Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

Κάτι Οκόπουλα και Τσουνοντάκια τα βρίσκει στα 41 (όπου να ναι) και τους κάνει πλάκα.

Για τον Οκον η βαθμολογια αλλα δειχνει παντως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

24 λεπτά πριν, f1vettel είπε

Για τον Οκον η βαθμολογια αλλα δειχνει παντως

Alonso says he's lost 60-70 points to poor 2022 reliability - The Race (the-race.com)

Σου απαντά ο ίδιος ο Nando!

Αναφορά σε κείμενο

For people who don’t look at the races or the weekend in general and just look at the standings, they get the wrong impressions for sure with this 2022 [season]

 

Αναφορά σε κείμενο

[I’m at the] level of 2012 and I have 20 points or something like that [29 points], it’s unbelievable, maybe we lost 70 points or 60, if we count all the retirements and bad luck, and reliability

Γράφει στο άρθρο τα περιστατικά του.

Μόλις στο χθεσινό gp, δεν τον εκκίνησε η ομάδα του στο sprint και στον αγώνα από 19ος βγήκε 10ος.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέχρι να βγει ο Ισπανός από το μονοθέσιο ο σκηνοθέτης δεν έδειχνε πλάνα. Μία φωτό από εκείνη τη στιγμή και πόσο τρομακτικό ήταν, να φλέγεται σε ελάχιστα δευτερόλεπτα το μονοθέσιο, να τσουλάει προς τα πίσω, και να πρέπει να ξεκουμπώσει τη ζώνη (ευτυχώς αυτές των 6 σημείων ξεκουμπώνουν τσακ μπαμ), να βγάλει το προστατευτικό του αυχένα, να βγάλει και το τιμόνι. 

F1B71818-106A-4796-A7A0-75233CBA24BF.jpeg

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, bill_viper είπε

Μέχρι να βγει ο Ισπανός από το μονοθέσιο ο σκηνοθέτης δεν έδειχνε πλάνα. Μία φωτό από εκείνη τη στιγμή και πόσο τρομακτικό ήταν, να φλέγεται σε ελάχιστα δευτερόλεπτα το μονοθέσιο, να τσουλάει προς τα πίσω, και να πρέπει να ξεκουμπώσει τη ζώνη (ευτυχώς αυτές των 6 σημείων ξεκουμπώνουν τσακ μπαμ), να βγάλει το προστατευτικό του αυχένα, να βγάλει και το τιμόνι. 

F1B71818-106A-4796-A7A0-75233CBA24BF.jpeg

Βασικά το σημαντικότερο πρόβλημα ήταν οτι τσουλαγε προς τα πίσω το αυτοκίνητο, και οτι οι Stewards πετούσαν αετό. Ο πρώτος έμεινε απο ανάσα μέχρι να πάει τον πυροσβεστήρα ΚΟΝΤΑ στο αυτοκίνητο, και ο άλλος απλά χέστης.

Περίμενα να έχουν εκπαιδευμένους ανθρώπους σε αυτες τις θέσεις, αλλα λογικά αυτοί είναι βύσματα όλοι. 

Ο προδότης, είχε ξεκουμπωθεί και είχε βγαλει το τιμόνι σχεδόν με το που άρπαξε, αλλα δεν μπορούσε να κατέβει γιατι δεν σταματούσε το αυτοκίνητο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, stolenweapon είπε

Πάντως το PU του Sainz είναι το PU2 που έβαλε η φοράδα στο Miami, το οποίο είχε και ο Εκλέρ στην Ισπανία και στο Μπακού. Ο Εκλέρ είναι τώρα στο PU4 το οποίο δεν έχει τέτοιο θέμα όπως φαίνεται. Το πιο πιθανό είναι ότι θα το βάλει και ο Σάνθης στον επόμενο αγώνα και θα πάρει grid penalty.

Μακάρι να ήταν έτσι.. Δυστυχώς όχι όμως. Ο Sainz έβαλε το PU 3 στο Montreal. Το πρόβλημα είναι σοβαρό για την Ferrari. Είναι θέμα πού το κουβαλάνε από το Ιανουάριο και μέχρι τώρα δεν έχει βρεθεί λύση (παρόλο που εκεί μέσα είναι αισιόδοξοι). Λέγεται ότι είναι θέμα υλικόν. Μάλλον, γνωρίζοντας αυτό, ο Binotto δεν έχει διορίσει πρώτο και δεύτερο οδηγό. Ξέρει ότι δεν μπορούν να κερδίζουν το πρωτάθλημα με αυτό το θέμα και τούς αφήνει να τρέχουν ελεύθερα. Μάλλον έτσι εξηγείται η τακτική της Ferrari στην Silverstone για να κλειδώσει την νίκη 

  • Like 2
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λες να έχει τέτοια γνώση ο Binotto και για αυτό να συμπεριφέρεται έτσι? Και να μην το λέει στους οδηγούς για να μην διαρρεύσει ή μη τους σκοτώσει το ηθικό? Πάντως το λέει όπου σταθεί και όπου βρεθεί ότι φέτος δεν παίρνουν πρωτάθλημα...

Στα του αγώνα, φαίνεται ότι οι συνθήκες έκαναν την διαφορά, είχε πολύ deg η RBR και μετά το πρώτο stint ήταν πολύ κακός ο αγώνας για Φερσταπεν. Λεκλερκ πολύ καλός και παραδόξως η Ferrari πήγε πολύ καλά με την στρατηγική. Ειδικά στο VSC δεν τους το είχα ότι θα τον έβαζαν μέσα. Πέρεζ το παρακανε, εντάξει, έφταιγε ο Ράσελ αλλά έκλεισε πολύ τη γραμμή του, σαν να πήγε να τον στριμωξει. Αν έμενε λίγο ποιο ανοιχτά θα έμενε και στον αγώνα. Κρίμα για Φετελ, αυτός άφησε πολύ χώρο αλλά ο Γκασλι είχε άλλη άποψη 

Για να δούμε Γαλλία πως θα πάει, Ουγγαρία μάλλον είναι πιστά Ferrari. Φαίνεται ότι το πρωτάθλημα έχει δρόμο ακόμα, η διαφορά δεν είναι και τόσο μεγάλη 

 

Επεξ/σία από bkran
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...