Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, tommy^ είπε

Δεν εκαναν ιδια πιτ στοπ ρε μαν!
Εμπαιναν σε διαφορετικα χρονικα σημεια οποτε οταν ο ενας ειχε φρεσκια γομα μαζευε τον αλλον που ειχε πιο παλια.
Στην αρχη του αγωνα ομως ηταν στα ισια η προσπεραση και εδειξε οτι κατι επαιζε με τη διαχεριση ελαστικων της RBR.

Δεν λέω για τα χρονικά σημεία που έγιναν, λέω σε ποσότητα.

Όσα δευτερόλεπτα μάζευε ο Μαξ, χ2 τα έπαιρνε ο Λεκλερ.

Τεσπα για να μην σε κουράζω, μου έκανε εντύπωση το πόσο ισοπεδωτικη ήταν εχθές (πλέον) η Φερράρι.

Υ.Γ. Ο Σαινθ έχει περάσει ποτέ τον Μαξ? Σε ροή αγώνα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

28 λεπτά πριν, vaggos88 είπε

 

A ρε Νάντο αλάνι, τι μλκια σου έκαναν πάλι και από εκεί που φαινόσουν για 6ος, με το ζόρι 10ος.

Τάνα τύχη 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

  

12 ώρες πριν, Stergios74 είπε

Κάτι πρέπει να γίνει με την πυρασφάλεια. Τα αυτοκίνητα αρπάζουν με το παραμικρό και οι stewards κοιτάνε από μακριά.  Δεν θέλω να σκεφτώ τι θα γινόταν αν την προηγούμενη εβδομάδα το ατύχημα του zhou δεν είχε γίνει τόσο νωρίς και το αυτοκίνητο είχε προλάβει να ζεσταθεί. 

Eίναι τεράστιο πρόβλημα και το halo όταν το αμάξιγυρνάει πλευρικά και υπάρχει εμπόδιο... δε μπορεί να βγει ο οδηγός.

11 ώρες πριν, flexpick είπε

Που το το 14 φωναζε γιατι δε τον αφηνε ο Χαμιλτον να περασει.

O Ρόσμπεργκ είχε ξεκινήσει τη σεζόν με 4 σερί νίκες. Στο 5ο αγώνα εγκατέληψαν κι οι 2.

6ο αγώνα στο Μονακό ο Hamilton βρέθηκε πίσω απ'τον Ρόσμπεργκ αλλά ήταν σε διαφορετική στρατηγική και ο Ρόσμπεργκ τον άφησε να περάσει.

Όταν σε επόμενο αγώνα ήρθε η ώρα να το ανταποδόσει, ο Χάμιλτον έκανε τη πάπια.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Πω πω πονος...απιστευτη δηλωση για απλα εναν οδηγο F1

 

1 ώρα πριν, MrRush είπε

 

Άμα ήταν GOAT δε θα έχανε από τον Nico "The one who beat Lewis Hamilton in the same machinery in 2016" Rosberg

Μεσα σε ολα αυτα, ξεχασε οτι και ο σουμαχερ ειχε χασει απο το rosberg 3 (τρεις) χρονιες οποτε ξεμειναμε και απο GOAT. 

18 λεπτά πριν, ekrepali είπε

  

Eίναι τεράστιο πρόβλημα και το halo όταν το αμάξιγυρνάει πλευρικά και υπάρχει εμπόδιο... δε μπορεί να βγει ο οδηγός.

O Ρόσμπεργκ είχε ξεκινήσει τη σεζόν με 4 σερί νίκες. Στο 5ο αγώνα εγκατέληψαν κι οι 2.

6ο αγώνα στο Μονακό ήταν ο Hamilton βρέθηκε πίσω απ'τον Ρόσμπεργκ αλλά ήταν σε διαφορετική στρατηγική και ο Ρόσμπεργκ τον άφησε να περάσει.

Όταν σε επόμενο αγώνα ήρθε η ώρα να το ανταποδόσει, ο Χάμιλτον έκανε τη πάπια.

Δε θυμομουν προφανως απεξω τα γυρολογια, αλλα ας τον επιανε ο goat-killer  https://bleacherreport.com/articles/2143831-lewis-hamilton-right-to-ignore-team-orders-at-the-2014-hungarian-grand-prix .

