Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, bill_viper είπε

Για εμάς τους Φερραρικούς που δε μπορούμε να χαρούμε μία νίκη είτε για τον έναν είτε για τον άλλο λόγο..!!
Στο τέλος το Apple Watch έγραψε 140 παλμούς...!!

 

292306014_361190196168404_4541734558004559277_n.jpg

Τέτοια team radios μπορούν να βγουν ανά πάσα στιγμή στην οθόνη. Το θέμα είναι όταν βγαίνει το παραπάνω μετά το μπουρλότο του ομοσταυλου λίγο πριν τελειώσει ο αγώνας. Εκεί βαράς 200 παλμούς όχι 140.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Τέτοια team radios μπορούν να βγουν ανά πάσα στιγμή στην οθόνη. Το θέμα είναι όταν βγαίνει το παραπάνω μετά το μπουρλότο του ομοσταυλου λίγο πριν τελειώσει ο αγώνας. Εκεί βαράς 200 παλμούς όχι 140.

Εγώ όταν άκουσα το team radio στην αρχή, νόμιζα ότι κολλούσε το γκάζι στο πάτωμα, όχι ότι δεν είχε πλήρη επαναφορά. 😅 Πάει το παλικάρι, σκέφτηκα... θα οδηγάει πατημένος σαν τον Κιάνου Ριβς στο Speed.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, ekrepali είπε

Εγώ όταν άκουσα το team radio στην αρχή, νόμιζα ότι κολλούσε το γκάζι στο πάτωμα, όχι ότι δεν είχε πλήρη επαναφορά. 😅 Πάει το παλικάρι, σκέφτηκα... θα οδηγάει πατημένος σαν τον Κιάνου Ριβς στο Speed.

H πλάκα ήταν που του λέει "δεν παίρνει τα Downshifts" και ο άλλος στο Team Radio του εξηγούσε "Ναι Σαρλ, ξέρεις, επειδή δεν επιστρέφει το γκάζι, το σύστημα δε δέχεται το κατέβασμα"

Ειλικρινά θα έπρεπε να υπάρχει τρόπος να βλέπουμε τις φάτσες τους μετά απο τέτοια μηνύματα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, papp0us είπε

H πλάκα ήταν που του λέει "δεν παίρνει τα Downshifts" και ο άλλος στο Team Radio του εξηγούσε "Ναι Σαρλ, ξέρεις, επειδή δεν επιστρέφει το γκάζι, το σύστημα δε δέχεται το κατέβασμα"

Ειλικρινά θα έπρεπε να υπάρχει τρόπος να βλέπουμε τις φάτσες τους μετά απο τέτοια μηνύματα 

Θα χρησίμευε και στους 2 χτες ένα χειρόφρενο... ο ένας να παίρνει τις στροφές χωρίς να κατεβάζει ταχύτητες, κι ο άλλος να μην τον πάρει ο κατήφορος. Τώρα με το price cap μπορούν να κάνουν αναβάθμιση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Εγώ όταν άκουσα το team radio στην αρχή, νόμιζα ότι κολλούσε το γκάζι στο πάτωμα, όχι ότι δεν είχε πλήρη επαναφορά. 😅 Πάει το παλικάρι, σκέφτηκα... θα οδηγάει πατημένος σαν τον Κιάνου Ριβς στο Speed.

αν θυμάμαι καλά, δεν ήταν ο Ριβς στο τιμόνι αλλά η μπουλοκ

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεσολαβεί μια ανάσα μέχρι το Γαλλικό GP. Έχοντας ξεπεράσει τα μισά της σεζόν, τα μηχανικά προβλήματα & οι αγωνιστικές ατυχίες έχουν παίξει μεγαλύτερο ρόλο για την εικόνα του πρωταθλήματος απ'οτι άλλες χρονιές.

Στη θέση του Νόρρις θα έπρεπε να είναι μία από τις 2 Αλπίνε, αλλά ο Νάντο δυστυχώς είναι στη δύση του.

Screenshot_146.jpg

Υ.Γ η Φερράρι θα έχει ανάλογο προβάδισμα όπως το χθεσινό σε 3 από τα επόμενα 11 GP 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Μεσολαβεί μια ανάσα μέχρι το Γαλλικό GP. Έχοντας ξεπεράσει τα μισά της σεζόν, τα μηχανικά προβλήματα & οι αγωνιστικές ατυχίες έχουν παίξει μεγαλύτερο ρόλο για την εικόνα του πρωταθλήματος απ'οτι άλλες χρονιές.

Στη θέση του Νόρρις θα έπρεπε να είναι μία από τις 2 Αλπίνε, αλλά ο Νάντο δυστυχώς είναι στη δύση του.

Μια χαρά είναι ο Nando, η Alpine τον έχει χαντακώσει τόσες φορές...

l8eb7gqyaqa91.jpg.0f5223bf1d2c8b1cf10f1fcf3ec9449d.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, papp0us είπε

Αυτό θέλω σε πρώτη φάση, δε θέλω εγώ μεγαλεία, νίκες και πρωταθλήματα.

binotto εσυ? βγες μεσα απο το σωμα του @papp0us

35 λεπτά πριν, smpt είπε

αν θυμάμαι καλά, δεν ήταν ο Ριβς στο τιμόνι αλλά η μπουλοκ

ουτε ο neo απο το matrix δεν σωζει την φοραδα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ~mxls~ είπε

@Diinekis21 ο Νάντο "ιδρώνει" στους αγώνες, δεν κάνει τη διαφορά. Δεν θα υπήρχε Οκόν να τον κοντράρει κάποτε.

Κάτι Οκόπουλα και Τσουνοντάκια τα βρίσκει στα 41 (όπου να ναι) και τους κάνει πλάκα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Redbull παρά την διαφορά και στους δύο τίτλους, πρέπει να κερδίσει πόντους σε κάποιες πίστες με βάση την στρατηγική αλλιώς βλέπω τα πράγματα να γυρίζουν τούμπα. Η Ferrari αν δεν έχει προβλήματα αξιοπιστίας δείχνει σε πίστες αρκετές να έχει μεγάλη διαφορά. Χθες τους έκανε πλάκα και το 1 - 2 ήταν σίγουρο αλλά ήταν άτυχος ο Ισπανός. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...