωνισμό και πανηγυρίζεις λες και κέρδισες τον πιο δύσκολο αγώνα της ζωής σου και τον κέρδισες δίκαια και με τρελή μάχη με τον ανταγωνιστή σου.
- Ένα χρόνο μετά από το περιστατικό αυτό, χωρίς κανείς να αναφέρει κάτι, πετάς σπόντα δημόσια για να μειώσεις τον αντίπαλο σου και να ρίξεις πάλι το φταίξιμο.
- Μόλις δεις τα δύσκολα θες να τα παρατήσεις (πριν λίγους αγώνες είπε "guys let's just save the engine και μετά τελείωσε 5ος).
- Μόλις χάνεις δύσκολους αγώνες, σπάνια (αν όχι ποτέ) κατηγορείς τον εαυτό σου, πάντα πρώτα κατηγορείς την ομάδα σου.
 

κλπ κλπ.

Κάποια γενικά πράγματα που έχω παρατηρήσει, κάποια μεμονωμένα περιστατικά.

Αυτά παραπάνω, για εμένα, περιγράφουν έναν άνθρωπο που θα σιχαινόμουν να τον είχα στην δουλειά μου ή την ζωή μου. 

Φιλε πραγματικα ο,τι να'ναι αυτα που λες. Μακαρι ολοι να ηταν σα τον Χαμιλτον. Ο κοσμος θα ηταν πολυ καλυτερος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, papp0us είπε

Περίμενα να έχουν εκπαιδευμένους ανθρώπους σε αυτες τις θέσεις, αλλα λογικά αυτοί είναι βύσματα όλοι. 

Μάλλον σου διαφεύγει πως οι marshals της F1 είναι απλοί εθελοντές, οι οποίοι δεν πληρώνονται και η μοναδική προϋπόθεση για να γίνει κάποιος marshal είναι "η αγάπη για το μηχανοκίνητο αθλητισμό". Μπορεί να γίνει ο καθένας marshal, από το σουβλατζή της γειτονιάς ως τον άστεγο στο παγκάκι και λειτουργούν απλά ενστικτωδώς. Μπορεί να σου φαίνεται αστείο, αλλά εγώ πιστεύω πως η εκπαίδευσή τους είναι του τύπου "ξέρεις από Βέσπα;" του Βέγγου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
13 ώρες πριν, bkran είπε

Λες να έχει τέτοια γνώση ο Binotto και για αυτό να συμπεριφέρεται έτσι? Και να μην το λέει στους οδηγούς για να μην διαρρεύσει ή μη τους σκοτώσει το ηθικό? Πάντως το λέει όπου σταθεί και όπου βρεθεί ότι φέτος δεν παίρνουν πρωτάθλημα...

Στα του αγώνα, φαίνεται ότι οι συνθήκες έκαναν την διαφορά, είχε πολύ deg η RBR και μετά το πρώτο stint ήταν πολύ κακός ο αγώνας για Φερσταπεν. Λεκλερκ πολύ καλός και παραδόξως η Ferrari πήγε πολύ καλά με την στρατηγική. Ειδικά στο VSC δεν τους το είχα ότι θα τον έβαζαν μέσα. Πέρεζ το παρακανε, εντάξει, έφταιγε ο Ράσελ αλλά έκλεισε πολύ τη γραμμή του, σαν να πήγε να τον στριμωξει. Αν έμενε λίγο ποιο ανοιχτά θα έμενε και στον αγώνα. Κρίμα για Φετελ, αυτός άφησε πολύ χώρο αλλά ο Γκασλι είχε άλλη άποψη 

Για να δούμε Γαλλία πως θα πάει, Ουγγαρία μάλλον είναι πιστά Ferrari. Φαίνεται ότι το πρωτάθλημα έχει δρόμο ακόμα, η διαφορά δεν είναι και τόσο μεγάλη 

 

Οι επόμενες πίστες που ακολουθούν θα είναι εύκολες για την Φερράρι αν έχουν τον ίδιο ρυθμό, αφού φαίνεται ότι έχουν φτάσει και την RB στις ευθείες.

Μόνο να μην τους σκάσει ξανά ο κινητήρας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, stolenweapon είπε

Οι επόμενες πίστες που ακολουθούν θα είναι εύκολες για την Φερράρι αν έχουν τον ίδιο ρυθμό, αφού φαίνεται ότι έχουν φτάσει και την RB στις ευθείες.

Μόνο να μην τους σκάσει ξανά ο κινητήρας. 

