Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εντάξει, δίκιο έχει για το όνομα...decavle.... Δηλαδή τα χώνει αύριο μεθαύριο η Αλλατίνη και μπαίνει πίστα με Αλλατίνη Μοτο Σπορ...😁😁😁🤪🤪🤪

Στα σοβαρά τώρα, πως γίνεται να περνάει τρεις φορές τον Μαξ εύκολα, και μάλιστα εάν δεν παθαινε ζημιά ο Κάρλος θα τον περνούσε και αυτός ( το έχει ξανακάνει ever? ). Και μάλιστα όλα αυτά χωρίς να έχει ζημιά το μονοθέσιο του Ολλανδού. Θυμάμαι στον Καναδά και άλλους 800 γύρους να έκαναν ο Σαινθ δεν θα περνούσε ποτέ... Θέλω να πω , τι στο διάολο έκαναν στην Φερράρι κ έκαναν τόσο γρήγορο μονοθέσιο? Τι άλλαξε σε 20 ημέρες?

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, MrRush είπε

Αυτά παραπάνω, για εμένα, περιγράφουν έναν άνθρωπο που θα σιχαινόμουν να τον είχα στην δουλειά μου ή την ζωή μου. 

Πέραν των Kimi, Mika, Rubbens, Massa, Ricci, Webber (in no particular order) δεν νομίζω ότι θα θέλαμε κάποιον από τους οδηγούς της F1 στις δουλειές και στις ζωές μας. Αλλά σημασία έχει πως οδηγάνε και τι αποτελέσματα φέρνουν, ασχέτα από τον τρόπου που τα φέρνουν.

Σίγουρα ξεχνάω κάποιους, μη με φάτε.


Bonus points αν ταιριάξατε τα ονόματα σε χώρες και κάνατε το συσχετισμό.

Edit: και Τσεκο, τον ξεχασα

Επεξ/σία από mandos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι πρέπει να γίνει με την πυρασφάλεια. Τα αυτοκίνητα αρπάζουν με το παραμικρό και οι stewards κοιτάνε από μακριά.  Δεν θέλω να σκεφτώ τι θα γινόταν αν την προηγούμενη εβδομάδα το ατύχημα του zhou δεν είχε γίνει τόσο νωρίς και το αυτοκίνητο είχε προλάβει να ζεσταθεί. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, dafnoula13 είπε

Εντάξει, δίκιο έχει για το όνομα...decavle.... Δηλαδή τα χώνει αύριο μεθαύριο η Αλλατίνη και μπαίνει πίστα με Αλλατίνη Μοτο Σπορ...😁😁😁🤪🤪🤪

Στα σοβαρά τώρα, πως γίνεται να περνάει τρεις φορές τον Μαξ εύκολα, και μάλιστα εάν δεν παθαινε ζημιά ο Κάρλος θα τον περνούσε και αυτός 

 

Πίστα + πειραγμένο μοτέρ + οι 2 προσπεράσεις είναι σε διαφορετική στρατηγική. Τα ελαστικα παίζουν τεράστιο ρόλο.

2 λεπτά πριν, MAFAKA είπε

247452095_2022-07-1021_30_43.png.7984c784088e1df7ddd4406f06b77caa.png

 

20220423_225210.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεμα διαχειρισης ελαστικων ηταν το σημερινο θελω να πιστευω. Στην αρχη κρατουσε καλα ο Μαξ, αλλα μετα απο καποιους γυρους αρχισε να υποχωρει ο ρυθμος του.
Σε ο,τι αφορα τον χαρακτηρα του Χαμ τα εχουμε πει σε μεγαλη εκταση. Γενικα κανενας πολυπρωταθλητης δεν ειναι το καλο παιδι της παρεας. Απο την αλλη ο Μαξ εχει κανει επισης τραγικα πραγματα σε χρονικο διαστημα καριερας πολυ μικρο.
Απο τις χειροτερες στιγμες του Χαμ ηταν οταν ειχε αφησει αιχμες σε Κιμι για "interesting tactics"... σε ποιον;;; Στον Κιμι!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ίδια πιτστοπ έκαναν, ο Μαξ μείωνε για 5-6 γύρους την διαφορά κ ο Τσαρλς την απογείωνε για όλους τους υπόλοιπους. Για πίστα που ειπώθηκε πρίν, γιατί? Φαβορί τον Μαξ δεν είχαν όλοι? 

Για το μοτέρ? Τώρα περιμένουμε την RB να το πειράξει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, dafnoula13 είπε

Ίδια πιτστοπ έκαναν, ο Μαξ μείωνε για 5-6 γύρους την διαφορά κ ο Τσαρλς την απογείωνε για όλους τους υπόλοιπους. Για πίστα που ειπώθηκε πρίν, γιατί? Φαβορί τον Μαξ δεν είχαν όλοι? 

Για το μοτέρ? Τώρα περιμένουμε την RB να το πειράξει?

Δεν εκαναν ιδια πιτ στοπ ρε μαν!
Εμπαιναν σε διαφορετικα χρονικα σημεια οποτε οταν ο ενας ειχε φρεσκια γομα μαζευε τον αλλον που ειχε πιο παλια.
Στην αρχη του αγωνα ομως ηταν στα ισια η προσπεραση και εδειξε οτι κατι επαιζε με τη διαχεριση ελαστικων της RBR.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, MrRush είπε

Ο Hamilton είναι όλα τα πράγματα που πάνε στραβά σε αυτόν τον κόσμο μαζεμένα.