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, tommy^ είπε

Υπαρχει στ' αληθεια σοβαρος λογος να υποστηριζει καποιος την RBR; Ομαδα με 0 ιστορια και με ονομα ενεργειακου ποτου σε μηχανοκινητο αθλητισμο.
Give me a break!

Στην αρχή νόμιζα ότι η δημιουργία 2 ομάδων δεν αποσκοπούσε σε τίποτε άλλο παρά διαφήμιση... αλλά τo γεγονός ότι μια "Μινάρντι" με κινητήρα Ferrari κατάφερε μόλις μέσα σε 3 χρόνια να κατακτήσει αγώνα F1 βάζοντας τα γυαλιά στην RBR που μέχρι τότε είχε 3 τρίτες θέσεις, μ'έκανε να σεβαστώ το πλάνο της RBR να κατακτήσει το μηχανοκίνητο αθλητισμό. https://www.youtube.com/watch?v=W_Znj_5t4pE

 

 

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, MrRush είπε

Ο Hamilton είναι όλα τα πράγματα που πάνε στραβά σε αυτόν τον κόσμο μαζεμένα.

- Φωνάζεις για δικαιώματα LGBTQ+ και για ρατσισμό και δέχεσαι να είσαι σε ένα σπορ που το ελέγχουν πλέον οι Άραβες και τρέχεις κιόλας σε χώρες που αυτά τα δικαιώματα είναι το λιγότερο από τα δικαιώματα που λείπουν.
- Είσαι Vegan και το βρωντοφωνάζεις και ταυτόχρονα να κάνεις διαφημίσεις σε εκτρώματα ρούχων/παπουτσιών που είναι από αληθινό δέρμα ζώων.
- Στον αγώνα, όλο υποκρίνεσαι ότι είσαι ο αδικημένος, όλο λες ότι κάτι είναι στραβό στο απόλυτα οκ αυτοκίνητο σου, πάντα ο άλλος φταίει στα racing incidents σου και εσύ είσαι ο κύριος τέλειος και ο κύριος αλάνθαστος.
- Δεν μπορείς να νικήσεις τον teammate σου και μόλις σου παίρνει το WDC πας κλαίγοντας στο αφεντικό για να τον διώξεις και να φέρεις έναν που θα κάνει ότι του λένε.
- Κάνεις protest αποφάσεις του κώλου (πχ τα σκουλαρίκια) αλλά δεν βάζεις το influence σου μπροστά να φέρεις πραγματική αλλαγή και δεν αρνείσαι να αγωνιστείς σε χώρες όπως η Σαουδική Αραβία.
- Στέλνεις τον αντίπαλο σου στον τοίχο, πάει νοσοκομείο, παίρνεις ποινή και ταυτόχρονα συνεχίζεις να κοπανιέσαι ότι δεν έφταιγες. Ο αντίπαλος σου είναι στο νοσοκομείο, νικάς χωρίς ανταγωνισμό και πανηγυρίζεις λες και κέρδισες τον πιο δύσκολο αγώνα της ζωής σου και τον κέρδισες δίκαια και με τρελή μάχη με τον ανταγωνιστή σου.
- Ένα χρόνο μετά από το περιστατικό αυτό, χωρίς κανείς να αναφέρει κάτι, πετάς σπόντα δημόσια για να μειώσεις τον αντίπαλο σου και να ρίξεις πάλι το φταίξιμο.
- Μόλις δεις τα δύσκολα θες να τα παρατήσεις (πριν λίγους αγώνες είπε "guys let's just save the engine και μετά τελείωσε 5ος).
- Μόλις χάνεις δύσκολους αγώνες, σπάνια (αν όχι ποτέ) κατηγορείς τον εαυτό σου, πάντα πρώτα κατηγορείς την ομάδα σου.
 

κλπ κλπ.

Κάποια γενικά πράγματα που έχω παρατηρήσει, κάποια μεμονωμένα περιστατικά.

Αυτά παραπάνω, για εμένα, περιγράφουν έναν άνθρωπο που θα σιχαινόμουν να τον είχα στην δουλειά μου ή την ζωή μου. 