Αυτό το "μόνο" περιμένουμε όλοι αλλά δεν το βλέπω....

Έχουμε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την αnβάθμιση που φημολογείται ότι είχε η Haas? Ισχύει ότι είχε αναβάθμιση που θα την έχει και η Ferrari στους επόμενους αγώνες ή είναι ευσεβής πόθοι?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα,

Διάβαζα τα σχόλια του τελευταίου αγώνα και αναρωτιέμαι...

Ποιοι από εδώ βλέπετε F1 στην ΕΡΤ; Και πόσοι έχετε F1TV;

Η ερώτηση δεν είναι εξυπνάδα, απλώς διάβαζα σχόλια για πληροφορίες που όχι απλά δεν ισχύουν, είναι εντελώς εκτός πραγματικότητας και επειδή έχω να δω F1 στην ΕΡΤ 5-6 χρόνια, αναρωτιέμαι αν όλα αυτά έρχονται από τους τύπους που κάνουν αναμετάδοση στην κρατική τηλεόραση. 

Πιστεύω θα έχει ήδη συζητηθεί εδώ μέσα αλλά, δεν έχει καμία σχέση η πληροφορία που παίρνει κάποιος από την αναμετάδοση του F1TV. Ξέρω, έχει κόστος και δεν είναι χαμηλό, αλλά παιδιά, αν είσαστε σαν εμένα και αυτή είναι όλη η διασκέδαση που θα πάρετε από την τηλεόραση 23 Κυριακές το χρόνο... είναι 2 ευρώ/Κυριακή και δεν υπάρχει περίπτωση να γυρίσετε ποτέ πίσω στην ΕΡΤ.

 

Για την αναξιοπιστία της Ferrari, ο Σάινθ είχε όντως πιο παλιό PU και υποτείθεται ότι το καινούριο διορθώνει ακριβώς αυτό το πρόβλημα (της απώλειας ισχύος που είχε συμβεί και στον Λεκλερ όταν είχε το ίδιο PU). Πλέον (και αφού έγινε παρανάλωμα) σίγουρα θα δούμε το νέο PU στον Σαινθ με το ανάλογο penalty. Επίσης, κάποιος είπε ότι ο Binotto ξέρει για το πρόβλημα και δεν το λέει στους οδηγούς... αφού γέλασα αρκετά, λέω να θυμίσω ότι οι οδηγοί μαζί με τους δοκιμαστές είναι από την πρώτη στιγμή που υπάρχει μονοθέσιο, πίσω από το τιμόνι του, όχι μόνο στους αγώνες, αλλά και κάθε βδομάδα στις ανα τον κόσμο πίστες των ομάδων. Ξέρουν ακριβώς τι συμβαίνει στο μονοθέσιο και σίγουρα έχουν κάψει αρκετούς κινητήρες και στις εσωτερικές δοκιμές (Μάλιστα είναι μέσα στο πρόγραμμα να πουσαριστεί ένα νέο μοντέλο κινητήρα μέχρι να σκάσει γιατί έτσι μόνο βλέπουν την πλήρη εικόνα των ορίων του). Επίσης αν ο Binotto ήθελε να το κρατήσει μυστικό, σίγουρα δεν θα το ξέραμε εμείς για να το συζητάμε. 

 

To GP Γαλλίας θα είναι το πιο κομβικό του πρωταθλήματος. Υπάρχει νέος κανονισμός που ενδέχεται να ανατρέψει τις ισορροπίες. Από τη Γαλλία και μετά, οι ομάδες θα παρακολουθούνται στενά για την ακαμψία του πατώματος που πλέον δεν μπορεί να ξεπερνά τα 5χιλ. κάμψης. Αυτό όταν ανακοινώθηκε ενόχλησε τον Horner (ο νοών νοείτω). Ο Totο δήλωσε έκπληκτος για το ότι κάποιες ομάδες εκμεταλλεύτικαν το κενό στους κανονισμούς και σχεδίασαν πατώματα που κάμπτωνται ώστε να μειώνεται το porpoising (έπεσε από τα σύννεφα 😆). Λέγεται ότι θέματα θα έχει και η Ferrari με αυτή την αλλαγή. Οι ομάδες είχαν περίπου 3 βδομάδες να βρουν λύσεις οπότε στη Γαλλία θα δούμε τι σκέφτηκαν. 

Επεξ/σία από lelisjr
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, stolenweapon είπε

Οι επόμενες πίστες που ακολουθούν θα είναι εύκολες για την Φερράρι αν έχουν τον ίδιο ρυθμό, αφού φαίνεται ότι έχουν φτάσει και την RB στις ευθείες.