- Φωνάζεις για δικαιώματα LGBTQ+ και για ρατσισμό και δέχεσαι να είσαι σε ένα σπορ που το ελέγχουν πλέον οι Άραβες και τρέχεις κιόλας σε χώρες που αυτά τα δικαιώματα είναι το λιγότερο από τα δικαιώματα που λείπουν.
- Είσαι Vegan και το βρωντοφωνάζεις και ταυτόχρονα να κάνεις διαφημίσεις σε εκτρώματα ρούχων/παπουτσιών που είναι από αληθινό δέρμα ζώων.
- Στον αγώνα, όλο υποκρίνεσαι ότι είσαι ο αδικημένος, όλο λες ότι κάτι είναι στραβό στο απόλυτα οκ αυτοκίνητο σου, πάντα ο άλλος φταίει στα racing incidents σου και εσύ είσαι ο κύριος τέλειος και ο κύριος αλάνθαστος.
- Δεν μπορείς να νικήσεις τον teammate σου και μόλις σου παίρνει το WDC πας κλαίγοντας στο αφεντικό για να τον διώξεις και να φέρεις έναν που θα κάνει ότι του λένε.
- Κάνεις protest αποφάσεις του κώλου (πχ τα σκουλαρίκια) αλλά δεν βάζεις το influence σου μπροστά να φέρεις πραγματική αλλαγή και δεν αρνείσαι να αγωνιστείς σε χώρες όπως η Σαουδική Αραβία.
- Στέλνεις τον αντίπαλο σου στον τοίχο, πάει νοσοκομείο, παίρνεις ποινή και ταυτόχρονα συνεχίζεις να κοπανιέσαι ότι δεν έφταιγες. Ο αντίπαλος σου είναι στο νοσοκομείο, νικάς χωρίς ανταγωνισμό και πανηγυρίζεις λες και κέρδισες τον πιο δύσκολο αγώνα της ζωής σου και τον κέρδισες δίκαια και με τρελή μάχη με τον ανταγωνιστή σου.
- Ένα χρόνο μετά από το περιστατικό αυτό, χωρίς κανείς να αναφέρει κάτι, πετάς σπόντα δημόσια για να μειώσεις τον αντίπαλο σου και να ρίξεις πάλι το φταίξιμο.
- Μόλις δεις τα δύσκολα θες να τα παρατήσεις (πριν λίγους αγώνες είπε "guys let's just save the engine και μετά τελείωσε 5ος).
- Μόλις χάνεις δύσκολους αγώνες, σπάνια (αν όχι ποτέ) κατηγορείς τον εαυτό σου, πάντα πρώτα κατηγορείς την ομάδα σου.
 

κλπ κλπ.

Κάποια γενικά πράγματα που έχω παρατηρήσει, κάποια μεμονωμένα περιστατικά.

Αυτά παραπάνω, για εμένα, περιγράφουν έναν άνθρωπο που θα σιχαινόμουν να τον είχα στην δουλειά μου ή την ζωή μου. 

Ναι με αυτο διαφωνω

Να τον κρινω ως οδηγο για τη συμπεριφορα του ή για τι πολιτικες του αποψεις.

Στα περσυνα να μιλαμε για επικινδυνη οδηγηση στο Σιλβερστοουν οταν ο μαξ τεσταρει τα φρενα στη σαουδικη αραβια (νομιζω) για να μη φαει προσπεραση ε λιγη ντροπη.

Στα της κλαψας

σημερα ο ΜΑΞ goat συμφωνα με τον best teamplayer περεζ γιατι ηταν κλαψας?

Επισης στα οδηγικα

Με τον πιλοτο του ηταν μαζι το 16 στο πρωταθλημα ηταν απο το 13. Οποτε ειναι κωμικο να μιλας για το 16.

Ολα αυτα περι του ανταγωνισμου ηταν προιον του  Consistency του Σερ.

Ναι δεν ηταν ουτε Φεττελ ουτε γουεμπερ να εχουν τη rb06 να καταφερνουν να κανουν το πρωταθλημα σνταγωνιστικο.

Δεν ειναι τοσο μακρια το 10-14.

Επεξ/σία από flexpick
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για οποιον ενδιαφερεται για το παρασκηνιο στη συναντηση των οδηγων με φια μεσα στην εβδομαδα

εγινε χαμος

επεσαν προστιμα στο φετελ γιατι εφυγε

Ισως παιζει ρολο στη ξαφνικη εφαρμογη των κανονισμων ισως και οχι

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Ferrari και Haas είχαν εκπληκτική απόδοση στους 2 τελευταίους αγώνες. Ειδικά σήμερα. Πρέπει κάτι που έχουν κοινό απο την συνεργασία τους να αναβαθμίσανε, δεν εξηγείτε διαφορετικά. Η Haas απο το τέλος της ουράς πήγε ως καλύτερη midfield ομάδα. Οι Ferrari εμοιαζαν έτοιμες να καταπιούν την RB και τον Max. Μιλάμε για τον Max, ίσως τον μόνο οδηγό που μπορεί να παίρνει το 100% του αυτοκινήτου σχεδόν σε κάθε αγώνα. Είμαι εντυπωσιασμένος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...