Καλά, το απίστευτο ήταν αυτό που είπε για τους οπαδούς του verstappen που πανηγυριζαν τήν έξοδο του από την πίστα. Λες και δεν ήταν ποτέ στην Silverstone πέρσι.. Δεν μπορεί λέω.. Τρολάρει

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, eri77 είπε

Καλά, το απίστευτο ήταν αυτό που είπε για τους οπαδούς του verstappen που πανηγυριζαν τήν έξοδο του από την πίστα. Λες και δεν ήταν ποτέ στην Silverstone πέρσι.. Δεν μπορεί λέω.. Τρολάρει

Καλά ναι και τα "That's some dangerous driving man" που έλεγε πέρσι για τον Alonso.

Έχει πει πολλά διαμάντια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για εμάς τους Φερραρικούς που δε μπορούμε να χαρούμε μία νίκη είτε για τον έναν είτε για τον άλλο λόγο..!!
Στο τέλος το Apple Watch έγραψε 140 παλμούς...!!

 

292306014_361190196168404_4541734558004559277_n.jpg

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό με τα μοτέρ των κόκκινων που εμφανίζουν χαοτική απόδοση σε 1 ημέρα μου θυμίζει τον κολλητό που είχε μία 146 1.6 twin spark και όλο το σκάλιζε επειδή ήθελε και άλλο και 2-3 φορές τον είχα μαζέψει από τον δρόμο επειδή τον άφηνε το αυτοκίνητο..
Βέβαια το χειρότερο ήταν ότι εκείνη την εποχή εγώ είχα ένα 1.6 vti και κάθε φορά που έμπαινε μέσα μετά πήγαινε και τα ξανασκάλιζε το δικό του. Και δώσε τηλ για να πάω να τον φορτώσω...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Πάντως το PU του Sainz είναι το PU2 που έβαλε η φοράδα στο Miami, το οποίο είχε και ο Εκλέρ στην Ισπανία και στο Μπακού. Ο Εκλέρ είναι τώρα στο PU4 το οποίο δεν έχει τέτοιο θέμα όπως φαίνεται. Το πιο πιθανό είναι ότι θα το βάλει και ο Σάνθης στον επόμενο αγώνα και θα πάρει grid penalty.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο διαμαντάκια Ham άλλο τίποτα:

Αναφορά σε κείμενο

"Ultimately, if you ruin someone's race because of a mistake, and you're able to come back to a place ahead of the other person, that penalty doesn't outweigh your mistake. You shouldn't be able to finish ahead of the other person if you take them out of the race. It's like you're violating the speed, but  just let you go," Hamilton revealed at the time versus Sky Sports.

Γνώμη μου; Μην ασχολείστε με το τι λένε οι οδηγοί. Οι περισσότεροι είναι έτσι όταν μας βολεύει, γιουβέτσι όταν δεν μας βολεύει.

--

Κάτι που πέρασε στα ψιλά, στον απόηχο της συνάντησης των ομάδων στην Αυστρία για το cost cap. Προφανώς έγινε το θέλημα των μεγάλων και αυξήθηκε κατά περίπου $4.5εκ. Εννιά ομάδες υπέρ, έμεινε η κακομοίρα η Alpine μόνη της. Ήδη βέβαια ξεκίνησε εκ νέου γκρίνια από τους team principal για νέα αύξηση (ναι προφανώς πρωτoστατούμε με Horner, ποια γέλασε;). Δεν παίζει να βγει η χρονιά με αυτό το όριο. Εντωμεταξύ έχει ζουμί η υπόθεση, καθώς η Mclaren είχε πει δια στόματος Seidl ότι δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στο cost cap, ενώ η Alpine είναι η μόνη ομάδα που δεν έχει θέμα με αυτό, και οι 2 τους ισοβαθμούν.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, greenfan20 είπε

Εντωμεταξύ έχει ζουμί η υπόθεση, καθώς η Mclaren είχε πει δια στόματος Seidl ότι δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στο cost cap, ενώ η Alpine είναι η μόνη ομάδα που δεν έχει θέμα με αυτό, και οι 2 τους ισοβαθμούν.

