Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2022


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 15k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

34 λεπτά πριν, stolenweapon είπε

Καλύτερα να βάλει μαλακά στον Εκλέρ παρά στον Σάνθη, για να κάνει προσπέραση στην εκκίνηση.

Κατάλαβα το point σου αλλα εγώ  θα έβαζα μαλακα στον Σαινθ για να ανακατέψω την τράπουλα προσπαθώντας να ωθήσω τον spice σε λάθος στρατηγική σε Μαξ. 
Επιπλέον αυτό που λες κι εσυ, με Σαινθ και μαλακα ζορίσεις τον Μαξ στους πρώτους 2-3 γύρους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Σωστό, έχουν μπισκότα στη Dark Side... :D

τα οποια να σημειωθει ψηνονται στους φουρνους του exegol μεχρι να σφυρηλατηθουν απο τους πιστους sith οι σατανικες αναβαθμισεις της ομαδας με τα αυτοκρατορικα μαυρα. Η οποια ομαδα εχασε φετος το δρομο της γιατι απαρνηθηκε τους μαυρους χιτωνες και τα κοκκινα φωτοσπαθα για χαρη μιας ασημι μπογιας αμφιβολου προελευσης και περιεκτικοτητας σε midichlorians.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, haHa είπε

Ειπαμε, αποδειχθηκε λανθασμενη αποφαση. Αλλα αλλο λανθασμενη αποφαση και αλλο θυσιαζουν τον καλυτερο οδηγο οπως γραφτηκε. 

 

Τι να πει πχ και η Μερκ που εβαλε για αχρείαστο πιτ στοπ τον Χαμ ενω αν εμενε εξω θα κερδιζε τον αγωνα. 

Θυσιαστηκε γιατι,πιθανον καταλαθος, αντι να παλευει απο την 4 να ανεβει βρεθηκε να παιζει αμυνα για τον Σαινθ.

Κατι που ηταν προβλεψιμο, ειχε παρακουσει εντολες ο Ισπανος.

Η μερκ δε παει για πρωταθλημα οποτε κρινεται λιγοτερο. Αμα δεν εχεις και καλο αυτοκινητο τα ρισκα τα παιρνεις πιο δυσκολα.

24 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Ξεκαθαρισμένο δε το έχουν;

Binotto plays down Ferrari title ambitions: That is not our aim | RacingNews365

Δια στόματος Μπινότου:

Θεωρεις οτι το λεει για να μη βαλει πιεση στους οδηγους. Γιατι να ξαναβρεθει να εχει να ανταγωνιστει μια ομαδα θα περασουν χρονια.

Ηταν ιστορικη ευκαιρια να διεκδικησει φετος το πρωταθλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, flexpick είπε

Θεωρεις οτι το λεει για να μη βαλει πιεση στους οδηγους. Γιατι να ξαναβρεθει να εχει να ανταγωνιστει μια ομαδα θα περασουν χρονια.

και να μην βαλει ο αφανας ο ιταλικος τυπος βαζει. μην πω τους σταυρωνει ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην ξεγελιομαστε. Αν θέλεις να έχεις ελπίδες για το πρωτάθλημα οδηγών, ορίζεις εξ αρχής ποίος είναι ο πρώτος και δεύτερος. Κάνει εντύπωση που ο clown δεν το έχει κάνει μέχρι τώρα. Το έκανε η Mercedes (και καλά έκανε) το κάνει η RB (και πολύ καλά κάνει) αλλά στην Ferrari όχι. Μην ξεχνάμε ότι η Ferrari άνοιξε το δρόμο αυτό.. Και επίσης ας μην ξεχάσουμε τα team orders πού έπαιρνε ο leclerc στην πρώτη χρονιά Ferrari. Ειλικρινά δεν μπορώ να δώσω μία εξήγηση 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, eri77 είπε

Μην ξεγελιομαστε. Αν θέλεις να έχεις ελπίδες για το πρωτάθλημα οδηγών, ορίζεις εξ αρχής ποίος είναι ο πρώτος και δεύτερος. Κάνει εντύπωση που ο clown δεν το έχει κάνει μέχρι τώρα. Το έκανε η Mercedes (και καλά έκανε) το κάνει η RB (και πολύ καλά κάνει) αλλά στην Ferrari όχι. Μην ξεχνάμε ότι η Ferrari άνοιξε το δρόμο αυτό.. Και επίσης ας μην ξεχάσουμε τα team orders πού έπαιρνε ο leclerc στην πρώτη χρονιά Ferrari. Ειλικρινά δεν μπορώ να δώσω μία εξήγηση 

ειναι καταλοιπα των εντολων που δοθηκαν επι εποχης σουμι σε μπαρι και για τα οποια σταυρωθηκαν. (νομιζω αυστρια κιολας).
Απο τοτε αν και αλλες ομαδες το εφαρμοσαν μην πω το εξελιξαν για την φοραδα εινια θεμα σχετικα ταμπου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 minutes ago, ghostrider said:

ειναι καταλοιπα των εντολων που δοθηκαν επι εποχης σουμι σε μπαρι και για τα οποια σταυρωθηκαν. (νομιζω αυστρια κιολας).
Απο τοτε αν και αλλες ομαδες το εφαρμοσαν μην πω το εξελιξαν για την φοραδα εινια θεμα σχετικα ταμπου.