Μόνο να μην τους σκάσει ξανά ο κινητήρας. 

Δεν είναι τόσο απλό το πράγμα. Η red bull ήταν ξεκάθαρα το πιο γρήγορο αυτοκίνητο στην Αυστρία. Η Φεράρι κέρδισε μόνο και μόνο επειδή η red bull είχε μεγαλύτερη φθορά ελαστικών ( δεν ξέρουμε γιατί).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, lelisjr είπε

To GP Γαλλίας θα είναι το πιο κομβικό του πρωταθλήματος. Υπάρχει νέος κανονισμός που ενδέχεται να ανατρέψει τις ισορροπίες. Από τη Γαλλία και μετά, οι ομάδες θα παρακολουθούνται στενά για την ακαμψία του πατώματος που πλέον δεν μπορεί να ξεπερνά τα 5χιλ. κάμψης. 

Η αλλαγη αυτη τρεναριστηκε για το Γκραν Πρι του Βελγιου, δες εδω https://www.motorsport.com/f1/news/fia-delays-f1-porpoising-directive-until-belgian-gp/10334831/

Ο αγωνας θα ειναι οντως κομβικος, αλλα καθαρα για βαθμολογικους λογους. Ενα καταστροφικο σαββατοκυριακο για την Φερραρι θα σφραγισει το νταμπλ της ρεντ μπουλ

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, f1vettel είπε

Η αλλαγη αυτη τρεναριστηκε για το Γκραν Πρι του Βελγιου, δες εδω https://www.motorsport.com/f1/news/fia-delays-f1-porpoising-directive-until-belgian-gp/10334831/

Ο αγωνας θα ειναι οντως κομβικος, αλλα καθαρα για βαθμολογικους λογους. Ενα καταστροφικο σαββατοκυριακο για την Φερραρι θα σφραγισει το νταμπλ της ρεντ μπουλ

Αν παρακολουθούσε ΕΡΤ θα μάθαινε για το τρενάρισμα :) 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, lelisjr είπε

Ποιοι από εδώ βλέπετε F1 στην ΕΡΤ; Και πόσοι έχετε F1TV;

Η ερώτηση δεν είναι εξυπνάδα, απλώς διάβαζα σχόλια για πληροφορίες που όχι απλά δεν ισχύουν, είναι εντελώς εκτός πραγματικότητας και επειδή έχω να δω F1 στην ΕΡΤ 5-6 χρόνια, αναρωτιέμαι αν όλα αυτά έρχονται από τους τύπους που κάνουν αναμετάδοση στην κρατική τηλεόραση. 

Πιστεύω θα έχει ήδη συζητηθεί εδώ μέσα αλλά, δεν έχει καμία σχέση η πληροφορία που παίρνει κάποιος από την αναμετάδοση του F1TV. Ξέρω, έχει κόστος και δεν είναι χαμηλό, αλλά παιδιά, αν είσαστε σαν εμένα και αυτή είναι όλη η διασκέδαση που θα πάρετε από την τηλεόραση 23 Κυριακές το χρόνο... είναι 2 ευρώ/Κυριακή και δεν υπάρχει περίπτωση να γυρίσετε ποτέ πίσω στην ΕΡΤ. 

Μέχρι τώρα βλέπω στην ΕΡΤ, αλλά με αυτά που ακούω σε κάθε αγώνα μάλλον θα πάω σε Sky F1. 

Δεν είναι δυνατόν "επαγγελματίας" δημοσιογράφος να λες πως ο Ράσελ δεν έχει εκτείσει την ποινή των 5 δευτερολέπτων ακόμα, να σε διορθώνει ο συμπαρουσιαστής σου πως την έκτεισε στο πιτ στοπ, να επιμένεις πως έχεις δίκιο, και μόλις διαπιστώσεις τη γκάφα σου αντί να πεις συγνώμη να ισχυρίζεσαι ψευδώς πως "δεν το έδειξε στη μετάδοση", ενώ είχαμε όλοι δει το ριπλέι με τους μηχανικούς να μην ακουμπάνε το μονοθέσιο για 5 δευτερόλεπτα. 

Αν ως κρατικοδίαιτος συνεχώς υποτιμάς την νοημοσύνη του τηλεθεατή, αυτός στο τέλος θα πάει αλλού που σέβονται τα έσοδα που φέρνει μέσω των διαφημίσεων.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...