Δε κατάλαβα, γιατι δεν μας φτάνει το Cost Cap? Αναβαθμίσεις δε φέρνουμε, DNF δεν έχουμε, γιατι είμαστε έτσι και αλλιώς τρίτοι απο το τέλος ρελαντί πάμε, άρα πως ακριβώς ξεπεράσαμε το όριο; Μήπως βάζουν στο σύνολο τα δικά μου λειτουργικά έξοδα για τα βουντού; Και πάλι δε βγαίνει.

SEIDL ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ, Η ΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ, που είμαστε 3 σεζόν τώρα η χαρά του παιδιού και μας φταίει το cost cap, o Ricciardo, ο ανάδρομος Ερμής, και το λιώσιμο των πάγων.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

--

Κάτι που πέρασε στα ψιλά, στον απόηχο της συνάντησης των ομάδων στην Αυστρία για το cost cap. Προφανώς έγινε το θέλημα των μεγάλων και αυξήθηκε κατά περίπου $4.5εκ. Εννιά ομάδες υπέρ, έμεινε η κακομοίρα η Alpine μόνη της. Ήδη βέβαια ξεκίνησε εκ νέου γκρίνια από τους team principal για νέα αύξηση (ναι προφανώς πρωτoστατούμε με Horner, ποια γέλασε;). Δεν παίζει να βγει η χρονιά με αυτό το όριο. Εντωμεταξύ έχει ζουμί η υπόθεση, καθώς η Mclaren είχε πει δια στόματος Seidl ότι δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στο cost cap, ενώ η Alpine είναι η μόνη ομάδα που δεν έχει θέμα με αυτό, και οι 2 τους ισοβαθμούν.

Ναι το διάβασα αυτό. Η αύξηση που δόθηκε αποδόθηκε στην αύξηση του πληθωρισμού. Αλλά για εμένα είναι αστείο αυτό με την τήρηση των κανόνων. Ας χτυπιέται όσο θέλει ο Χόρνερ. Δεν θα πρέπει να υπάρξει άλλη αύξηση. Τα είπαμε και τα συμφωνήσαμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
5 λεπτά πριν, papp0us είπε

Δε κατάλαβα, γιατι δεν μας φτάνει το Cost Cap? Αναβαθμίσεις δε φέρνουμε, DNF δεν έχουμε, γιατι είμαστε έτσι και αλλιώς τρίτοι απο το τέλος ρελαντί πάμε, άρα πως ακριβώς ξεπεράσαμε το όριο; Μήπως βάζουν στο σύνολο τα δικά μου λειτουργικά έξοδα για τα βουντού; Και πάλι δε βγαίνει.

SEIDL ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ, Η ΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ, που είμαστε 3 σεζόν τώρα η χαρά του παιδιού και μας φταίει το cost cap, o Ricciardo, ο ανάδρομος Ερμής, και το λιώσιμο των πάγων.

Φέρτε τον Pato τον O'Ward τώρα που είναι καιρός και διώξτε το καγκουρώ. Πάρτε και κανένα σχέδιο από το γραφείο του αφάνα και θα επιστρέψετε στην μάχη, όπως ακριβώς και το 2007! ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, stolenweapon είπε

Φέρτε τον Pato τον O'Ward τώρα που είναι καιρός και διώξτε το καγκουρώ. Πάρτε και κανένα σχέδιο από το γραφείο του αφάνα και θα επιστρέψετε στην μάχη, όπως ακριβώς και το 2007! ;)

Ναι, δε μου φτάνουν ολα τα άλλα, να αντιγράψουμε και φερράρι να παθαίνουμε 10 εγκεφαλικά σε κάθε GP. Βλέπω και τους Tifosi τι ωραία και ήρεμα περνούν τα Σαββατοκύριακά τους.

Τη Μερτσεντέ να αντιγράψουμε για αρχή, να είμαστε μουλωχτοί σαν τους τυφλοπόντικες, να περιμένουμε υπομονετικά, και οταν οι πρώτοι αφήνουν λάδια στην πίστα, παίρνουν φωτιά, ή παίρνουν αγκαλιά το κουμπί του DRS απο το πάτημα, ΝΑ ΠΕΤΑΓΟΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΤΙΣ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΚΟΜΠΡΕΣ ΚΑΙ ΤΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΚ.

Βάθρο.

Αυτό θέλω σε πρώτη φάση, δε θέλω εγώ μεγαλεία, νίκες και πρωταθλήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...