Ακριβως

Δεν μπορω να καταλαβω τι ακριβως θα δωσει στον λεκλερκ το να ειναι ν1 ή ν2.

Θα μπορεσει να περασει τον φερσταπεν? Πως? 

Δεν αρκει να σου ανοιγει δρομο ο σαινθ ΑΝ ειναι 1ος πρεπει να περασεις και τον φερσταπεν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, giwfys είπε

Ακριβως

Δεν μπορω να καταλαβω τι ακριβως θα δωσει στον λεκλερκ το να ειναι ν1 ή ν2.

Θα μπορεσει να περασει τον φερσταπεν? Πως? 

Δεν αρκει να σου ανοιγει δρομο ο σαινθ ΑΝ ειναι 1ος πρεπει να περασεις και τον φερσταπεν

Σήμερα έχασε χρόνο γιατί κοίταζε να αμυνθεί και άνοιξε ο Max άνετος μπροστά.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, giwfys είπε

Ακριβως

Δεν μπορω να καταλαβω τι ακριβως θα δωσει στον λεκλερκ το να ειναι ν1 ή ν2.

Θα μπορεσει να περασει τον φερσταπεν? Πως? 

Δεν αρκει να σου ανοιγει δρομο ο σαινθ ΑΝ ειναι 1ος πρεπει να περασεις και τον φερσταπεν

βοηθαει στο να μην χανουν χρονου με κοκορομαχιες και στο να κανει ο 2ος τον λαγο και να ριχνει εκτος στρατηγικης την αντιπαλη ομαδα. ακομα και αν δεν εχεις το απολυτα ταχυτερο μονοθεσιο εχει αποδειχτει οτι μπορεις να κερδισεις ... (αρκει να ειναι κοντα το μονοθεσιο σου και η F1-75 ειναι καλο μονοθεσιο)

 

Επεξ/σία από ghostrider
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, ghostrider είπε

βοηθαει στο να μην χανουν χρονου με κοκορομαχιες και στο να κανει ο 2ος τον λαγο και να ριχνει εκτος στρατηγικης την αντιπαλη ομαδα. ακομα και αν δεν εχεις το απολυτα ταχυτερο μονοθεσιο εχει αποδειχτει οτι μπορεις να κερδισεις ... (αρκει να ειναι κοντα το μονοθεσιο σου και η F1-75 ειναι καλο μονοθεσιο)

 

Αυτο.

Δεν ειναι τα no fighting

Ειναι οτι το προηγουμενο σκ θα εμπαινε στα πιτ και θα παλευε απο 4 και δε θα επαιζε αμυνα για τη νικη του Σαινθ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, giwfys είπε

Ακριβως

Δεν μπορω να καταλαβω τι ακριβως θα δωσει στον λεκλερκ το να ειναι ν1 ή ν2.

Θα μπορεσει να περασει τον φερσταπεν? Πως? 

Δεν αρκει να σου ανοιγει δρομο ο σαινθ ΑΝ ειναι 1ος πρεπει να περασεις και τον φερσταπεν

 

Έχεις εντός πίστας ΕΝΑΝ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΝΤΙΠΑΛΟ για νίκη / βάθρο / πολύτιμους βαθμούς στο κυνήγι του πρωταθλήματος, όντας νούμερο ένα οδηγός σε μια ομάδα. 

Επίσης, ελλατώνονται οι πιθανότητες επαφής / εγκατάλειψης, βελτιώνεται άμεσα η διαχείριση ελαστικών σου, περνάς ευκολότερα σε μια επιθετική στρατηγική που πιθανώς χρειαστεί να επιλέξεις ή αλλάξεις κατά τη διάρκεια του αγώνα, μέχρι και ο κινητήρας και το κιβώτιο καταπονούνται λιγότερο κλπ κλπ.

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, flexpick είπε

Αυτο.

Δεν ειναι τα no fighting

Ειναι οτι το προηγουμενο σκ θα εμπαινε στα πιτ και θα παλευε απο 4 και δε θα επαιζε αμυνα για τη νικη του Σαινθ.

+μια χρονια με θεματα αξιοπιστιας λογω νεων κανονισμων . Ευνοει. Εχεις πιθανοτητες σιγουρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, flexpick είπε

Αυτο.

Δεν ειναι τα no fighting

Ειναι οτι το προηγουμενο σκ θα εμπαινε στα πιτ και θα παλευε απο 4 και δε θα επαιζε αμυνα για τη νικη του Σαινθ.

 

1 ώρα πριν, flexpick είπε

Θυσιαστηκε γιατι,πιθανον καταλαθος, αντι να παλευει απο την 4 να ανεβει βρεθηκε να παιζει αμυνα για τον Σαινθ.

Κατι που ηταν προβλεψιμο, ειχε παρακουσει εντολες ο Ισπανος.

Μονο που δεν εγινε με σκοπιμοτητα: δεν θυσιασαστηκε, απλα παρθηκε μια απόφαση που αποδειχθηκε λανθασμένη. 

 

Αν θεωρείς ότι θυσιαστηκε επιτηδες από την Φερράρι ο Λεκλερκ, τότε λογικά θα αναμένουμε κι αυριο θυσία απο Φερράρι του Λεκλερκ για τον Σαινθ. 

Δεν θα γινει κάτι τέτοιο ομως, γιατι ήταν απλα μια λάθος απόφαση και όχι θυσία. 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...